Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind Expeditie Robinson tot nu toe minder leuk dan vorige jaren. Toen wilde ik het echt niet missen, terwijl ik nu op zich best een week zonder zou kunnen en het minder erg zou vinden als ik een aflevering niet zou zien. Geen idee hoe dat komt. Misschien moet ik er nog inkomen ofzo. En ik vind Peking Express ook leuker dan Expeditie Robinson ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En vetvet dat 't roven eindelijk gelukt is ![]() en dat liedje/rijmpje. leukleuk!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp dan ook wel dat ie vertrok, hij heeft zn ding bereikt daar, als je zo'n ontdekking doet, dan wil je toch gewoon naar die hummeltjes toe? Alleen jammer dat ie het afschuift op lichamelijke zwakte etc. Het is heimwee, het is z'n kinderen missen en dan zijn al die dingen zwaarder, als je eigenlijk ergens anders wilt zijn. Ik denk dat hij veel meer sympathie had gekweekt bij de rest als hij gewoon eerlijk was geweest en bij mij als ie in het begin niet zo'n grote mond had gehad. Ik vind Jeroen echt een oen. De indiaan vind ik stoer. Ik vind het wel opvallend hoeveel het gezelschap uitmaakt voor de leukheid van mensen. Ik vind Mick en Klaar in de mangrove helemaal niet zo stom, maar daarvoor wel. Mo vind ik bij de nederlanders weer stom maar bij de belgen was ie leuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar er zitten ook geen leuke lui in.. en er is geen stelletje! Ik wil een stelletje! En Peking Express was idd extreem leuk.. ![]()
||
Citaat:
![]() Peking Expres was inderdaad wel heel erg leuk.
Laatst gewijzigd op 27-09-2004 om 19:05. |
![]() |
||
Citaat:
ja dat camerawerk is mij ook wel opgevallen.. Ook toen Klaar zo naar het kamp sluipte, vet voorzichtig helemaal door et gras enzo, maar er komt wel zo'n vent met een dikke zwarte camera op zn nek er achter aan.. ![]() Jeroen heeft wel een leuk accent maar voor de rest heeft ie na zondag wel afgedaan! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat een show is t toch ook dan he.. maar wel leuk ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Harde werker. Zegt niet veel, maar toch genoeg. ![]() Ik hoop natuurlijk dat Matthias wint <3.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iig. Flauwe bezen dees jaar! Bah, wat een zielig stel opgevers. Patrick, Jeroen, echt bijzonder zielig. Die oudere dat begreep ik wel, die zat echt aan zijn limiet, en dat Belgische meisje had ook gewoon geen grammetje vet en die kooi had haar ook al uitgeput. Mick is echt een stokerke, dat Ernestine en Klaar dat nog niet doorhebben, schande. Ik zou hem echt schoppen, die vindt zichzelf zo overdreven geweldig. Maar Frank is gaaf. Vind trouwens de Belgen stukken beter uit de bus komen als de Nederlanders, met dat eten enzo, die vergaderingen, dat opgeven. Wat een geblaat... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |