![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn sim wordt maar niet zwanger, ik heb ze nu twee keer 'een kindje proberen te maken' laten doen, maar beide keren niet gelukt. Ik dacht dat het gewoon altijd wel ging *naïef* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, ik gooi die urn meestal zo snel mogelijk weg, ik hou niet van spoken ![]() Ik heb een tweeling gekregen, twee meisjes, en nu zijn ze net peuters geworden... het is een hél, mijn god. Toen ze baby's waren, ging het nog wel, maar nu... de ouders willen niets meer, dus heb ik een kindermeisje, maar dat is ook maar een stom mens.. ze doet nauwelijks iets. Pfff... hoe krijg ik beide kindjes nu fatsoenlijk groot ![]() (Ik ben maar gestopt toen ik hardop op de ouders begon te schelden, dat gaat iets te ver. 'Eey, hallo! Je dochter heeft honger!! Ey, sukkel, doe normaal man!' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heb het zo al druk genoeg
||
Citaat:
Bouw anders een klein hokje met een wc er in. Tijdelijk. Dat de druk d'r effe af is ![]()
||
Citaat:
Ik heb trouwens Aging Off aan... ze worden me te snel oud. Bij kinderen is het leuk dat ze ouder worden maar volwassenen moeten niet opa/oma worden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het heeft niks te maken met "bananen aanranden" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nou een tweeling en word er helemaal gek van. De vader legt constant de kinderen zomaar op de grond neer en gaat vervolgens zelf in bed liggen (of iets anders doen). Daarnaast liggen er overal flessen op de grond die niet op te pakken zijn, aangezien iedereen z'n handen er aan brandt. Maar ik heb geen idee hoe ik ze dan kouder krijg... En ik had per ongeluk te snel op enter gedrukt, waardoor er nou een kind 'Dochter' heet ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Begin er maar niet aan totdat ik een wat groter huis heb... dat Kasteel is trouwens mooi van 237.000 sim-dollars (d8 ik) Maargoed zit pas aan een budget van ong 40.000-
||
Citaat:
![]() nu zijn de kinderen peuters. Ook niet echt handig, aangezien ze overal heen en weer kruipen en de ouders totaal niet meer aan hun energie en eten toe komen, laat staan aan het uitvoeren van die wensen.
||
Citaat:
![]() Maarja over snel honger gesproken... de tijd klopt sowieso niet in the sims 2... de telefoon rinkelt bij mij soms een uur... ze zitten soms 20 minuten lang op het toilet... douchen kunnen ze ook erg lang!! ![]() Ze moesten de tijd (nog) wat langzamer maken... en statistieken bijhouden van hoeveel dagen er echt voorbij zijn. Wel zo leuk om te zien hoe lang je werkelijk bezig bent.
||
Citaat:
En ik zie ook vaak heel veel buren, denk dat ze ook van andere buurten komen ofzo.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
constant overdag met de telescoop de buren bespioneren? iets zegt mij alleen dat we weer net zoveel uitbreidingene tc kunnen evrwachten als voor sims1, vandaar dat er nog zo weinig inzit. een grote, bloeddorstige waakhond zou wel handig zijn. en warom kan je niet meer op de vuist met inbrekers? in deel 1 kon dat toch wel? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Sims 2! Aqualia | 3 | 16-06-2012 18:21 | |
Games |
Installatieprobleem The Sims 2 XLVX | 7 | 28-02-2012 21:08 | |
Games |
Sims 2 / 3 Dutch_gamer | 15 | 11-12-2010 13:21 | |