Oud 28-09-2004, 22:47
ilovemusic
ilovemusic is offline
Weet iemand hoe je kunt zien aan een jongen of ie echt verliefd op je is? Lichaamstaal, etc?
(L)
Advertentie
Oud 28-09-2004, 22:49
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ligt ook een beetje aan hoe de jongen is? De een laat 't uitbundig merken; de ander valt 't nauwelijks op?
Oud 28-09-2004, 22:50
Verwijderd
dat scheelt nogal per jongen
ik zelf ga meestal rondjes om haar rennen, in haar nek hijgen en haar ingepakte bakstenen geven.
maar ik ben niet goed bij mijn hoofd
Oud 28-09-2004, 22:52
nepstier
Avatar van nepstier
nepstier is offline
ik ben het eens met stuff

maar ik kijk ze daarbij meestal ook nog zo intens aan, dat ze wegkijken
Oud 28-09-2004, 22:55
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
verschilt per jongen, let vooral op oogcontact en bakstenen (al dan niet ingepakt)
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Oud 28-09-2004, 22:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
STUFF schreef op 28-09-2004 @ 21:50 :
dat scheelt nogal per jongen
ik zelf ga meestal rondjes om haar rennen, in haar nek hijgen en haar ingepakte bakstenen geven.
maar ik ben niet goed bij mijn hoofd


tja misschien als hij veel met je om wil gaan, of misschien juist als hij niks tegen je (durft te) zeggen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 28-09-2004, 22:57
nepstier
Avatar van nepstier
nepstier is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 28-09-2004 @ 22:55 :
verschilt per jongen, let vooral op oogcontact en bakstenen (al dan niet ingepakt)
mooi gesproken
Oud 28-09-2004, 23:10
Sparkles
Avatar van Sparkles
Sparkles is offline
stuff dan hoop ik dat je verliefd wordt op mij, ik hou wel van zulke dingen, vind ik romantisch
__________________
what use is it to you what's on my mind
Oud 28-09-2004, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Sparkles schreef op 28-09-2004 @ 23:10 :
stuff dan hoop ik dat je verliefd wordt op mij, ik hou wel van zulke dingen, vind ik romantisch
had je mijn baksteen met slingers niet gehad dan
Oud 28-09-2004, 23:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
vol op zn bek pakken en kijken hoe ie reageert

al is deze methode niet 100 procent betrouwbaar
maar dat is de pil ook niet
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 28-09-2004, 23:17
Sparkles
Avatar van Sparkles
Sparkles is offline
Citaat:
STUFF schreef op 28-09-2004 @ 23:15 :
had je mijn baksteen met slingers niet gehad dan

nee....mn moeder dacht dat ze voor haar waren...ze wou er al een varkensstal van bouwen voor mn zusje
__________________
what use is it to you what's on my mind
Oud 28-09-2004, 23:27
Verwijderd
De bakstenen zeggen natuurlijk al erg veel. Een mooie baksteen zegt alles al

En verder oogcontact
Oud 29-09-2004, 01:09
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Het gedrag verschilt nogal per jongen, de een gaat er actief achteraan en de ander wordt juist heel verlegen. Maar als je zelf verliefd bent kan je dit over het algemeen toch niet goed inschatten, dus je zal gewoon het risico moeten nemen om erachter te komen.
Oud 29-09-2004, 12:07
Verwijderd
Verschilt inderdaad per jongen, zo zijn er jongeren die het nodig vinden om bakstenen te geven, vaak zijn ze of gejat of gekocht(wat is daar lief aan?) Zelf ben ik meer iemand die iemand gewoon 3 uur lang aan kijkt en blijft stalken.

Mocht dat niet baten, dan zeg ik gewoon dat ik je leuk vind. Als ze dan nee zegt dan komt mijn wanhoopspoging. Dan ga ik op pottenbakcurcus en ga ik bakstenen maken, want die schijnen goed in de markt te liggen. En als je ze zelf maakt, scoor je wel punten, want dan kan je koken/bakken.

Ontopic: Hangt van de jongen af. De een kijkt je aan en zal in de buurt van je zijn. Terwijl de andere jongen recht op zijn "doel" afgaat en zegt dat hij je leuk vind, met of zonder baksteen.

Vooral oogcontact is belangrijk.
Oud 29-09-2004, 18:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt er aan hoe de jongen is:

Maar dit zou wel eens kunnen helpen:
- Aan zijn flonkelende, groter dan normaal zijnde ogen
- Aan lieve opmerkingen
- Aan het gegeven dat hij tijd voor je neemt
- Aan het gegeven dat hij closer met jou is dan met andere mensen
- Hij toont veel interesse in je
- Jullie kunnen uren lang lekker kletsen

Zoek het vooral in het non-verbale gedrag!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 29-09-2004, 18:56
Annoniempie
Annoniempie is offline
vooral oogcontact
Oud 29-09-2004, 19:18
Verwijderd
In jouw geval is het erg handig om eerst te weten of hij homo is, tenzij je liegt over je geslacht.
Oud 29-09-2004, 19:36
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-09-2004 @ 19:18 :
In jouw geval is het erg handig om eerst te weten of hij homo is, tenzij je liegt over je geslacht.
Ads door Google
Oud 29-09-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 28-09-2004 @ 22:50 :
dat scheelt nogal per jongen
ik zelf ga meestal rondjes om haar rennen, in haar nek hijgen en haar ingepakte bakstenen geven.
maar ik ben niet goed bij mijn hoofd
Oooh wat ben je toch een lieverd!

Maar goed.

Hij kijkt heeeeeel erg lief, hij kan niet van je afblijven en hij lacht de hele tijd! En hij zegt wel 20x dattie van je houdt. En dat je mooi ben. En lief. En mooi. En lief. En hij kookt voor je.

En je voelt je een prinsesje als je bij m bent, want hij verwent je!


Tenminste dat doet mijn vriend.
Oud 29-09-2004, 20:25
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
Lilith schreef op 29-09-2004 @ 20:15 :
Oooh wat ben je toch een lieverd!

Maar goed.

Hij kijkt heeeeeel erg lief, hij kan niet van je afblijven en hij lacht de hele tijd! En hij zegt wel 20x dattie van je houdt. En dat je mooi ben. En lief. En mooi. En lief. En hij kookt voor je.

En je voelt je een prinsesje als je bij m bent, want hij verwent je!


Tenminste dat doet mijn vriend.
als je in een relatie zit werkt dat ja... maar als dat niet zo is zou ik dit ^ hier wel een beetje vreemd vinden...

maar ja... de bakstenen he? Zooooooo romantisch gewoon.. ik heb het liefst geschilderde bakstenen, zo mooi

ontopic: oogcontact, en als je bv mensen knuffelt (in de kroeg of zo. ter afscheid) zou je iets kunnen merken op de manier waarop hij je knuffelt (bv heel stevig vastpakken of langer dan bij een 'gewone' knuffel), dat ie naast je komt zitten als hij ook langs iemand anders kan zitten...
maar dat verschilt per jongen, net als dat bij meisjes is.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 29-09-2004, 20:32
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 29-09-2004 @ 12:07 :
Dan ga ik op pottenbakcurcus en ga ik bakstenen maken, want die schijnen goed in de markt te liggen. En als je ze zelf maakt, scoor je wel punten, want dan kan je koken/bakken.

Zelfgemaakte bakstenen.. wow dat is wel erg origineel
Oud 29-09-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 29-09-2004 @ 20:15 :
Oooh wat ben je toch een lieverd!
uh ja ik ook van jou he
*stuurt ingepakte baksteen naar lilith*
Oud 29-09-2004, 22:31
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Lilith schreef op 29-09-2004 @ 20:15 :
Oooh wat ben je toch een lieverd!

Maar goed.

Hij kijkt heeeeeel erg lief, hij kan niet van je afblijven en hij lacht de hele tijd! En hij zegt wel 20x dattie van je houdt. En dat je mooi ben. En lief. En mooi. En lief. En hij kookt voor je.

En je voelt je een prinsesje als je bij m bent, want hij verwent je!


Tenminste dat doet mijn vriend.
Weet je wat nou zo mooi is... meisjes geloven altijd meteen wanneer iemand zegt dat die van je houdt. Dit is dan ook de truuk die players gebruiken. Complimentjes geven, strelen aan je komen, lachen... en ze trappen er gewoon in. Meiden, dit is geen liefde, dit is een leugen.

Zeggen ze deze dingen, moet je letten op de ogen en mondhoeken... staan de ogen in een soort van geniepige grijns (ja, ogen kunnen dit ook) dan is er een grote kans dat ze liegen. Staan ze overdreven groot, dan probeert hij te acteren... dus een leugen.

In andere woorden, je moet een gezicht kunnen lezen, samen met de lichaamstaal, hieruit is vaak op te maken dat iemand liegt of niet.

Een andere vorm om te weten of liefde waar is, is de grote van de baksteen. Zijn de bakstenen groot, dan weet je dat hij echt veel om je geeft en er veel moeite voor heeft gedaan. Zijn ze klein, heeft hij ze waarschijnlijk om de hoek gehaald net voor je hem zag.

Mocht het gaan daar en tegen over een persoon waar niet veel mee gepraat wordt, maar gewoon iemand in de nabije omgeving, ga er dan vanuit dat deze niet verliefd is. Het is wel mogelijk dat hij je leuk vind, maar verliefd zijn op je is overdreven. Hij kent je niet goed genoeg. Mocht hij toch beweren verliefd op je te zijn, niets met hem nemen, hij is wel degelijk verliefd voor een korte periode en daarna weer verliefd op een ander... niet goed.

Ow... de beste manier om te zien of iemand verliefd is... is wanneer hartjes rond zijn hoofd zweven, of wanneer woorden in een hartjes tekstballon worden uitgesproken. Toch schijnt dit grotendeels alleen op te vallen in tekenfilmpjes en strips, maar met genoeg concentratie en wilskracht kan je deze eigenschappen ook in de praktijk gebruiken om liefde te herkennen.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Oud 29-09-2004, 22:43
Venomous
Venomous is offline
Als hij je de hele tijd aankijkt en dan ineens op je bek pakt .
Oud 29-09-2004, 22:52
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Venomous schreef op 29-09-2004 @ 22:43 :
Als hij je de hele tijd aankijkt en dan ineens op je bek pakt is hij wellicht een player die weer gaat voor een score .
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Advertentie
Oud 29-09-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 29-09-2004 @ 20:32 :
Zelfgemaakte bakstenen.. wow dat is wel erg origineel
Ja want iedereen jat al mijn bakstenen die ik buiten neerleg voor het geval dat, dus moet ik iedere keer weer nieuwe maken
Oud 29-09-2004, 23:01
Venomous
Venomous is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 29-09-2004 @ 22:52 :
Als hij je de hele tijd aankijkt en dan ineens op je bek pakt is hij wellicht een player die weer gaat voor een score .
Oud 29-09-2004, 23:19
Susu
Avatar van Susu
Susu is offline
Ik heb een heel groot probleem, ik ben bijna 19 en ik heb nog nooit een baksteen gekregen!
Is er iets mis met mij?
Help me alsjeblieft want ik ben ten einde raad!!!!
Oud 29-09-2004, 23:47
Venomous
Venomous is offline
Citaat:
Susu schreef op 29-09-2004 @ 23:19 :
Ik heb een heel groot probleem, ik ben bijna 19 en ik heb nog nooit een baksteen gekregen!
Is er iets mis met mij?
Help me alsjeblieft want ik ben ten einde raad!!!!
Soortgenoot! Ik heb ook nog nooit een baksteen gehad. Wat is er mis met ons?
Oud 29-09-2004, 23:56
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Susu schreef op 29-09-2004 @ 23:19 :
Ik heb een heel groot probleem, ik ben bijna 19 en ik heb nog nooit een baksteen gekregen!
Is er iets mis met mij?
Help me alsjeblieft want ik ben ten einde raad!!!!
Tjah..

Misschien ben je enorm lelijk?
Oud 29-09-2004, 23:59
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
je merkt het niet. Voor hun gevoel geven ze hints, maar die snap ik nooit of wil ik niet snappen, kan ook
__________________
I like to say what I want to say
Oud 29-09-2004, 23:59
Susu
Avatar van Susu
Susu is offline
Citaat:
Maarten schreef op 29-09-2004 @ 23:56 :
Tjah..

Misschien ben je enorm lelijk?
hmmm... ik word er zo onzeker van, elke dag hoop ik weer dat er 1 voor de deur ligt.. of dat iemand er 1 geeft bij het uitgaan..

denk idd dat ik enorm lelijk ben
Oud 30-09-2004, 00:04
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Susu schreef op 29-09-2004 @ 23:59 :
hmmm... ik word er zo onzeker van, elke dag hoop ik weer dat er 1 voor de deur ligt.. of dat iemand er 1 geeft bij het uitgaan..

denk idd dat ik enorm lelijk ben
Mjah.. ik weet het niet meisje..

Ik ken jet niet van gezicht dus je moet je nu niet verdrietig voelen. Het kan best dat je er heel leuk uitziet

Maar ik weet het niet..

Of je hebt uitstraling die ze afstoot (onbereikbaar, te intelligent, verlegen)

Of je bent gewoon niet superknap.. of het is een combinatie.. of je hebt gweoon pech

Ik weet het niet!
Oud 30-09-2004, 00:09
Susu
Avatar van Susu
Susu is offline
Citaat:
Maarten schreef op 30-09-2004 @ 00:04 :
Mjah.. ik weet het niet meisje..

Ik ken jet niet van gezicht dus je moet je nu niet verdrietig voelen. Het kan best dat je er heel leuk uitziet

Maar ik weet het niet..

Of je hebt uitstraling die ze afstoot (onbereikbaar, te intelligent, verlegen)

Of je bent gewoon niet superknap.. of het is een combinatie.. of je hebt gweoon pech

Ik weet het niet!
Ik ben vast te slim
Oud 30-09-2004, 09:03
lifeafterdeath
Avatar van lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Alsie een lief naampje voor je heeft bedacht en je dan dus de hele dag pijpbekkie noemt.

En alsie je vaker een slap op je ass geeft dan normaal.
__________________
I live in the black, have no guiding lights and I'm whispering in your dreams....
Oud 30-09-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
nepstier schreef op 28-09-2004 @ 22:52 :
ik ben het eens met stuff

maar ik kijk ze daarbij meestal ook nog zo intens aan, dat ze wegkijken
En wat dan als ze intens terugkijkt zodat de jongen toegeeft en toch dat ene liedje opzet? . Of is dat dan een geval van kijken wie sterker is (in oogcontact dan). En wat als dat ook zonder muziek gebeurt? ^^

Ach. Soms wil ik er teveel achter zoeken, maar Roxy vindt dat ik dat niet doe, dus jongens?
Ads door Google
Oud 30-09-2004, 15:08
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Jah, ik zou ook wel graag willen weten waaraan je dat kan zien.
Ik ben verlieft op zo'n joch en soms lijkt 't net of ie ook op mij is en doet ie vet lief met handjes vasthouden en knuffelen en alles en soms doet ie heel neerbuigend en pesterig. En soms lijkt 't alsof we alleen maar 'gewoon' vrienden zijn.

Als er nou gewoon van die duidelijke kenmerken waren. Maja.... misschien moet ik 't maar gewoon voor me houden en wachten op een baksteen?
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 30-09-2004, 15:34
Verwijderd
opvallend hoeveel mensen nog nooit een baksteen hebben gehad. jullie hoeven echter niet te wanhopen, sommige jongens laten het op een minder directe manier merken; bijvoorbeeld door een simpel betonblok of een literfles cement.
Oud 30-09-2004, 16:00
Pletterprater
Pletterprater is offline
Hey, ik ben in een goede bui en wil de dames hier op de site graag te hulp schieten. Hebben jullie nog nooit een baksteen geklregen van iemand? Niet getreurt, mijn leverservice bezorgt bakstenen bij u binnen. Enigste vereiste is dat u een groot room in de kamer hebt zitten waardoor bakstenen geleverd kunnen worden.

Kom maar, wie heeft interesse in bakstenen
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Oud 30-09-2004, 16:46
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
what the neuk is dit over bakstenen ?
Oud 30-09-2004, 16:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ah, dit verklaart wat ik al die jaren verkeerd heb gedaan. Ik had de meisjes die ik leuk vond gewoon een baksteen moeten geven. Damn, waarom ben ik daar nou niet eerder op gekomen?
Oud 30-09-2004, 17:29
nepstier
Avatar van nepstier
nepstier is offline
bak·steen1 (de ~ (m.))
1 uit klei of leem gebakken steen [Belg., scherts.] [scherts.]

bak·steen2 (het, de ~ (m.))
1 uit klei of leem gevormde en gebakken steen [als stofnaam]

Het leven staat bol van de subtiele hints. Zo verpersoonlijkt de baksteen in de liefde op een subtiele wijze onschuld en reinheid Een ingepakte baksteen is dan ook het perfecte kado om te laten merken dat je de onschuld zelve bent en daarmee een deel van jezelf in de hand van je (toekomstig) geliefde geeft. Maar BEWARE: gebruik een baksteen slechts éénmalig, een gebruikte baksteen zet aan tot slettebakkerij(nee geen baksteenbakkerij).
Oud 30-09-2004, 17:48
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
mijn huidige vriend (die normaal genoeg te vertellen heeft)
werd erg verlegen, ging blozen en keek me echt aan alsof ie smolt wanneer hij naar me keek (dat zei ie ook)
en hij werd verlegen ....

maar goed das bij elke jongen anders zelfde geld gaat ie je plagen.. want meisjes plagen is kusjes vragen zeggen ze toch
Oud 30-09-2004, 17:58
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Ik kreeg mijn verstuurde bakstenen vaak terug... En een gebroken raam/hart als kleinigheidje er nog bij.
Oud 30-09-2004, 18:05
Annoniempie
Annoniempie is offline
Aaaaaaah
Oud 30-09-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef op 29-09-2004 @ 22:31 :
Weet je wat nou zo mooi is... meisjes geloven altijd meteen wanneer iemand zegt dat die van je houdt. Dit is dan ook de truuk die players gebruiken. Complimentjes geven, strelen aan je komen, lachen... en ze trappen er gewoon in. Meiden, dit is geen liefde, dit is een leugen.

Zeggen ze deze dingen, moet je letten op de ogen en mondhoeken... staan de ogen in een soort van geniepige grijns (ja, ogen kunnen dit ook) dan is er een grote kans dat ze liegen. Staan ze overdreven groot, dan probeert hij te acteren... dus een leugen.

In andere woorden, je moet een gezicht kunnen lezen, samen met de lichaamstaal, hieruit is vaak op te maken dat iemand liegt of niet.

Een andere vorm om te weten of liefde waar is, is de grote van de baksteen. Zijn de bakstenen groot, dan weet je dat hij echt veel om je geeft en er veel moeite voor heeft gedaan. Zijn ze klein, heeft hij ze waarschijnlijk om de hoek gehaald net voor je hem zag.

Mocht het gaan daar en tegen over een persoon waar niet veel mee gepraat wordt, maar gewoon iemand in de nabije omgeving, ga er dan vanuit dat deze niet verliefd is. Het is wel mogelijk dat hij je leuk vind, maar verliefd zijn op je is overdreven. Hij kent je niet goed genoeg. Mocht hij toch beweren verliefd op je te zijn, niets met hem nemen, hij is wel degelijk verliefd voor een korte periode en daarna weer verliefd op een ander... niet goed.

Ow... de beste manier om te zien of iemand verliefd is... is wanneer hartjes rond zijn hoofd zweven, of wanneer woorden in een hartjes tekstballon worden uitgesproken. Toch schijnt dit grotendeels alleen op te vallen in tekenfilmpjes en strips, maar met genoeg concentratie en wilskracht kan je deze eigenschappen ook in de praktijk gebruiken om liefde te herkennen.
Wat een bullshit. Maar volgens mij wat ik ook over hem zeg, het maakt niet uit. Jij zal t toch wel zien als een player. Mijn vriend KAN geloof ik niet eens geniepig lachen. En nee hij is geen player. Hij was al een vriend van mij voordat ik wat hem kreeg. Mijn god, hij is verre van player.

En wie ben jij om me dit te vertellen eigenlijk?
Oud 30-09-2004, 19:12
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Zeg ben ik hier als ervaren vrouwenverslinder nou zwakbegaafd aan het doen of is dat "ingepakte baksteen" een codenaam voor iets?
__________________
Most of us only care about money makin'
Oud 30-09-2004, 19:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Big M schreef op 30-09-2004 @ 19:12 :
Zeg ben ik hier als ervaren vrouwenverslinder nou zwakbegaafd aan het doen
Ja.
Oud 30-09-2004, 19:17
Big M
Avatar van Big M
Big M is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2004 @ 19:14 :
Ja.
U hebt gezocht op ironie:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
__________________
Most of us only care about money makin'
Oud 30-09-2004, 19:19
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Big M schreef op 30-09-2004 @ 19:17 :
U hebt gezocht op ironie:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
Het was dat achterlijk -icoontje, denk ik.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welchen Film haben Sie zuletzt gesehen, und wie fandest du es? II
DanielC
500 06-11-2006 13:23
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten All you need is love
Verwijderd
3 28-12-2005 12:16
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 14:50
Seksualiteit Lief voor iemand willen zijn (qua sex) = verliefd zijn?
cotton candy666
14 24-12-2002 11:54
ARTistiek eens verliefd, altijd verliefd...
Chloe Siere
6 03-09-2001 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.