Scholieren.com forum
Gesloten
« 67891011
Oud 14-10-2004, 18:56
Noé schreef op 14-10-2004 @ 18:34 :
vandaag aan school gewerkt.
morgen met otis boeken voor centerparks
onze tante wordt 50!
omg centerparks. wat burgerlijk
Oud 14-10-2004, 19:33
Verwijderd
Tien kilometer gelopen omdat ik vergeten was dat het openbaar vervoer besloten had te staken vandaag.

Dus ik heb one hell of a conditie nu
Oud 14-10-2004, 19:39
Ik heb gisternacht tot 2 uur zitten leren wat tot gevolg had dat ik me verslapen heb vanochtend; het eerste schoolexamen gemist
mijn straf: ik krijg een 1, ik mag het SE wel inhalen en het cijfer dat ik daar voor haal telt alleen als ik niet meer te laat kom/verslaap als er SE's afgenomen wordt

Verder heb ik net SATC gekeken > wat is Carrie een snol
Maar net goed want Natasha is helemaal een hoertje
Wel zielig voor die kerel van Carrie

Gemengde gevoelens hier
Oud 14-10-2004, 21:27
Hoi ik ben in Antwerpen en mijn vriendinnies en ik zijn dronken want we zijn net naar een cantus geweest en azerty toetsenborden zijn moeilijk.
Oud 14-10-2004, 21:39
Ik besloot te balen van m'n huiswerk en vergreep me aan ongelooflijk gore wijn.
Oud 14-10-2004, 22:23
Tentamens gemaakt + geleerd.
Besloten alleen thuis wat Duuvel te drinken en Vanilla ski te kijken.
Bedacht dat ik eens uit moet.
Oud 14-10-2004, 22:28
Verwijderd
Huiswerk proberen te maken, niet gelukt.
Met den band geoefend, was retecool want we hebben er weer een nummer bij.
Cd van rowen heze gegapt van den ouders en aan het luisteren (H)

Het is een kwestie van geduld rustig wachten op de dag dat heel holland limburgs lult.
Oud 14-10-2004, 22:31
Verwijderd
geprobeerd te 3dsmaxen
Oud 14-10-2004, 22:32
Avatar van Fog Fog Fog is offline
uitgeslapen, nieuwe kamer geschildert, naar ikea geweest , sfeerbeelden voor school gemaakt, gelezen.
Oud 14-10-2004, 22:42
Verwijderd
Konstantine schreef op 14-10-2004 @ 22:27 :
Hoi ik ben in Antwerpen en mijn vriendinnies en ik zijn dronken want we zijn net naar een cantus geweest en azerty toetsenborden zijn moeilijk.
Hey sletje, als ik jou bel op dat lange nummer, krijg ik dan gelijk jou aan de lijn of eerst zo'n enge belg?

En ik heb net 'n enorrrrm werkstuk maatschappijleer gemaakt dus nu ga ik naar een welverdiende documentaire over mismaakte kinderen kijken.
Oud 14-10-2004, 22:55
Verwijderd
cut_off schreef op 14-10-2004 @ 23:31 :
geprobeerd te 3dsmaxen
ha ik kan nu al een kubus neerzetten, aantal segementen definieren, editable mesh maken, een deel van een polygoon (zijde van de kubus) extruden, smoothen/afronden, belichting neerzetten enigszins en ik weet hoe je moet draaien, resizen en rotaten!!! 1337.
morgen moet de eindopdracht 3dsmax af ole
Oud 14-10-2004, 22:57
cut_off schreef op 14-10-2004 @ 23:55 :
ha ik kan nu al een kubus neerzetten, aantal segementen definieren, editable mesh maken, een deel van een polygoon (zijde van de kubus) extruden, smoothen/afronden, belichting neerzetten enigszins en ik weet hoe je moet draaien, resizen en rotaten!!! 1337.
morgen moet de eindopdracht 3dsmax af ole

dat wou ik nou ook zeggen.
Ik heb m'n tanden gepoetst en nu ga ik naar bed.
Oud 15-10-2004, 00:15
Paranoide schreef op 14-10-2004 @ 23:42 :
Hey sletje, als ik jou bel op dat lange nummer, krijg ik dan gelijk jou aan de lijn of eerst zo'n enge belg?

En ik heb net 'n enorrrrm werkstuk maatschappijleer gemaakt dus nu ga ik naar een welverdiende documentaire over mismaakte kinderen kijken.
die documentaire, heb me kapot ge;lachen
Oud 15-10-2004, 00:20
schimmel schreef op 15-10-2004 @ 01:15 :
die documentaire, heb me kapot ge;lachen
same
Oud 15-10-2004, 00:39
cha0s schreef op 15-10-2004 @ 01:20 :
same

cha0s - chemical warfare - zegt:
-ik bedenk me ineens :
-door dat kinderen verwisselen
-ik snap ineens hoe die oude mythen zijn ontstaan
-over trollen die hun babies met die van mensen omruilden
helen- : ( zegt:
-hahaha ja
-dat was davoid de kabouter ja
-geen mythe
-oh, wacht..
-hahahaha
-inderdaad
Oud 15-10-2004, 00:41
gne.
eh, sjoah.
Het verwisselen van mensenkinderen in monsterlijke kinderen, is een gegeven die in vele Ierse verhalen voorkomt.
en bij de Noren droegen trollen 't Huldrevolk op om die zaken voor ze te doen. fuck David.

Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 00:48.
Oud 15-10-2004, 00:49
pfff, nouja zeg, david is tof
Oud 15-10-2004, 00:52
stiekem is David best kvlt...
Oud 15-10-2004, 05:10
Verwijderd
Nog niet veel , maar ik ga nu naar school veeeeeeel te vroeg
Oud 15-10-2004, 08:11
Gisteren ben ik van kwart over 8 tot kwart voor 2 naar school gegaan. 7,7 voor duits SE en 7,5 voor frans SE gehaald wat ik heel goed van mezelf vond en dat met een vriendinnetje ging vieren met een fles wodka, hasj en gyros. Daarna langs vriendje geweest. Naar videotheek geweest voor gratis posters, en 21 grams gehuurd en gekeken en ik vind m supermooi en ik ga zo de soundtrack branden. En om 12 uur naar school. Dan ga ik lunchen bij de délifrance of bij de hema want daar hebben ze lekkere koffie. Dan weer terug naar school en vanavond naar de pelicaan, een of ander stom hockeyfeest en naar de koornbeurs :/
Oud 15-10-2004, 08:14
Verwijderd
Tot nog toe alleen nog maar opgestaan en wat daarbij komt kijken, bezig met drinken aan een blikje Energy. Al wel een telefoontje gehad.
De rest van de voormiddag ga ik wssl. facturen maken en op de bus doen.
Vanmiddag het appartement opruimen en mijn spullen meenemen.
Namiddag: kunstacademie waar we een pentekening gaan maken.
Dan een uur naar mijn andere huis rijden, eten, douchen, omkleden.
Jeugdwerk waar ik ga melden dat ik het wssl toch niet ga redden elke vrijdag en dat mijn zin toch wel heel erg miniem geworden is.
Erna een verdieping hoger en wat met de rest blowen en zuipen .
Oud 15-10-2004, 08:15
Verwijderd
transfattyacid schreef op 15-10-2004 @ 09:11 :
Naar videotheek geweest voor gratis posters, en 21 grams gehuurd en gekeken en ik vind m supermooi en ik ga zo de soundtrack branden.
Zeer zeker. Die zware nummer met die indie achtige gitaar en bas zijn echt mooi. Jammer dat die allemaal zo kort zijn. Daarom vind ik de soundtrack niet zo geweldig, maargoed in de film pastte het perfect.
Oud 15-10-2004, 10:01
Gisteren heb ik veel aan school gedaan en toen ging ik naar de 'vereniging' van mn zus waar een limbo wedstrijd werd gehouden. HOe ontzettend suf was dat. Verder dacht iedereen dat ik mn zus was en heb ik 100x 'ik zie dubbel' of 'zijn jullie tweeling' gehoord. Waarop ze zelf antwoorden'ohnee, die andere heeft andere piercings'. Enig. Toen had ik uiteindelijk twee tequila op en was ik niet zo heel helder meer en toen lag ik uiteindelijk fijn op een bank en toen moest ik heeeel hard naar de wc rennen want k moest echt enorm kotsen. Heel zielig allemaal maar t was wel een leuke avond
Oud 15-10-2004, 10:27
ik heb net met m'n vader mijn moeder en grootouders naar Schiphol gebracht. Ik wil ook een weekje naar Suirname
Oud 15-10-2004, 13:10
gister naar school geweest, geleerd voor schoolexamen vandaag en mn dreads uitgekamd
Oud 15-10-2004, 16:44
ik heb mn laatste toets gemaakt, daarna heb ik koffie gedronken met mams en ben ik even naar utrecht geweest waar ik allemaal vriendjes en vriendinnetjes tegenkwam. daar kocht ik een broek en toen ik thuis kwam, was ik lekker lui.
vanavond ga ik uit, omdat ik daar zin in heb.
Oud 15-10-2004, 16:48
haar laten verven, koffie gedronken en gs geleerd tijdens het wachten. Naar school geweest, geholpen met een nieuwe kast in elkaar zetten.

En vanaaf naar the Wanna-Beatles
Oud 15-10-2004, 17:43
Verwijderd
Vandaag eerst een interview gehad met een of andere hoge pief bij Siemens. Lekker veel inside information gekregen voor ons verslag

Daarna naar de stad gegaan, waar ik erachter kwam dat mijn bieb-pasje geblokkeerd is.
Volgens hun heb ik een boek beschadigd ingeleverd, maar het was al beschadigd toen ik het leende dus no way dat ik die 16 pleuro betaald heb. Nu heb ik een klacht ingediend en kan ik niets lenen. kutbieb.

Vanaaf Cyberia en het gaat te druk worden.
Oud 15-10-2004, 18:01
Paranoide schreef op 14-10-2004 @ 23:42 :
Mij! Of een willekeurig iemand die toevallig in mijn kamer is en het nodig vindt op te nemen.

Ik werd vanochtend wakker met een kater van hier tot Tokio doordat iemand me wakker belde, pff, en ik weet niet eens wie. Toen ben ik heel demonstratief weer verder gaan slapen terwijl ik mijn vriendinnies naar de les hoorde gaan. (Ik houd van mijn vrije vrijdag.) Daarna kwam er een vriendinnie die eigenlijk mijn buurmeisje moest hebben maar ze vond mij ook wel aangenaam gezelschap dus hebben we het over (wat we nog weten van ) vannacht gehad en naar hotty's gestaard. Toen ben ik nog gaan shoppen met mijn buurmeisje en daarna heb ik getreind en gebust en ik wil echt nooit meer op vrijdag in de spits reizen, bah.
Oud 15-10-2004, 18:07
Opgestaan en naar school gegaan, toen wou een vriend van mij onze website wel maken dus toen ben ik naar huis gegaan en heb ik soep gegeten. Toen ging ik een vriend helpen verhuizen maar toen belde mn huisgenoot of ik naar Gouda kwam voor een interview met de Belgische tv over een unknown belgisch bandje. Maar de trein had vertraging . Dus nu ga ik hier blijven en misschien vanavond nog naar Gouda maar ik denk dat ik maar naar huis ga straks. Eindelijk gewoon goed slapen...
Oud 15-10-2004, 18:43
Met een chaotische papa naar de studiebeurs geweest .
Maar ik heb nu dus wel besloten dat ik in Leuven ga studeren.

Snel BurgerKing maaltijd weggewerkt, in de file gestaan op de terugweg en naar mijn hockeytraining geweest. Vanavond naar Rolf want die heb ik al weer bijna een week niet meer gezien.
Oud 15-10-2004, 18:57
Verwijderd
Oh en ik kwam eXo & Anteverta tegen in de stad <3
Oud 15-10-2004, 19:19
Dith schreef op 15-10-2004 @ 19:43 :

Maar ik heb nu dus wel besloten dat ik in Leuven ga studeren.
België
Oud 15-10-2004, 20:22
Vandaag was het natuurlijk weer vetspannend, want ik ben geheel spontaan naar het vetspannende Leiden gegaan en daar heb ik mummies bekeken met gf's en toen ben ik weer naar huis gegaan. Van mummies krijg je honger dus heb ik een pannenkoekje gebakken en daarna ben ik naar mijn ouders gegaan en daar ben ik nu.
Oud 15-10-2004, 20:36
hihi, foute liedes gezongen met dinges
Oud 16-10-2004, 12:05
Gisteren op het station ben ik een ex van mij tegengekomen en hij ging naar Barcelona om te skaten en zei ja je mag mee in mijn koffer als je wilt
Toen in Rotterdam op school niks uitgevoerd, ik kwam te laat en dus voor niks naar school eigenlijk :/ In de soos bier gedronken met mijn projectgroepje en vals meegezongen, allemaal foute nummers, want ja een soos is nou eenmaal fout
Thuis niks uitgevoerd en 's avonds ben ik naar een cover band gaan kijken, allemaal Beatles nummers, en ik kon een hoop nummers meezingen
Toen kreeg ik nog te horen van ja je hoofd lijkt op een ballonnetje, zo mooi rond :/ en je bent zo schattig en lief ik wil je fijnknijpen
oh the horror
En nu heb ik keelpijn :/

Laatst gewijzigd op 16-10-2004 om 21:55.
Oud 16-10-2004, 12:23
ik kwam gister terug uit parijs en het was te vet
Oud 16-10-2004, 14:29
Verwijderd
Haha ik ging naar het café in het dorp voor het eerste in jaren. Bleek ik de enige zonder g-star raw t-shirt . Ohja en ik was de oudste gast die daar rondliep, op een baar barhangers na. Eén chick was nog wel pimpbaar maar dat lukte me niet dus ben ik maar opgerot.
Oud 16-10-2004, 14:31
ik had gister een klassenfeestje. hoe oldskool
Oud 16-10-2004, 14:31
ik ben net wakker met een kater van gisteren. teveel gezopen na het werk. nieuwe peeps leren kennen en tot de conclusie gekomen dat ik een mannetje ben.
*macho macho man I want to be a macho man*
Oud 16-10-2004, 14:32
Gisteravond naar the hives geweest, toen wezen drinken in hard rock cafe, toen naar huis, te laat mn bed uit gegaan, en nu een poging doen om te leren
Oud 16-10-2004, 15:48
gister eerst naar school gegaan tot drie uur, daarna is mn vriendje mee naar mijn huis gegaan, toen patat gehaald en gegeten. s'avond met vrienden veel te ver gefietst om naar mijn vriendjes huis te gaan. Toen ging het ook nog regenen en toen kwamen we daar zeiknat aan. Toen beetje geklets, american beauty gekeken en stoned geworden. Toen was ik moe en gingen we weer naar huis fietsen..weer door de regen. Maar dat was niet zo erg. Vandaag moest ik weer vroeg op om op te passen en verder heb ik niet zoveel gedaan..
Oud 16-10-2004, 15:51
uitgeslapen, gegeten, afwasmachine uitgeruimd, geforumd, foto's van een vriendin gemaakt, gegeten, naar de stad geweest, op t station een swirl gegeten (oehh lekker <3), thee gedronken met mn moeder en nu weer eens forummen
Oud 16-10-2004, 17:07
Gisteren wilde ik uit maar eerst ging ik nog American Beauty kijken in bed. Toen viel ik natuurlijk in slaap en werd ik om drie uur wakker waardoor ik niet meer uit kon. Vandaag heb ik gewerkt en gezegd dat ik er mee wil stoppen en toen kreeg ik heel veel kusjes van mijn afdelingsleider en mijn chef, iehh. En mijn collega's gingen zeuren dat ik moest blijven maar toch eigenlijk ook weer niet zodat ze in Antwerpen kunnen logeren. Nuuu ga ik in bad en daarna een film kijken met mijn vriendinnie.
Oud 16-10-2004, 17:12
10.15u moest ik de MB4 fluiten...op gras En toen heb ik er nog een meisje van de tegenpartij uitgestuurd want ik was chagrijnig.
Vrolijk op het hockeyveld blijven hangen totdat ik zelf moest spelen maar om half 2 belde Maastricht dat ze niet kwamen opdagen. Een reden hadden ze (nog) niet.
Rest van de middag op de club blijven hangen met veel wijn.
Vanavond ga ik naar een ijshockeywedstrijd omdat ik door een jongen was gevraagd of ik meeging. En waarschijnlijk daarna nog even naar Eindhoven fietsen om te kijken of het daar nog gezellig is.
Oud 16-10-2004, 17:21
- gewerkt
- film kijken bij een vriend
Oud 16-10-2004, 18:36
nou vandaag is mijn vatti jarig en vanavond komt veel familie en vrienden en kennissen en ik dacht goh ik lok bobb hier naar toe, anders moet ik alle tantes e.d uit gaan leggen waarom we niet meer samen zijn > hij is te bedonderd om te komen stomme fucker

nu ga ik zo weg naar een cool hockeyfeest en ik mag van mijn vader niet te veel drinken want morgen ga ik naar status quo in groningen met mijn vader en oom en broer en we hebben heel goede plekken zegt ie
dan wordt het alleen blowen vnvnd denk ik

# Pan Am style: VEEL KUSJES!
Oud 16-10-2004, 19:26
Hele dag geen reet uitgevoerd, net bier gehaald en daarbij voor m'n broertje + z'n matties ook maar een kratje gekocht want ze kregen 't niet mee. Nu vinden ze me nog stoerder dan voorheen \m/

Straks naar Arnhem.
Oud 16-10-2004, 21:01
Verwijderd
Ik heb de hele dag op mijn rug gelegen en eventjes gemsnd.
En ik heb dingen geregeld voor de rest van de week.
En ik heb veel gegeten en gedronken en de hele tijd imagine van john lennon geluisterd.
Oud 16-10-2004, 21:07
Verwijderd
vriend van me opgehaalt in db, 2x heen en weer naar db geweest geskate naar hem gekeken hoe ie skate en nog andere dingen gedaan die ik hier niet neer ga zetten en geslapen en mar 1 x gegeten en ik word straks dus echt wiebelig als ik bier ga drinken
« 67891011
Gesloten

Soortgelijke topics

Normale versie Uitloggen