Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 17:31
Flip!
Flip! is offline
lang, mooi breed bovenlijf, blokjesbuik of klein buikje, gespierd, leuk koppie, het liefste lang haar tot op schouders ofzo. oja en van die zichtbare aders op de armen..<3

mn ex ziet er leuk uit. lang krulhaar, enorm gespierd, blokjesbuik, knappe kop..zucht..

maar hij is een klootzak dus t maakt niets meer uit
Oud 17-10-2004, 15:31
Verwijderd
mijn ideaalbeeld is een beetje in de war gestuurd. het is nu meer +1.75 m, niet te gespierd, beetje is wel fijn, niet te iel, leuk haar, lieve oogjes, enz.
dat beeld was vet mooi! kweet zeker dat ik het laatst in Italie gezien heb, weet alleen niet meer waar... kan het in Napels muzeo nationale zijn??? dat blaadje erbij, behoort dat ook tot jullie ideaalbeeld haha
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 17-10-2004 @ 16:31 :
mijn ideaalbeeld is een beetje in de war gestuurd. het is nu meer +1.75 m, niet te gespierd, beetje is wel fijn, niet te iel, leuk haar, lieve oogjes, enz.
dat beeld was vet mooi! kweet zeker dat ik het laatst in Italie gezien heb, weet alleen niet meer waar... kan het in Napels muzeo nationale zijn??? dat blaadje erbij, behoort dat ook tot jullie ideaalbeeld haha
Het is de David van Michelangelo, maar eerlijk gezegd geen idee waar 't staat In Napels zou best kunnen ja
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 08:58
aim
aim is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 19-10-2004 @ 09:57 :
Verdeelde meningen hier Maar niemand wil heel breed. En dat wil ik zo graag worden! Als ik zo de meningen lees hier dan zou ik nu al moeten kappen, op 75kg bij 1m90... nou, wat veel
doortrainen moet je
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:10
aim
aim is offline
hahaa mensen vonden mij al 'breed genoeg' toen ik een 6 pack had maar ik had die 6 pack puur omdat mn vet % laagt ligt... tja... gewoon niet naar luisteren
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:42
Verwijderd
De typen waar ik normaal gesproken op ''val'' zijn nogal verschillend dus daar ken ik weinig over zeggen. Wel even melden dat mn huidige vriend (resp. benchMarc) zich ook vrij actief met bodybuilding/fitness bezighoudt.
Absoluut geen problemen mee. Eerlijk gezegd is het heerlijk . Een vriend met een heerlijk gespierd lijf, lekker sterk .

En dan nog wat: Iedereen die bodybuilders bij voorbaat uitlacht omdat ze er misschien wat anders uitzien dan de rest is gewoon stom.
Niet iedereen is een AS-slikker of een arrogant persoon zonder hersens. Er zijn ook nog mensen op de wereld die zichzelf een doel stellen en dat ook waarmaken met een hoop wilskracht en moed. Zeker omdat ze op de een of andere manier altijd als idioot worden gezien doordat ze zo bovennatuurlijk gespierd zijn. Nou deze mensen verdienen toevallig wel respect! Respect voor wat ze doen, net zoals ieder ander!

En om eerlijk te zijn: vroeger had ik misschien ook nog wel wat vooroordelen over bodybuilders. Maar ik heb nu gemerkt dat er een hoop zijn die gewoon net zo zijn als jij en ik. Het zijn helemaal geen stomme mensen. Deze mensen weten tenminste wat discipline is.. en doorzettingsvermogen.. En dáár hebben we wat aan!!

oke: back ontopic
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:46
aim
aim is offline
damn, mooi gezegt !!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:49
Verwijderd
Citaat:
aim schreef op 19-10-2004 @ 10:46 :
damn, mooi gezegt !!
moet wel mn maatjes verdedigen he?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:58
MightyDuck
MightyDuck is offline
Amen voor Kim
Oud 19-10-2004, 10:05
Verwijderd

ONTOPIC!!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 14:39
Mara
Mara is offline
Denk dat men zo'n verkeerd beeld heeft van bodybuilders omdat ze dan zo'n professionele bodybuilder voor zich zien, die gewoon té gespierd is. Dat vind ik ook lelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 09:53
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-10-2004 @ 15:39 :
Denk dat men zo'n verkeerd beeld heeft van bodybuilders omdat ze dan zo'n professionele bodybuilder voor zich zien, die gewoon té gespierd is. Dat vind ik ook lelijk.
Nou niet direct lelijk. Niet mooi vinden is wat anders, maar om dat meteen als lelijk te bestempelen. Immers, iedereen is mooi op zijn/haar manier toch?

Maar dat beeld waar jij het over hebt: tis inderdaad te negatief.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 10:13
Mara
Mara is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 20-10-2004 @ 10:53 :
Nou niet direct lelijk. Niet mooi vinden is wat anders, maar om dat meteen als lelijk te bestempelen. Immers, iedereen is mooi op zijn/haar manier toch?

Maar dat beeld waar jij het over hebt: tis inderdaad te negatief.
Er stond ook 'ik vind' Het is gewoon niet mijn smaak, laat ik 't zo zeggen. Ik zou zo'n prof bodybuilder iig niet uitlachen, het is heel kanp om zoiets te kunnen bereiken, vereist enorm veel wilskracht. Ik vind 't alleen niet mooi.

Ik vind breed en gespierd opzich ook wel mooi, maar verschilt ook van keer op keer. Bij sommigen ziet 't er mooi uit, maar bij de meesten staat 't gewoon niet. 't Totaalplaatje moet ook kloppen zeg maar
Dus over 't algemeen vind ik echt breed niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 14:54
aim
aim is offline
vergeet de spillebeentjes niet

now SHUT UP AND SQUAT
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 15:47
Mara
Mara is offline
Citaat:
aim schreef op 20-10-2004 @ 15:54 :
vergeet de spillebeentjes niet

now SHUT UP AND SQUAT
Hehe ja, dat is idd heel grappig, zie je zo'n gozer die van boven heel breed is en dan komen er 2 witte stokjes onderuit die z'n benen moeten voorstellen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Langlanglang. Liefst boven de 1.90, maar mijn vriendje is 1.86 en dat vind ik ook perfect.
Slank tot normaal postuur, niet mager.
Lange benen, niet gespierd.
Wel een beetje een kont, maar niet té.
Een beetje een dik buikje, maar ook niet té.
Gemiddelde lichaamsbeharing.
Grote ogen, liefst groen, en volle lippen.
Kuiltjes.
Grote handen en voeten.
Heel veel tattoos.
Kort haar, donker.

Als hij er maar van nature mee gezegend is, niet dat-ie in de sportschool hangt of allerlei middeltjes slikt.

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 17:52
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-10-2004 @ 16:47 :
Hehe ja, dat is idd heel grappig, zie je zo'n gozer die van boven heel breed is en dan komen er 2 witte stokjes onderuit die z'n benen moeten voorstellen
In jargon heten die "kippepoten"
Oud 20-10-2004, 19:04
jojobro
jojobro is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 20-10-2004 @ 14:23 :
Dat komt omdat de meeste breezah-lui alleen hun borst en biceps trainen en de rest verwaarlozen Dan zie je ze lopen bij het zwembad, met hun voorovergehangen schouders, doordat de borst alles naar voren trekt en hun rug niet corrigeert. Zo'n plat rugje zie je dan. Bah
Dat zijn van die mensen die trainen alleen de 3 grote b. (borst, biceps, buik). Die mensen lopen vaak krom en krijgen vaak last van hun rug
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 16:16
Verwijderd
Citaat:
aim schreef op 15-10-2004 @ 15:41 :
nee maar na al het harde werk wat deze mensen gedaan hebben kun je op z'n MINST respect voor ze hebben, ok..., als je 't niet mooi vind, tuurlijk, das je eigen mening.. maar om ze dan uit te gaan lachen?
Ik heb daar dus juist geen respect voor, omdat ze idd denken dat ze heel goed bezig zijn terwijl ze imho gewoon geobsedeerd zijn en hun lichaam verneuken.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 16:34
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
jojobro schreef op 20-10-2004 @ 20:04 :
Dat zijn van die mensen die trainen alleen de 3 grote b. (borst, biceps, buik). Die mensen lopen vaak krom en krijgen vaak last van hun rug
Ach ja, die lui zul je altijd blijven hebben.Het zijn volgens mij ook meestal jochies van een jaar of 15/16. Van die sjappie achtige figuurtjes.

Als ik sommige ook bezig zie.

Laats ook:

Ik was de concentration curl aan het doe en ruste even uit op het bankje. Komt zo'n jongen van een jaar of 15 naar het dumbell rek gelopen, pakt 2 dumbells van 14 kilo en ging de dumbell curl doen. Nou, nou.

Zwaaien dat hij deed met die armen. Lichaam voorover buigend, dan weer achteroverend. Rug de hele tijd krom.
Ik heb hem geen 1 correcte herhaling zien doen. Gewicht was veels te zwaar voor hem.
En dan met een smak die dumbells in het dumbellrek laten vallen.

Als ik dat zie, dan denk ik zoiets van; Concentreer je op de oefening, niet op het gewicht. Patzer!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:41
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-10-2004 @ 17:16 :
Ik heb daar dus juist geen respect voor, omdat ze idd denken dat ze heel goed bezig zijn terwijl ze imho gewoon geobsedeerd zijn en hun lichaam verneuken.
Je hebt daar geen respect voor omdat je zelf waarschijnlijk een bierpensje hebt, slappe spiertjes, een suffe conditie en graag wat massiever zou willen zijn ?

Tis idd rottig als goedgebouwde mannen er met je hertje vandoor gaan ja..
Oud 21-10-2004, 17:58
Mara
Mara is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 21-10-2004 @ 18:41 :
Je hebt daar geen respect voor omdat je zelf waarschijnlijk een bierpensje hebt, slappe spiertjes, een suffe conditie en graag wat massiever zou willen zijn ?

Ik vind 'hertje' toch zo'n fout woord (ok, het is beter dan 'chickie' of 'dushi', maar toch )
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:

Moet het weer persoonlijk worden? Ik vind het gewoon te ver gaan...ss
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:56
aim
aim is offline
Citaat:

HELD
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 09:46
Verwijderd
Wat een offtopic gelul zeg(no offence).

Ik wil best mijn ideale man omschrijven alleen dat zal denk ik lang duren voordat ik weet wat ik leuk vind aan een geslacht dat ik niet leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 10:57
Mexx_M
Mexx_M is offline
Ong 1.85/1.90, beetje gespierd
Beetje getint, donker haar, groene ogen
Stoere maar soms ook lieve uitstraling

Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:43
Angeloes
Angeloes is offline
Benny

en voor de famous people: Ben Adams en MR Depp
Oud 23-10-2004, 13:14
Elmoo
Elmoo is offline
- lange benen
- beetje een wasbortje
- een klein buikje mag wel (vind ik wel lief)
- beetje gespierde armen

Regels voor berichten