Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel en veel te veel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat voelt het toch goed als er zoveel mensen -zowel online als real-life ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
klinkt niet best ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik geloof er wel in,alleen ik laat me er niet extreem door beinvloeden..ik weet dat die dingen bij mij,net als mijn horoscoop,echt werkelijk altijd kloppen... die jongen wilde me niet in de ogen kijken vandaag,nou,best .. ![]() ![]() hij mag sluimeren wat hij wil,daar doettie me niks mee hoor,k laat m lekker in zn eigen sop gaar koken ![]() en nu ga ik er lekker niet meer aan denken ![]() ![]() nu nog ff mijn horoscoop checken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'k Heb vandaag dan ook m'n college maar geskipt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kloppen ze bij jou ook (vaak)? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() offtopic: volgensmij zet ik aan tot chatgedrag ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Chatten? Nee hoor, wij luchten gewoon ons hart. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus misschien kloppen ze bij iedereen wel. ![]() Maar ik ben bijgelovig, ik ben ook fervent horoscoop-lezer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uh... In folie met de kruiden erbij - wat koreander, knoflook en nog iets, met wat olie en citroen... Dan op 220 graden in de oven, 20 min. Misschien is er een website van met de recepten ofzo?
||
Citaat:
![]() Nou ja, die brief is iig af. ![]() Sonho, geef niet op. Gewoon blijven proberen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
*huilt* waarom kan ik nou niks alleen. *Weet het even niet meer* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zie op tegen morgen. En werkelijk iedereen heeft het door dat ik niet echt in mijn klas pas. Het zijn allemaal hele aardige mensen maar ik kom zo slecht uit m´n woorden en dan zie ik ze denken...... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik voel me zoooo goed op mijn stage, al minder onderweg, en klote als ik thuis kom... AAARGH! @ Loontjuh: de enige manier om erachter te komen is vragen... al is dat lastig.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder gaat het mij nu even zwaar klote, het was verdrietig om uit te vinden dat ik mijn hart niet meer kan luchten bij mij ex. Dat hij liever ging douchen en dan slapen, dan óók mij even aan te horen. Erg teleurgesteld nu, we zouden vrienden blijven. Ik weet niet of ik dat nog kan opbrengen op deze manier, ik denk het niet. In ieder geval heb ik hem nu geblokkeerd en uit mijn MSN-lijst gegooid, het is niet goed dat ik telkens zit te hopen dat hij online komt. En dan zo afgepoeierd te worden.... ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Mooie gedichten Verwijderd | 111 | 19-09-2007 19:24 | |