Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2004, 19:50
Verwijderd
Citaat:
inspirations schreef op 26-09-2004 @ 20:32 :
bij mij lukt het niet om het cheatbalkje er te krijgen, dat zou je toch horen te krijgen door ctrl+shift+c te drukken? als ik dat doe werkt dat niet, waar ligt dat aan>?
Dat komt door een programma dat op de achtergrond draait; kijk eens in de faq op www.thesims2.com daar staat het wel ergens tussen.
Advertentie
Oud 26-09-2004, 20:10
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
inspirations schreef op 26-09-2004 @ 20:32 :
bij mij lukt het niet om het cheatbalkje er te krijgen, dat zou je toch horen te krijgen door ctrl+shift+c te drukken? als ik dat doe werkt dat niet, waar ligt dat aan>?
Heb je toevallig ICQ of een andere applicatie die sneltoetsen kent? Dan moet je die uitzetten.
Oud 26-09-2004, 20:38
Ilsch
Ilsch is offline
Wáárom krijg ik alleen maar jongens-kiendjes?! ik heb 1 keer een tweeling gehad; twee meisjes, en verder alleen maar jongetjes..
Oud 26-09-2004, 21:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 26-09-2004 @ 21:38 :
Wáárom krijg ik alleen maar jongens-kiendjes?! ik heb 1 keer een tweeling gehad; twee meisjes, en verder alleen maar jongetjes..
Ze pesten je.
Oud 26-09-2004, 21:22
Smobbo
Smobbo is offline
kinderen zijn kinderen en nou niet zeiken .
Maar ik denk dat je gewoon pech hebt (al kan het natuurlijk wel, aangezien de kans op een jongen in het echt ook groter is dan op een meisje (niet veel maar tcoh))
Oud 26-09-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ilsch schreef op 26-09-2004 @ 21:38 :
Ik heb nu 3 meisjes gehad en 1 jongen... ik denk dat je gewoon 'pech' hebt gehad

Mijn sim wordt maar niet zwanger, ik heb ze nu twee keer 'een kindje proberen te maken' laten doen, maar beide keren niet gelukt. Ik dacht dat het gewoon altijd wel ging *naïef*
Oud 26-09-2004, 23:46
Q
Q is offline
kan je dat kind nog laten adopteren?
Oud 27-09-2004, 07:03
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Q schreef op 27-09-2004 @ 00:46 :
kan je dat kind nog laten adopteren?
In Koop-modus, kind selecteren en op del drukken
Oud 27-09-2004, 08:37
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 27-09-2004 @ 08:03 :
In Koop-modus, kind selecteren en op del drukken
Er is een subtiel verschil tussen adopteren en aborteren... in schrijfwijze in ieder geval...
Oud 27-09-2004, 14:04
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-09-2004 @ 09:37 :
Er is een subtiel verschil tussen adopteren en aborteren... in schrijfwijze in ieder geval...
Idd aborteren doe je voor de geboorte...
Oud 27-09-2004, 14:29
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 27-09-2004 @ 15:04 :
Idd aborteren doe je voor de geboorte...
Owja, daarna heette het weer liquideren. Naja, het komt allemaal op het zelfde neer. Ik ga ergens even een morbide familie beginnen, kijken hoe creatief je mensen om kunt brengen
Oud 27-09-2004, 15:24
AJMouse
AJMouse is offline
Het maakt ook nog uit hoe je je sims vermoord, of dood laat gaan. Dan krijgen de spoken die ronddwalen namelijk verschillende kleuren.

Je hebt een nat blauw spook als ie in een zwembad dood gaat, een wit spook als ie dood gaat door ouderdom.

Nouja zo heb je er meer.
Oud 27-09-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 27-09-2004 @ 16:24 :
Het maakt ook nog uit hoe je je sims vermoord, of dood laat gaan. Dan krijgen de spoken die ronddwalen namelijk verschillende kleuren.

Je hebt een nat blauw spook als ie in een zwembad dood gaat, een wit spook als ie dood gaat door ouderdom.

Nouja zo heb je er meer.
Rood als hij verbrand is ofzo?
Mja, ik gooi die urn meestal zo snel mogelijk weg, ik hou niet van spoken

Ik heb een tweeling gekregen, twee meisjes, en nu zijn ze net peuters geworden... het is een hél, mijn god. Toen ze baby's waren, ging het nog wel, maar nu... de ouders willen niets meer, dus heb ik een kindermeisje, maar dat is ook maar een stom mens.. ze doet nauwelijks iets. Pfff... hoe krijg ik beide kindjes nu fatsoenlijk groot
(Ik ben maar gestopt toen ik hardop op de ouders begon te schelden, dat gaat iets te ver. 'Eey, hallo! Je dochter heeft honger!! Ey, sukkel, doe normaal man!' )
Oud 27-09-2004, 17:05
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
hoi ik heb m nu ook echt leuk spel alleen, ik vraag me af of dr n truukje is dat je sims zich relaxter voelen. want die van mij hebben steeds maar honger maar ze kunnen nog niet goed koken, en daar is weer geen tijd voor omdat ze te weinig "plezier" hebben.
Truukjes anyone?
Oud 28-09-2004, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 27-09-2004 @ 18:05 :
hoi ik heb m nu ook echt leuk spel alleen, ik vraag me af of dr n truukje is dat je sims zich relaxter voelen. want die van mij hebben steeds maar honger maar ze kunnen nog niet goed koken, en daar is weer geen tijd voor omdat ze te weinig "plezier" hebben.
Truukjes anyone?
Veel wensen laten uitkomen, dan wordt hun humeur 'platina' en kan je ze dingen laten doen die ze normaal niet graag doen (dus leren koken bv.).
Oud 28-09-2004, 22:44
Ilsch
Ilsch is offline
Yay! ik heb een meisje! een meisje! er moeten nieuwe vrouwen in mijn buurt.. er zijn er te weinig
Oud 28-09-2004, 22:45
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Marcade schreef op 26-09-2004 @ 22:15 :
Ze pesten je.
het zal ook eens niet zo zijn
Oud 29-09-2004, 08:03
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 28-09-2004 @ 23:45 :
het zal ook eens niet zo zijn
Oud 29-09-2004, 16:11
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Misschien is de vraag al gesteld, maar waar kun je een openhaard kopen? Ik zie het nergens staan.

En dan nog een vraag, als je verhuist, en je hebt een carriere-beloning-ding (een spreekgestoelte in dit geval) gekocht. Kun je die dan na het verhuizen ooit weer kopen?
Oud 29-09-2004, 16:45
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 29-09-2004 @ 17:11 :
Misschien is de vraag al gesteld, maar waar kun je een openhaard kopen? Ik zie het nergens staan.
Bouwmodus, dan diversen, dan open haarden
Oud 29-09-2004, 23:44
AJMouse
AJMouse is offline
Net als in sims 1 toch?

*ik kon em trouwens ook eerst niet vinden

Ik vind het trouwens prachtig dat je de dood kunt omkrijgen om niet de geliefde van je sim mee te nemen
Oud 30-09-2004, 15:36
Someboy
Someboy is offline
Dringende vraag!!!

Me sims willen niet meer naar het toilet, terwijl ze WEL moeten. Hoe kan dit?

De toilet is schoon dus daar lig het niet aan en hij is NIET kapot...
Snap er niks van dalijk zeiken ze de boel onder

wie helpt me
Oud 30-09-2004, 15:38
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-09-2004 @ 17:39 :
Rood als hij verbrand is ofzo?
Mja, ik gooi die urn meestal zo snel mogelijk weg, ik hou niet van spoken

Ik heb een tweeling gekregen, twee meisjes, en nu zijn ze net peuters geworden... het is een hél, mijn god. Toen ze baby's waren, ging het nog wel, maar nu... de ouders willen niets meer, dus heb ik een kindermeisje, maar dat is ook maar een stom mens.. ze doet nauwelijks iets. Pfff... hoe krijg ik beide kindjes nu fatsoenlijk groot
(Ik ben maar gestopt toen ik hardop op de ouders begon te schelden, dat gaat iets te ver. 'Eey, hallo! Je dochter heeft honger!! Ey, sukkel, doe normaal man!' )
Hehe daarom laat ik beide sims maar ff wachten met "een kindje maken"
Heb het zo al druk genoeg
Oud 30-09-2004, 17:01
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Someboy schreef op 30-09-2004 @ 16:36 :
Dringende vraag!!!

Me sims willen niet meer naar het toilet, terwijl ze WEL moeten. Hoe kan dit?

De toilet is schoon dus daar lig het niet aan en hij is NIET kapot...
Snap er niks van dalijk zeiken ze de boel onder

wie helpt me
te weinig privacy ofzo? ze geven altijd aan waarom ze iets niet gebruiken.

Bouw anders een klein hokje met een wc er in. Tijdelijk. Dat de druk d'r effe af is
Oud 30-09-2004, 22:16
Verwijderd
Mijn Sims gaan heel snel dood ook als ze niet eens zover in het rood staan. En de man met de zeis is niet echt toegeeflijk. (Optie: smeken voor geliefde, ofzo )
Oud 01-10-2004, 08:54
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-09-2004 @ 23:16 :
Mijn Sims gaan heel snel dood ook als ze niet eens zover in het rood staan. En de man met de zeis is niet echt toegeeflijk. (Optie: smeken voor geliefde, ofzo )
Hoe oud zijn ze dan?
Ik heb trouwens Aging Off aan... ze worden me te snel oud. Bij kinderen is het leuk dat ze ouder worden maar volwassenen moeten niet opa/oma worden...
Oud 01-10-2004, 13:28
Balance
Balance is offline
Hoe krijg je die sims nou zo ver dat ze een kindje gaan maken?

Ik heb nou een stelletje dat helemaal verliefd is. Ze zijn al verloofd geweest en daarna getrouwd.
Hun wensen zijn nogal makkelijk (met elkaar willen praten, met elkaar willen zoenen enz.) dus die wensmeter staat constant op zo goed als (of helemaal) vol.
Maar nog gaan ze niet verder dan 'vrijen'.
Ik heb met die wenspunten zo'n liefdesbad gekocht, maar elke keer als ze daar samen in zitten gaan ze d'r meteen weer uit.
En zodra ze in hun bed liggen dan slapen ze en kan je ook niks meer laten doen...
Oud 01-10-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 01-10-2004 @ 14:28 :
Hoe krijg je die sims nou zo ver dat ze een kindje gaan maken?

Ik heb nou een stelletje dat helemaal verliefd is. Ze zijn al verloofd geweest en daarna getrouwd.
Hun wensen zijn nogal makkelijk (met elkaar willen praten, met elkaar willen zoenen enz.) dus die wensmeter staat constant op zo goed als (of helemaal) vol.
Maar nog gaan ze niet verder dan 'vrijen'.
Ik heb met die wenspunten zo'n liefdesbad gekocht, maar elke keer als ze daar samen in zitten gaan ze d'r meteen weer uit.
En zodra ze in hun bed liggen dan slapen ze en kan je ook niks meer laten doen...
Je moet ze op bed laten ontspannen, allebei. Dan kunnen ze dan proberen een kindje te maken (En ook 'Oh jaa!' kan je dan doen, dus seks zonder dat er een kindje komt
Oud 01-10-2004, 15:13
Zonnebloempje
Zonnebloempje is offline
Hebben jullie de sims 2 allemaal voor rond de 50 euro gekocht ? Of zijn jullie er via een goedkopere weg aangekomen, zo ja: laat me weten hoe
Oud 01-10-2004, 15:38
Smobbo
Smobbo is offline
goedkopere weg...
Oud 01-10-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
~Mups~ schreef op 01-10-2004 @ 16:13 :
Hebben jullie de sims 2 allemaal voor rond de 50 euro gekocht ? Of zijn jullie er via een goedkopere weg aangekomen, zo ja: laat me weten hoe
het begint met een B en eindigt op randen.
en het heeft niks te maken met "bananen aanranden"
Oud 01-10-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
~Mups~ schreef op 01-10-2004 @ 16:13 :
60 euro Maar je kan er natuurlijk altijd goedkoper aan komen, kijk bijvoorbeeld naar de post van Havock
Oud 01-10-2004, 22:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-10-2004 @ 15:40 :
Je moet ze op bed laten ontspannen, allebei. Dan kunnen ze dan proberen een kindje te maken (En ook 'Oh jaa!' kan je dan doen, dus seks zonder dat er een kindje komt
ah, gelukt
Ik heb nou een tweeling en word er helemaal gek van.
De vader legt constant de kinderen zomaar op de grond neer en gaat vervolgens zelf in bed liggen (of iets anders doen).
Daarnaast liggen er overal flessen op de grond die niet op te pakken zijn, aangezien iedereen z'n handen er aan brandt. Maar ik heb geen idee hoe ik ze dan kouder krijg...
En ik had per ongeluk te snel op enter gedrukt, waardoor er nou een kind 'Dochter' heet
Oud 01-10-2004, 23:05
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-10-2004 @ 23:43 :
ah, gelukt
Ik heb nou een tweeling en word er helemaal gek van.
De vader legt constant de kinderen zomaar op de grond neer en gaat vervolgens zelf in bed liggen (of iets anders doen).
Daarnaast liggen er overal flessen op de grond die niet op te pakken zijn, aangezien iedereen z'n handen er aan brandt. Maar ik heb geen idee hoe ik ze dan kouder krijg...
En ik had per ongeluk te snel op enter gedrukt, waardoor er nou een kind 'Dochter' heet
Lol, ben ik ff blij dat jij me voor bent Zit in dezelfde situatue als jou (ook getrouwd en helemaal verliefd) maar nu weet ik dus hoe ik kindjes moet krijgen!!
Begin er maar niet aan totdat ik een wat groter huis heb... dat Kasteel is trouwens mooi van 237.000 sim-dollars (d8 ik)
Maargoed zit pas aan een budget van ong 40.000-
Oud 01-10-2004, 23:09
Freestyler*
Freestyler* is offline
mijn sim is dus bevriend met allemaal gasten die niet in een huis in dezelfde buurt wonen.
Nu vroeg ik me af, zijn dit gewoon mesnen uit de ''stad'', of komen ze uit andere buurten overgewandeld..

Die herinneringen vind ik trouwens ook prachtig
alleen soms skipt ie gebeurtenissen
Oud 01-10-2004, 23:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Someboy schreef op 02-10-2004 @ 00:05 :
Lol, ben ik ff blij dat jij me voor bent Zit in dezelfde situatue als jou (ook getrouwd en helemaal verliefd) maar nu weet ik dus hoe ik kindjes moet krijgen!!
Begin er maar niet aan totdat ik een wat groter huis heb... dat Kasteel is trouwens mooi van 237.000 sim-dollars (d8 ik)
Maargoed zit pas aan een budget van ong 40.000-
hmm, het was wel erg irritant. De tweeling kreisde om de zoveel seconden en de ouders waren helemaal uitgeput en uitgehongerd (wat hebben die snel honger!! ).
nu zijn de kinderen peuters. Ook niet echt handig, aangezien ze overal heen en weer kruipen en de ouders totaal niet meer aan hun energie en eten toe komen, laat staan aan het uitvoeren van die wensen.
Oud 02-10-2004, 09:33
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-10-2004 @ 00:55 :
hmm, het was wel erg irritant. De tweeling kreisde om de zoveel seconden en de ouders waren helemaal uitgeput en uitgehongerd (wat hebben die snel honger!! ).
nu zijn de kinderen peuters. Ook niet echt handig, aangezien ze overal heen en weer kruipen en de ouders totaal niet meer aan hun energie en eten toe komen, laat staan aan het uitvoeren van die wensen.
Haha ja dat weet ik nog wel van the sims 1... kinderen
Maarja over snel honger gesproken... de tijd klopt sowieso niet in the sims 2... de telefoon rinkelt bij mij soms een uur... ze zitten soms 20 minuten lang op het toilet... douchen kunnen ze ook erg lang!!
Ze moesten de tijd (nog) wat langzamer maken... en statistieken bijhouden van hoeveel dagen er echt voorbij zijn. Wel zo leuk om te zien hoe lang je werkelijk bezig bent.
Oud 02-10-2004, 09:34
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 02-10-2004 @ 00:09 :
mijn sim is dus bevriend met allemaal gasten die niet in een huis in dezelfde buurt wonen.
Nu vroeg ik me af, zijn dit gewoon mesnen uit de ''stad'', of komen ze uit andere buurten overgewandeld..

Die herinneringen vind ik trouwens ook prachtig
alleen soms skipt ie gebeurtenissen
Ja herinneringen slaat die niet allemaal op, dat klopt.

En ik zie ook vaak heel veel buren, denk dat ze ook van andere buurten komen ofzo.
Oud 02-10-2004, 09:38
Verwijderd
Dat zijn Sim-personages die niet in een huis wonen, maar gewoon door de buurten wandelen. Zo kan je dus vrienden maken, zonder dat er andere mensen in je buurt wonen.
Oud 02-10-2004, 16:05
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-10-2004 @ 10:38 :
Dat zijn Sim-personages die niet in een huis wonen, maar gewoon door de buurten wandelen. Zo kan je dus vrienden maken, zonder dat er andere mensen in je buurt wonen.
Dat was erg bij de eerste Sims.. Ik had alle huizen gehad (gekocht en meteen weer verkocht) en alle andere families waren gewoon pleite en toen maakte mijn Sim geen vriendjes
Oud 02-10-2004, 16:13
Verwijderd
ik heb me ook schuldig gemaakt aan:
Oud 02-10-2004, 16:18
steefos
steefos is offline
256 mb
Oud 02-10-2004, 21:51
Someboy
Someboy is offline
Heb nu een huis gebouwd, die is te mooi!!
Heel de buurt is er niets bij...
Alleen het nadeel is... mijn sims zelf hebben nog maar een budget van totaal 60.000- en het huis met alles erop en eraan is 183.000- dus ken nog wel ff sparen voor ik het werkelijk ken kopen. En in cheats heb ik geen zin in, wil het eerlijk doen.

specs:
2 badkamers, 2 slaapkamers, 2 gangen, een grote woonkamer, meertjes om het huis, zwembad, soort bioscoop, hobbykamer, balkonnetje.
Kortom: duurste van het duurste... maar goedkoper dan andere huizen in Simstad
Oud 02-10-2004, 23:16
Verwijderd
Mijn nieuwe Sim familie woont in een heel gaaf huis, ben er echt trots op. Vooral de keuken is mooi

Mja, ze gingen er wonen met vier mensen (oma + vrouw + man + peuter) nu woont de oma ergens anders (ze was vreselijk vervelend), is de peuter een kindje (dat dus fijn voor zichzelf kan zorgen) en is de vrouw weer zwanger (want dat wil ze graag ). Oeh, ik heb nog een andere familie in de buurt wonen, met een tweeling (maar die ouders zijn echt vreselijk... ze zijn altijd te moe of te hongerig... die kinderen krijgen alleen maar aandacht van een kindermeisje, en dat is dus niet veel) ik wil een van hen gaan koppelen aan het jongetje in het andere gezin wanneer het tieners zijn
Oud 03-10-2004, 00:31
Smobbo
Smobbo is offline
Heb/Had een 2kamer woning (1 leef/eet/slaap/hobby kamer en 1 badkamer). Vond het na 5 'Sim'-dagen al wel weer mooi geweest...
Die vrolijke vriendjes bij EA en Maxis hebben het voor elkaar gekregen om nog minder zooi in het vervolg te gooien dan dat er in het origineel zat (petje af daarvoor! ). Zo heb je nu bijvoorbeeld maar 2 koelkasten ipv 3 in het begin...
De keuzes in het algemeen zijn gewoon nog minder geworden...
En het ritmisch invullen van de dag en dan gewoon ff gaan ontbijten kan niet meer, doordat ze niet stoppen met iets leren nadat ze er 1 punt bij hebben (zoals in het origineel wel was...).

Goh het lijkt net of ik het geen leuk spel vind...

Mmm owja dat is ook zo....
Oud 03-10-2004, 10:01
Someboy
Someboy is offline
De spullen zijn wel beperkt ja
Maja...
Oud 03-10-2004, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 03-10-2004 @ 01:31 :
Heb/Had een 2kamer woning (1 leef/eet/slaap/hobby kamer en 1 badkamer). Vond het na 5 'Sim'-dagen al wel weer mooi geweest...
Die vrolijke vriendjes bij EA en Maxis hebben het voor elkaar gekregen om nog minder zooi in het vervolg te gooien dan dat er in het origineel zat (petje af daarvoor! ). Zo heb je nu bijvoorbeeld maar 2 koelkasten ipv 3 in het begin...
De keuzes in het algemeen zijn gewoon nog minder geworden...
En het ritmisch invullen van de dag en dan gewoon ff gaan ontbijten kan niet meer, doordat ze niet stoppen met iets leren nadat ze er 1 punt bij hebben (zoals in het origineel wel was...).

Goh het lijkt net of ik het geen leuk spel vind...

Mmm owja dat is ook zo....
is het ook niet, maar dan nog kan je leuk aankloten door gewoon gruwelijk militant te doen in de buurt.
constant overdag met de telescoop de buren bespioneren?
iets zegt mij alleen dat we weer net zoveel uitbreidingene tc kunnen evrwachten als voor sims1, vandaar dat er nog zo weinig inzit.
een grote, bloeddorstige waakhond zou wel handig zijn.
en warom kan je niet meer op de vuist met inbrekers?
in deel 1 kon dat toch wel?
Oud 03-10-2004, 14:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik ben nu dus bezig met een supermooi huis, ook al zeg ik het zelf
maar nu vroeg ik me af hoe je zon huis nu moet uploaden, wnat in de handleiding staat ''klik op een kavelopslaan en dan op opslaan op desims2.nl'', maar dat zie ik nergens staan
iemand?

btw wel jammer dat je inderdaad opeens weer veel minder meubels hebt
Oud 03-10-2004, 22:09
reuffneck32
reuffneck32 is offline
kavel opslaan

edit:lala ik kan niet lezen lalal
Oud 03-10-2004, 23:24
Verwijderd
Christus wat duurt dit spel kort.
Advertentie
Topic gesloten