Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2004, 14:56
Bob de Beer
Bob de Beer is offline

Alweer?
Oud 26-09-2004, 15:17
ythguaN
ythguaN is offline
d welke beroepen gehad ? Wiskundige en Astronoom
e welk onderzoek voerde hij uit in Florence, wat is daar nog van te zien? Hij onderzocht de sterrenhemel en bouwde een zonnewijzer op Santa Maria del Fiore.
f vertel iets over zijn kaarten (en laat er wat van zien) Hij maakte kaarten op basis van verklaringen van zeereizigers en ontdekte een nieuwe zeeroute naar India via de Atlantische Oceaan

Reconstructie van de kaart van Toscanelli: (geel)
Op de achtergrond (wit) zie je de werkelijke situatie.
g standbeeld en zoja waar ? nee
h eigen indruk, mening of commentaar ? Deze wetenschapper is interessant omdat hij dingen heeft gemaakt die nog steeds tastbaar zijn (bijvoorbeeld de zonnewijzer op de Sante Maria Del Fiore en interessant zijn om te zien en om over na te denken (kaarten).
Oud 26-09-2004, 15:18
Briseïs
Briseïs is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=962052
Oud 26-09-2004, 15:18
ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 26-09-2004 @ 15:56 :
[afbeelding]

Alweer?
whahaahaha, wat een loser, whahahaha
Oud 26-09-2004, 15:38
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 26-09-2004 @ 15:56 :
[afbeelding]

Alweer?
dat doet me denken aan dit liedje, dus die zet ik even onder mijn control-v:

OSDORP POSSE LYRICS - Echte Neger

ha!
oeh
ah
mc wigger
shit shit shit

Ik heb een ernstig probleem, yo dat moet er ff uit
Ik voel me als een neger gevangen in een blanke huid
Want ik heb soul weetjewel en ik ben echt geen grap
Ik hou alleen van zwarte rap want al die blanken vind ik slap
Maar toen ik voor het eerst rapte voelde ik dat ik echt was
En alleen omdat ik blank ben zeiden brothers dat ik slecht was
Ik heb alles geprobeerd, maar ben nog steeds niet hip
Ik zap van TMF naar The Box en check elke clip
Ik doe alles na om flex, real & ghetto te zijn
Maar wordt niet serieus genomen en dat doet echt wel pijn
Kheb laatst zelfs me paard en golfclubs nog verkocht
En van dat geld de laatste mode en wat gangster-shit gekocht
Yo! Nu rijd ik door Zuid-Laren als een Tommy Hilwigger
Op een splinternieuwe snorfiets met een Lauryn Hill-sticker
Yeaah, ik ben de top, ik ben de bom, ik ben de man
En wacht maar als ik ooit large ben dan weet de hele hood ervan

[ CHORUS ]

Oeehhh ,
Was ik maar een echte neger
Dan was ik echt hip-hop en ook integer
En noemde geen journalist me stijl ooit wack
Want die kaaskoppen zijn zo politiek correct

Dan had ik meer ritme en een lul van een meter
En begreep niemand mijn teksten verkeerd
En werd ik door de scene wel geaccepteerd

Eyo, homies zeggen vaak Wigger kankert een beetje
Maar het leven is hier hard voor een blanke weetje
Je moest es weten wat ik zoal moet doen voor de scene
Ik lul de hele dag maar over hoeveel poen ik nu verdien
Ik draag een panty op me kop en hijs één broekspijp op
Ik weet zelf niet waarom, maar eyo, dat is hip-hop
Ik hoor er bestwel bij sinds ik ook bluntjes rook
Maar jah geen liquor store in mijn hood die fourties verkoopt
Ik oefen ghetto-slang door te luisteren naar "Ebonics"
Fuck "Origineel Amsterdams", die Def die kon niks
Ik rook alleen de chronics, drink Baileys met Tonics
En kan bijna al wat rappen in het Shaolin monniks
Nu heb ik zelfs ook een Thug Life tattoo op me buik
Ging zonder shirt de Bijlmer in, maar daar lachten ze me uit
Ze zeiden wat je ook doet, je hoort er toch niet bij
Maar wacht maar als ik straks een hit scoor is jouw chickie van mij

[ CHORUS ]

Oeehhh ,

What's up, hey
Laatst had ik ook een singletje gemaakt
Ik kreeg een stuk of wat recensies en werd afgekraakt
Maar de echte Def, jeweetwel die uit Suriname
Werd met name afgeschilderd als een zeer bekwame
Aangename toprapper, terwijl ik niet de shit was
Man, ik werd gediscrimineerd omdat ik wit was!
Nee, geen geld, me image was ietwat verprutst
Dus ik kan voortaan op de foto met een bivakmuts
En neem een nieuwe schuilnaam [ MC Wigger on the mic! : DJ Wanna-B ]
In het Nederlands maar met me middelvinger in de dijk
En neem jou in de zeik, als ik me stilo's drop
Yo, ik buss het flex voor me peepz, ik ken die slang uit me kop
Jah, ik lul niet over doekoe of smatjes en ook bribri
En alle metaforen blijven hangen als een kolibri
Maar elke keer als ik nu "Keep It Real" roep
Krijg ik plotseling zo'n smaak in me mond van poep!

[ CHORUS ]

Oeehhh ,

Oud 26-09-2004, 15:39
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
dll casus pers en fam recht
Oud 26-09-2004, 17:09
Verwijderd
Oud 26-09-2004, 17:12
Machiavelli
Machiavelli is offline
Mark is een ongelovige griffo.
Oud 26-09-2004, 17:24
Odin
Odin is offline
A D/f# G D/f# G D/F# G D/F# A
E-------------------------------------------------------------------------------|
B-----------2--2--2-----------3--3--3------3--3--3-----3--3--3------3-----------|
G-----------2--2--2-----------2--2--0------2--2--0-----2--2--0------2-----2--2--|
D-----------2--2--2-----------0--0--0------0--0--0-----0--0--0------0-----2--2--|
A-----------0--0--0-------------------------------------------------------0--0--|
E-----------------------------2--2--3------2--2--3-----2--2--3------2-----------|repeat
Oud 26-09-2004, 17:29
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
heheheheh
Oud 26-09-2004, 17:30
Gatara
Gatara is offline
http://www.southbendtribune.com/stor...vernment_s.sto
Oud 26-09-2004, 18:17
Verwijderd
Plainclothes Man
Oud 26-09-2004, 18:25
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Daft Punk - Aerodynamic
Oud 26-09-2004, 18:30
Violently Happy
Violently Happy is offline
niks
vreemd.
Oud 26-09-2004, 19:50
Souris
Souris is offline
The Mama's and the Papa's - California Dreaming.
Oud 26-09-2004, 20:24
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
dus k spreekje zo nog vast wel
Oud 26-09-2004, 20:28
wup
wup is offline
http://www.twima.nl/coppermine/displ...bum=23&pos=179

Oud 26-09-2004, 20:31
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
...
Oud 26-09-2004, 21:08
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
dag 17:00, 19:30; dag beh za, ma 21:45; zo ook 14:30
Oud 26-09-2004, 21:34
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
www.lavasoft.de
Oud 26-09-2004, 21:53
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
An Outlaw schreef op 26-09-2004 @ 16:38 :

De maatschappij gaat ten onder
Oud 26-09-2004, 21:54
schietgeweer
schietgeweer is offline
http://www.godskillers.de
Oud 26-09-2004, 22:48
Cheops
Cheops is offline
De eerste huizen van Spangen werden rond 1916 gebouwd. Al ruim voor die tijd was Spangen de thuishaven van voetbalclub Sparta, de oudste voetbalclub van Nederland. De wijk Spangen heeft zijn naam te danken aan het Slodt van Spangen, een kasteel dat rond 1310 werd gebouwd voor de familie Van Spangen. Het kasteel heeft ongeveer op de plaats gestaan van de huidige Keenstraat.
Lange tijd heeft Spangen te kampen gehad met verpaupering. Inmiddels is daar drastisch verandering ingekomen. Gemeente, woningbouwverenigingen, bewoners en andere betrokkenen hebben er alles aan gedaan het tij te keren. Complete straten zijn vernieuwd of gerenoveerd in het kader van de stadsvernieuwing. Nieuwe investeerders hebben hun weg naar Spangen gevonden. Begin jaren ’90 wordt er een stedenbouwkundig masterplan ontworpen door Mecanoo architecten. In dit plan wordt een serie van 5 stadsblokken voorgesteld met diverse woningtypes. Spangen krijgt op deze wijze een nieuw gezicht naar het water. De stadsblokken 2 en 3 zijn inmiddels al weer een aantal jaar geleden gebouwd. De nieuwe ontwikkelingen betekenen een grootschalige positieve impuls voor het woningaanbod en de kwaliteit van de openbare ruimte in Spangen. Want met het masterplan en de gefaseerde uitvoering ervan wordt de openbare ruimte rond het plangebied opnieuw ingericht door de gemeente Rotterdam. Ook het project Schieoevers zorgt voor het nieuwe elan van Spangen. Maar liefst circa 240 woningen en appartementen verrijzen aan de oevers van de Delfshavensche Schie. Een unieke kans voor mensen die dicht bij het hart van Rotterdam en betaalbaar willen wonen in een wijk met een eigen karakter.

Wonen in Spangen
Wonen in Spangen betekent dat u woont in een levendige, multiculturele wijk. U vindt er de kleine buurtwinkels die elders zijn verdreven door de grote winkelbedrijven. En als u het in Spangen niet vindt, de winkelvoorzieningen van het centrum van Rotterdam liggen vrijwel om de hoek. Bus, tram of metro brengen u vanaf de Mathenesserdijk of het Marconiplein snel naar de Coolsingel, Het Weena, Hofplein of de Lijnbaan. U kunt het centrum ook eenvoudig op de fiets bereiken.

Spangen heeft alle voorzieningen die u nodig heeft en wenst. Er zijn peuterspeelzalen, basisscholen en er is voortgezet onderwijs. Mogelijkheden tot sport zijn er ook voldoende; Zwembad West, Sportpark Vreelust, Sportpark Blijdorpsepolder en natuurlijk het Spartastadion liggen vlakbij evenals het Roel Langerakpark waar het prettig wandelen is.
De Delfshavensche Schie geeft Spangen zijn eigen karakter. Dit drukbevaren vaarwater weerspiegelt letterlijk het levendige karakter van Spangen.

Spangen maakt deel uit van de historische deelgemeente Delfshaven. Het is een van de weinige deelgemeenten die vrijwel niet heeft geleden onder de allesverwoestende bombardementen van de Tweede Wereldoorlog. Daarom is Delfshaven al in 1960 uitgeroepen tot beschermd stadsgezicht. Zo vloeien oud en nieuw in elkaar over in Spangen.

De Hofwoning.
De Hofwoning is zeer royaal te noemen. Deze woning heeft maar liefst vier slaapkamers en een ruime woonkamer. U komt de woning binnen via uw ruim bemeten voortuin. De ligging van de entree is verhoogd en geeft uw woning een vorstelijke aanblik. In de hal treft u een toilet en een berging die onder de trap is aangebracht. De open keuken kan afgesloten worden en heeft een keukenblok in hoekopstelling. Via de openslaande deuren kunt u vanuit de woonkamer naar uw patio lopen. De patio kunt u helemaal naar uw eigen wens inrichten. Op de eerste verdieping bevindt zich de badkamer met het tweede toilet, een douche en een wastafel.
Verder treft u op deze etage twee slaapkamers en een ruime overloop die gebruikt kan worden als studieruimte. Op de tweede verdieping is ruimte voor nog eens twee slaapkamers, een toilet en een ruim bemeten bergruimte
Oud 27-09-2004, 10:49
MieX
MieX is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 26-09-2004 @ 18:09 :
Oud 27-09-2004, 10:55
Briseïs
Briseïs is offline
Oud 27-09-2004, 11:05
Roos
Roos is offline
Oud 27-09-2004, 12:17
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
msnmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,HIDE,7
Oud 27-09-2004, 12:32
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
zondag 26 september 2004
23:16
Oud 27-09-2004, 12:38
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
"It sounds like the sequel to a very bad horror movie, but it's no joke. Ivan is back."
Oud 27-09-2004, 12:51
Wardje
Wardje is offline
Joe Jackson: Vom Stahlarbeiter zum Millionär
Für den Vater von neun Kindern war es ein harter Weg, bis sich für seine Familie der amerikanische Traum erfüllte

München. (uz) Joseph Jackson sieht die Zukunft seiner Familie im Filmgeschäft. "Michael wollte schon immer gerne Filme machen", gab das Familienoberhaupt des Jackson-Clans bei einem Pressegespräch im Münchner Hotel "Vierjahreszeiten" bekannt. "Er hat in seinen Videos bewiesen, dass er ein guter Schauspieler ist." Über die Gesichtsoperationen - "hat nicht Michael erfunden" - und die laufenden Ermittlungen gegen seinen Sohn, wollte der Vater keine Auskunft geben.

Joseph Jackson präsentierte seine Biografie "Die Jacksons - Michael, Janet & Co - Die Wahrheit über die erfolgreichste Familie der amerikanischen Musikgeschichte." Dabei machte er deutlich, dass er in seinem Leben zu vielen falschen Freunden und Beratern vertraut habe. "Das würde ich heute nicht mehr tun." Trotzdem: Joe Jackson hat alle seine Kinder erfolgreich im Showbusiness etabliert.

Tag und Nacht malocht

1949 führte Jackson, ein schwarzer Stahlarbeiter aus Gary/Indiana, seine große Liebe Katherine Scruse vor den Traualtar. Ein knappes Jahr später bekamen die beiden ihr erstes Kind, ihre Tochter Rebbie, der bis 1966 noch acht weitere folgten. Die Familie lebte in den ersten Jahren in ärmsten Verhältnissen. Vater Joseph schuftete Tag und Nacht in bis zu drei Jobs gleichzeitig, um genug Geld für Essen und Miete nach Hause zu bringen.

Als sich bereits sehr früh das musikalische Talent der Kinder abzeichnete, steckte Joseph sein Geld in zahlreiche Sing- und Tanzstunden für seine Sprösslinge. Er war überzeugt, dass sich für seine Familie der amerikanische Traum von Ruhm und Reichtum erfüllen würde. Die Zeit sollte dem ehrgeizigen Vater Recht geben.

Durchbruch: "Jackson 5"

Nach den ersten gewonnenen Talentwettbewerben, waren die "Jackson 5" schon bald nicht mehr zu stoppen. Mehr als ein Jahrzehnt schienen Joseph Jacksons Söhne fest abonniert auf die Nummer-eins-Plätze der Musik-Charts. Und auch heute noch gelten die fünf Jackson-Brüder als die einflussreichste Band der modernen Black Music. Ohne die "Jackson 5" wären Soul, R&B, Funk und Hip Hop, also beinahe die gesamte aktuelle Popmusik, schlicht nicht denkbar.

In den späten siebziger Jahren verließ Michael Jackson die Band und begann seine beispiellose Solo-Karriere. Allein war der "King of Pop" bald noch erfolgreicher. Um ihn zu beschreiben, musste eigens der Begriff "Megastar" erfunden werden. Mit seinen Veröffentlichungen brach Michael Jackson so gut wie alle bekannten Rekorde. "Thriller" ist das meistverkaufte Album aller Zeiten - bis heute gingen rund 56 Millionen Exemplare über die Ladentheken der Welt.

Seit den neunziger Jahren hat Michael Jackson Konkurrenz aus den eigenen Reihen bekommen. Seine kleine Schwester Janet stürmt mit jeder ihrer CDs an die Spitze der internationalen Top Ten. Doch der Ruhm hat auch seine Schattenseiten: Kein Prominenter stand je zuvor so sehr im grellen Licht der Öffentlichkeit wie diese Familie - allen voran natürlich Michael Jackson. Je größer sein Erfolg wurde, desto stärker zeigten sich die Menschen aus aller Welt fasziniert vom eigenwilligen Gebaren der Pop-Ikone.

Mit harter Hand geführt

Nun präsentiert Joseph Jackson seine ganz eigene Sicht auf die Familie. Er beschreibt, was alles nötig war, um seine neun Kinder zu den erfolgreichsten Musikern aller Zeiten zu machen. Er schildert die Geschichte eines Mannes, der die Förderung seines Nachwuchses stets mit größtmöglicher Selbstaufopferung betrieb. Aber er verschweigt auch nicht, dass er seine drei Töchter und sechs Söhne stets mit harter Hand führte. In seiner Biographie zeichnet Joseph Jackson das Bild seiner Familie, die für die amerikanische Popkultur das ist, was die Kennedys für die Politik sind.
Oud 27-09-2004, 13:56
Briseïs
Briseïs is offline
dus check: ik zit in mijn waggie. 50 Cents pompt uit m`n speakers, je weet wel gewoon chill(..Mhmhmmm..) dus ik boek die bak vet hard toch? Komt die scoeto met z'n neppe patta's (noooooooh) zegt die kapper tegen me dat ik hier niet zo hard mag boeken en dat ik em doekoe moet passen. Ik zeg hey, te moeilijk ben je bitch niet (Gruwelijk) (Hohoho)
Oud 27-09-2004, 14:01
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Eerste mensen al bij Arena voor afscheid Hazes (video)

Uitgegeven: 27 september 2004 11:05
Laatst gewijzigd: 27 september 2004 13:55

AMSTERDAM - De eerste fans stonden zondagavond al bij de Amsterdam Arena waar maandagavond het herdenkingsconcert is van de overleden zanger André Hazes. Dat meldde een woordvoerster van de politie. Maandagochtend kwamen ook al honderden fans naar de ArenA om tijdig bij het concert te zijn. Om 18.00 uur gaan de deuren open.

De politie heeft ongeveer veertig extra agenten op de been om de situatie in de gaten te houden. Indien nodig kan de politie extra manschappen optrommelen. Door de staking bij het GVB rijden er de hele dag geen bussen en metro's naar het stadion en is de politie extra alert op een mogelijke verkeerschaos. "We bekijken de situatie van uur tot uur", aldus de woordvoerster. De Arena is wel met de trein, de auto en per fiets te bereiken.

Diverse artiesten, zoals René Froger, Trijntje Oosterhuis en Blof, geven maandagavond een gratis optreden als eerbetoon aan Hazes. De kist met het stoffelijk overschot van de Amsterdammer wordt op de middenstip van de Arena geplaatst. De Arena biedt plaats aan ongeveer 50.000 mensen.

Oud 27-09-2004, 15:02
Dolores
Dolores is offline
1 Would you buy sanitary towels made by Apple Computers? Yes or no

2 Would you trust sanitary towels made by Apple Computers? Yes or no

3 Do you think there is a need for another sanitary towels brand? Yes or no

4 What do you expect from the product?
- to be the same as the others
- to be better than the others
- to be worse than the others

5 Do you think the product could be associated with Apple Computers?

6 What colour would you like the packing to be? - green
- purple
- orange

7 What do consider one of the most important aspects of sanitary towels?
- functional packing
- trust ability
- material

8 Do you think the price range of 2-4 euros for 10 sanitary towels is reasonable? Yes or no

9 Should the product have a scent or not? Yes or no

10 Would you like it if there are going to be price winning competitions on the packaging, that you for instance can win a Apple Computer? Yes or no
Oud 27-09-2004, 15:13
Briseïs
Briseïs is offline
Op de universiteit doen ze niet aan straffen

Ja, ik studeer aan de universiteit, ben ik nu niet extreem stoer? Dan ben ik lekker veel volwassener
Oud 27-09-2004, 15:18
Verwijderd
De pijnen zijn het, die ik te hulpe roep want het zijn vrienden, het goede raden zij me aan.
Oud 27-09-2004, 15:18
Machiavelli
Machiavelli is offline
DOES it matter?--losing your legs?...
For people will always be kind,
And you need not show that you mind
When the others come in after hunting
To gobble their muffins and eggs.

Does it matter?--losing your sight?...
There's such splendid work for the blind;
And people will always be kind,
As you sit on the terrace remembering
And turning your face to the light.

Do they matter?--those dreams from the pit?...
You can drink and forget and be glad,
And people won't say that you're mad;
For they'll know you've fought for your country
And no one will worry a bit.
Oud 27-09-2004, 15:20
Verwijderd
AMULET [NO] [www.amulet.no]
THE GRIZZLY TWISTER [SE]
DAILY FIRE [NL]
Oud 27-09-2004, 15:21
Tandpasta
Tandpasta is offline
1 Would you buy sanitary towels made by Apple Computers? Yes or no

2 Would you trust sanitary towels made by Apple Computers? Yes or no

3 Do you think there is a need for another sanitary towels brand? Yes or no

4 What do you expect from the product?
- to be the same as the others
- to be better than the others
- to be worse than the others

5 Do you think the product could be associated with Apple Computers?

6 What colour would you like the packing to be? - green
- purple
- orange

7 What do consider one of the most important aspects of sanitary towels?
- functional packing
- trust ability
- material

8 Do you think the price range of 2-4 euros for 10 sanitary towels is reasonable? Yes or no

9 Should the product have a scent or not? Yes or no

10 Would you like it if there are going to be price winning competitions on the packaging, that you for instance can win a Apple Computer? Yes or no
Oud 27-09-2004, 15:26
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
wat2 (onb.vnw.)
1 iets
2 een kleine hoeveelheid
3 een klein aantal
Oud 27-09-2004, 16:15
Verwijderd
http://home.hccnet.nl/rinus.bodbijl/...t/ant18nl.html

(kan coma tot gevolg hebben)

[heeft overigens niks met elkaar te maken]
Oud 27-09-2004, 16:20
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 27-09-2004 @ 16:58 :
Dat is dus een bevestiging op mijn PM?
Ja, ik dacht dat ik mijn antwoord al gestuurd had maar Floodcontrol zat dwars.

Ontopic: Een forummer die zijn strepen verdiend heeft.
Oud 27-09-2004, 16:22
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 27-09-2004 @ 17:20 :
Ja, ik dacht dat ik mijn antwoord al gestuurd had maar Floodcontrol zat dwars.

Ontopic: Een forummer die zijn strepen verdiend heeft.
Handig om onder je CTRL+V te hebben staan (Er zal heus wel een rede voor zijn) .

Ontoppic:
http://forum.scholieren.com/showthre...1#post13383461
Oud 27-09-2004, 16:22
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Blij dat je dat rechtvaardiging genoeg vindt voor je gespam. Ga je schamen!

Ontopic:
Oud 27-09-2004, 16:42
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 27-09-2004 @ 17:32 :
Door mijn buurman die mij wakkermaakte in de trein.

Oud 27-09-2004, 16:44
pipimädchen
pipimädchen is offline
http://www.network54.com/Realm/DutchGothic/mad.gif
Oud 27-09-2004, 16:45
Verwijderd
me·tho·do·lo·gie (de ~ (v.))
1 hulpwetenschap die de manieren waarop problemen moeten worden opgelost, bestudeert => methodeleer
Oud 27-09-2004, 16:45
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 27-09-2004 @ 17:42 :
Was maar goed ook. Ik moest er namelijk uit.
Oud 27-09-2004, 16:47
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Milk schreef op 27-09-2004 @ 17:45 :
me·tho·do·lo·gie (de ~ (v.))
1 hulpwetenschap die de manieren waarop problemen moeten worden opgelost, bestudeert => methodeleer
*Denkt ineens aan IAD: iteratief ontwikkelen.
Oud 27-09-2004, 16:48
fractuur
fractuur is offline
*niets*
Oud 27-09-2004, 16:48
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 27-09-2004 @ 17:45 :
Was maar goed ook. Ik moest er namelijk uit.
Je sliep dus eigenlijk in de trein je lag over meisje te dromen ?

Regels voor berichten