Oud 30-09-2004, 12:58
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik zit sinds begin dit jaar op het volwassenonderwijs. Dan denk je: Volwassen; niemand doet triest en gestoord. Maar dat heb je dus mis. In mijn groep zitten van die kinderen die je uit gaan lachen als je je huiswerk gemaakt hebt of als je een goed antwoord zegt.
Ik heb het daar niet op, dus ik hou gewoon mijn mond. Ik steek mijn vinger niet op als ik het antwoord weet. Ik kan er ook niks aan doen, dat ik zowat zonder na te denken in die klas hoef te zitten. Dat zei nou hulpwerkwoorden benoemen als lidwoorden, daar kan ik toch niks aan doen. Maar omdat ik veel weet pakken ze constant mij. Ze lachen me uit als ik dus wat zeg en soms word ik dan echt zo aggressief dat ik wel een stoel naar hun harses kan gooien. Ik heb wel mensen waar ik normaal mee om kan gaan, maar ik voel me hier zo klote onder. Ik spijbel nu ook gewoon best vaak, omdat ik het niveau op die school nogal onder de nul vind. Alles wat ik daar maak, kan ik net zo goed thuis maken zonder dat ik uitgelachen word of weet ik veel wat.

Ik kan bij sommige gewoon echt niks goed zeggen. Anderen zijn wat normaler en de andere zijn gewoon wel aardig.
Ik haat alleen die klote jochies die zo triest doen en dat enorme kutwijf dat erbij loopt als een goedkope hoer.
Veel zullen ze er op mijn school niet aan doen en de leraren helpen me ook niet echt. Dan zeggen ze weer: "Wie heeft er behalve Rhianne nog meer hun huiswerk af?" Ja, jezus, negen van de tien keer heb ik dat huiswerk al af in de les.

Naja, heeft iemand tips of zo? Ik loop echt met moordneigingen rond en negeren gaat echt niet, want wordt er constant mee gecomfronteerd. Een andere klas is er ook niet en naja, aan de leraren heb je simpelweg niks.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2004, 13:34
mara18
mara18 is offline
Hmm, de enige tip die ik je kan meegeven is zelfzeker overkomen. Begin dus al met jezelf te overtuigen dat zij het zijn die verkeerd zitten. Jij zal er komen, zij niet. Straal dat ook uit. Pesters zoeken onzekere , kwetsbare mensen op.

Waarschijnlijk had je dit ook al bedacht, maar het is o zo belangrijk!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 13:47
Verwijderd
Ik herken het wel, ik heb ook een tijd gehad dat ik niets in de klas zei omdat ik als ik het goed had uitgelachen werd. (maargoed ik denk niet dat je daar wat aan hebt..)

Eigenlijk weet ik niet precies wat je er tegen kan doen. Als docenten er niets tegen doen dan gaat het vaak een stuk moeizamer.

Kan je het niet met iemand bespreken en vertellen dat je toch ontiegelijk graag een diploma wil halen en dat het op deze manier niet lukt? Misschien kan er enige verandering in komen ofzo.

Daarnaast moet je proberen om in jezelf te blijven geloven en te denken dat jij dus een stuk slimmer bent dan dat zij zijn, want jij maakt wel huiswerk en zij niet! Jij bent niet fout bezig, zij wel!

nouja, misschien heb je er wat aan
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 13:48
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hmmja, als ze zo lomp aan het doen zijn negeer ik ze gewoon keihard, net als de rest van de klas. En als ze weer iets zinloos zeggen worden ze keihard uitgelachen.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 13:50
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 30-09-2004 @ 13:47 :
Ik herken het wel, ik heb ook een tijd gehad dat ik niets in de klas zei omdat ik als ik het goed had uitgelachen werd. (maargoed ik denk niet dat je daar wat aan hebt..)

Eigenlijk weet ik niet precies wat je er tegen kan doen. Als docenten er niets tegen doen dan gaat het vaak een stuk moeizamer.

Kan je het niet met iemand bespreken en vertellen dat je toch ontiegelijk graag een diploma wil halen en dat het op deze manier niet lukt? Misschien kan er enige verandering in komen ofzo.

Daarnaast moet je proberen om in jezelf te blijven geloven en te denken dat jij dus een stuk slimmer bent dan dat zij zijn, want jij maakt wel huiswerk en zij niet! Jij bent niet fout bezig, zij wel!

nouja, misschien heb je er wat aan
Hmmmja, tegen 1 van die Marokkanen die er tussen zit (tzijn turken en marokkanen die zo lomp lopen te doen) heb ik gezegd dat ie beter fietsen kon gaan stelen, maar dat had ik dan weer niet mogen zeggen, want zij mogen alleen mij dwars zitten en ik hun niet. Nou dat kunnen ze bij mij bekijken. Ik vind het alleen zo irritant omdat ik al schoolangst heb en het zo alleen maar zwaarder voor mezelf wordt.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 30-09-2004 @ 13:48 :
Hmmja, als ze zo lomp aan het doen zijn negeer ik ze gewoon keihard, net als de rest van de klas. En als ze weer iets zinloos zeggen worden ze keihard uitgelachen.
Negeren werkte bij mij opzich wel
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 13:53
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 30-09-2004 @ 13:51 :
Negeren werkte bij mij opzich wel
Dit zijn van die types die overdreven veel aandacht nodig hebben, dus als je het negeert, gaan ze het nog meer doen. Echt klein zullen ze me echt niet krijgen, ik ga me er alleen zo klote onder voelen. Ik heb mijn school al eens laten verpesten en dat gebeurd niet nog een keer.

Ik krijg alleen van die vreemde gedachtes. Dat ik hun armen graag breek en zo. Dat ik een steen tegen hun hoofd moet gooien en dan lijkt me dat gelijk zo leuk om ze pijn te zien lijden en ze dan keihard uit te gaan lachen.
Dat vind ik ook weer hard, die gedachtes van me...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 15:44
Snuitermans
Snuitermans is offline
Waarom zou je uberhaupt iemand uitlachen als hij zij een goed anwoord geeft of huiswerk maakt? Laat ze gewoon lekker wegzinken in hun eigen infantieliteit. Sta erboven.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:18
Verwijderd
ow herkenning..

ik weet ook niet precies wat je ertegen kunt doen,gewoon negeren,en als je goed met woorden bentak ze ... ..

als ze aan je gaan zitten dan word het een ander verhaal...dan vind ik dat je ze gewoon terug mag slaan (en flippen is dan niet erg want het was gewoon zelfverdediging..)

ik heb precies hetzelfde..ow zo irri ..pff en dan niet boos mogen worden .... ......

maarja,je moet er de humor ook wel van inzien,ik lig altijd dubbel als een of andere sukkel na een HALUUR in de les gezeten te hebben, vraagt <dommestemmodus aan> in welke les zitten we? <dommestemmodus uit> tjah daar kan ik om lachen...maargoed..

leef je woede uit op een boksbal oid ...

heel veel sterkte ermee,ik weet hoe het is ..

repelsteeltjuh
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 30-09-2004 @ 15:44 :
Waarom zou je uberhaupt iemand uitlachen als hij zij een goed anwoord geeft of huiswerk maakt? Laat ze gewoon lekker wegzinken in hun eigen infantieliteit. Sta erboven.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:30
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 30-09-2004 @ 15:44 :
Waarom zou je uberhaupt iemand uitlachen als hij zij een goed anwoord geeft of huiswerk maakt? Laat ze gewoon lekker wegzinken in hun eigen infantieliteit. Sta erboven.
Ja, ik probeer er ook wel boven te staan, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:52
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Die mensen zijn gewoon jaloers. Dan krijg je dat soort dingen. Wel supertriest dat mensen boven de 18 dat nog doen .
Probeer je er niet te erg door te laten raken (ik weet dat dat moeilijk is), er zijn vast genoeg mensen die je aardig vinden en normaal tegen je doen. Heb je in je klas vrienden/vriendinnen?
__________________
You're the puppet. I pull the strings. Don't think it's the other way around...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:50
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
probeer ze duidelijk te maken dat zij dom zijn en jij niet!
Vraag ze gewoon of ze niet een btje te oud zijn voor zulke domme geintjes en laat zien dat jij erboven staat!
Reageer en vooral niet op want als jij boos word vinden zij het alleen maar leuker!
Gewoon kont naar achter rechte rug kin de lucht in en denken wat ben ik goed!!!
ALs ze merken dat jij onzeker bent gaan ze zeker door!
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:05
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
aapje schreef op 30-09-2004 @ 18:50 :
probeer ze duidelijk te maken dat zij dom zijn en jij niet!
Vraag ze gewoon of ze niet een btje te oud zijn voor zulke domme geintjes en laat zien dat jij erboven staat!
Reageer en vooral niet op want als jij boos word vinden zij het alleen maar leuker!
Gewoon kont naar achter rechte rug kin de lucht in en denken wat ben ik goed!!!
ALs ze merken dat jij onzeker bent gaan ze zeker door!
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 18:25
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
ah bah! wat een eikels zeg!
heb ook bij zulke types op school gezeten, maar de meeste waren dan altijd buiten zodat je met angst over het schoolplein liep. ik liep er wel altijd met de instelling, gelukkig ben ik binnen notime weer van deze school weg en zal ik ze nooit meer zien. misschien is dat een tip? en omgaan met diegene die je wel mag.
veel succes meis, je bent sterker dan die losers

*knuf* syl
spreken we snel eens af?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:52
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
ja sorry hoor maar als je met zo'n arrogante ik-ben-beter-dan-de-rest-en-ik-kan-ook-niet-helpen-dat-jullie-dom-zijn-en-ik-alles-weet houding in de klas zit hebben ze dat heus wel door, ze zijn niet echt 'dom'. Ik snap het wel hoor daar niet van, maar jezus ik bedoel ik zit op havo, gaat me wel makkelijk af maar weet ook helemaal geen fuck van spelling en dan heb ik het over alle woorden waar woorden voor zijn Ik bedoel, loop je daar over te zeuren en schrijf je zij met ei. Ik bedoel, dát vind ik dom. Je zit daar blijkbaar niet goed. Ga een hogere opleiding doen want je hebt wel capaciteiten en je hebt wel een beetje niveau want anders kon je dit niet zo makkelijk doen dus ga daar dan wat mee doen want wat je nu doet zorgt dat jij je negatieve kant van jezelf uit. Met arrogantie maak je geen vrienden. Waarschijnlijk bedoel je het niet zo maar als jij alles weet is dat natuurlijk wel confronterend voor degenen die niets weten. En als jij het dan ook nog eens dom vind dat ze niets weten is dat helemaal niet voor ze. Ieder mens heeft gevoel. Dat geld voor hun en voor jou. Ik heb niks tegen jou of zo hoor, maar dit is niet goed voor hun en voor jou. Mijn advies is kappen met die opleiding en hogere doen. Ik vind het ook echt dom dat je er zo mee omgaat, maar waarschijnlijk zal het wel heel moeilijk. Ik weet dat dit nu vet hard overkomt, maar zo zie ik het nou eenmaal. Misschien heb ik het helemaal mis, maar je zegt zelf dat je alles snap en dat het makkelijk is en als dat zich uit in vijanden en spijbelen denk ik dat iedere mongool dan wel weet dat jij daar niet op je plaats zit.
Ik wens je in ieder geval wel succes.

Liefs, saar

ps. don't get me wrong, ik weet dat er een domme mensheid bestaat, ik heb drie jaar lang met een klein groepje havo-vwo bij een school vol mavo-leerlingen gezeten. No offence, maar dat is gewoon qua opleiding een ander niveau en dan voel je je niet altijd thuis en begrepen. Dus denk niet dak t nie begrijp, ik vind het wel vet aso maar iedereen heeft dat al gezegd en ik denk dat iets nooit volledig aan 1 persoon ligt. (af en toe heb je van die etterbakken waarbij dat wel zo is, maar daar hebben we t nu nie over)
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!

Laatst gewijzigd op 08-10-2004 om 17:57.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:58
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 08-10-2004 @ 17:52 :
ja sorry hoor maar als je met zo'n arrogante ik-ben-beter-dan-de-rest-en-ik-kan-ook-niet-helpen-dat-jullie-dom-zijn-en-ik-alles-weet houding in de klas zit hebben ze dat heus wel door, ze zijn niet echt 'dom'. Ik snap het wel hoor daar niet van, maar jezus ik bedoel ik zit op havo, gaat me wel makkelijk af maar weet ook helemaal geen fuck van spelling en dan heb ik het over alle woorden waar woorden voor zijn Ik bedoel, loop je daar over te zeuren en schrijf je zij met ei. Ik bedoel, dát vind ik dom. Je zit daar blijkbaar niet goed. Ga een hogere opleiding doen want je hebt wel capaciteiten en je hebt wel een beetje niveau want anders kon je dit niet zo makkelijk doen dus ga daar dan wat mee doen want wat je nu doet zorgt dat jij je negatieve kant van jezelf uit. Met arrogantie maak je geen vrienden. Waarschijnlijk bedoel je het niet zo maar als jij alles weet is dat natuurlijk wel confronterend voor degenen die niets weten. En als jij het dan ook nog eens dom vind dat ze niets weten is dat helemaal niet voor ze. Ieder mens heeft gevoel. Dat geld voor hun en voor jou. Ik heb niks tegen jou of zo hoor, maar dit is niet goed voor hun en voor jou. Mijn advies is kappen met die opleiding en hogere doen. Ik vind het ook echt dom dat je er zo mee omgaat, maar waarschijnlijk zal het wel heel moeilijk. Ik weet dat dit nu vet hard overkomt, maar zo zie ik het nou eenmaal. Misschien heb ik het helemaal mis, maar je zegt zelf dat je alles snap en dat het makkelijk is en als dat zich uit in vijanden en spijbelen denk ik dat iedere mongool dan wel weet dat jij daar niet op je plaats zit.
Ik wens je in ieder geval wel succes.

Liefs, saar

ps. don't get me wrong, ik weet dat er een domme mensheid bestaat, ik heb drie jaar lang met een klein groepje havo-vwo bij een school vol mavo-leerlingen gezeten. No offence, maar dat is gewoon qua opleiding een ander niveau en dan voel je je niet altijd thuis en begrepen. Dus denk niet dak t nie begrijp, ik vind het wel vet aso maar iedereen heeft dat al gezegd en ik denk dat iets nooit volledig aan 1 persoon ligt. (af en toe heb je van die etterbakken waarbij dat wel zo is, maar daar hebben we t nu nie over)
ooit gehoord van interpunctie ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 08-10-2004 @ 17:58 :
ooit gehoord van interpunctie ?
Uit het stukje dat jij gequote hebt blijkt van wel. Maar een paar witregels zouden inderdaad geen kwaad kunnen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2004, 18:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Eend schreef op 30-09-2004 @ 12:58 :
Ik zit sinds begin dit jaar op het volwassenonderwijs. Dan denk je: Volwassen; niemand doet triest en gestoord. Maar dat heb je dus mis. In mijn groep zitten van die kinderen die je uit gaan lachen als je je huiswerk gemaakt hebt of als je een goed antwoord zegt.
Ik heb het daar niet op, dus ik hou gewoon mijn mond. Ik steek mijn vinger niet op als ik het antwoord weet. Ik kan er ook niks aan doen, dat ik zowat zonder na te denken in die klas hoef te zitten. Dat zei nou hulpwerkwoorden benoemen als lidwoorden, daar kan ik toch niks aan doen. Maar omdat ik veel weet pakken ze constant mij. Ze lachen me uit als ik dus wat zeg en soms word ik dan echt zo aggressief dat ik wel een stoel naar hun harses kan gooien. Ik heb wel mensen waar ik normaal mee om kan gaan, maar ik voel me hier zo klote onder. Ik spijbel nu ook gewoon best vaak, omdat ik het niveau op die school nogal onder de nul vind. Alles wat ik daar maak, kan ik net zo goed thuis maken zonder dat ik uitgelachen word of weet ik veel wat.

Ik kan bij sommige gewoon echt niks goed zeggen. Anderen zijn wat normaler en de andere zijn gewoon wel aardig.
Ik haat alleen die klote jochies die zo triest doen en dat enorme kutwijf dat erbij loopt als een goedkope hoer.
Veel zullen ze er op mijn school niet aan doen en de leraren helpen me ook niet echt. Dan zeggen ze weer: "Wie heeft er behalve Rhianne nog meer hun huiswerk af?" Ja, jezus, negen van de tien keer heb ik dat huiswerk al af in de les.

Naja, heeft iemand tips of zo? Ik loop echt met moordneigingen rond en negeren gaat echt niet, want wordt er constant mee gecomfronteerd. Een andere klas is er ook niet en naja, aan de leraren heb je simpelweg niks.
Herkenning. Op een soortgelijke manier heb ik m'n laatste jaar op de middelbare school doorgebracht. Hoe ik het gedaan heb? tja dat is me zelf nog een raadsel. Ik heb in ieder geval wel aandacht aan school en niet aan die rare gozers/meisjes geschonken.

Ik weet ook niet wat voor niveau je doet, maar als je continu veel slimmer dan de rest lijkt te zijn moet je eens kijken of je ook een niveau hoger kan doen. Misschien lopen daar ook wel weer totaal andere mensen rond.

Oh ja en t is al gezegd maar als je klaagt over spelling van anderen moet je niet zij met een ei schrijven, ook al is t gewoon maar een foutje dat iedereen wel s maakt
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 20:20
Oktober
Oktober is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 08-10-2004 @ 17:58 :
ooit gehoord van interpunctie ?
ga even zeuren
__________________
blub
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 20:21
Oktober
Oktober is offline
Citaat:
Daboman schreef op 08-10-2004 @ 18:34 :
Oh ja en t is al gezegd maar als je klaagt over spelling van anderen moet je niet zij met een ei schrijven, ook al is t gewoon maar een foutje dat iedereen wel s maakt
valt weer mee, ik ben niet de enigste persoon met een nederlandse-lerares afwijking
__________________
blub
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 20:41
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Daboman schreef op 08-10-2004 @ 18:34 :
Oh ja en t is al gezegd maar als je klaagt over spelling van anderen moet je niet zij met een ei schrijven, ook al is t gewoon maar een foutje dat iedereen wel s maakt
Haha Sorry

Ik doe het niet omdat ik altijd iedereen wil verbeteren, maar ik doe het om iedereen dwars te zitten
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 22:57
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
zeik niet zo. Zulke figuren heb je op elke school. Kun je niks aandoen, behalve van school gaan en een thuis studie gaan doen. Je zult je leven lang wel aan domme mensen irriteren.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 11:33
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
wauw, dr zijn meer spelling freaks
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 16:17
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 08-10-2004 @ 17:52 :
ja sorry hoor maar als je met zo'n arrogante ik-ben-beter-dan-de-rest-en-ik-kan-ook-niet-helpen-dat-jullie-dom-zijn-en-ik-alles-weet houding in de klas zit hebben ze dat heus wel door, ze zijn niet echt 'dom'. Ik snap het wel hoor daar niet van, maar jezus ik bedoel ik zit op havo, gaat me wel makkelijk af maar weet ook helemaal geen fuck van spelling en dan heb ik het over alle woorden waar woorden voor zijn Ik bedoel, loop je daar over te zeuren en schrijf je zij met ei. Ik bedoel, dát vind ik dom. Je zit daar blijkbaar niet goed. Ga een hogere opleiding doen want je hebt wel capaciteiten en je hebt wel een beetje niveau want anders kon je dit niet zo makkelijk doen dus ga daar dan wat mee doen want wat je nu doet zorgt dat jij je negatieve kant van jezelf uit. Met arrogantie maak je geen vrienden. Waarschijnlijk bedoel je het niet zo maar als jij alles weet is dat natuurlijk wel confronterend voor degenen die niets weten. En als jij het dan ook nog eens dom vind dat ze niets weten is dat helemaal niet voor ze. Ieder mens heeft gevoel. Dat geld voor hun en voor jou. Ik heb niks tegen jou of zo hoor, maar dit is niet goed voor hun en voor jou. Mijn advies is kappen met die opleiding en hogere doen. Ik vind het ook echt dom dat je er zo mee omgaat, maar waarschijnlijk zal het wel heel moeilijk. Ik weet dat dit nu vet hard overkomt, maar zo zie ik het nou eenmaal. Misschien heb ik het helemaal mis, maar je zegt zelf dat je alles snap en dat het makkelijk is en als dat zich uit in vijanden en spijbelen denk ik dat iedere mongool dan wel weet dat jij daar niet op je plaats zit.
Ik wens je in ieder geval wel succes.

Liefs, saar

ps. don't get me wrong, ik weet dat er een domme mensheid bestaat, ik heb drie jaar lang met een klein groepje havo-vwo bij een school vol mavo-leerlingen gezeten. No offence, maar dat is gewoon qua opleiding een ander niveau en dan voel je je niet altijd thuis en begrepen. Dus denk niet dak t nie begrijp, ik vind het wel vet aso maar iedereen heeft dat al gezegd en ik denk dat iets nooit volledig aan 1 persoon ligt. (af en toe heb je van die etterbakken waarbij dat wel zo is, maar daar hebben we t nu nie over)
Waar slaat dat nou op, als je goed leest doet ze volwassen onderwijs: VAVO en ze zegt dat ze het al een keer verpest heeft. Dus ze heeft havo of vwo ofzoiets gedaan en is daarvoor gezakt op haar examen of laatste jaar en probeert ze dus haar diploma daar voor te halen. Er is helemaal geen keus voor haar om een hoger opleiding te doen! Dus ze zit in een groep die allemaal hetzelfde doen, en ze wilt gewoon graag haar diploma halen maar in die groep zitten paar gedemotiveerde mensen die het allemaal lastiger maakt.
Ik kan wel met haar meeleven want ik zit in n vavo klas, bij mij valt het wel mee zitten veel jonge mensen die gewoon gezakt zijn voor het vwo en niet op de school kunnen/willen opnieuw doen. In een onze klas heb je echt alle ''types'', gedemotiveerde mensen, depressieve mensen, verzuimende mensen, havo mensen die n vwo diploma willen, langzaam lerende mensen. En ik geloof dat iedereen wel vwo aan kan zolang diegene gemotiveerd genoeg is. en waar zij dus last van heeft zijn gewoon gedemotiveerde mensen die ook nog eens irritant zijn. Je kan weinig aandoen als je in je eentje ben maarja je moet gewoon schijt hebben, doe gewoon je huiswerk en volg de lessen maak t niet te moelijk voor je probeer er niet van aan te trekken. Jij hebt aan het einde van het jaar je VWO?/HAVO? diploma en dan kan je naar de uni toe. En schijt aan die gasten dat wordt toch niks allochtoon en lui ja dan kom je niet ver. En hopelijk kom je dan in de politiek ofzo en kan je wraak nemen op alle allochtonen(marrokane/turken) waar jij toen zo bloedhekel aan had. Vooral focussen op je prioriteiten: Slagen en naar de Uni.

Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 16:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2004, 19:21
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Oktober schreef op 08-10-2004 @ 20:21 :
valt weer mee, ik ben niet de enigste persoon met een nederlandse-lerares afwijking
Offtopic: Het moet "enige" zijn, in de betekenis van "één persoon". Enigste is de overtreffende trap van enig in de betekenis van leuk. Ik neem aan dat je met Nederlandse lerares niet een lerares met de Nederlandse nationaliteit, maar een lerares Nederlands bedoelt.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:24
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 09-10-2004 @ 19:21 :
Offtopic: Het moet "enige" zijn, in de betekenis van "één persoon". Enigste is de overtreffende trap van enig in de betekenis van leuk. Ik neem aan dat je met Nederlandse lerares niet een lerares met de Nederlandse nationaliteit, maar een lerares Nederlands bedoelt.
pwnt


ontopic: je moet gewoon zoveel goede antwoorden geven dat het voor hun niet meer leuk is om er grapjes over te maken
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 11:48
Verwijderd
Ik heb dat ook wel een beetje. Kzeg ook nooit iets in de klas en kvind dat we ook altijd nogal traag vooruit gaan. Maar weet je, je moet je gewoon genoeg bezighouden met leuke dingen. Dus ga gewoon naar school, hou het daar vol en thuis doe je dan wat je leuk vindt.
Dat helpt echt wel, weet ik uit ervaring. En op den duur gaat het niveau wel wat naar boven.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:51
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Mijn medicatie is opgehoogd, zodat de angsten nu 'onderdrukt' worden. Ik voel me nu ook veel beter in de les. Ik lach die trieste types nu gewoon uit. Kunnen ze ook niet echt tegen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Waarom is school zo kut?
loefje
27 02-05-2018 11:10
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #2
Verwijderd
463 20-06-2013 09:19
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 15:54
Werk, Geld & Recht werken in bejaardehuis
hockey_girl
16 24-05-2004 11:37
Eindexamens 2003 Examentips
Diovai
76 27-06-2003 14:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.