Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2004, 14:40
steefos
steefos is offline
ik kreeg vandaag zo'n vaag verhaal te horen dat patrick de oom is van de vriend van mijn vriendin.

ben benieuwd naar mick in de mangrove
Advertentie
Oud 22-09-2004, 15:32
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik dnek dat de vrouwtjes in 't verstekelingenkamp veel aan die man zullen hebben.. die is helemaal hyperactief en wil echt winnen, zal wel helpen i think..
Oud 25-09-2004, 13:05
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Matthias is inderdaad
en Jeroen! <3
Oud 25-09-2004, 15:19
Smartie
Smartie is offline
Morgen is het weer zover, spannend!
Oud 25-09-2004, 15:20
Smartie
Smartie is offline
Maar ff ontopic: Ik vind het veel te veel psychologisch woorden, dat interesseert me toch een stuk minder dan de eerste twee delen, die veel meer op het overleven waren gericht....
Oud 25-09-2004, 17:44
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik denk dat dat overlevings-aspect nog wel komt wanneer het voedsel schaarser wordt naarmate de kandidaten dus langer op het eiland leven. Wanneer de verstekelingen bijvoorbeeld een geslaagde rooftocht ondernemen, zal één van de twee kampen wel gedwongen worden om toch snel weer aan voedsel te komen...
Oud 26-09-2004, 15:39
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
Ik denk dat de prgramma makers juist de belgen en de nederlanders naar de mangrove gaan lokken zeg maar, ik ben benieuwd naar wat voor schokking ding er vanaaf. komt!

Ik had ook al ergens gehoort dat .......................... winaar wordt hebben er meer over gehoort of is het z dat het later bekend wordt gemaakt!
Oud 26-09-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 26-09-2004 @ 16:39 :
Ik denk dat de prgramma makers juist de belgen en de nederlanders naar de mangrove gaan lokken zeg maar, ik ben benieuwd naar wat voor schokking ding er vanaaf. komt!

Ik had ook al ergens gehoort dat .......................... winaar wordt hebben er meer over gehoort of is het z dat het later bekend wordt gemaakt!
wordt de winnaar dan niet weer pas in de liveshow bekend gemaakt?

Ik vind Expeditie Robinson tot nu toe minder leuk dan vorige jaren. Toen wilde ik het echt niet missen, terwijl ik nu op zich best een week zonder zou kunnen en het minder erg zou vinden als ik een aflevering niet zou zien. Geen idee hoe dat komt. Misschien moet ik er nog inkomen ofzo.

En ik vind Peking Express ook leuker dan Expeditie Robinson
Oud 26-09-2004, 15:44
Freshh~
Freshh~ is offline
Ik had van mijn vader ook al gehoord wie de winnaar was
tenminste dat heeft hij ook gehoord dan, ik weet niet of de winnaar eigenlijk al bekend is..
Oud 26-09-2004, 20:02
Verwijderd
Patrick eruit Niet verwacht, maar wel fijn, ik mocht die man niet... raar betweterig figuur, blegh.
Oud 26-09-2004, 20:34
Dmnq
Dmnq is offline
Wat een vette aflevering! Die gasten in de mangrove gingen eindelijk eten stelen. Zo spannend. Klaar was stoer toen ze die rauwe vis ging eten.
Oud 26-09-2004, 20:46
Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-09-2004 @ 21:02 :
Patrick eruit Niet verwacht, maar wel fijn, ik mocht die man niet... raar betweterig figuur, blegh.
Die patrick volgens mij echt een aansteller, en hij is nep. Zo iemand hoort toch niet in Expeditie Robinson?

En vetvet dat 't roven eindelijk gelukt is
en dat liedje/rijmpje. leukleuk!!
Oud 26-09-2004, 21:31
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Heh gave aflevering weer.

Goed bed8 om net te doen alsof er dieren aan hebben gezeten

Btw at Klaar? die vis nou rauw op? Ik bedoel dan doorslikken.
Oud 26-09-2004, 21:32
Verwijderd
Wat een geweldig mens is die Klaar.

Ja, ze at de vis rauw op.
Oud 26-09-2004, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Marloeske schreef op 26-09-2004 @ 21:46 :
Die patrick volgens mij echt een aansteller, en hij is nep. Zo iemand hoort toch niet in Expeditie Robinson?

En vetvet dat 't roven eindelijk gelukt is
en dat liedje/rijmpje. leukleuk!!
Ook zei Patrick achteraf dat hij met opzet de proef had verloren, pff... wat een leugenaar
Oud 26-09-2004, 22:16
Balance
Balance is offline
Ik vond dat rijmpje eigenlijk maar dom.
En lullig van die gast die zomaar even pauze ging houden tijdens de proef. Ik ga Mohammed gelijk dat ie boos was!
En idd slim om te doen alsof er beesten zijn geweest die dat eten hebben opgegeten.
Oud 26-09-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Marloeske schreef op 26-09-2004 @ 21:46 :
Ik vond et wel weer heel lief dat hij zei dat hij daar had geleerd dat hoe hij een betere vader kan zijn en heeft ervaren hoe belangrijk zijn kinderen eigenlijk voor hem zijn.

Ik begrijp dan ook wel dat ie vertrok, hij heeft zn ding bereikt daar, als je zo'n ontdekking doet, dan wil je toch gewoon naar die hummeltjes toe?

Alleen jammer dat ie het afschuift op lichamelijke zwakte etc. Het is heimwee, het is z'n kinderen missen en dan zijn al die dingen zwaarder, als je eigenlijk ergens anders wilt zijn. Ik denk dat hij veel meer sympathie had gekweekt bij de rest als hij gewoon eerlijk was geweest en bij mij als ie in het begin niet zo'n grote mond had gehad.

Ik vind Jeroen echt een oen. De indiaan vind ik stoer.

Ik vind het wel opvallend hoeveel het gezelschap uitmaakt voor de leukheid van mensen. Ik vind Mick en Klaar in de mangrove helemaal niet zo stom, maar daarvoor wel. Mo vind ik bij de nederlanders weer stom maar bij de belgen was ie leuk.
Oud 26-09-2004, 22:43
Ketjing
Ketjing is offline
Patrick werd per aflevering steeds minder stoer. Beeld van deze aflevering is denk ik een goede afspiegeling hoe hij zich eigenlijk voelde.

Verder moet die kerel die niksdeed bij de laatste proef eruit. Eerst al die bejaarde van onderaf sturen en nu zit ie ook weer rare plannetjes te maken
Oud 27-09-2004, 08:44
Shadina
Shadina is offline
Jeroen Wat een nepperd. Eerst zeggen dat hij eruit wil, en dat iedereen op hem mag stemmen.. maar uiteindelijk toch niet willen als die anderen er zijn en hij merkt dat Mo er wel is uit zou kunnen gaan. Gelukkig kreeg ie toch nog de meeste stemmen. Frouke zei toch al dat ze het niet geloofde toen Jeroen zei dat iedereen op hem mocht stemmen enzo.
Patrick was echt een aansteller. Beter dat ie weg is. Hij was alleen maar een last voor ze.
En ik ben het eens met Mo. Zou ook boos zijn. Ronald: ja ik in het water heb ik het meeste werk gedaan, dus dan heb ik wel het recht om even uit te rusten. Hij moet er ook uit. Samen met zijn maatje Jeroen.
Oud 27-09-2004, 09:46
Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik vind Ronald ook echt steeds minder worden
'Ik heb al genoeg gedaan in het water.' Zegt de 'grote' leider van het (nogsteeds) Nederlandse team dan. Wat een arrogante man is dat toch, bah.
Oud 27-09-2004, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Goede Fee schreef op 27-09-2004 @ 10:46 :
Ik vind Ronald ook echt steeds minder worden
'Ik heb al genoeg gedaan in het water.' Zegt de 'grote' leider van het (nogsteeds) Nederlandse team dan. Wat een arrogante man is dat toch, bah.
Ja, bah, vond ik ook. Ik vind veel van die Nederlanders toch akelig arrogant
Oud 27-09-2004, 11:54
Freshh~
Freshh~ is offline
dat trio
Oud 27-09-2004, 12:48
ESCO
ESCO is offline
Het begint wat leuker te worden.
Oud 27-09-2004, 17:00
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 26-09-2004 @ 16:41 :
Ik vind Expeditie Robinson tot nu toe minder leuk dan vorige jaren.

En ik vind Peking Express ook leuker dan Expeditie Robinson
Ik vind het ook minder leuk.. Altijd als The O.C. afgelopen is vind ik dat jammer en dan komt Expeditie.. Misschien heb ik daarom bij Expeditie een negatieve associatie
Maar er zitten ook geen leuke lui in.. en er is geen stelletje! Ik wil een stelletje!
En Peking Express was idd extreem leuk.. "Drive klootzak!" En het hilarische "Don't give me that fucking bullshit Hans!"
Oud 27-09-2004, 17:13
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 27-09-2004 @ 18:00 :
En Peking Express was idd extreem leuk.. "Drive klootzak!" En het hilarische "Don't give me that fucking bullshit Hans!"
Reinier .
Peking Expres was inderdaad wel heel erg leuk.

Laatst gewijzigd op 27-09-2004 om 19:05.
Oud 27-09-2004, 17:45
.Pure
.Pure is offline
Goh, lekker stom dat iedereen zomaar naar huis gaat. Okee het is niet 'zomaar' en ik weet dat er redenen voor zijn enzo, maar daar denk je toch bij na voordat je mee gaat doen?

Had het iig niet verwacht van Patrick maar vind het niet erg. En Jeroen.. pff, die had ik ook wel anders voorgesteld. Die mag weg van mij.

Mo = en leuk dat Kelly zo goed met Frouke kan!
Oud 27-09-2004, 19:48
Omi0
Omi0 is offline
Tsja die Jeroen is echt hij wou er uit omdat ie het niet meer leuk vond? eh.. dus..

Volgens mij had Frouke wel gelijk dat ie er een plannetje mee had, maarja zo is et wel mooi mislukt, althans hij heeft nu die extra stem..

"maar ik denk dat het beter is voor de groep als ik er nog niet uit ga..ik denk niet dat dat verstandig is.."

zo iets zat ie ook nog te ijlen..
Oud 27-09-2004, 21:08
Marloeske
Marloeske is offline
Het is jammer dat Jeroen zo'n lekker ding is.. anders had ie dr allang uitgemogen van mij! ghehe

Ronald. Wat een sukkel.. je gaat toch niet uitrusten bij een proef? Dat je kun daarna ook wel.. Denk na joh

Maar ach..
Wat een vaag programma.. het ene moment is er een camera bij en dan weer niet..
Zoals Mick die wilde kijken of er leven was bij het belgische kamp. Ene moment wordt hij gefilmd van opzij, dan vanuit de zee en dan staat er geen camera naar Mick. Echt raar. Of ben ik de enige die zoiets opvalt?

maar ik vind 't wel leuk hoor
Oud 28-09-2004, 06:19
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Hmz.. Ik vind het echt te kut dat ik het moet missen.. Ik zit nu 9 maanden in SanFrancisco dus heb alleen de eerste 2 afleveringen gezien.. Het viel me trouwens wel op dat er zoveel mogelijke 'leiderfiguren' zijn geselecteerd.. Allemaal mensen die een eigen zaak hebben of een hoge functie waarin ze mensen moeten delegeren.. Hoogstwaarschijnlijk met de opzet dat ze dikke ruzies zouden krijgen of het leiderschap.. Kan iemand zondag even een korte samenvatting geven wat er gebeurt is?
Oud 28-09-2004, 15:31
Omi0
Omi0 is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 27-09-2004 @ 22:08 :
Het is jammer dat Jeroen zo'n lekker ding is.. anders had ie dr allang uitgemogen van mij! ghehe

Ronald. Wat een sukkel.. je gaat toch niet uitrusten bij een proef? Dat je kun daarna ook wel.. Denk na joh

Maar ach..
Wat een vaag programma.. het ene moment is er een camera bij en dan weer niet..
Zoals Mick die wilde kijken of er leven was bij het belgische kamp. Ene moment wordt hij gefilmd van opzij, dan vanuit de zee en dan staat er geen camera naar Mick. Echt raar. Of ben ik de enige die zoiets opvalt?

maar ik vind 't wel leuk hoor

ja dat camerawerk is mij ook wel opgevallen..
Ook toen Klaar zo naar het kamp sluipte, vet voorzichtig helemaal door et gras enzo, maar er komt wel zo'n vent met een dikke zwarte camera op zn nek er achter aan..
dat zie je toch van verre al..

Jeroen heeft wel een leuk accent maar voor de rest heeft ie na zondag wel afgedaan!
Oud 28-09-2004, 16:46
Hyphen
Hyphen is offline
Hm, ik heb nog steeds vertrouwen in Jeroen.
Volgens mij heeft ie een soort masterplan..
Oud 28-09-2004, 16:51
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Omi0 schreef op 27-09-2004 @ 20:48 :
Tsja die Jeroen is echt hij wou er uit omdat ie het niet meer leuk vond? eh.. dus..

Volgens mij had Frouke wel gelijk dat ie er een plannetje mee had, maarja zo is et wel mooi mislukt, althans hij heeft nu die extra stem..

"maar ik denk dat het beter is voor de groep als ik er nog niet uit ga..ik denk niet dat dat verstandig is.."

zo iets zat ie ook nog te ijlen..
Ja, dat de groep hem nodig heeft. Wat een grapjas.
Oud 29-09-2004, 15:03
Verwijderd
Jeroen is een schatje Hij doet wel heel erg stom de hele tijd maar ik vergeef het hem zo heb je tenminste ook wat om naar te kijken! hahaha
Oud 01-10-2004, 19:57
miss Elise
miss Elise is offline
Citaat:
Lizziej schreef op 29-09-2004 @ 16:03 :
Jeroen is een schatje Hij doet wel heel erg stom de hele tijd maar ik vergeef het hem zo heb je tenminste ook wat om naar te kijken! hahaha
die jeroen is super knap!! maar wel een roddelkont
Oud 02-10-2004, 00:35
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 26-09-2004 @ 16:44 :
Ik had van mijn vader ook al gehoord wie de winnaar was
tenminste dat heeft hij ook gehoord dan, ik weet niet of de winnaar eigenlijk al bekend is..
Dat is allang bekend.. Die gasten moeten alleen ondertekenen dat ze niks laten uitlekken.. Het is iets van 3 maanden geleden opgenomen.
Oud 02-10-2004, 16:45
Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
miss Elise schreef op 01-10-2004 @ 20:57 :
die jeroen is super knap!! maar wel een roddelkont
Oud 02-10-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 02-10-2004 @ 01:35 :
Dat is allang bekend.. Die gasten moeten alleen ondertekenen dat ze niks laten uitlekken.. Het is iets van 3 maanden geleden opgenomen.
andere jaren waren er altijd nog twee (of drie?) over, en werd in een live show bekend gemaakt wie de winnaar was, dan kon ook het publiek bellen enzo..
Oud 02-10-2004, 16:59
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 02-10-2004 @ 01:35 :
ok dan weet ik dus wie er wint..
Oud 02-10-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Lizziej schreef op 29-09-2004 @ 16:03 :
Jammer dat die Jeroen er niet uit is. Eerst vragen of ze je er uit willen stemmen, en vervolgens zeggen dat je toch weer wil blijven. Die weet ook niet wat hij wil. Ik hoop dat hij de volgende keer er uit gaat.
Oud 02-10-2004, 18:26
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Omi0 schreef op 28-09-2004 @ 16:31 :
ja dat camerawerk is mij ook wel opgevallen..
Ook toen Klaar zo naar het kamp sluipte, vet voorzichtig helemaal door et gras enzo, maar er komt wel zo'n vent met een dikke zwarte camera op zn nek er achter aan..
dat zie je toch van verre al..
haha had ik nog helemaal niet over nagedacht
wat een show is t toch ook dan he..

maar wel leuk
Oud 05-10-2004, 16:41
Hyphen
Hyphen is offline
Mijn vertrouwen in Jeroen ben ik inmiddels kwijt.. wat een loser..
Ik vind iedereen dit jaar trouwens wel mietjes.. der zijn al 3 vrijwillig uitgegaan! Je weet toch waar je aan begint.. Ze zitten daar maar een maandje, kom op zeg!
Hm, waarom keek ik er ook alweer naar?
Oud 05-10-2004, 16:44
Upke
Upke is offline
Dit jaar doen de grootste zeikerds mee vind ik.
Oud 05-10-2004, 18:43
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Upke schreef op 05-10-2004 @ 17:44 :
Dit jaar doen de grootste zeikerds mee vind ik.
Vind het ook niet echt leuke teams nee..
Oud 07-10-2004, 14:09
Verwijderd
Jeroen
Gelukkig is ie weg

Ik vind het niet leuk dat de teams gemixt zijn trouwens.. Ik vond het belgenkampje zo leuk eerst, maar nu zitten twee leuke belgen bij de nederlanders, dus weet ik niet meer voor wie ik ben..

Wie vinden jullie tot nu toe het meeste Robinson?
Ik ga voor Frank en Mo. Frank is altijd aardig en leuk en relaxed en kan heel veel en hij zorgt vaak voor een goede sfeer.
En Mo is gewoon Mo. Hij is echt overal goed in volgens mij..

En Mitch is niet al te slim geloof ik.. ze had beter op Marjolein kunnen stemmen op de eilandraad, aangezien het wel zeker was dat een van hun twee eruit zou gaan. En dan stemt ze op Peter
Nja, anders was het nog 4-2 voor Mitch geweest, maar toch..
Oud 07-10-2004, 14:34
KreZor
KreZor is offline
Frank en Mo vind ik ook de grootste kanshebbers, de meisjes zijn echt van die zeurende figuren, en al die mensen die eruit zijn gestapt vind ik ook maar mietjes. De teams maken de serie in mijn ogen inderdaad veel minder leuk dan voorgaande jaren. Toen zater er ook veel meer overlevingstypes in.
Oud 07-10-2004, 16:07
Dmnq
Dmnq is offline
Ik vind Mick de meeste Robinson.
Oud 07-10-2004, 16:15
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Beftekkel schreef op 07-10-2004 @ 17:07 :
Ik vind Mick de meeste Robinson.
Ik vind Frank de meeste Robinson.
Harde werker.
Zegt niet veel, maar toch genoeg.
!

Ik hoop natuurlijk dat Matthias wint <3.
Oud 07-10-2004, 17:29
Verwijderd
Ik ben zeker weten voor Klaar. Ik hoop ook dat zij in de mangrove blijft terwijl die rare Ernestine en hypocriete Mick vertrekken.

Ik vind Mitch echt een bitch. Het lijkt me grappig als zij eruit vliegt, want wie weet zit ze dan samen met Mick in de mangrove

Verder vind ik die indiaan best sympathiek en goed. Hoe heet ie ook alweer, Frank toch?

En die sandinella vind ik ook erg goed.

Kelly & Froukje vind ik best wel slecht.

En ik vind het stom dat elke aflevering wel iemand vrijwillig vertrekt.

PS. die Marjolein speelt erg slim, is leuk, vrolijk en een lekkerding

Laatst gewijzigd op 07-10-2004 om 17:32.
Oud 07-10-2004, 19:25
Verwijderd
Ik ben voor Mo en Kelly.
Oud 08-10-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 02-10-2004 @ 17:51 :
andere jaren waren er altijd nog twee (of drie?) over, en werd in een live show bekend gemaakt wie de winnaar was, dan kon ook het publiek bellen enzo..
Vorig jaar toch niet? Toen waren Jutta en... jadus dinges over, zij hadden beiden evenveel stemmen, daarom moest er in een liveshow opnieuw door de leden van de samensmelting gestemd worden. Toen daar weer gelijkstand uitkwam, mochten de afvallers samen 1 stem geven en die kwam op Jutta.

Iig. Flauwe bezen dees jaar! Bah, wat een zielig stel opgevers. Patrick, Jeroen, echt bijzonder zielig. Die oudere dat begreep ik wel, die zat echt aan zijn limiet, en dat Belgische meisje had ook gewoon geen grammetje vet en die kooi had haar ook al uitgeput.

Mick is echt een stokerke, dat Ernestine en Klaar dat nog niet doorhebben, schande. Ik zou hem echt schoppen, die vindt zichzelf zo overdreven geweldig.

Maar Frank is gaaf.

Vind trouwens de Belgen stukken beter uit de bus komen als de Nederlanders, met dat eten enzo, die vergaderingen, dat opgeven. Wat een geblaat...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten