Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2003, 17:35
Rah Digga
Rah Digga is offline
Ik moet even mijn verhaal kwijt.
Een tijd geleden heb ik een jongen ontmoet waar ik een relatie mee ben begonnen. Ik heb heel weinig vertrouwen in mannen vanwege vroegere ervaringen en deze jongen leek dat echt te begrijpen en leek heel betrouwbaar.
Hij herstelde mijn vertrouwen in mannen en ik voelde me heel veilig bij hem..totdat hij steeds minder tijd voor me had.
Ik heb hem een keer gevraagd of hij een ander had wat hij in
alle toonaarde ontkende. Ik geloofde hem.
Om een lang verhaal kort te maken, via zijn moeder kwam ik erachter dat hij al jarenlang een vriendin heeft.
Niets heeft me ooit zoveel pijn gedaan. De wetenschap dat deze "ware liefde" berustte op bedrog en dat ik maandenlang gebruikt ben door iemand die alles van mijn moeilijke verleden wist is te pijnlijk voor woorden. Ik ben daardoor in moeilijkheden geraakt en krijg daar momenteel hulp voor (medicatie en nog veel meer) Ik vind het desondanks toch verschrikkelijk moeilijk om met het verdriet en de woede om te gaan over het feit dat ik zo ontzettend gebruikt ben en ik verwijt mezelf dat ik het niet eerder gezien heb. Niet alleen voor mezelf maar ook voor zijn vriendin vind ik het vreselijk aangezien zij al jarenlang een relatie hebben.
Mijn vraag is: wie heeft dit nog meer meegemaakt? Hoe ben je ermee omgegaan? Hoe ging je om met de woede en hoe krabbelde je weer overeind?
Bedankt voor het lezen, ben benieuwd naar de reacties.
Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2003, 17:46
Verwijderd
Bij mij ging het wat anders; ik ben al heel lang enorm verlegen. Soms heb ik zo mijn 'goede dagen' waarop ik ineens wél praat tegen vrij onbekenden, op andere dagen hoe ik helemaal m'n mond. Toen ik hem ontmoette - op een camping in Denemarken - had ik een goede dag, we hebben wat gepraat en spraken de volgende dag weer af. Na een paar afspraken voelde het echt alsof ik hem helemaal kon vertrouwen.. We hadden gezoend, en waren echt super vrij met elkaar. Ik zag hem als mijn vriend en hij noemde mij zijn vriendin... Mja, toen kwam een oer-slechte dag. Ik zat helemaal vast met mezelf, echt niet leuk. Dus vertelde ik hem alles, waarom ik in de knoop lag met mezelf. (Ben vroeger misbruikt geweest, hulp voor gehad ed, hij was de eerste 'buitenstaander' die ik het vertelde.)
En toen kwam 't; hij schold me uit voor hoer en slet en ging d'r gewoon van door... Gaf me echt zo'n harde klap in mijn gezicht en maag... ik dacht serieus dat ik op dat moment dood zou gaan....

Mja, ik heb daarna nog zeker een jaar hulp gehad om over het misbruik heen te komen en dat heeft me ook geholpen om hem te vergeten...
De woede zit er nog steeds, maar ik ben hem gewoon vergeten..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:02
miro
miro is offline
Voor jullie beide heel erg..... en ook allebei sterkte...

Ikzelf heb het nooit zo meegemaakt. Wel dat een jongen (eenmalig) vreemdging. Ikzelf ben iemand die dat dus echt niet pikt van een jongen en m dan ook ontzettend de grond ik kan boren. Ik heb gedaan alsof ik boven ze stond. En serieus dat helpt. Denk alleen aan jezelf en dat hij zoiets geweldigs als jou laat schieten, dat scheelt veel.

Maarre.. in jouw geval is t een stuk erger, ik weet ook niet goed wat ik dan zou doen. Ik denk dat ik tot alles toe in staat zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:26
Verwijderd
Au... waarom heb je toch mensen op deze wereld die zo ontzettend lomp zijn iedereen is toch naar hetzelfde op zoek...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Alex schreef op 19-04-2003 @ 18:26:
Au... waarom heb je toch mensen op deze wereld die zo ontzettend lomp zijn iedereen is toch naar hetzelfde op zoek...
Dream on... sommigen zijn echt alleen maar uit op sex! *grmbl*

*heeft er gelukkig geen ervaring mee , maar ze zijn er wel!*
Oud 19-04-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 19-04-2003 @ 19:40:

Dat bedoelde ik natuurlijk ook
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 22:00
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-04-2003 @ 19:40:
Weet je zeker dat je niet wilt weten hoe groot die van mij is? Ik wil hem met alle plezier wel laten zien hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 22:05
MissMorena
MissMorena is offline
damn echt kut man voor jullie ik heb het nog niet meegemaakt gelukkig ik zou er ook kapot aan gaan hoe kan iemand zo zijn heeft die persoon geen gevoel ofzow

echt veel sterkte kuzZzZ
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 12:09
Rah Digga
Rah Digga is offline
Andijvie: ik ben ook jarenlang sexueel misbruikt en was daardoor niet in staat tot sexueel contact hoewel ik al 24 ben. Hij was de 1e met wie het wel lukte en zelfs heel fijn was. Het betekende dan ook heel erg veel voor me. Daarom doet het ook zo`n vreselijke pijn dat hij een vriendin heeft en mij dus in weze als sexspeeltje of bonus op zijn relatie gebruikt heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 13:24
neeltje
neeltje is offline
Ik heb nog nooit zoiets ergs meegemaakt, wel dat mijn vriend een keer vreemd is gegaan, al noemt hij het iets stoms, en dat het niks voorstelde. (op slechte dagen begrijp ik het nog steeds niet)
maar het is een hele tijd uit geweest, en een heleboel andere jongens gehad, totdat hij liet merken dat hij me toch heel graag terug wilde.. was toch wel leuk om te horen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten