Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 21:34
Falkh
Falkh is offline
Ik hoop dat het zo blijft doorgaan, zodat er eindelijk een gefundeerde nationalistische beweging ontstaat.
Advertentie
Oud 30-09-2004, 21:44
Jaegermeister
Jaegermeister is offline
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 21:34 :
Ik hoop dat het zo blijft doorgaan, zodat er eindelijk een gefundeerde nationalistische beweging ontstaat.
Ja dan kan er eindelijks iets gedaan worden aan dat multi-culturieel geweld en de islamisering van nederland.
Oud 30-09-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Jaegermeister schreef op 30-09-2004 @ 21:44 :
Ja dan kan er eindelijks iets gedaan worden aan dat multi-culturieel geweld en de islamisering van nederland.
lol

Bij deze onzin rolde ik bijna letterlijk van mijn stoel.
Oud 30-09-2004, 21:54
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 30-09-2004 @ 21:51 :
lol

Ik vind het anders een doodserieuze zaak
Oud 30-09-2004, 21:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 30-09-2004 @ 20:04 :
Ahum, niets over vage mensen uit het noorden zeggen ok
Maak je PM-box maar 'ns leeg.
Oud 30-09-2004, 22:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
N4Poleon schreef op 30-09-2004 @ 21:26 :
probleem met mijn avatar? het communistische ideaal van mArx was een ideaal, i kgeef toe dat de uitwerking slecht is, maar de avatar nam ik rond de tijd van GBL (ja een film), die Ostalgie kwam weer op, daarom, mag ik.
En degene dieh et zei dat ik me niet in geschiedenis verdiep mag zij nworoden terugnemen: eerstens omdat de persoon in kwestie mij niet en dusn iet moet oordelen over dingen waar hij izch niet mee heeft te bemoeien. (overigens meot ik zeggen dat ik zeer geschiedkundig ben ingesteld en er wellciht meer vna af weet dan jij).
Typecursusje zou ook geen overbodige luxe zijn. Wat staat hier??
Verwijderd
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 21:54 :
Ik vind het anders een doodserieuze zaak
jaha pas maar op, straks blijkt je opa zich bekeerd te hebben tot de islam.

Schiet toch op, dit kunnen jullie niet serieus nemen, ik lach me een buikkramp
Jaegermeister
Jaegermeister is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 30-09-2004 @ 21:51 :
lol

Ja lach er maar om, hoeveel doden moeten er nog vallen?
Oud 30-09-2004, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Jaegermeister schreef op 30-09-2004 @ 21:44 :
ja want stel je voor....straks moeten alle mannen een baard laten en vrouwen een burqa dragen..

Oud 30-09-2004, 22:02
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Jaegermeister schreef op 30-09-2004 @ 22:00 :
inderdaad, de oosterse horden overspeoelen ons land!
Oud 30-09-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
hahahahahaha wat een flauwe kul.

Luister voor dit soort praat hebben we eens subforum genaamd onzin.....
Oud 30-09-2004, 22:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*WHAHAHAHAHAHAHAHA*

Je leest teveel De Telegraaf, ventje.
Oud 30-09-2004, 22:10
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Een paar groepjes jongeren die circle jerks onder een poster van Hitler, wat stelt dat nou helemaal voor in Nederland? Dat gaat toch helemaal nergens over?
Oud 30-09-2004, 22:11
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 30-09-2004 @ 22:10 :
Een paar groepjes jongeren die circle jerks onder een poster van Hitler, wat stelt dat nou helemaal voor in Nederland? Dat gaat toch helemaal nergens over?
60 jaar geleden zeker ook niet
Falkh
Falkh is offline
Een gefundeerde Nationalistische beweging is een aanwinst voor Europa, gelukkig is Nederland niet het enigste land dat aan het veranderen is, Belgie, Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk beginnen ook langzamerhand te ontwaken.

Zoals we nu leven is afstreven op een totale ondergang, mocht er niks veranderen en word alles nog steeds gebaseerd op de drie monotheistische geloven, en is mixen van rassen en de multiculturele samenleving nog steeds van toepassing! dan zal de wereld over maximaal 50 jaar niks meer zijn dan een grote hoop as zonder enige levensvorm.
Jaegermeister
Jaegermeister is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 30-09-2004 @ 22:03 :
hahahahahaha wat een flauwe kul.

Luister voor dit soort praat hebben we eens subforum genaamd onzin.....
Nou vorige week was er in Leeuwarden nog iemand vermoord door een albanees. Gewoon omdat hij hem aansprak op zijn gedrag. De albanees had een strafblad voor meerdere gewelds delicten, dan vraag ik me af hoe kan het dat z'n persoon hier nog los rond loopt in nederland.

Dan hebben we het nog niet eens over een schietpartij bij een azc in lwd gehad en een persoon genaamt awa.
Oud 30-09-2004, 22:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 30-09-2004 @ 22:11 :
BWAHAHAHA Ik wíst het! Ik wíst het!
Oud 30-09-2004, 22:14
Jaegermeister
Jaegermeister is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2004 @ 22:04 :
*WHAHAHAHAHAHAHAHA*

Je leest teveel De Telegraaf, ventje.
*WHAHAHAHAHAHAHA*
Doe jij je roze zonnenbril maar weer op.
Oud 30-09-2004, 22:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jaegermeister schreef op 30-09-2004 @ 22:11 :
Nou vorige week was er in Leeuwarden nog iemand vermoord door een albanees. Gewoon omdat hij hem aansprak op zijn gedrag. De albanees had een strafblad voor meerdere gewelds delicten, dan vraag ik me af hoe kan het dat z'n persoon hier nog los rond loopt in nederland.

Dan hebben we het nog niet eens over een schietpartij bij een azc in lwd gehad en een persoon genaamt awa.
Gelukkig zijn autochtone Nederlanders nooit crimineel.

Behalve dan de onderwereldfiguren die elkaar in Amsterdam afknallen, de Hells Angels, de voetbalhooligans...
Oud 30-09-2004, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:11 :
Een gefundeerde Nationalistische beweging is een aanwinst voor Europa, gelukkig is Nederland niet het enigste land dat aan het veranderen is, Belgie, Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk beginnen ook langzamerhand te ontwaken.

Zoals we nu leven is afstreven op een totale ondergang, mocht er niks veranderen en word alles nog steeds gebaseerd op de drie monotheistische geloven, en is mixen van rassen en de multiculturele samenleving nog steeds van toepassing! dan zal de wereld over maximaal 50 jaar niks meer zijn dan een grote hoop as zonder enige levensvorm.
Jeetje, met deze wetenschappelijk onderbouwde en bewezen feiten, zal ik mij maar meteen gaan aanmelden bij het stormfront, want ja, als ik later met een negerin trouw, dat word het zuivere waardevolle arische ras natuurlijk bedreigt, en dat kan natuurlijk niet......
Oud 30-09-2004, 22:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jaegermeister schreef op 30-09-2004 @ 22:14 :
*WHAHAHAHAHAHAHA*
Doe jij je roze zonnenbril maar weer op.
Zekers. Dan stap je vrolijk door het leven, help je op je werk met plezier je allochtone vrouwelijke collega's, ga je tijdens college vrolijk naast je allochtone medestudent zitten om er een praatje mee te maken en ben je niet bang om 's avonds in de trein naast je allochtone medereiziger te gaan zitten.

Maar als jij liever in angst wilt leven gebasseerd op onderbuikgevoelens en vooroordelen, dan moet je dat zelf weten.
Oud 30-09-2004, 22:18
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 30-09-2004 @ 22:16 :
Jeetje, met deze wetenschappelijk onderbouwde en bewezen feiten, zal ik mij maar meteen gaan aanmelden bij het stormfront, want ja, als ik later met een negerin trouw, dat word het zuivere waardevolle arische ras natuurlijk bedreigt, en dat kan natuurlijk niet......
Als het zo door gaat heb jij de mogelijkheid niet eens meer om uberhaupt met iemand te trouwen, want de wereld zal dan één groot massagraf zijn.
Oud 30-09-2004, 22:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:18 :
Als het zo door gaat heb jij de mogelijkheid niet eens meer om uberhaupt met iemand te trouwen, want de wereld zal dan één groot massagraf zijn.
Ben je nou zo achterlijk of doe je alsof?
Oud 30-09-2004, 22:20
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 30-09-2004 @ 22:11 :
Als je denkt dat die situatie analoog is aan de huidige, dan raad ik je dringend aan je in de materie te verdiepen.
Oud 30-09-2004, 22:21
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2004 @ 22:19 :
Ben je nou zo achterlijk of doe je alsof?
Noem het eerder realistisch, je hoeft mijn betoog niet aan te nemen hoor, je hoeft uberhaupt ook niet te reageren als je toch niks nuttigs te melden hebt.
Oud 30-09-2004, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik zal maar aannemen dat dit niet serieus is, want dat is het onmogelijk te nemen.
Jaegermeister
Jaegermeister is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2004 @ 22:15 :
Gelukkig zijn autochtone Nederlanders nooit crimineel.

Behalve dan de onderwereldfiguren die elkaar in Amsterdam afknallen, de Hells Angels, de voetbalhooligans...
Ja die mensen moeten ook opgesloten worden, alleen het gaat zo moeilijk nu de cellen voor meer dan 6o% gevult zit met allochtonen
Verwijderd
Citaat:
hahahaha en zal ik je eens wat vertellen: je overdrijft xenofobisch mannetje, en voor de rest sluit ik mij bij mark aan, want ik ga nog steeds met plezier naar de turkse supermarkt, waar ik minder betaal voor beter vreten, geef jij maar lekker bergen geld uit bij de blanke ah.
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:21 :
Noem het eerder realistisch, je hoeft mijn betoog niet aan te nemen hoor, je hoeft uberhaupt ook niet te reageren als je toch niks nuttigs te melden hebt.
Oké, je doet dus niet alsof. Dank je voor je antwoord.
Oud 30-09-2004, 22:23
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-09-2004 @ 22:22 :
Hmm, ik zal maar aannemen dat dit niet serieus is, want dat is het onmogelijk te nemen.
je hoeft het niet aan te nemen hoor, alleen zo denk ik er over.
Verwijderd
Citaat:
Jaegermeister schreef op 30-09-2004 @ 22:11 :

Dit bewijst wel een boel. Ik denk dat ik nu maar razendsnel een semi-automatisch geweer koop en allochtonen af ga knallen.
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Jaegermeister schreef op 30-09-2004 @ 22:22 :
Ja die mensen moeten ook opgesloten worden, alleen het gaat zo moeilijk nu de cellen voor meer dan 6o% gevult zit met allochtonen
Ow, jij hebt ze natuurlijk allemaal zelf geteld... Stom van me!
Verwijderd
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:21 :
nee alsof dit realistisch is , of zelfs maar nuttig

eerder volslagen lachwekkend
Verwijderd
Dat jullie nog tijd verdoen met het tegenspreken van die gast. Laat 'm lekker in Friesland, ehmm in z'n sop gaarkoken.
Oud 30-09-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Jaegermeister schreef op 30-09-2004 @ 22:22 :
Sociaal-economische achtergrond, zegt dat je iets?
Oud 30-09-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-09-2004 @ 22:23 :
Dat jullie nog tijd verdoen met het tegenspreken van die gast. Laat 'm lekker in Friesland, ehmm in z'n sop gaarkoken.
kom op dit is toch om je te bescheuren, ik vermaak me kostelijk
Oud 30-09-2004, 22:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 30-09-2004 @ 22:25 :
kom op dit is toch om je te bescheuren, ik vermaak me kostelijk
Oud 30-09-2004, 22:27
Falkh
Falkh is offline
We zullen zien wat het wordt, rooskleurig zal het in ieder geval niet zijn.
Oud 30-09-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:27 :
jammer, zo jong en al zo negatief, zit je in een pre midlife crisis knul??
Oud 30-09-2004, 22:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:27 :
Ik heb sterk het idee dat jij je negatieve beeld over allochtonen alleen maar uit de sensatiepers (Telegraaf, SBS 6) haalt. Heb je zélf eigenlijk ooit al eens een negatieve ervaring gehad met allochtonen?
Oud 30-09-2004, 22:31
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 30-09-2004 @ 22:28 :
jammer, zo jong en al zo negatief, zit je in een pre midlife crisis knul??
Nee hoor, ik kijk alleen verder dan m´n neus lang is, en ben niet zo naief om te denken dat alles koek en ei is.
Oud 30-09-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:31 :
Nee hoor, ik kijk alleen verder dan m´n neus lang is, en ben niet zo naief om te denken dat alles koek en ei is.
Ja! En als we nou elkaar gaan haten komt alles goed.

