Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 15:00
twirley
Avatar van twirley
twirley is offline
Hoi,
Ik ken sindskort, 3 weekjes een hele lieve jongen.We hebben elk weekend met uitgaan gezoend.
Maar gisteravond leek het of die dat helemaal niet wou. Dus ik vroeg waarom niet. Hij zei : dat vind ik lullig voor jou. je moet weten dat ik je niet ga gebruiken.
We kennen elkaar nog niet zo goed. Dus zei ie dat hij me niet zou gaan gebruiken als hij me na een tijdje wel kent en me niet zo leuk vind. dat het dan niks word. Daarom wou hij niet zoenen gisteraaf. Maar hij vind me een leuke meid enz enz.
Dus ik nam gister wel actie en ik wou het ook. Het is niet dat hij het 'niet' wil maar dus meer uit voorzorg voor mij dat hij me niet wil kwetsen.
Het is een nuchter/oppervlakkige jongen. Maar hij houd er dus ook niet van om een vaste vriendin te hebben, hij wil zijn vrijheid en zijn vrienden nog wel houden. Dat kan toch best vind ik.Ik zeg ook niet alles op voor een vriend.Het lijkt net of die dus bindingsangst heeft.
Hoe kan ik hem er van over tuigen dat ie niet bang daar voor moet zijn. en mij wel zo leuk gaat vinden dat het wat word en hij zich niet lullig voelt tegen over mij...
Hoe ga je nou eigelijk met zo'n jongen om..?????hopelijk wil je me wat advies geven. wat ik moet gaan doen met hem..
Kusjes ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2004, 15:03
Verwijderd
Je begrijpt het niet. Hij zegt simpelweg dat hij niets met je wil. Na een paar avondjes zoenen kreeg hij gewetensbezwaren, omdat hij denkt dat jij iets voor hem voelt (wat ook zo is). Hij voelt niets voor jou, dus wil hij ook niets met jou.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 15:06
twirley
Avatar van twirley
twirley is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-10-2004 @ 16:03 :
Je begrijpt het niet. Hij zegt simpelweg dat hij niets met je wil. Na een paar avondjes zoenen kreeg hij gewetensbezwaren, omdat hij denkt dat jij iets voor hem voelt (wat ook zo is). Hij voelt niets voor jou, dus wil hij ook niets met jou.
Ik ken zijn broer, En die heeft het er steeds over dat ie het thuis over mij heeft. En hij nooit met een meid gesmst had.
En uhm waarom gaat ie me dan aan zitten staren in een cafe. en houd hij me in de gaten..
( ik wil niet geloven dat ie me niet wil. )
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 15:07
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
twirley schreef op 16-10-2004 @ 16:06 :

( ik wil niet geloven dat ie me niet wil. )
Waarom vraag je dan om hulp als dat waarschijnlijk wel het geval is?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 15:08
Verwijderd
Nu ja, een tweede optie is dat hij bang is iets te gaan voelen voor iemand. Persoonlijk lijkt mij de eerste optie waarschijnlijker, en geldt voor beide opties dat je toch niets kunt beginnen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 15:11
twirley
Avatar van twirley
twirley is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-10-2004 @ 16:08 :
Nu ja, een tweede optie is dat hij bang is iets te gaan voelen voor iemand. Persoonlijk lijkt mij de eerste optie waarschijnlijker, en geldt voor beide opties dat je toch niets kunt beginnen.
En hoe heet dat dat hij bang is om iets te gaan voelen voor mij. denkt hij dan dat ie alles kwijt raak ofzo en vast zit aan mij.. (bindingsangst.) ?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 15:35
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Het hoeft geen bindingsangst te zijn.
Hij kan er ook gewoon van houden om wat rond te flikflooien.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 15:40
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
twirley schreef op 16-10-2004 @ 16:06 :
En hij nooit met een meid gesmst had.
Je hebt helemaal gelijk, natuurlijk wil hij wel een serieuze relatie met jou.
Hij heeft toch volgens zn broer nog nooit met een 'meid' gesmst
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded

Laatst gewijzigd op 16-10-2004 om 16:08.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 16:00
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Hij wil niks met je, hou je mond
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 16:05
Verwijderd
een ding is zeker: als jij met hem doordramt, zal hij alleen maar afstandelijker worden.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 17:01
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het komt er op nee, dat hij liever nog verder kijkt..
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 17:06
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 16-10-2004 @ 17:00 :
Hij wil niks met je, hou je mond
waar het op staat
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 17:08
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Je zegt zelf dat je niet wilt geloven dat hij je niet wil... Dus alles wat er gezegd wordt wat daar mee in tegenstrijd is ga je toch neerpraten.

Zelf denk ik eerder dat ie waarschijnlijk niet op die manier in je geinteresseerd is, hij je dus misschien wat meer op afstand wil gaan houden.

Je kan m misschien t best ff een beetje met rust laten, msscihen draait ie bij en weet ie wat ie mist en misschien laat ie t er ook maar bij. Weet je meteen waar je staat.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 21:52
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 16-10-2004 @ 18:01 :
het komt er op nee, dat hij liever nog verder kijkt..
Idd, hij wilje dus niet, alleen voor het zoenen. Lief dat hij het zegt hoor, maar je koopt er niets voor
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 22:54
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
wrom vraag je het als je toch niemand gelooft
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 00:07
Verwijderd
Citaat:
twirley schreef op 16-10-2004 @ 16:06 :
Ik ken zijn broer, En die heeft het er steeds over dat ie het thuis over mij heeft. En hij nooit met een meid gesmst had.
hij zat denk ik nog in de try out fase. er komt nu een ontkenningsfase (dus wees er snel bij voor het niet meer kan), en voor je het weet issie het echt !
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:18
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
hoe ga je ermee om? niet.

het lijkt me duidelijk dat je bent GEPLAYED.
(alleen een player met gewetenswroeging )

hij wil je dus niet echt.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 11:25
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
De enige optie die ik nog kan bedenken:
Speel het hard to get. Werkt meestal wel goed in zulk soort gevallen als hij echt niet wil loop jij iniedergeval geen kans op een blauwtje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hopeloze liefde
Michiel :33
6 25-06-2014 10:46
Psychologie advies gevraagd
moon
7 01-04-2007 15:19
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Liefde & Relatie Mijn vriend bleek al een vriendin te hebben.
Rah Digga
9 20-04-2003 13:24
Levensbeschouwing & Filosofie Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben
Optima
50 23-05-2002 07:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.