Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 19:31
weegschaaltjuh
weegschaaltjuh is offline
weet iemand hoe dat kan? heb ge-epileerd (of hoe je dat ook schrijft) en ik kreeg er rode bultjes van. het lijken net pukkeltjes, soms met witte koppen maar ze gaan dus niet weg. zitten er al weken. ik heb net een eniwue vriend en daar durf ik dus niets mee te doen omdat het er niet uit ziet. want als ik scheer - epileer denk ik dat het alleen maar erger wordt...

kent iemand dat? en wat doen jullie eraan?

xxx weegschaaltjuh
Oud 05-10-2004, 19:34
Verwijderd
Denk dat je last hebt van ingegroeide haren. Even flink scrubben met een bodyscrub of touwhandschoen. Allebei verkrijgbaar bij de drogist.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 19:34
Mara
Mara is offline
Heb je alles wel volgens 'de regels' gedaan? Ik denk dat 't ontstoken is. Ik weet 't niet zeker, maar als 't verder net een puist is (die je uit kan knijpen) moet je 't ook zo behandelen denk ik.

En de volgende keer dan ontsmettingsmiddel + een creme erover als je geepileerd hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 19:35
Mara
Mara is offline
Citaat:
Jadie schreef op 05-10-2004 @ 20:34 :
Denk dat je last hebt van ingegroeide haren. Even flink scrubben met een bodyscrub of touwhandschoen. Allebei verkrijgbaar bij de drogist.
Kan dat weken aanhouden? (Ik let er altijd op en verzorg dat, dus zou 't niet weten eerlijk gezegd)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 19:52
weegschaaltjuh
weegschaaltjuh is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-10-2004 @ 20:35 :
Kan dat weken aanhouden? (Ik let er altijd op en verzorg dat, dus zou 't niet weten eerlijk gezegd)
tsja, kwist niet wat t was, dus liet ik het maar, hopende dat t vanzelf weg zou gaan. hoe verzorg je ingegroeide haartjs???

kzal eens kijken bij de drogist

Laatst gewijzigd op 05-10-2004 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 05-10-2004 @ 20:35 :
Jammer genoeg wel. Om de een of andere reden komen haartjes vastzitten onder je huid en veroorzaken een ontsteking, een puistje dus. Als je er niets aan doet woorden ze steeds groter tot ze barsten. (Wie moest ook even rillen bij de laatste zin?) En dat kan vrij lang duren.

Citaat:
hoe verzorg je ingegroeide haartjs???
Goed scrubben voordat je gaat scheren/epileren en regelmatig het scheermesje verwisselen. Als je epileert, gewoon het apparaatje goed schoonhouden.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 07:45
Mara
Mara is offline
Citaat:
Jadie schreef op 05-10-2004 @ 23:52 :
Jammer genoeg wel. Om de een of andere reden komen haartjes vastzitten onder je huid en veroorzaken een ontsteking, een puistje dus. Als je er niets aan doet woorden ze steeds groter tot ze barsten. (Wie moest ook even rillen bij de laatste zin?) En dat kan vrij lang duren.

Goed scrubben voordat je gaat scheren/epileren en regelmatig het scheermesje verwisselen. Als je epileert, gewoon het apparaatje goed schoonhouden.
Dat klinkt idd vrij vies. Ik let er nl zelf altijd op en zodra ik er een zie haal ik 't weg. Maar dat 't uiteindelijk openbarst.. bah.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 13:48
Roos
Roos is offline
Je kunt het voorkomen, door regelmatig te scrubben, zodat de haren niet ingroeien. Ook af en toe insmeren met creme :

Regels voor berichten