Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 17:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dit topic wordt weer leuk
Oud 11-10-2004, 18:49
Balance
Balance is offline
Tot zover het geruzie.

Ook al had de TS wat moeite met het formuleren van een vraag (), waar het hier om gaat is: wat vind je van Hans Teeuwen?
DUS NIET: Wat vind je ervan dat een ander Hans Teeuwen geweldig / helemaal niks vindt?
Je mag het over dat laatste best hebben, mits het op een redelijke manier gaat.

Heb respect voor elkaars gevoel voor humor en probeer niet kost wat kost de ander af te kraken. Beargumenteer je mening en luister ook naar andermans argumenten (ook al ben je het niet met die argumenten eens).
Oud 11-10-2004, 22:21
EchteCoco
EchteCoco is offline
Daangerous aan die troep heb ik niks: Ik ben het er niet mee eens, wtf moet ik daarmee, vertel me waarom.
Mark, je bent nog dommer dan ik dacht.
Dit forum is onder anderen bedoeld om meningen uit te wisselen. In mn eerste zin laat ik blijken dat ik het tegen jou heb. Vervolgens lees je het stuk niet meer zoals je zelf zegt omdat ik niet weet dat dat boudewijn de groot?
Ik hang een heel evrhaal op, en jij zegt ik ben na de eerste zinm opgehouden? vrij arrogant.
Toch denk ik dat je het stuk stiekem wel hebt doorgelezen en toen tot de conclusie bent gekomen dat je inderdaad een beetje ongenuanceerd te werk bent gegaan. Gegroet

Coco
Oud 12-10-2004, 15:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Deesie schreef op 08-10-2004 @ 23:00 :

Doordrukstrip, doordrukstrip, Tonnie heeft geen benen maar dat stond ook best wel hip
Tonnie heeft geen benen maar is toch nog best wel hip, dat zingt 'ie.

Edit door Balance: lees mijn post hierboven nog even door

Laatst gewijzigd op 13-10-2004 om 11:32.
Oud 12-10-2004, 19:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
EchteCoco schreef op 11-10-2004 @ 23:21 :
Daangerous aan die troep heb ik niks: Ik ben het er niet mee eens, wtf moet ik daarmee, vertel me waarom.
Mark, je bent nog dommer dan ik dacht.
Dit forum is onder anderen bedoeld om meningen uit te wisselen. In mn eerste zin laat ik blijken dat ik het tegen jou heb. Vervolgens lees je het stuk niet meer zoals je zelf zegt omdat ik niet weet dat dat boudewijn de groot?
Ik hang een heel evrhaal op, en jij zegt ik ben na de eerste zinm opgehouden? vrij arrogant.
Toch denk ik dat je het stuk stiekem wel hebt doorgelezen en toen tot de conclusie bent gekomen dat je inderdaad een beetje ongenuanceerd te werk bent gegaan. Gegroet

Coco
Zoals Balance al zei: 'Tot zover het geruzie'.
Oud 13-10-2004, 10:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-10-2004 @ 20:57 :
Zoals Balance al zei: 'Tot zover het geruzie'.
Precies

Edit: oke, de laatste ruziezoekende posts heb ik nu verwijderd en ik wil nou dus ook echt niks meer zien. De persoon die wel op de man af gaat spelen en het niet meer gewoon over het onderwerp kan hebben kan een ban verwachten, want ik ben het nu zat hoe mensen mijn post gewoon in de wind slaan en vrolijk doorgaan.

Laatst gewijzigd op 13-10-2004 om 11:35.
Oud 13-10-2004, 21:36
FAC51
FAC51 is offline
oh god nee

getver zeg
Oud 14-10-2004, 00:12
*oma*
*oma* is offline
ik vind em geweldig!!!!
Oud 21-10-2004, 11:16
GinX
GinX is offline
Hej, ik heb gehoord dat Hans Teeuwen ermee gaat stoppen. Weet iemand of dat waar is? Want hij zou nog 1 voorstelling doen...
Hans Teeuwen is cool
xxx lily
Oud 21-10-2004, 15:59
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Miss Lily schreef op 21-10-2004 @ 12:16 :
Hej, ik heb gehoord dat Hans Teeuwen ermee gaat stoppen. Weet iemand of dat waar is? Want hij zou nog 1 voorstelling doen...
Hans Teeuwen is cool
xxx lily
Ik heb wel gehoord dat hij gezegd heeft dat hij over z'n top heen is en dat hij een jaar lang ging zwijgen voor België. Ze hadden gezondigd. Het zou wel een heel goede stunt van hem zijn om nu te stoppen. Dan wordt hij een cabaretlegende. Nog mooier voor zijn onstervelijkheid en het niveau van het cabaret zou zijn als hij werd neergeschoten.
Oud 21-10-2004, 16:49
GinX
GinX is offline
Oow, oke. Opzich wel goed dat hij wil gaan stoppen als hij merkt dat hij minder word zegmaar.
Neerschieten...? Hij word er bekender door, maar neerschieten?
Oud 21-10-2004, 22:59
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Miss Lily schreef op 21-10-2004 @ 17:49 :
Oow, oke. Opzich wel goed dat hij wil gaan stoppen als hij merkt dat hij minder word zegmaar.
Neerschieten...? Hij word er bekender door, maar neerschieten?
Ik zeg niet dat dat moet gebeuren; het zou goed zijn voor zijn onstervelijkheid.
Oud 22-10-2004, 20:38
Tink*
Tink* is offline
hmmmm..
ik vind snelkookpan wel leuk..
de rest niet!!
Oud 09-11-2004, 16:13
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Hansje Teeuwen is geweldig!
Oud 09-11-2004, 16:19
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 09-11-2004 @ 17:13 :
Hansje Teeuwen is geweldig!
Oud 09-11-2004, 18:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
AMSTERDAM - Cabaretier en scenarist Hans Teeuwen is naar eigen zeggen "in shock" over de dood van zijn vriend Theo van Gogh. "Dit is niet te geloven. Het wil maar niet indalen dat dit echt gebeurt. Dit is een gevoel dat ik nog niet kende."

Tja, Hans Teeuwen was een goede vriend van Theo van Gogh. Hij was ook een van de sprekers op van Gogh's "afscheidfeestje". Hij is ook degene geweest die bepaalde mensen als eerste op de hoogte heeft gebracht van de dood van Theo van Gogh een week geleden. Moet voor hem nu ook een klote-periode zijn.
Oud 10-11-2004, 18:33
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-11-2004 @ 19:17 :
AMSTERDAM - Cabaretier en scenarist Hans Teeuwen is naar eigen zeggen "in shock" over de dood van zijn vriend Theo van Gogh. "Dit is niet te geloven. Het wil maar niet indalen dat dit echt gebeurt. Dit is een gevoel dat ik nog niet kende."

Tja, Hans Teeuwen was een goede vriend van Theo van Gogh. Hij was ook een van de sprekers op van Gogh's "afscheidfeestje". Hij is ook degene geweest die bepaalde mensen als eerste op de hoogte heeft gebracht van de dood van Theo van Gogh een week geleden. Moet voor hem nu ook een klote-periode zijn.
ja
Oud 17-11-2004, 23:03
Metal
Metal is offline
Citaat:
Metal schreef op 09-10-2004 @ 17:51 :
+doe mij maar theo maassen
omg ik heb vorige week dus industry of love gekocht, en ik ben helemaal omgeslagen, bij vlagen werkelijk waar geniaal.

zeer getalenteerde caberetier, het is er echt een die je moet leren waarderen.
Oud 19-11-2004, 15:19
Timzie.nl
Timzie.nl is offline
Ik doe zelf aan cabaret en zie daardoor hoe geniaal Hans Teeuwen is. Drie keer roept ie beffen en de zaal ligt plat. Er zijn maar weinig mensen die dat lukken. De absurditeit spat er van af de rode draad is zoek, maar het blijft goed. Tuurlijk heb ik soms mijn vraagtekens bij bepaalde stukken, maar vergeet niet dat hij dmv rascistische opmerkingen jullie allemaal een spiegel voor houd. Hij zet rascisten aan het denken, if can beat them, join them!
Oud 20-11-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk heb ik soms mijn vraagtekens bij bepaalde stukken, maar vergeet niet dat hij dmv rascistische opmerkingen jullie allemaal een spiegel voor houd. Hij zet rascisten aan het denken, if can beat them, join them!

sluit ik me bij aan, ik vind m gewoon goed. Grappig hoe hij zo makkelijk een zaal dubbel krijgt met de domste grappen.
Oud 20-11-2004, 19:59
Metal
Metal is offline
Ineke, eh Ineke....

