![]() |
Noé schreef op 14-10-2004 @ 18:34 :
vandaag aan school gewerkt. morgen met otis boeken voor centerparks ![]() onze tante wordt 50! |
![]() |
Verwijderd
Tien kilometer gelopen omdat ik vergeten was dat het openbaar vervoer besloten had te staken vandaag.
Dus ik heb one hell of a conditie nu ![]() |
![]() |
Hoi ik ben in Antwerpen en mijn vriendinnies en ik zijn dronken want we zijn net naar een cantus geweest en azerty toetsenborden zijn moeilijk.
|
![]() |
Ik besloot te balen van m'n huiswerk en vergreep me aan ongelooflijk gore wijn.
![]()
Tentamens gemaakt + geleerd.
Besloten alleen thuis wat Duuvel te drinken en Vanilla ski te kijken. Bedacht dat ik eens uit moet.
Verwijderd
geprobeerd te 3dsmaxen
![]() |
![]() |
uitgeslapen, nieuwe kamer geschildert, naar ikea geweest
![]()
Verwijderd
Konstantine schreef op 14-10-2004 @ 22:27 :
Hoi ik ben in Antwerpen en mijn vriendinnies en ik zijn dronken want we zijn net naar een cantus geweest en azerty toetsenborden zijn moeilijk. ![]() En ik heb net 'n enorrrrm werkstuk maatschappijleer gemaakt dus nu ga ik naar een welverdiende documentaire over mismaakte kinderen kijken. |
![]() |
cut_off schreef op 14-10-2004 @ 23:55 :
ha ik kan nu al een kubus neerzetten, aantal segementen definieren, editable mesh maken, een deel van een polygoon (zijde van de kubus) extruden, smoothen/afronden, belichting neerzetten enigszins en ik weet hoe je moet draaien, resizen en rotaten!!! 1337. morgen moet de eindopdracht 3dsmax af ![]() dat wou ik nou ook zeggen. Ik heb m'n tanden gepoetst en nu ga ik naar bed.
Paranoide schreef op 14-10-2004 @ 23:42 :
Hey sletje, als ik jou bel op dat lange nummer, krijg ik dan gelijk jou aan de lijn of eerst zo'n enge belg? ![]() En ik heb net 'n enorrrrm werkstuk maatschappijleer gemaakt dus nu ga ik naar een welverdiende documentaire over mismaakte kinderen kijken.
pfff, nouja zeg, david is tof
Verwijderd
Nog niet veel , maar ik ga nu naar school
![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
transfattyacid schreef op 15-10-2004 @ 09:11 :
Naar videotheek geweest voor gratis posters, en 21 grams gehuurd en gekeken en ik vind m supermooi en ik ga zo de soundtrack branden. |
![]() |
ik heb net met m'n vader mijn moeder en grootouders naar Schiphol gebracht. Ik wil ook een weekje naar Suirname
![]() |
![]() |
gister naar school geweest, geleerd voor schoolexamen vandaag en mn dreads uitgekamd
![]() ![]() ![]()
Paranoide schreef op 14-10-2004 @ 23:42 :
Hey sletje, als ik jou bel op dat lange nummer, krijg ik dan gelijk jou aan de lijn of eerst zo'n enge belg? ![]() ![]() Ik werd vanochtend wakker met een kater van hier tot Tokio doordat iemand me wakker belde, pff, en ik weet niet eens wie. Toen ben ik heel demonstratief weer verder gaan slapen terwijl ik mijn vriendinnies naar de les hoorde gaan. ![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
Oh en ik kwam eXo & Anteverta tegen in de stad <3
|
![]() |
![]() |
![]() |
hihi, foute liedes gezongen met dinges
![]() ![]() ![]()
ik kwam gister terug uit parijs en het was te vet
ik had gister een klassenfeestje. hoe oldskool
![]()