![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder nog: - Mensen die je toevoegen, en meteen gaan praten en vragen hoe het met mij gaat, zonder te vermelden wie ze zijn. - Tuig met veel te lange schermnamen. - Tuig met afwijkende letters en taalgebruik. - Mensen die in hun schermnaam zetten wat ze gaan doen, of wat ze gedaan hebben. Ga kapot, wat anderen doen of gaan doen interesseert me 99 van de 100 keer helemaal niks. - Mensen die een vage hint in hun MSN-naam zetten zoals: "Gister was echt gaaf!", zodat het de bedoeling is dat je aan ze vraagt: "Wat heb je gister gedaan?" - Mensen die in hun MSN-naam zetten "Pietje (L) Truusje" en dergelijke. De namen maken niet uit. - Mensen die zich 8132813 keer achter elkaar aanmelden, zodat je ook 8132813 keer zo'n kutschermpje ziet en je ook 8132813 keer zo'n kutgeluidje hoort. - Mensen die niks te melden hebben. - Mensen die heel traag reageren. - Mensen die altijd op afwezig staan, ook al zijn ze er wel. - Mensen die 24 uur per dag online zijn. - Mensen. - Mensen die in hun naam dingen als: "R.I.P. André.", "R.I.P. de slachtoffers in Beslan." etc zeggen, van die semi-meelevende bullshit wat totaal niet gemeend is, krijg kanker. - Mensen die berichtjes doorsturen als: "Zet TK in je naam als je tegen kanker bent." De verwensing die dergelijke lui te horen krijgen laat zich raden. - Mensen die berichtjes doorsturen als: "Morgen is het nationale liefdesdag, stuur dit door naar 10 mensen en morgen zal jouw droomjongen/droommeid je mee uit vragen." - Mensen die iedereen aanspreken met lieverd of schat. - Mensen die afscheid nemen door 23476326 keer te zeggen: "Love you, (K)(K)(K), (L), (K)(K), (L)(K)" etc. Zo.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Kanker is kansloos ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ontopic: Wanneer je even aangeeft dat je pa/ma je kamer binnenkomt om te babbelen en dus niet verder kan kletsen, je jezelf omdraait om vervolgens het gesprek te beginnen, waarna je achter je druk steeds het geluidje van een reactie voor je kiezen krijgt. Heel ergerlijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En meer een ergernis aan een situatie: Wanneer ik mij net wil afmelden en iemand komt online, dan zou het overkomen dat ik de ander aan het vermijden ben, terwijl het stom toeval is. Soms blijf ik dan nog even hangen om schuldgevoel te vermijden. Heel vervelend eigenlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Mensen (meestal meisjes van 13/14) die me toevoegen, hoi zeggen en dan boos worden als ik niet het gesprek aanga en op gang houd - Mensen (meestal meisjes van 13/14) die me toevoegen omdat ze fan zijn van Lord of the Rings/een verzorgponnie zoeken/ook wel eens in Londen zijn geweest/ook wel eens een Welsh Cob gezien/gereden/gehad hebben en daarom denken dat ik het hun verschuldigt ben om een gesprek met ze aan te gaan. - Mensen die tegen me aan praten als ze niets te melden hebben - Mensen die me toevoegen omdat ik een interessante naam heb
||
Citaat:
![]() Edit; ohh, das een symbool en geen icoontje...phew...
||
Citaat:
(Overigens is dat van de verzorgpony geniaal. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() > ho0oi ho0oi > alluz goew??? Ik blijf nix zeggen, totdat ze eindelijk eens ABN gaat typen... nooit dus. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar erger jij je op dit moment aan? Verwijderd | 500 | 24-05-2007 21:57 | |
De Kantine |
Waar werd jij niet blij van vandaag? #1 RodeKrab | 500 | 23-10-2006 21:52 | |
De Kantine |