Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 22:18
TAFKAB
TAFKAB is offline
jojo
Ik dus wel...Zelf expirementeer ik nu zelf met Maya 4.0...en ken al wat van 3dmax...
Dit is wat ik als laatst heb gedaan in maya...met softbody dynamics en particles : www.geocities.com/sjbrons/blast2.avi
EN verder wat gekloot met "cloth" www.geocities.com/sjbrons/cloth.avi

[Dit bericht is aangepast door TAFKAB (03-12-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2001, 22:26
Harrie
Harrie is offline
This page is not available.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 00:09
Unexplained
Unexplained is offline
Wel CGI als in 'Common Gateway Interface', maar dat bedoel je hier niet
Oud 04-12-2001, 10:33
TAFKAB
TAFKAB is offline
1. je moet de link gewoon c&p in een browser want geocities is een klote server.
2.Computer Generated Imagery
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 15:48
psilo
psilo is offline
ehmz nou ik maak wel shit in phtoshop, telt dat ook ?
Oud 04-12-2001, 20:18
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
psilo schreef:
ehmz nou ik maak wel shit in phtoshop, telt dat ook ?
jep.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 10:25
McMotion
McMotion is offline
of dus dingen gemaakt met Corel Painter Classic horen daar ook bij?? okay dan verplaats ik m'n creatie ff van die andere topic naar hier...

Oud 05-12-2001, 11:24
TAFKAB
TAFKAB is offline
Met CGI bedoel ik toch meer dingen als geanimeerde CGI, denk aan Shrek, Toy Story en special effects...Soms wordt PS gebruikt om textures te maken...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 14:28
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Er stond een stukje over in de Computer Idee, over de special effects in films.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me wel wat om dat eens te doen.
Oud 05-12-2001, 16:38
McMotion
McMotion is offline
ow.. nou ik kloot wel es wat aan met 3D studio max en ik wil het nog es goed gaan leren (net 2 boeken over gekocht op de HCC) maar nu kan ik er jammer genoeg nog vrij weinig mee
Oud 05-12-2001, 16:42
McMotion
McMotion is offline
dat eerste filmpie kan ik nie bekijken ik denk dat ik de codec nie heb ofzo.. die 2e is echt koel! waar maak je dat mee?? maya?
Oud 05-12-2001, 17:36
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
McMotion schreef:
of dus dingen gemaakt met Corel Painter Classic horen daar ook bij?? okay dan verplaats ik m'n creatie ff van die andere topic naar hier...

[plaatje]
Is dat nou moeilijk zo'n kruisje tekenen in Painter

-Desecrator

Oud 05-12-2001, 17:59
McMotion
McMotion is offline
euh?? doetie het niet? vaeg
Oud 05-12-2001, 18:26
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
McMotion schreef:
euh?? doetie het niet? vaeg

Ow zie het al de server draait op port 43822. Ja dat dropt mijn firewall natuurlijk. Zet ff op poort 80 of 443 dat zijn normale HTTP porten.

-Desecrator
Oud 05-12-2001, 19:07
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
McMotion schreef:
dat eerste filmpie kan ik nie bekijken ik denk dat ik de codec nie heb ofzo.. die 2e is echt koel! waar maak je dat mee?? maya?
ja, maya 4.0
maya is de shit http://www.geocities.com/sjbrons/bij.avi
dit is iets waar ik mee bezig ben in Max...een bijtje..:/

[Dit bericht is aangepast door TAFKAB (05-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 20:52
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Zet ff op poort 80 of 443 dat zijn normale HTTP porten.
nee
Oud 05-12-2001, 20:55
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
ja, maya 4.0
maya is de shit
hmm koel dan moet ik maya maar es ergens vandaan zien te halen.. maya wordt toch het meest gebruikt voor films enzo?

ik ben nu 3d studio max weer es aan het downloaden dan ga ik maar es hard leren want je wil niet je hele leven lang theepotten blijven maken
Oud 06-12-2001, 07:51
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
McMotion schreef:
hmm koel dan moet ik maya maar es ergens vandaan zien te halen.. maya wordt toch het meest gebruikt voor films enzo?

ik ben nu 3d studio max weer es aan het downloaden dan ga ik maar es hard leren want je wil niet je hele leven lang theepotten blijven maken
Theepotten maken????? dat zijn standaart vormen
Maya wordt idd voor heel veel films gebruikt als special effect software..wat voorbeelden...Jurassic Park, Hollow Man, The matrix, Perfect Storm....nog veel meer.. http://www.aliaswavefront.com tsjek die site maaris

[Dit bericht is aangepast door TAFKAB (06-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 11:55
McMotion
McMotion is offline
I know

ik heb ze allebij gedownload als ze niet zijn afgebroken dus als ik weer thuis zit ga ik maar es ff aan de slag
Oud 06-12-2001, 13:15
Preaper
Preaper is offline
Welk 3D animator proggie is nou het beste? En dan wil ik ook graag eentje die makkelijk te leren valt. Goede tutorials
Ik ben met 3d studio max bezig geweest, maar daar vond ik geen goede tutorials voor ...
Oud 06-12-2001, 19:22
TAFKAB
TAFKAB is offline
nou ik denk dat je sowiezo niet kan kiezen op moeiljkheids graad tussen de progs. Je kan het beste een boek erover kopen als je serieus dingen wilt maken...en wat welk prog je gebruik is aan jou...t populairst onder spellen is bv Max...voor films Maya en vaak voor TV animaties wordt ook wel Softimage gebruikt...tis aan jou...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten