Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het wel leuk. Het is weer simpel leedvermaak en voor eventjes is dat wel grappig. Wel goed dat ze maar 2 rondes audities laten zien en dan al over gaan naar de mensen die door zijn! Echt geweldig, die gast die zei dat dat rare wijf door was, omdat hij de mannengroep doet! ![]()
||
Citaat:
![]() waarom geef je je dan op
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar iig, ik vind het wel leuk, alhoewel ik alleen maar kijk als ik niets te doen heb.
||
Citaat:
![]() (om weer eens even tegen de moraalridders in te gaan)
||
![]() |
Citaat:
Ik zou die mislukkelingen wel over tien jaar willen interviewen met camera en al voor een tv-programma( een soort van jambers), ervan uitgaande dat ze niet allemaal al zelfmoord hebben gepleegd. Dat lijkt me wel een leuk concept. Beau is in degene die op subtiele wijze ( een soort van Louis Therouix van RTL4) de draakt steekt met sommige labiele mensen. " Wees niet bang dat we je op de trein naar Moskou deporteren". Gewoon meesterlijk. ![]()
||
Citaat:
![]() Weet iemand btw een site waar alle mensen die door zijn op staan? Ik zag net met de herhaling iemand langskomen die erg leek op iemand die ik eens heb ontmoet en op de achtergrond leek iemand best wel op zijn beste vriend. Dus ik wil even kijken of het klopt of dat het iemand anders was. Iemand?
|
POWER TO THE KINGKONG!!!
OMG ![]() ![]() Ps. Degene die het gemist hebben, MOETEN dit echt even zin: http://www.rtl.nl/shows/popstarstherivals/video/ klik bij GIRLS op Patricia
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() irritant ding vind ik dat.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind Beau wel duizend keer fijner dan Tooske, ik vinnem sowieso stoer. Mja, het programma is wel enigszins vermakelijk. Niet geweldig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pubertje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
helaas geldt dat niet alleen voor VMBO leerlingen, maar net zo goed voor Havisten en VWO'ers...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ze was wel gaaaaaf.. "ik ken ook wel die van moppie" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso is het in de UK altijd veel spannender en prestigieuzer, de strijd om de eerste plek met kerst. Geloof niet dat wij echt zo'n 'traditie' hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols Thunder Child | 500 | 04-12-2005 12:02 | |
Films, TV & Radio |
Irritante reclames van dit moment!!! MUTS123 | 104 | 16-12-2004 17:46 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma Verwijderd | 250 | 01-11-2004 06:26 | |
Muziek |
Popstar the Rivals Kastanje | 6 | 11-07-2004 12:37 | |
Muziek |
Cheeky girls stampertjuh | 93 | 25-02-2003 11:00 |