Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() nee euhm, ik weet niet,ik vind het wel een grappige serie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
b) ik uhm... hou niet zo van the O.C
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik juist de persoon ben om kritiek te geven, aangezien ik schijnbaar hier een van de weinigen ben die nog een beetje kritisch is mbt wat hij kijkt.... arrogant als het zal klinken, dit is mijn oprechte mening... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of gewoon afgestompt en je vind alles wel best ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
OC keek ik nooit en leek me kut, maar ik heb het nu een paar keer gezien en begin het wel leuk te vinden. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wat voor enorm intellectuele en hoogontwikkelde programma's kijk jij dan allemaal?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal het proberen te beredeneren. Waarom ik GG bijv. wél leuk vind, is vanwege dingen als de geweldige dialogen, het niet over the top gaan en de leuke, grappige personages. Op al deze punten valt Charmed IMO zwaar door de mand. Het is echt zo´n serie die inspeelt op het commerciele succes van iets als Buffy, het is zwaar over de top, elke aflevering gebeurt hetzelfde, het is haast kinderachtig met hun toverboekjes en monstertjes, en het acteerwerk is ook om te huilen. Charmed is een simpele formule, waar mensen nog intrappen ook. Nog een persoonlijke noot, die ´Prue´, wat een irritant wijf pathetisch wijf is dat... |
![]() |
||
Citaat:
Nu kan ik alleen maar zeggen, ok, dat vind jij en dat moet je helemaal zelf weten ![]() Maar doe dat voortaan eerder, voordat je uitspraken doet als "Beide dieptepunten in de geschiedenis der televisie. Als je dat leuk vind en dan vooral Charmed, heb je echt een onderontwikkelde smaak." Is erg negatief naar mensen toe, die het wel leuk vinden. Om ff op je argumenten in te gaan. - GG vind ik juist wel over the top (desondanks geweldig ![]() - Charmed heeft m.i ook goede dialogen en zeker geen slecht acteerwerk. Ook heeft het grappige personages en is de humor hilarisch. Maar goed, het is maar net wat je smaak is. - Een simpele formule hoeft niet perse te betekenen dat je te maken hebt met iets slechts. Wat ik dus in t geval van Charmed op vind gaan. - Een serie als Charmed speelt niet in op t succes van Buffy. Ok, Buffy sloeg aan en men kwam erachter dat mensen zulk soort series leuk vinden. Maar na al een aantal afleveringen is Charmed een totaal op zichzelf staande serie geworden en zelfs nu Buffy is afgelopen, houdt het zich staande. Daarbij zal Charmed waarschijnlijk meer seizoenen gaan maken dan Buffy, omdat er al getekend is voor een 8e (mits de kijkcijfers goed blijven) - Je kijkt de serie niet (neem ik aan, wany je vindt het 'meuk') dus of het altijd hetzelfde is, kun je niet weten (maar iemand die dat wel weet, zal zeggen dat dat totaal niet zo is, ik dus). - Wat jij kinderachtig vindt, kan iemand anders juist leuk vinden. Blijkbaar interesseert al dat heksengedoe je niet zo. Prima, jij bent meer van de comedy ofzo. Ik niet. - En Prue is idd een stom mens (hoewel ze zeker wel een goede bijdrage levert aan de serie en ik haar wel leuk vind, lekker logisch ![]() Nu hou ik al op. Zijn we nou weer vriendjes? ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja ik kijk alles... alleen friends wil er nog wel eens bij in schieten omdat ik dan oppas. en de kids om kwart voor 8 naar bed gaan.. |
![]() |
||
Citaat:
iedereen die 1 aflevering kijkt denkt meteen dat het alleen daarover gaat. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholierenstakingen Sultan_of_Swing | 216 | 03-12-2007 19:51 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45 Verwijderd | 501 | 09-10-2006 13:24 | |
Films, TV & Radio |
Najaars programmeringen Verwijderd | 31 | 10-08-2006 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Muziek |
Nieuw bandje omgeving Arnhem> Soulwing | 22 | 01-07-2005 13:19 |