Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2004, 18:21
Gothic
Gothic is offline
Prima idee, werkt goed als mensen het gebruiken... MAAR nu wilde ik net iemand quoten en er stond ook een spoiler in haar post die ik niet wilde lezen en die las ik daardoor dus ook... Kan dat niet anders? Waarschijnlijk niet ... Misschien anders een idee om het als waarschuwing erbij te zetten, dat mensen niet moeten quoten mbv de quoteknop maar gewoon ff kopieren/plakken...
Oud 08-10-2004, 18:33
Roos
Roos is offline
Het is toch logisch dat het dan zichbaar wordt? Tja sorry maar dat kan je zelf toch wel bedenken Ik vind het persoonlijk een beetje onzinnig om er nog een waarschuwing bij te zetten.

Zovan: SPOILER: Selecteer de tekst om te lezen. PAS OP: als je dit bericht quote, kan je de spoiler lezen.

Zo erg is het ook weer niet. Moet je maar een beetje oplettend zijn.
Oud 10-10-2004, 09:41
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-10-2004 @ 19:21 :
Prima idee, werkt goed als mensen het gebruiken... MAAR nu wilde ik net iemand quoten en er stond ook een spoiler in haar post die ik niet wilde lezen en die las ik daardoor dus ook... Kan dat niet anders? Waarschijnlijk niet ... Misschien anders een idee om het als waarschuwing erbij te zetten, dat mensen niet moeten quoten mbv de quoteknop maar gewoon ff kopieren/plakken...
Nee, want als je kopieert/plakt zul je de spoiler ook kunnen lezen

Daarnaast is het bullshit, je kunt net zo goed een post beginnen met @user en dan je verhaaltje doen. Je moet er maar gewoon wat beter bij nadenken.
Oud 10-10-2004, 10:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-10-2004 @ 10:41 :
Nee, want als je kopieert/plakt zul je de spoiler ook kunnen lezen

Daarnaast is het bullshit, je kunt net zo goed een post beginnen met @user en dan je verhaaltje doen. Je moet er maar gewoon wat beter bij nadenken.
Ok, dan zal ik wel als enige stom geweest zijn
Oud 10-10-2004, 21:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-10-2004 @ 11:32 :
Ok, dan zal ik wel als enige stom geweest zijn
Je doet het in ieder geval niet meer
Oud 11-10-2004, 14:05
Nona
Nona is offline
Het is wel een punt, op die manier is de spoilerfunctie een beetje nutteloos. Misschien zou het mogelijk zijn om de spoilerfunctie automatisch niet in quotes te laten verschijnen (net zoals afbeeldingen in een link veranderd worden en quotes in vorige posts weggelaten worden)?
Oud 11-10-2004, 14:30
Verwijderd
Daar gaan de ecosystemen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 14:50
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 11-10-2004 @ 15:05 :
Het is wel een punt, op die manier is de spoilerfunctie een beetje nutteloos. Misschien zou het mogelijk zijn om de spoilerfunctie automatisch niet in quotes te laten verschijnen (net zoals afbeeldingen in een link veranderd worden en quotes in vorige posts weggelaten worden)?
Maar aan de andere kant wil je soms juist dingen uit spoilers quoten, dus schiet je er nog niet veel mee op.
Oud 11-10-2004, 15:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ieke schreef op 11-10-2004 @ 15:50 :
Maar aan de andere kant wil je soms juist dingen uit spoilers quoten, dus schiet je er nog niet veel mee op.
Maar als je dingen uit spoilers quote, dan heeft een spoiler voor een ander geen zin meer aangezien je het dan toch (mogelijk ongewenst) ziet. Toch?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 15:57
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
grl schreef op 11-10-2004 @ 16:19 :
Maar als je dingen uit spoilers quote, dan heeft een spoiler voor een ander geen zin meer aangezien je het dan toch (mogelijk ongewenst) ziet. Toch?
Wat jij zegt zet je natuurlijk ook in spoilers. Ik bedoel zoiets als dit (Eerste voorbeeld wat ik zo snel kon vinden)
Oud 11-10-2004, 15:59
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Ieke schreef op 11-10-2004 @ 15:50 :
Je kan ook gewoon de tekst in de spoiler kopiëren en het dan tussen quote en spoiler tags zetten, al kost dit wel iets meer werk.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 16:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ieke schreef op 11-10-2004 @ 16:57 :
Wat jij zegt zet je natuurlijk ook in spoilers. Ik bedoel zoiets als dit (Eerste voorbeeld wat ik zo snel kon vinden)
Mja okay. Nou ja.. ik zal me er verder niet mee bemoeien.. het kan me werkelijk niets schelen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 17:48
Verwijderd
Misschien ook zo'n knop maken voor de spoiler als voor de afbeelding etc? Want het probleem was toch ook vaak dat mensen die spoilers niet gebruikten of soms zelfs niet wisten hoe dat moest?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:02
Balance
Balance is offline
Als ik een spoiler niet wil lezen, maar wel op een post wil reageren, dan selecteer ik het gedeelte dat ik wil quoten, ctrl C, in een antwoordschermpje ctrl V en vervolgens de quotetag er voor en er na zetten.
Dat is toch een vrij makkelijke manier om alsnog iemand te quoten?
Oud 11-10-2004, 18:11
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-10-2004 @ 18:48 :
Misschien ook zo'n knop maken voor de spoiler als voor de afbeelding etc? Want het probleem was toch ook vaak dat mensen die spoilers niet gebruikten of soms zelfs niet wisten hoe dat moest?
Daar ben ik al heel erg lang voor. Wat mij betreft mag het er meteen in.
Oud 12-10-2004, 07:41
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-10-2004 @ 19:02 :
Als ik een spoiler niet wil lezen, maar wel op een post wil reageren, dan selecteer ik het gedeelte dat ik wil quoten, ctrl C, in een antwoordschermpje ctrl V en vervolgens de quotetag er voor en er na zetten.
Dat is toch een vrij makkelijke manier om alsnog iemand te quoten?
Ja, nu doe ik dit ook zo...
Oud 12-10-2004, 09:16
Verwijderd
Tering stel je niet aan, wat zou je nou in godsnaam niet willen lezen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 13:37
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
eXo schreef op 12-10-2004 @ 10:16 :
Tering stel je niet aan, wat zou je nou in godsnaam niet willen lezen
Het einde of het plot van een film die je nog niet gezien hebt en van plan bent te kijken of dat je met een serie weet hoe iets gaat aflopen en veel meer van die dingen. Lijkt me logisch, zoizo wordt deze tag het meeste op f,tv&r gebruikt.
Oud 14-10-2004, 12:23
Verwijderd
Ik vind de spoilertag een goede uitvinding, maar jammer genoeg zijn er mensen die dat ding niet gebruiken en weet ik het verloop van de serie al. Erg jammer, kan daar niet iets tegen gedaan worden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 12:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 14-10-2004 @ 13:23 :
Ik vind de spoilertag een goede uitvinding, maar jammer genoeg zijn er mensen die dat ding niet gebruiken en weet ik het verloop van de serie al. Erg jammer, kan daar niet iets tegen gedaan worden ofzo?
Je kan, als je een spoiler ziet staan waarbij geen tag is gebruikt, een fb pm'en. Die kan hem vervolgens alsnog spoileren en evt. de persoon vragen in het vervolg zelf de tags te gebruiken.
Oud 14-10-2004, 13:08
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 14-10-2004 @ 13:23 :
Er staan 60 zweepslagen op en bij herval de doodstraf...

Nee, wat wil je dat we doen, het is vrij normaal dat er over gesproken word en niet iedereen tilt er zo zwaar aan. Daarbij zijn er verschillende opvattingen over wat een spoiler is, het wordt vergeten enz enz...

Mij maakt het bv geen ene flikker uit.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 21:02
Tampert
Tampert is offline
@Gothic: Alles is mogelijk, maar als zoveel zaken is de moeite die hiervoor gedaan moet worden warschijnlijk net iets té veel.

Denk niet dat het erg makkelijk is om een knopje te maken voor spoiller. Ik zou het in ieder geval niet op een volledig legale wijze kunnen.
Oud 14-10-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-10-2004 @ 13:46 :
Je kan, als je een spoiler ziet staan waarbij geen tag is gebruikt, een fb pm'en. Die kan hem vervolgens alsnog spoileren en evt. de persoon vragen in het vervolg zelf de tags te gebruiken.
ja is ook al gedaan, ging om antm de winnaar stond daar dus gewoon te lezen. terwijl het nog heel wat afleveringen zijn, gewoon jammer om te weten. ik til er blijkbaar dus wel zwaar aan maja..

een knopje zoals quote voor spoiler zou super zijn, kan dat niet?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 22:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 14-10-2004 @ 23:19 :
ja is ook al gedaan, ging om antm de winnaar stond daar dus gewoon te lezen. terwijl het nog heel wat afleveringen zijn, gewoon jammer om te weten. ik til er blijkbaar dus wel zwaar aan maja..

een knopje zoals quote voor spoiler zou super zijn, kan dat niet?
Ik til er zelf ook zwaar aan bij dat soort programma's Zie mijn eigen post in dat topic, maar voor die ene keer dat het mis gaat een apart knopje maken? Dat kost veel werk en ik zou niemand weten die dat kan en wil doen.
En het enige dat we dan kunnen doen is de persoon in kwestie erop aanspreken en alsnog de informatie spoileren.

Maar uiteraard horen we het graag wanneer je er een oplossing voor hebt
Oud 14-10-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-10-2004 @ 23:26 :
Ik til er zelf ook zwaar aan bij dat soort programma's Zie mijn eigen post in dat topic, maar voor die ene keer dat het mis gaat een apart knopje maken? Dat kost veel werk en ik zou niemand weten die dat kan en wil doen.
En het enige dat we dan kunnen doen is de persoon in kwestie erop aanspreken en alsnog de informatie spoileren.

Maar uiteraard horen we het graag wanneer je er een oplossing voor hebt
ja datis wel waar ja, maar het is ergens gewoon zo jammer. maja das ook weer het risico van in dat soort topics posten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2004, 15:28
Verwijderd
Ik vind het de laatste tijd ook wel meevallen qua spoilers die vergeten worden in tags te zetten. In de serie topics zitten vaste groepjes mensen die er vooral in posten, en zij weten wel hoe ze spoilers moeten gebruiken. Nieuwelingen die het niet weten vragen het vaak eerst, op een enkele uitzondering na.

Maar het blijft ontzettend vervelend om iets te lezen wat je nog helemaal niet wil weten. Dus als zo'n knopje er in zou kunnen, mag het van mij meteen. Zo lang dat niet gaat, moet het opgelost worden door fb's te pm'en als je ergens iets ziet staan, en mensen die vergeten te spoileren er op aan te spreken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten