![]() |
|
Ik heb een spel gemaakt met game maker. Het is misschien een beetje te grof ofzo maarja.. zie het maar als een horror/thriller spel waarbij jij de badguy bent.
verhaal (niet dat dat erg belangrijk is in dit spel): Je bent nieuw in de buurt en je buurman komt zich even voorstellen. Je geeft hem een rondleiding door je huis en het eerste wat hij te zien krijgt is de martelkamer, want tja je bent een psychopaat. Klik op een item om hem te gebruiken en klik met de rechtermuisknop om terug te leggen. Linksboven in beeld staat de gezondheid van je slachtoffer. Is deze bij nul dan zal hij sterfen. Met een verbandtrommel kun je hem weer beter maken om hem vervolgens weer af te kunnen slachten. Linksmidden in beeld zie je een hartscan van je slachtoffer. Als je slachtoffer sterft kun je op restart drukken om hem weer tot leven te wekken. Items: Verbandtrommel: slachtoffer's healt gaat weer naar 100 en hartslag word weer normaal. Tondeuse: Scheer je slachtoffer kaal. Zaag: Hou je van de kleur rood? Gebruik de zaag en rood zal je zien, heel veel rood. Radioactieve zooi: Wat zal je slachtoffer hier een hekel aan krijgen. Vlammenwerper: Klaagt hij over de lage temperatuur in de martelkamer? Warm hem even op. Uzi: Van je oma gekregen met je verjaardag. Helaas had je alleen maar rubberen kogels maar van dichtbij komen die best hard aan. ![]() muziek uit onder andere psycho. Vond ik wel passend. hier kun je 'm downloaden: DOWNLOAD
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
-dat tweede klopt maar wat boeit het -animaties horen gewoon goed te gaan bij mij gaan ze gewoon goed -lettertypes horen gewoon goed leesbaar te zijn ik denk dat of de download niet goed is gegaan of je hebt een 386
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Animaties gaan ook wel goed, alleen erg sloom (en niet performance-sloom, maar gewoon sloom) Lettertypes zijn wel leesbaar, maar Comic Sans kán gewoon niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hierzo .. tenminste een echt spel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
C++ rules ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb er een 9.8 mee gescoort, hoewel er nog een paar bugjes inzitten. Je kan hem hier downloaden. Belangrijke tip voor dit spel: Start het spel in het hoofdmenu niet via "start spel", maar via "help"
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met heuse setup erbij ook nog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
code kan beter en moeten nog leukere quests in als iemand ideeen heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als er iemand game maker wil kijk dan ff op www.gamemaker.nl je kunt hem gratis downloaden. Je hoeft niet te programeren maar het is best moeilijk en ingewikkeld je moet 't ff leren en er wat tijd in steken. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een vriend van me maakt ook vaak zelf spelletjes, en die zijn toch echt wel mooi en leuk. Dat het niet zo goed lukt met game-maker, zegt imo dus dat je eens wat verder moet kijken dan dat programma'tje. Maar goed, ja, als jij hierzelf tevreden mee bent, dan moet je dat niet doen natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik had toen ik begon in 1 weekend m'n 1e arkanoid clone geschreven en nooit eerder met C++ gewerkt toen ( wel GW-basic) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die persoon kan mooie examples uit het boek overtikken maar voor de rest niks. Echt programmeren leer je door gewoon zelf achter je pc te gaan zitten en bezig te zijn. 9 van de 10 keer is de structuur dan ook nog verneukt en daar kan het boek je mooi mee helpen om gestandaardiseerde regels te gebruiken. (zoals OO in een OO-taal want er zijn er zat die er gewoon een puinhoop van maken en het procedural maken)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|