Advertentie | |
|
![]() |
|
ik wil anders ook wel de pispaal zijn
![]() dan kom ik online ![]() ik heb er 2 ![]() ![]() maar ik wil met mijn slechte account wel ff pispaal spelen,als jullie dat goed vinden ok?
|
"Succes! You have stolen an Duesenberg with 46% damage"
katjing, kassa. als je rang omhoog gaat (nu shoplifter) dan schijnt de buit en je kansen ook steeds beter te worden.
|
"Sold a Packard with 31 percent damage for $ 21,400"
![]() ik loop alleen nog te kijken voor een beetje verdediging in de vorm van killing skill, heb ondertussen 48 kogels op de kop getikt, een tommygun gekocht, alleen is het sehr teuer om jezelf iedere keer in je voet te schieten bij het oefenen.
|
volgens mij werkt het effectief tegen moordaanslagen voor de lol om gewoon een groep willekeurige machtige medespelers op de vriendenlijst te zetten, lol.
(ik heb trouwens een aanbod van een vage familie (the Commission) liggen om bij hen te komen. weet iemand van hier daar toevallig meer van? er zat verder geen uitleg bij.
|
tenzij je vanwege cheaten in het schandblok staat is dat niet logisch.
je kan met oefenen met schieten ook jezelf in je voet schieten (en health verliezen) dus dat zal het anders zijn.
|
Vraag: Hoeveel killing skill krijg je er bij wanneer je iemand doodschiet? En hoeveel kogels kost dat bij welke killing skill?
Ik ben nu trouwens shoplifter (72% van thief) heb slechts $32000, maar wel: Lincoln 1% $54,175 Packard 41% $15,400 Duesenberg 11% $83,500 Rolls Royce 20% $49,000 In mijn garage ![]() 2 bodyguards, een tommygun, bulletproof suit en vest + ruim 1000 kogels die ik probeer te verkopen voor 2,5 miljoen ![]()
|
hmm, een salvo van 100 kogels afgevuurd op een picotio die van mij gestolen had.
t kreng leeft nog steeds. hopelijk binnenkort nieuws over hoeveel 'killing skill'je krijgt van het plegen van een moord. ![]()
|
hm.. ik hoor hier niemand praten over wars enzo : >
of zijn jullie van zulke lage rangen ^_^ Afgelopen dagen zijn heel wat families en don's uitgemoord ![]()
|
Mijn rang staat er bij.. idd vrij laag en ook family-loos
![]() En nog een vraagje.. Wat kan je eigenlijk met een witness statement? En nog één... Ik heb zojuist 1000 kogels verkocht op Obay, maar heb nog geen geld binnen.. Waarom niet ![]()
Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 21:57. |
![]() |
|
Verwijderd
|
weer bezig, heb een family, ben nu piciotto en ben momenteel ff aant ranken want ik wil wel hogeropkomen en ik wil verdomme uit italie
![]() witness statement kan je verpatsen als iemand toevallig witness statement over liesje heeft, laat t ff weten ik wil weten welke tard me heeft omgelegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"we have a 100% no kill policy" fok, bij wat voor watjesfamilie zit ik dan? iemand die Sab heet wordt trouwens blij van mij, heb hem in puin geschoten nadat hij van me stal. "you have converted 52 cars into 624 nice bullets" en sinds kort is er nog meer waar dat vandaan kwam. ![]()
|
Ik heb (weer) een invite gekregen van een family, maar nu vraag ik me af wat er bedoelt wordt met:
Donating percentage: 28% (27 / 95 ) Is dat het percentage van mijn geld wat ik moet gaan geven aan de family als ik join? In dat geval koop ik eerst ff een vliegtuig ![]() Met een vliegtuig kan ik, neem ik aan sneller en goedkoper naar andere steden vliegen (en ook naar Italië, want ik zit nu in de VS)
Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 09:54. |
![]() |
|
bagger bagger bagger, m'n helefamilie schijntuitgemoord, don dood, consiglieri dood, sottocapo dood, op twee na alle capo's dood, en sindsdien is er al 150.000 van me gejat.
ik zou goed opletten of je familie ook wat voorstelt voor je bij ze gaat, want als ze eraan gaan zit je duidelijk in deep shit.
|
Comission.
of beter gezegd ex-Commision. ![]() toen dat bekend werd ging iedereen massaal jatten van mensen die erbij zaten, ik raakte dik 150.000 kwijt. hoewel 9 dieven al terugbetaald hebben, en ik twee andere jatters al omgelegt heb. ![]() onderhand al een kleine 40.000 terug gehaald.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En goedkope auto's crushen. Wanneer je een erg dure auto hebt is het goedkoper als je die verkoopt en kogels koopt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vanwege zoals jij zei dat ze watjes waren ![]() of heeft iemand in de family de 100% no kill policy overtreden en perongeluk iemand van andere family gekilled ? (btw door welke family zijn jullie gekilled? ![]()
|
Outfit en Luchese.
luchese is op zich niet zo raar aangezien een of andere dombo een luchese capo op de hitlist had gezet. de outfit is redelijk backstabbing beig geweest gezien de connecties die ermee waren. en waarom ik de shit niet op de bank had staan: niemand jat van een familie met 200 mensen erin, en anders is een klein dreigement al genoeg om het terug te halen, wist ik veel dat het helekader afgeschoten werd en dat iedereen daarna massaal van de comnmission zou gaan jatten. trouwens: zojuist de tweede dief die weigerde terug te betalen vermoord. ![]() mocht iemand nog mensen zien die ik alsdieven in m'nprofile heb staan, als je ze ergens online ziet hoor ik het graag.
||
Citaat:
![]() Luchese/squad is best sterk ![]()
|
|