![]() |
||
Citaat:
Jij ziet dat blijkbaar wel zitten |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik rook normaal niet eens. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mha, en ze hebben ook pijptabak met de naam "Troost" en op de voorkant een plaatje van 'n kerel in een schandpaal, met nog een kerel die 'm een schouderklopje geeft en een pijp aanbiedt. Prachtig. En ja, ik ben nog geen vast merk gewend dus momenteel rook ik Troost omdat het plaatje in combinatie met de naam zo subliem is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh Denk je dat echt ? Fuck, nu moet ik wel stoppen ja. |
![]() |
||
Citaat:
je kan ook Alzheimer op je 30e krijgen, alleen is de kans daarop veel kleiner dan dat je ouder bent |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt vroege alzheimer (+/- 50 jr) late alzheimer (+/- 65/70) als je 70 bent neemt de kans dat je alzheimer krijgt of hebt sneller toe Dus het is niet zo dat je op je 30e alzheimer kan krijgen als niemand in je familie het heeft om op het onderwerp terug te komen; Ik rook Spaanse Pall Mall, 30 euro per slof.. de vader van een vriend van mij is vrachtautochauffeur en die neemt dan wel eens wat voor me mee, is veel goedkoper en het rookt prima ![]() Eerder rookte ik altijd davidoff maarja als het goedkoper kan, waarom niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder rook ik stuyvesant want dat roken veel bijstandmoeders en dat ben ik ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 20:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Om nog even iets bij te dragen: ja ik vind shag voor meisjes ook lomp maar de geur is wel lekker.. Net als bier, ook best lomp voor meisjes maar best goed te drinken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() neh dat krijg je als je teveel jongens afwijst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en rook marlboro halfgaar (aka medium ![]() *vind roken eigenlijk 'geenstijl' uhm*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jezus wat een ontzetted gare eractie! dat mensen mensen nog niet snappen dat horeac en roken onvermijdelijk samen gaan sna pi k niet ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe mooi moet het bij jou zijn? Verwijderd | 55 | 07-03-2005 18:54 | |
Lifestyle |
Lifestyle vs alcohol nps | 155 | 19-12-2004 03:42 | |
Lifestyle |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan wat een reflectie is van jouw lifestyle? Otis | 487 | 13-04-2004 17:32 |