Mieneke Mutteke, Tien pond Grutteke.

Dta is toch zwaar geniaal

heerlijke vent.
Oud 21-11-2004, 13:28
Smartie
Smartie is offline
Ik hoorde gister zijn stukje 'Eerlijkheid'. Die vind ik misschien nog wel de allersterkste
Oud 21-11-2004, 20:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Smartie schreef op 21-11-2004 @ 14:28 :
Ik hoorde gister zijn stukje 'Eerlijkheid'. Die vind ik misschien nog wel de allersterkste
De zon is een bal met lava! Lava lacht niet, lul!

Oud 22-11-2004, 13:25
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-12-2003 @ 23:16 :
Ik vind hem een debiele, irritante, domme en brutale lul. Ik vind hem ranzig, smakeloos en walgelijk. Hij heeft minder inhoud dan een gemiddeld SBS 6-programma. Jan-Peter Balkenende heeft meer humor dan hij.
Als je, zoals hij, denkt dat je leuk bent door een kwartier lang de Josti-band na te doen of door liedjes te maken met alleen al de walgelijke titel "Auw, auw, papa, het doet pijn" dan moet je per direct opgesloten worden in een gesloten inrichting!
Teewen zuigt!

Laat hem een voorbeeld nemen aan Bert Visscher, Jochem Meijer, Javier Guzman of Geert Hoste; dié zijn grappig én hebben inhoud!
amen

ik ben t helemaal met je eens
Oud 01-12-2004, 17:16
one.
one. is offline
Hans Teeuwen is een domme, idiote, goede cabaretier, maar Arie & Sylvester zijn dan tog net wat beter...
Oud 01-12-2004, 18:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Timzie.nl schreef op 19-11-2004 @ 16:19 :
de rode draad is zoek
Daar ben ik het niet geheel mee eens. In Hard en Zielig bijvoorbeeld is toch duidelijk eenzaamheid als steeds terugkerend thema gezien, het vechten tegen de eenzaamheid, eenzaamheid accepteren of er juist voor kiezen.
Oud 03-12-2004, 12:14
Timzie.nl
Timzie.nl is offline
Citaat:
Juice schreef op 01-12-2004 @ 19:14 :
Daar ben ik het niet geheel mee eens. In Hard en Zielig bijvoorbeeld is toch duidelijk eenzaamheid als steeds terugkerend thema gezien, het vechten tegen de eenzaamheid, eenzaamheid accepteren of er juist voor kiezen.
true true, maar aan de regels heeft hij schijt. Het is een thema, maar onderbouwt het niet met een goed verhaal. Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat zijn stukken losse flodders zijn en vooral hersenspinsels. Ik denk ook dat hij ons meeneemt in zijn wereldje! Daarom niet minder goed hoor overigens .
Oud 06-12-2004, 16:13
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
wat ik dan wel weer jammer vind, al die mensen die hem gaan nadoen en dan de hele tijd, alles qouten.
Oud 06-12-2004, 18:03
xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 21-11-2004 @ 21:33 :
De zon is een bal met lava! Lava lacht niet, lul!

das een driewieler, flikker toch op man

teeuwen is cool. en daar ga ik niet voor naar een inrichting Mark "Almighty"
Oud 07-12-2004, 15:36
one.
one. is offline
ROERBAKEI
ROERBAKEI

Heroine Dealen Op Een KinderBoerderij!!!!

SNELKOOKPAN
SNELKOOKPAN

Vrouwen Met Een Dikke Kop Daar Hou Ik Niet Zo Van...

Heeft dat inhoud of niet??
Oud 07-12-2004, 16:04
xliselottex
xliselottex is offline
ja
Oud 07-12-2004, 20:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zouden alle mensen alsjeblieft op willen houden met op een semi-grappige manier Hans Teeuwen na te doen?
Oud 20-12-2004, 17:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 21:33 :
Zouden alle mensen alsjeblieft op willen houden met op een semi-grappige manier Hans Teeuwen na te doen?
Dat is niet semi-grappig, dat is pseudo-grappig
Oud 27-12-2004, 17:33
VLeinV
VLeinV is offline
ik vond de laatste show van Hans Teeuwen zwaar tegenvallen. Ik heb op 3 momenten geloof ik gelachen en dat was het. Daarbij zat ik me zwaar te irriteren aan het publiek. Ik was er in Amstelveen naartoe gegaan en naast me zaten twee jongens had popcorn te eten en luidruchtig flesjes open te draaien en op te drinken. Daarbij waren ze zo ongelooflijk DOM!

Grapje van Hans Teeuwen:
"ja in de Tweede Wereldoorlog deed ik.. blablabla "

Na drie keer dit gezegd te hebben, zei de jongen naast me (telkens hardop lachend terwijl ik zeker wist dat ie het niet snapte):
"Huh Tweede Wereldoorlog?? Toen was hij er nog helemaal niet?"

NEE DUH!
Oud 30-12-2004, 15:52
kitesurfertje
kitesurfertje is offline
we hebben de H we hebben de A we hebben de N we hebben de S HANS TEEUWEN IS DE KONING V/D lach haha die vet is goed gestoord mooie pik
Oud 01-01-2005, 12:07
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Hans teeuwen is geniaal !
Oud 01-01-2005, 12:34
Gubbe
Gubbe is offline
hans is geniaal
maar ik moet wel ff zeggen dat ie sommige dingen te lang duren
bijvoorbeeld van die bootsjunge, geniaal...maar op een gegeven moment heb je dat wel weer gehad...
Oud 01-01-2005, 17:18
Verwijderd
Ik vind em erg grappig, maar soms gaat ie wel te lang door, dat je zoiets hebt van 'ja ik snap het nu wel'
Oud 01-01-2005, 17:21
Poor twisted me
Citaat:
Gubbe schreef op 01-01-2005 @ 13:34 :
hans is geniaal
maar ik moet wel ff zeggen dat ie sommige dingen te lang duren
bijvoorbeeld van die bootsjunge, geniaal...maar op een gegeven moment heb je dat wel weer gehad...
Dat is idd soms wel zo, maar dat is alleen als de hetzelfde stuk al vaker gezien hebt.
Ik heb alles van hem meerdere keren gezien, en sommige stukken vervelen dan wat. Ook het stuk over een hoge hoed uit een konijn toveren, duurt wat lang...

Verder issie echt geniaaaaaaaaaal

Ik hoop hem toch stiekem ooit tegen te komen in budel (waar hij vandaan komt) ookal woont ie daar al jaren niet meer
Vraag me af hoe zo iemand in het echt is
Oud 01-01-2005, 19:39
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
HIj is zó geniaal, echt jammer dat ie er tijdelijk?? mee is gestopt (of iig dat heb ik gehoord). Vind "Dat dan weer wel" zeker weten de beste van allemaal.
Oud 01-01-2005, 20:01
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 01-01-2005 @ 20:39 :
echt jammer dat ie er tijdelijk?? mee is gestopt (of iig dat heb ik gehoord).
Huh? Is dat echt zo? Je bent eigenlijk de eerste die dat zegt... ja hij zou een tijdje geen shows maken volgens mij, maar dat vind ik niet echt een betekenis van "stoppen". Maja, je hebt het ook maar gehoord, kan dus meer een roddel zijn dan een feit.

Na zijn laatste show, waar alles minder was, kan ik het wel begrijpen, maar ik zou het echt ontzettend jammer vinden als hij nooit meer met iets "nieuws" zou komen als solo-artiest in het cabaret...
Oud 01-01-2005, 20:13
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-01-2005 @ 21:01 :
Huh? Is dat echt zo? Je bent eigenlijk de eerste die dat zegt... ja hij zou een tijdje geen shows maken volgens mij, maar dat vind ik niet echt een betekenis van "stoppen". Maja, je hebt het ook maar gehoord, kan dus meer een roddel zijn dan een feit.

Na zijn laatste show, waar alles minder was, kan ik het wel begrijpen, maar ik zou het echt ontzettend jammer vinden als hij nooit meer met iets "nieuws" zou komen als solo-artiest in het cabaret...
Ben niet de eerste die het zegt hoor, hier al vaker gezegd. Enne een tijdje geen shows maken is toch tijdelijk stoppen? En dat is wat ik zei Maarja zeker weten doe ik het idd niet. Weet alleen dat ie er ff geen zin meer in had. Hopen dat dat snel over gaat.
Oud 01-01-2005, 20:22
Poor twisted me
Ligt er natuurlijk ook aan hoelang die periode "dat hij tijdelijk stopt" duurt.

Het lijkt me logisch dat hij inspiratie moet opdoen voor een nieuwe show en hier gewoon meer tijd voor wil nemen ofzo. En omdat industry of love wat minder was voor zijn doen, lijkt het me ergens niet meer als logisch dat hij even een stopmoment inlast.

Misschien heeft het er ook mee te maken dat hij na de komst van Breierdeck min of meer een burn-out heeft gehad, en wil voorkomen dat dit nog eens gebeurt.
Dit is al een tijd geleden, maar toch....

Ik hoop in ieder geval dat er een volgende show komt
Hans is de man ik bedoel.... wat is cabaret nou zonder Hans Teeuwen?
Oud 08-01-2005, 22:21
Verwijderd
Hans Teeuwen is GENIAAL
Oud 08-01-2005, 23:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hans teeuwen is geweldig! echt een van de beste cabaratiers! hij is echt zo maf, je wordt er gelijk melig van! mijn vriend en liggen altijd helemaal dubbel!!

boom...boom...boom..huis...
Oud 09-01-2005, 14:08
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hans Teeuwen is wel okee, z'n laatste show vond ik echter beduidend minder, maar okee, dat kan...

Mijn grote held blijft echter natuurlijk Theo Maassen
Oud 09-01-2005, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem een debiele, irritante, domme en brutale lul. Ik vind hem ranzig, smakeloos en walgelijk. Hij heeft minder inhoud dan een gemiddeld SBS 6-programma. Jan-Peter Balkenende heeft meer humor dan hij.
Als je, zoals hij, denkt dat je leuk bent door een kwartier lang de Josti-band na te doen of door liedjes te maken met alleen al de walgelijke titel "Auw, auw, papa, het doet pijn" dan moet je per direct opgesloten worden in een gesloten inrichting!
Teewen zuigt!

Laat hem een voorbeeld nemen aan Bert Visscher, Jochem Meijer, Javier Guzman of Geert Hoste; dié zijn grappig én hebben inhoud!
Oud 09-01-2005, 14:26
Verwijderd
hans ownt
Oud 09-01-2005, 14:45
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Teewen zuigt!

Jij kan ook lekker zeiken, hè

Je moet hem niet zo serieus nemen, gewoon om lachen. Als je cabaretiers zo serieus neemt, heb je toch iets niet helemaal begrepen.
Oud 09-01-2005, 20:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 01-01-2005 @ 21:13 :
Ben niet de eerste die het zegt hoor, hier al vaker gezegd. Enne een tijdje geen shows maken is toch tijdelijk stoppen? En dat is wat ik zei Maarja zeker weten doe ik het idd niet. Weet alleen dat ie er ff geen zin meer in had. Hopen dat dat snel over gaat.
Je zei niet "tijdelijk stoppen", je zei "stoppen"
Maar goed boeiend denk ook dat-ie ff tijdelijk pauze neemt. Inderdaad, zijn laatste show was echt verreweg het minste... maar als-ie niet echt meer veel inspiratie heeft en wil stoppen, zou het wel leuk zijn als-ie een soort "afscheidshow" geeft voor zijn fans. Met of allemaal nieuwe stukjes uit dat kleine beetje inspiratie die hij heeft, of met al zijn beste stukjes uit zijn vijf voorgaande shows als solo-artiest. Zou wel leuk zijn.
Maja, laten we eerst maar ff afwachten of hij er daadwerkelijk mee stopt.

Regels voor berichten