Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 21:18
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind het in elk geval een big no no als de jongen wasmachine gaat spelen...
bah!

lekker vind ik beetje afwisselend kussen zachte kusjes, beetje op de lippen sabbelen puntjes van de tong die elkaar aanraken, soms wel met elkaars tong spelen (en met de piercings )
ik kan t niet zo goed verwoorden bij mij en mn vriend ging dit gelukkig allemaal vanzelf
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 21:31
Timmy
Timmy is offline
soms gerbuik ik me tongpiercing er bij en soms echt alleen het topje van me tong.. me vriendin vind het wel oke denk ik?
soms pakt ze ook nog eens mijn tongpiercing vast tussen de tanden.... en daar zit je dan iets van 5 minuten vast
Oud 06-10-2004, 13:01
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
Citaat:
meintje schreef op 05-10-2004 @ 20:28 :
Ach ja er zijn van die dagen...

Er zijn van die dagen dat je gewoon elkaar lief aankijkt, verdrinkt in elkaars ogen en begint met die tedere zachte kus op elkaars lippen... Stil, met gesloten ogen, gewoon genieten van dat teder kusje... En daarna, terwijl jullie tongen elkaar kruisen op een zachte manier streel je zachtjes over haar gezicht, over haar schouder of door haar haar... Je neemt af en toe pauze en jullie bekijken gewoon elkaar even... Waarna jullie verder gaan met zacht en teder kussen...

Maar er zijn ook van die dagen :-) Van die dagen dat je aan die ene blik genoeg hebt, dat je de lust voelt opwellen, de spanning tussen jullie kan aanvoelen... En dan hoeft die tedere kus en die zachte strelingen niet... maar een lekker natte geile kus... soms zelf een beetje ruw... heeft dan ook wel zn ding :-)
Oud 07-10-2004, 22:21
M@TRIX
M@TRIX is offline
je kunt het of je kunt het niet, iemand die daar geen gevoel voor heeft krijg je dit niet goed aangeleerd..

heb ooit 1 poging gedaan om een iemand die als een vis zoende normaal te laten zoenen maar das nooit wat geworden
Oud 10-10-2004, 12:28
Joris
Joris is offline
Meisjes kunnen ook als een wasmachine zoenen! brrr - nare ervaring -.

Ik hou het bij rustig en dan komt het (meestal) altijd wel goed...

owja, hoe zoent iemand als een vis/??
Oud 10-10-2004, 13:21
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
M@TRIX schreef op 07-10-2004 @ 23:21 :
je kunt het of je kunt het niet, iemand die daar geen gevoel voor heeft krijg je dit niet goed aangeleerd..

heb ooit 1 poging gedaan om een iemand die als een vis zoende normaal te laten zoenen maar das nooit wat geworden
daar ben ik het niet mee eens...
je kunt iemand die in jou ogen niet lekker zoent hints geven wat jij lekker vind bij zoenen...

en misschien vond diegene jou ook wel als een vis zoenen....
Oud 10-10-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Joris schreef op 10-10-2004 @ 13:28 :

Mond tuiten en constant naar voren en achteren met zijn/haar lippen, denk ik.

Je zou dít maar tegenover je zien staan:

Ontopic:
Niet teveel kwijlen, een frisse adem hebben en iets doén met je tong is wel zo prettig.

Laatst gewijzigd op 10-10-2004 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 00:46
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
justhanna schreef op 10-10-2004 @ 14:21 :
daar ben ik het niet mee eens...
je kunt iemand die in jou ogen niet lekker zoent hints geven wat jij lekker vind bij zoenen...

en misschien vond diegene jou ook wel als een vis zoenen....
bij mij werkte dat dus niet...

en dat ze mij als een vis vond zoenen, kan maar ik deed niet steeds mijn mond open en dicht en zorgde er ook voor dat ik niet op haar tong kauwde.....
Oud 13-10-2004, 08:22
Guinevere
Guinevere is offline
Een frisse adem vind ik een vereiste, anders kus ik niet lekker. Tenzij je allebei net gegeten hebt ofzo, of allebei een biertje gedronken. Maar niet zo'n lucht van ik heb al de hele dag geen kauwgum of tandenborstel gezien.

Oogjes mogen in het begin best wel een beetje open, maar naarmate de zoen vordert, liever ogen dicht om vis-effect te vermijden.

Veel tong, maar niet te diep. Niet alleen cirkelen (en al helemaal niet te snel of onregelmatig!), maar ook spelen met het puntje van de tong, strelen langs de tanden of lippen.

Veel smeeksel, maar niet zodat het langs je kin druipt.

Zachtjes zuigen op de tong is lekker, zachtjes knabbelen op de lippen ook.

En last but not least: handen! Een paar handen stevig in mijn nek vind ik heerlijk. Of om mijn middel. Als hij in ieder geval maar laat merken dat hij me graag dicht bij zich heeft en ook geniet van de zoen...
Oud 13-10-2004, 08:30
Mo6
Mo6 is offline
volgens mij kun je niet zomaar zeggen dat iemand niet kan zoenen, omdat elke persoon weer andere verwachtingen heeft van een goede zoen! en ik denk dat je zoenen ook prima kunt leren hoor, ik heb in mijn relatie van twee jaar ook een goede vooruitgang gemaakt op dat gebied en ik weet ook precies wat ik van een goede zoen verwacht! maar dat is toch soms heel wat anders dan wat sommige mensen hier plaatsen! dus of je iemand lekker vindt zoenen hangt naar mijn mening gewoon af van het feit of die persoon zijn/haar zoentechniek bij de jouwe past!
Oud 13-10-2004, 10:08
suikerprinses
suikerprinses is offline
hahaha.
je kan kussen of je kan het niet. en over het algemeen kunnen de meningen daar niet zo over verdeeld zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 12:09
Galliana
Galliana is offline
je kunt ook leren kussen hè... gaat heel makkelijk als je even de tijd neemt om aan te voelen wat de andere persoon juist doet en lekker vindt en daar dan in meegaat. hoe langer ik met mijn vriend samen ben, hoe meer onze kussen mekaar 'aanvoelen' zeg maar en hoe beter de kussen bijgevolg worden... ik zou dus zeker niet stellen dat sommige mensen niet kunnen kussen. het gaat erom hoeveel moeite je ervoor doet, welke gevoelens erbij komen kijken, hoezeer je je durft geven,... noem maar op
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:16
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 27-09-2004 @ 19:51 :
Eerst zachtjes kussen op de lippen, daarna wat meer tong.. Heel rustig bewegen en een beetje 'aftasten'. Wat ik een lief plekje vind is onder je tong vooraan, daar is het heel zacht.. kun je ook even voelen. Niet alleen aandacht voor de mond maar bijvoorbeeld ook kusjes in de nek, beetje zacht zuigen, aan oorlelletjes en dan weer op de mond concentreren. Een vereiste is als je diegene echt leuk vind (vriend of vriendin of superverliefd) dat je natuurlijk ook erg 'close' tegen elkaar aan staat..
ja idd daaronder da's echt het zachtst!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 16:48
shaar
shaar is offline
kijk hoe de ander het ongeveer doet en doe een beetje met hem/haar mee, zolang jij het maar prettig vind
Oud 17-10-2004, 22:33
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
Joris schreef op 10-10-2004 @ 13:28 :

gewoon tijdens het zoenen mond open en dicht doen... en tig keer met mn tong tussen der tanden...

bleh,,,

Regels voor berichten