Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik ging net shampoo halen bij het kruidvat en toen kwam ik bij de kassa en bleek dat die shampoo in de aanbieding, maar toen toch weer niet en toen gingen 2 kassavrouwen ruzie staan maken om mijn shampoo terwijl het megadruk was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben net naar de stad geqweest om ene broek te zoeken, maar ik wilde geen van die hippe overbevolkte kutwinkels binnen dus ben alleen even bij knetter geweest. eeen, nu moet ik bellen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hmm, ik vond hem juist helemaal niet artistiek. Realistisch, ik kreeg echt het gevoel alsof ik door mijn eigen school liep, van die oppervlakkige relaties die je daar met mensen hebt, e.d. Ik kan er nog niet veel over zeggen, maar dat IK hem retegoed VIND kan ik wel zeggen. ik ben nog aan het malen over het hoe en het waarom. en dat saaie, hmm, heb ik meer mensen horen zeggen, maar ik vind het gewoon fijn om een paar minuten lang naar eenzelfde tafereel te kijken. ik wacht met smart op de komst van een perpetuum mobile. en de verhaallijn vind ik niet crap. een dag op school vind ik ook niet crap. en Dat zulke dingen werkelijk kunnen gebeuren heb je zelf kunnen zien natuurlijk. En niet alleen in Amerika, want hier is zoiets, hetzij op veel kleinere schaal, natuurlijk ook gebeurd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is geen film met verhaallijn en veel dialogen, je komt helemaal geen achtergrond te weten en de personages leer je ook niet kennen, maar dat is ook juist de bedoeling van die hele film. De truc van die film is, is dat er een sfeer word geschetst en dat jij op het eind van de film met een verschikkelijk ontevreden rotgevoel blijft zitten. Dat doet de film heel goed en daarom vind ik m super. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik kan op zich ook wel begrijpen dat je er geen flikker aan vind, want ja, het is inderdaad ook wel de hele tijd hetzelfde, en ik was geloof ik de enige in de hele zaal die de film goed vond. trouwens wel ziek: een of andere gast van mijn school zei dat ze die eindscene ook eens bij ons op school zouden moeten doen... what the f... sicko ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben terug van mijn werkweek als mentrix, het was heel leuk ik ben bij de rechtbank geweest in zutphen bij de politierechter en bij de marine in Den Helder, toen moesten we lopen in de maat maar zo'n jongen kon dat niet, als die korporaal links zei ging hij alleen met zn linkervoet vooruit.. toen kwam die korporaal erlangs en moest ie rondjes rennen ![]() Oh en we zijn nog uit eten geweest en naar de bios, ellis in glamourland, zoeeete film Nu had ik eigenlijk vnvnd een feestje maar ik ben te brak
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan nog toen was ik nog binnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb in Amsterdam gewinkeld gister, wat betekent dat ik 1 hele trui heb gekocht. Ging ook nog even naar A'foort maar toen ik daar was bedacht ik me dat ik geen zin had om te lopen enzo dus ging ik maar weer terug naar Baarn.. Daarna film gekeken en gewerkt enzo.. en nu werken van 10 tot 8 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|