Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hij lag voor 7 euro in de budgetbak bij intertoys, dus die heb ik maar meegepakt. steengoede film ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ligt het aan mij, maar wat is er mis met de wereld. Wat doet een film als American History X bij de Intertoys???? Een speelgoedwinkel?????? |
![]() |
||
Citaat:
|
MUSICA CUBANA. Ik heb BUENA VISTA SOCIAL CLUB niet gezien. Dit was een impressie van de nieuwe generatie cuba-zangers onder leiding van een oude rot. Niets bijzonders.
DOPO MEZZANOTE. Zeker gaan kijken in het filmhuis. Magische en romantische vertelling over een nachtwaker - van het filmmuseum in Turijn - z'n liefde voor het meisje dat in de lokale fast food-restaurant werkt. Ze eindigt door een samenloop van omstandigheden in het museum. Trailer: http://www.medusa.it/dopomezzanotte/home.html MEAN CREEK. Doet denken aan STAND BY ME, maar is veel duisterder. Een groep tieners besluit wraak te nemen op een pestkop van school. Ze nodigen hem uit voor een boottochtje dat fout afloopt. Ook zeker de moeite waard. Iedereen speelt voortreffelijk, en na EURO TRIP is Scott Mechlowicz een verrassing. Trailer: http://www.apple.com/trailers/paramo...ean_creek.html
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hell yeah ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: net Girl with a Pearl Earring gezien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
On-topic The Manchurian Candidate (1962) Prachtige film, zonde dat er weer een re-make van gemaakt moet worden om jongere generaties 'm te laten zien en er weer geld mee te verdienen. Re-makes zijn overbodig. Kunnen ze het origineel weer niet gewoon wereldwijd uitbrengen met een prachtige marketing campagne. Ik zou veel liever altijd mijn geld uitgeven in een bioscoop om een orgineel te zien dan naar een "cover van een cover-band" te kijken. |
![]() |
||
Citaat:
maar hij heeft er wel iets geniaals van gemaakt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|