Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als je al op je 16e denkt dat je met m gaat trouwen of relaties neemt met het idee hier wil ik mee trouwen zit het echt niet goed! je kan écht in je jeugd lol hebben met vriendjes zonder een slet te zijn! je bent pas een slet als je het met iedereen doet zonder liefde en gevoel enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je moet gewoon denken met hem heb ik een erg leuke tijd gehad maar er is meer, dat je met m zou kunnen trouwen is leuk maar niet alles. er zijn niet veel mensen die met hun jeugdliefde trouwen |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan weet je dus dat het vroeg of laat uit elkaar gaat klappen, en dan kan het nu nog zo leuk zijn, er zit dus een tijdslimiet op de relatie. En eigenlijk kan ik me helemaal niet lekker voelen in een relatie als ik nu al weet dat het op lange termijn toch nooit wat kan worden. Dat wil niet zeggen dat ik nu al wil trouwen of daaraan denk, maar de mogelijkheid moet wel open liggen in de toekomst. Hoe langer je bij elkaar blijft hoe moeilijker het word om ermee te stoppen, en als ik nu al weet dat het uiteindelijk niets word dan stop ik er liever nu mee.
||
Citaat:
en zo te lezen heeft de TS het niet meer zo naar d'r zin met die jongen, dus ik zou het gewoon uitmaken.
||
Citaat:
Ik zie genoeg redenen om er een punt achter te zetten. Je moet niet eeuwig doorgaan in de hoop dat het beter wordt.
||
![]() |
Citaat:
de maand daarna kan je hem wel schieten als ie zegt "het spijt me", is alles weer goed en knuffel je hem dood snap je de samenhang? ik ook! je moet nog helemaal niet aan trouwen denken! Of wil je op je 18de al het welbefaamde bootje instappen? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels in lange relatie kita | 29 | 13-10-2009 14:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #99 Kitten | 450 | 27-06-2009 12:24 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin Brasco | 8 | 05-05-2005 00:51 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels dead person | 6 | 28-12-2004 23:11 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic! #11 Miracle | 500 | 22-09-2004 10:16 |