Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 09:32
langejongen
langejongen is offline
Hallo,

Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende probleem: Ik ben sinds de zomervakantie gek op een leuk meisje. Ze was met een groep van 34 personen incl. mij op kamp. Voorafgaand aan het kamp hadden we een kennismakingsmidddag om elkaar alvast wat te leren kennen. Toen ik haar zag daar voor het eerst zag dacht ik echt van: " Wow, leuk meisje" Beetje liefde op het eerste gezicht zegmaar.
Na een geweldig kamp bleef ik de gevoelens voor haar houden. Alleen een klein probleem: Ik had op kamp al het idee dat ze iemand leuk vond buiten het kamp om en dat ze daar na het kamp een relatie mee aan wilde gaan. In de tijd dat ze met die ander omging heb ik haar mee uit gevraagd,maar dat heeft ze afgewezen. Ze zei dat ze goed met me overweg kon maar niks voor me voelde, dat ze hoopte dat ik me niet gekwest zou voelen, en dat ik er overheen zou komen. Ik was in de veronderstelling dat ik er idd overheen zou komen. Maar het tegendeel is waar.
Ik hoorde afgelopen week van een vriendin van haar dat het niets is geworden met die jongen; hij heeft haar min of meer afgewezen.
Nu zijn er 2 mogelijkheden: Of ze voelt idd niks voor me, of ze heeft me afgewezen omdat ze was er van overtuigd dat het met die andere jongen wat zou worden.
Afgelopen zaterdag hadden we een reunie van het kamp. Zij was er ook. En nu ik haar weer gezien heb hebben de gevoelens weer een nieuwe impuls gekregen en ben ik weer superverliefd. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?? Hoe kan ik er achter komen wat haar gevoelens voor mij nu zijn?? Ik heb het gevoel dat ik me zo op ga dringen. Hebben jullie tips??

Gr,Machiel.
Oud 11-10-2004, 09:37
Verwijderd
Ze heeft gezegd dat ze je aardig vindt en meer niet, probeer het daar bij te houden.
Ik snap dit wel en heb het zelf ook meegemaakt maar het is voornamelijk jezelf valse hoop geven. Ik ken niemand bij wie het opeens is veranderd zonder dat die meid/jongen op wie de ander verliefd was het vertelde.

Ook maak je het er voor haar niet makkelijker op, misschien is ze bang dat ze je weer af moet wijzen, of niet maar ik weet niet of je dat aandurft.
Ik zou proberen over haar heen te komen. Je kan het nog eens proberen maar ik ben bang dat je je enkel nog kutter zal gaan voelen en dat het nog langer zal duren tot je over haar heen bent.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 09:47
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
er is 1 mogelijkheid: ze voelt niets voor je

Die andere jongen heeft hier eigenlijk niets mee te maken. Het zou ook vreemd zijn als zij jou opeens wel leuk zou vinden omdat iemand anders haar heeft afgewezen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 09:54
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Probeer te beseffen dat het niets kan worden.
Ze heeft gezegd niets meer dan vrienden met je te willen zijn. Ik heb ooit ongeveer in dezelfde situatie gezeten, met het enige verschil dat ze niet iemand anders leuk vond. De vakantie was toen heel gezellig, maar o.a. door de afstand hield ze de boot heel subtiel af.
Het kost moeite met haar te vergeten, maar het is het beste als je begint met accepteren dat het niets gaat worden tussen jullie.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:04
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 11-10-2004 @ 10:37 :
misschien is ze bang dat ze je weer af moet wijzen, of niet maar ik weet niet of je dat aandurft.
Dat durft ik denk ik wel aan.
Oud 11-10-2004, 10:09
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
langejongen schreef op 11-10-2004 @ 11:04 :
dan moet je dat gaan doen en dan hoop ik voor je dat je deze keer wel van je illusies afkomt
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:29
warezheaven.nl
warezheaven.nl is offline
Ik dacht dat je homo was?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 11:00
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
warezheaven.nl schreef op 11-10-2004 @ 11:29 :
Ik dacht dat je homo was?
Je komt net kijken en dan ga je al zo doen. Geef zinnige antwoorden of zeg niks.
Oud 11-10-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 11-10-2004 @ 11:04 :
En je neemt het risico (99%) dat je afgewezen wordt en weer met een gebroken hart rondloopt?

Bekijk het reëel...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 11:44
ilse
ilse is offline
geef je je zelf geen valse hoop op deze manier?

ik denk dat ze je duidelijk gemaakt heeft dat ze je niet leuk vindt, als ze je nou echt wil moet ze het zelf maar laten merken. en anders, wil jij iemand waar je duidelijk 2e (of meer) keus bent?
Oud 11-10-2004, 12:08
barkrukkie
barkrukkie is offline
ze heeft je toen niet voor niets afgewezen nee..

en aangezien het niks geworden is met die andere jongen (waar ze denk ik toch wel gek op was) zal ze nu vooral niet aan de mogelijke volgende relatie willen denken..

Ik denk dat je beter gewoon vrienden met haar kunt blijven, mits je je verliefdheidsgevoelens voor haar kwijt kunt raken..
Bovendien, als ze echt wat voor jou voelt of gaat voelen, laat ze dat dan wel merken, aangezien ze weet dat jij haar toen wel zag zitten
Oud 11-10-2004, 16:21
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 11-10-2004 @ 13:08 :
ze heeft je toen niet voor niets afgewezen nee..

en aangezien het niks geworden is met die andere jongen (waar ze denk ik toch wel gek op was) zal ze nu vooral niet aan de mogelijke volgende relatie willen denken..

Ik denk dat je beter gewoon vrienden met haar kunt blijven, mits je je verliefdheidsgevoelens voor haar kwijt kunt raken..
Bovendien, als ze echt wat voor jou voelt of gaat voelen, laat ze dat dan wel merken, aangezien ze weet dat jij haar toen wel zag zitten
das waar, maar je hebt nu toch al min of meer liefdesverdriet dus veel erger kan het niet worden, ik zou zeggen als je nog een kans ziet zou ik m pakken maar ze heeft je idd niet voor niets afgewezen.
kheb het zelf ook wel meegemaakt alleen stond ik in de positie van dat meisje..ik vond een jongen leuk, dat is achteraf niets geworden (ik wilde niet meer) tegelijkertijd was er een jongen die ik als hele goede vriend zag/zie...hij heeft toen bekend dat hij verliefd op me was. en ik heb hem idd afgewezen om 2 redenen.
1) kwas verliefd op een ander
2) kwas niet verliefd op hem (kon niet uitsluiten dat ik m nooit leuk zo gaan vinden)
toen het duidelijk werd dat het niets zou worden met die andere jongen heb ik wel getwijfeld aan mn gevoelens voor die goede vriend.........(uiteindelijk niet verliefd geworden) maar misschien heeft zij hetzelfde ......het kan....
Oud 11-10-2004, 16:31
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 11-10-2004 @ 13:08 :
Ja, dat is idd waar. De tijd zal het leren. Of niet.
Reageren

Regels voor berichten