Oud 30-09-2004, 22:33
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2004 @ 22:30 :
Ik heb sterk het idee dat jij je negatieve beeld over allochtonen alleen maar uit de sensatiepers (Telegraaf, SBS 6) haalt. Heb je zélf eigenlijk ooit al eens een negatieve ervaring gehad met allochtonen?
Dat denk jij maar, door onwetendheid had ik zo´n antwoord kunnen verwachten. Ooit wel eens van een zedendelict gehoord? misschien zou je moeten na denken voor je wat zegt.
Oud 30-09-2004, 22:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:33 :
Dat denk jij maar, door onwetendheid had ik zo´n antwoord kunnen verwachten. Ooit wel eens van een zedendelict gehoord? misschien zou je moeten na denken voor je wat zegt.
Tjonge, dat jij zo'n moeilijke woorden kent, zeg. Petje af!

Hoor wie het zegt!
Oud 30-09-2004, 22:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dit deel van deze topic is 100%

Oud 30-09-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:31 :
lief, klein en bang jongetje, luister nu eens goed naar ome trumpetlover,

helaas heb je gelijk, en is niet alles koek en ei, maar de verhalen die wel positief zijn, die wil jij niet horen, dat maakt van jou een heel negatief en bang mens, dat is toch jammer??
Duik de wereld in, leer andere mensen kennen, en je zou verbaasd zijn hoeveel leuke contacten je opdoet. Leg nu eens dat masker af van stoere blanke bink en word eens een mens ipv een omhooggevallen neppe arier. Daar word je echt een beter en positiever mens van.

succes!
Oud 30-09-2004, 22:40
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2004 @ 22:36 :
Tjonge, dat jij zo'n moeilijke woorden kent, zeg. Petje af!

Hoor wie het zegt!
Natuurlijk, nou gaan we het hier op gooien. Ik denk anders en nou is het opeens vreemd dat ik niet totaal taal vreemd ben, of volkomen achterlijk. Eerst mij iets vragen waar ik gewoon antwoord op geef, maar nee meneer neemt zelfs niet eens de moeite om te reageren op het antwoord van zijn gestelde vraag. Dubieus of ik neem aan dat je gewoon loopt te "kankeren" of je begrijpt echt niet waar het over gaat.
Oud 30-09-2004, 22:40
Jaegermeister
Jaegermeister is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-09-2004 @ 22:24 :
Sociaal-economische achtergrond, zegt dat je iets?
Rot op met je sociaal-economische achtergrond, zij hebben het finacieel beter dan ons(dure kleding, scooters zelfs dure auto's). Wij moeten ons rot werken om een paar centen. Zij hoeven er geen flikker voor te doen.

Maar met andere woorden, als je dus krap bij kas zit mag je moorden, jatten en verkrachten wat je maar wildt?
Oud 30-09-2004, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Falkh schreef op 30-09-2004 @ 22:33 :
Dat denk jij maar, door onwetendheid had ik zo´n antwoord kunnen verwachten. Ooit wel eens van een zedendelict gehoord?
Oh, ja, die plegen autochtonen niet hè?
Citaat:
misschien zou je moeten na denken voor je wat zegt.
Oh, sweet irony.
Oud 30-09-2004, 22:42
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-09-2004 @ 22:41 :
[B]Oh, ja, die plegen autochtonen niet hè?Oh, sweet irony.
hallo, hij vroeg naar personelijke ervarigen, lezen met je ogen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten