![]() |
|
Voor mijn opleiding moet ik een als onderdeel van een groepsproject een afnemersanalyse maken. Natuurlijk moet ik dan ook weten wat de afnemer nu eigenlijk denkt van het bedrijf.
Het bedrijf dat ons is toegewezen is Philips, welbekend bij iedereen gok ik zo. Het zijn een aantal open vragen (zie het als een interview) en ik hoop dat je even de tijd wilt nemen om wat antwoorden te geven. De doelgroep is jongeren, en niet exact jongeren die veel van economie weten, dus ik hoop niet dat deze verplaatst zal worden (zie ook dit topic op beleidszaken: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=967442 ) ---------------------------------- even vooraf: Wat is je leeftijd? 1. Heb je Philipsproducten thuis die je beschouwt als 'jongerenproduct' ? (zo nee, ga dan door naar vraag 4) 2. Wat voor bijvoorbeeld? 3. Waarom heb je voor Philips gekozen? 4. Hoe vind je dat Philips op de wensen van jongeren in speelt? (argumenten zijn zeer welkom) 5. Is het imago van Philips meer richting jongeren/jonge volwassenen, of meer richting volwassen/oudere volwassenen, en waarom vind je dat? 6. Waarom koop je Philips? Spreekt het bedrijf je aan of is het toevallig of misschien iets anders? ----------------------------------------------- bedankt alvast voor het invullen! met jongeren bedoel ik hier ook studenten e/d, zegmaar mensen van 15 tot 25
Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 19:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |