Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 13:12
AngelLena
AngelLena is offline
Lig jij 3 uur rondjes te draaien in je bed voordat je in slaap valt?
MOET jij een half uur tot een uur lezen voordat je slaperig wordt?
Trek jij altijd 's nachts de dekens van je bedpartner weg en wikkel je jezelf er lekker helemaal in?
Of laat je juist de dekens van je afnemen en wordt je middenin de nacht wakker van de kou?
Of ruik jij je kussen en val je in slaap?
Kan jij alleen slapen in je eigen bed, of slaap je op alles waar een deken en kussen ligt?

Kortom: welke opmerkelijke, bijzondere, vreemde slaapgewoontes heb jij?

Ikzelf: ik val nooit direct in slaap, dat lukt me echt niet, meestal moet ik een half uur lezen of lig ik een uur rondjes te draaien voor ik in slaap val, in het begin van de nacht laat ik de dekens altijd wegtrekken door mijn bedpartner, maar schijnt dat als ik eenmaal slaap, dat ik de dekens evenhard weer terugpik. Of iig, dat wordt mij verteld .

Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 13:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 13:14
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
binnen de minuut val ik in slaap, te chill.
Oud 17-10-2004, 13:15
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik val in ieder geval nooit in slaap voor twaalfen, dat lukt gewoon niet. en ik woel heeeeel erg en dan word ik wakker en dan ligt mn deken op de grond enzo.
en van de week had ik gewoon in mn slaap mn shirt uitgetrokken en ik met mn suffe kop maar afvragen waarom ik 't zo koud had
Oud 17-10-2004, 13:19
Pan Am
Pan Am is offline
Meestal (nou ja, doordeweeks, als ik niet uit ben geweest ofzo, of heel moe ben) lig ik nog een uur of twee te draaien enzo, en gewoon een beetje aan vanalles en nog wat te denken. Heerlijk, in bed liggen als je half en half slaapt, en weet dat je er voorlopig niet uit hoeft.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:27
Susanne
Susanne is offline
binnen een half uur slaap ik wel.. maar soms word ik midden in de nacht wakker en dan ga ik nadenken over school, ben ik met alles wel optijd, heb ik mijn boeken goed ingepakt, waar heb ik morgen de eerste les, etc etc
Oud 17-10-2004, 13:38
Buck
Buck is offline
ik moet echt een half boek uitlezen wil ik een beetje slaperig worden. of bach's antistress spray
Oud 17-10-2004, 13:38
Verwijderd
wat heeft dit met je lifestyle te maken
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:39
guess what
guess what is offline
Wow een topic van leentje

ik slaap meestal te kort omdat ik savonds niet kan slapen en sochtends dan vroeg op moet staan. en in bed ga ik lezen of in mn dagboek schrijven en daar word ik na een half uur wel moe van. als ik uit ben geweest val ik wel snel in slaap meestal want ben moe van al het swingen
Oud 17-10-2004, 13:47
vixen
vixen is offline
Ik hou heel erg veel van slapen. Als ik niet genoeg heb geslapen ben ik chagerijnig enik moet ook echt 8 uur slaap hebben, minstens. Ik val redelijk snel in slaap en slaap best vast, maar als er mensen in de kamer liggen te snurken blijf ik wel wakker.
Oud 17-10-2004, 13:51
Verwijderd
het ligt er helemaal aan. ik slaap heel wisselend. maar blijf wel altijd braaf onder m'n dekentje liggen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:55
Skilly
Skilly is offline
Ik moet een boek lezen voor het slapen. En de laken moet over me oor zijn
Oud 17-10-2004, 13:56
Pan Am
Pan Am is offline
Oja, ik kan nooit, of heel moeilijk in slaap komen als er iemand naast me ligt. Of dat nou gewoon vrienden zijn of 'iemand' dat maakt niet uit. Ik ga dan op de geluiden van de ander focussen en dan wordt het nooit wat met slapen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:11
Dith
Dith is offline
Voordat ik slaap lig ik nog minstens een uur te draaien en een "schema" te maken voor de volgende dag, zodat ik maar niks vergeet .
En ik praat altijd in mijn slaap.
Oud 17-10-2004, 14:27
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik rol.
Oud 17-10-2004, 14:29
JJ13
JJ13 is offline
ik heb hele vreemde slaapgewoontes: ik droom sowieso altijd heel raar/eng en herinner het me altijd, ik praat in mn slaap en ik loop in mn slaap.
Oud 17-10-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 17-10-2004 @ 15:27 :
Ik rol.
Ik ook & ik gooi andere mensen uit bed. Ik droom veel en wild en lig altijd van top tot teen onder de dekens waardoor andere mensen denken dat ik stik. Verder heb ik het altijd koud en slaap ik lang en veel. Ik val tegenwoordig ook steeds sneller in slaap.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:36
Konstantine
Konstantine is offline
Ik val in slaap tijdens hoorcolleges, in de trein, in de bus, tijdens films, maar 's nachts in bed lukt het me nooit om door te slapen. Daar irriteer ik me gruwelijk aan. Oh en ik heb duizend kussens in mijn bed want rrrrr.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het duurt altijd meestal een uur of 2 voordat ik eindelijk slaap.
Ik lig altijd nog aan vanalles te denken en dan heb ik geen zin in slapen.
Verder heb ik geen interessante slaapgewoontes, behalve dan dat ik altijd slaap met een duim in m'n bek en m'n dekbed over m'n hoofd.
Oud 17-10-2004, 14:38
Flip!
Flip! is offline
de ene avond kom ik redelijk snel in slaap, de andere avonden lig ik eerst 3 uur lang rond de draaien en mn kussen in vorm te stampen voordat ik eindelijk eens in slaap val.

mn zus en vriendin zeggen ook dat ik met mn tanden knars en af en toe wazige dingen roep..zoals ; LOLLY!'

ik moet ook lekker ingepakt liggen, iig als het 's winters is. dan mag er geen enkel deel van mn lichaam buiten de dekens liggen..

en ik laat mensen dekens afpikken. om vervolgens wakker te worden als een ijsklont en alsnog de dekens niet durven af te pakken.
Oud 17-10-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 17-10-2004 @ 14:38 :
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:34
Roos
Roos is offline
Gewoon liggen en slapen.

En ik kan niet slapen als het koud is. Maar ook niet met kleding aan. Dus ik heb heel veel warme dekens
Oud 17-10-2004, 15:41
Verwijderd
Ik schop iedereen letterlijk mijn bed uit. En ik lig altijd in rare onmogelijke houdingen. En ik gooi soms met kussens. En ik jat dekens.

Maar ik schijn alsnog reuzeschattig te zijn als ik slaap, hm. Ik vertrouw de boel niet
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:44
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 17-10-2004 @ 16:41 .

Maar ik schijn alsnog reuzeschattig te zijn als ik slaap, hm.[/B]
Hell yeah. wat een stilte <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:51
Teun
Teun is offline
Het wachten is op Gadje...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:06
11568
11568 is offline
Ik kleed me uit, poets mijn tanden e.d., dan ga ik nog even op mijn bureau zitten en uit het raam hangen om een peuk te roken, nog even wat lezen en dan slapen. Meestal zet ik nog even muziek aan en stel ik de timer in zodat het vanzelf wel uitgaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 16:46
Verwijderd
ik kan altijd en overal slapen, maar als ik in mijn bed lig duurt t wel een half uur voordat ik slaap. ik slaap ook max. 6 uur per nacht doordeweeks want ik zoek t nooit om te gaan slapen dus ga ik pas rond half 2 naar bed ofzo.
en ik slaap altijd met een winterdekbed want alleen een overtrek vind ik niet lekker liggen en dan kan ik ook niet slapen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:10
grandmommy
grandmommy is offline
euhm, ik kan goed slapen. ik kan er niet god uit, vooral niet als het buiten de dekens koud is. ik haat het wanneer ik het te warm heb, en ik heb mijn daddy weleens geslagen toen ik lag te slapen terwijl ik hard ' ga weg, engerd!' riep. maar toen was ik nog klein heurrr. en ik rol en woel best veel maar word ook heel vaak wakker in precies dezelfde pose als hoe ik de avond ervoor ging liggen. en ik kijk altijd nog even naar vara laat voordat ik ga slapen, en meestal beginnen mijn ogen bij cafe de wereld dicht te vallen. het einde mis ik heel vaak. oh en ik heb ook weleens dat als ik 's middags eenboek lees op bed dat ik dan anderhalf uur later ineens wakker schrik
Oud 17-10-2004, 17:16
Caligula
Caligula is offline
het maakt me niet uit hoe het is, als het plat is kan ik dr op slapen

dekens? nah, veel te warm

3 uur wakker blijven ole ole
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 17-10-2004 @ 16:34 :
Gewoon liggen en slapen.

En ik kan niet slapen als het koud is. Maar ook niet met kleding aan. Dus ik heb heel veel warme dekens
Ohja, inderdaad, dat heb ik ook. Ik heb zo'n 4seizoenen-dekbed maar slaap het grootste gedeelte van het jaar onder de dikste, in de winter nog eens met sprei. Maar dan lig ik er wel naakt of in een hemdje onder, anders vind ik het verstikkend.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:36
woezel
woezel is offline
ik slaap enkel met open venster ( het hele jaar door) euhm, ik lees ook altijd nog voor ik slaap
Oud 17-10-2004, 17:39
Roos
Roos is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 17-10-2004 @ 18:19 :
Ohja, inderdaad, dat heb ik ook. Ik heb zo'n 4seizoenen-dekbed maar slaap het grootste gedeelte van het jaar onder de dikste, in de winter nog eens met sprei. Maar dan lig ik er wel naakt of in een hemdje onder, anders vind ik het verstikkend.
Ja precies. Ik doe soms wel een pyjamabroek aan, maar die schop ik dan uit, echt vervelend zo'n draaiend ding!
Oud 17-10-2004, 17:39
Glory
Glory is offline
Omdat je van kussens een onderkin blijkt te krijgen slaap ik al heel lang zonder kussen. Als ik nu met kussen probeer te slapen krijg ik nare nekpijn. Verder kan ik altijd overal slapen en val ik ook zo in slaap dus ik moet altijd op de grond, bank of aanrecht bij tekort aan slaapplaatsen.
Oud 17-10-2004, 17:40
Sjezzie
Sjezzie is offline
Ik kan altijd en overal slapen. Ik leg m'n hoofd neer en binnen de minuut ben ik in dromenland. Ik ga wel altijd onmenselijk laat slapen, dus misschien komt dat wel daardoor.
Oud 17-10-2004, 17:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik val meestal zo in slaap. Lekker warm onder de deken, deken tot over m'n oren, benen opgetrokken, net een bolletje.
Ik kan door heel wat heen slapen, zelfs met hardcore in m'n discman/mp3-speler val ik in slaap.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:59
Vice
Vice is offline
Volgens mij slaap ik best wel licht. Als er iemand m'n kamerdeur open doet, ben ik gelijk wakker. Soms best wel irritant.
Ik slaap bijna altijd op m'n buik en met m'n armen om m'n kussen. Ik doe m'n kussen zo tegen m'n knuffels zadat die ook nog een beetje hoog ligt. Verder droom ik altijd heel raar als het buiten vreselijk weer is. Dan word ik met zo vreemd gevoel wakker.
Oud 17-10-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 17-10-2004 @ 18:39 :
Omdat je van kussens een onderkin blijkt te krijgen slaap ik al heel lang zonder kussen. .
quatsch

eh meestal hug ik m'n kussen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:10
Apomes
Apomes is offline
Soms val ik dadelijk in slaap, soms duurt het uren! Ik slaap wel nooit langer dan 9 uur en dat allemaal in de monikken houding, oh graag noch wat lectuur voordat ik in slaap val.
Ik heb een 2persoons bed maar ik slaap altijd rechts en ik word altijd rechts terug wakker.
Oud 17-10-2004, 18:12
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-10-2004 @ 19:03 :
quatsch
Oud 17-10-2004, 18:16
Verwijderd
Ik kan overal slapen wanneer ik maar wil (zo ongeveer dan). Bus, trein, tram, auto, college, café, vliegtuig etc.
In bed ook trouwens maar daar duurt het vaak hooguit 5 minuten voordat ik in slaap val. Verder jat ik vaak de dekens en ik ben wel eens wakker geworden met een arm uit de mouw van mn tshirt en de ander er nog in
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:22
Verwijderd
ik heb nog nooit met kussen geslapen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 18:27
ZerO
ZerO is offline
Ik heb nooit echt moeite met in slaap vallen, helemaal als ik uit ben geweest, dan lig ik binnen 3 sec knock out.
Schijnbaar slaap ik wel onrustig, ik praat in mijn slaap en ik draai mijn deken altijd om, ik kan niet tegen veel kussens, en te dikke dekens. Met mijn raam open slaap ik alleen in de zomer en ik heb een hekel aan zachte bedden
Knus tegen iemand aanliggen in een eenpersoonsbed is best zolang dat niet elke dag hoeft, want ik wil wel lekker ruim kunnen liggen.
Oud 17-10-2004, 19:01
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik slaap altijd prima. ik heb een twijfelaar en dus ruimte genoeg. ik lig altijd aan de linkerkant, want dat ligt het lekkerst. en ik wil nooit een pyjama aan want dan rol ik me er in vast en dan word ik claustrofobisch. ik heb gewoon 1dekbed, maar die is eigenlijk een beetje koud voor in de winter. verder laat ik mn raam altijd een stukje open en kan ik wild doen wanneer er iemand naast me slaapt. en ik schijn soms te praten (dit hoorde ik van een vriendin maar ik heb er verder nooit iemand over gehoord)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:02
aLackofColor
aLackofColor is offline
Mijn nacht bestaat uit roken,schrijven,denken,voor me uit staren..En als het uitkomt een beetje slapen.
Oud 17-10-2004, 19:07
Verwijderd
Nou eerst kon ik heel moeilijk slapen
Lag mss echt 2 uur in bed te draaien en te denken
Dus na een tijd ging ik gewoon achter de pc zitten en ging
ik pas slapen rond 5 uur.
Dat is veranderd doordat ik elke dag nu al om 5:10 wakker moet worden voor school. Dus ga nu rond 11 uur slapen en val meestal meteen wel in slaap. Heb altijd best zware dagen en als ik thuis kom ben ik heel moe.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 17-10-2004 @ 14:38 :
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:10
Verwijderd
Ik slaap in een ikeabed
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:19
Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
ik heb altijd oorlog met mn kussen die ik dan dus ook 500x omdraai en schud voordat ie lekker ligt.

het heeft met slaapstyle te maken..dus jah waar moet je het anders kwijt he ;-)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:22
innogen
innogen is offline
het duurt altijd uur/anderhalf uur voordat ik in slaap val
ik wil altijd slapen op momenten waarop het niet kan maar als ik echt moet slapen lukt het nooit
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:23
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 17-10-2004 @ 19:12 :
quatsch ==> zever "broodje aap" gelijk jullie dat zouden zeggen .
Oud 17-10-2004, 19:23
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
omg 'wat heeft dit met lifestyle te maken?'

alles.

bij mij liggen mijn dekens altijd horizontaal als ik wakker word.
verder niet zoveel boeiends
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten