Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Kwam er de laatste dag achter dat die dinkels met die zwarte gevels (die er in mijn ogen uitzagen als chique kledingwinkels) supermarkten waren haha. |
![]() |
|
Verwijderd
|
www.yorintravel.nl die zijn geloof ik wel eens naar newyork geweest, kan me voorstellen dat die toen ook wel restaurantjes hebben bezocht.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou gewoon veel en lang zoeken naar 'verborgen' restaurantjes, het meeste van wat je op de toeristische plekken ziet is te duur en slecht.
||
Citaat:
![]() Verder, gewoon zien wat je tegenkomt en wat je buget toelaat. Je kan de ene avond goedkoop bij de mac langs gaan, terwijl je de volgende weer in een restaurantje zit. Ik heb eigenlijk geen speciale tips. Afgelopen zomer toen wij er waren gingen we gewoon bij een restaurantje naar binnen. Alleen mexicaans raad ik af, dat is echt heel anders dan hier en ik vond het absoluut geen succes.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, idd gewoon rondkijken...en eventueel zo'n reisboekje kopen (van Marco Polo bv.), daar staan vaak ook goede tips en adressen in. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Method Acting met Robert Castle uit New York ITNY AMSTERDAM | 1 | 26-08-2010 19:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kindermishandeling door autoriteiten in New York Verwijderd | 41 | 07-12-2004 20:01 | |
Concorde verliest staart tijdens vlucht naar New York Gatara | 16 | 17-11-2004 21:06 | |
Muziek |
Politie New York vreest rappersoorlog Main | 14 | 05-11-2002 13:07 | |
West-Nijl virus in New York! Rabbi Daniel | 21 | 14-08-2002 15:12 |