ok ik ben er vorig jaar geweest daarvoor toen ik nog niet uitmocht op me 11e en 13e ook en ik ga volgens jaar weer. paar tips:
1. De bumpers is SUPER duur in vergelijking maar wel grappig
2. de tropics heeft goede dj's goede sfeer veel zalen en soms paar extra's (bekende dj's komen langs) waar je in tegenstelling tot de bumpers niet extra voor hoeft te betalen
3. als je dronken wil worden > FAME!!! deze zit ergens achterin vlak bij een heuveltje aan de kant van het rustige gedeelte van Lloret. Hier kan je voor een vast bedrag (voor dames goedkoper) de hele avond gratis drinken, ook krijg je een stempel dus je kan erin en eruit.
4 Geloof geen WOORD van wat die gasten die je flyers aansmeren zeggen en loop never met ze mee.
5als je een eetentje ziet dat heet Ca(sa) l'enrique daar eten!! good food voor weinig geld. enne doe ze de groeten. Dit eettentje is vlak bij paris (als je die ooit weet te vinden

) maar das zeker een aanrader!
6. Hollywood =

niet heen gaan
7. de colossus (je schrijft hem anders) is een hele coole openlucht disco die nog goedkoop is ook want je krijgt een maandkaart ipv een weekkaart dus je kan er de hele vakantie naar toe! en ze hebben er hele vette schuimparties
8. altijd op producten afdingen tot iets van een kwart van de prijs, kan makkelijk, ook altijd eerst ff rondkijken en niet meteen bij de eerste winkel iets kopen.
9. en al die disco's ziten altijd wel een paar opdringerige spanjaarden die zelfs nadat je ze twee keer hebt afgewezen nog steeds om je heen blijven dansen gewoon weg slaan!

.
10. Oja de flamingo zuigt

, waarschinlijk zal je er tog geen intresse in hebben maar het is echt
DAMN ik wil weer naar lloret
achjah 5 weken canada is ook leuk
btw: naar welk hotel ga je