Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2004, 17:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het voetbal wordt steeds harder, maakt het wel triest. Je houdt er alleen maar blessures en schorsingen aan over. Er is geen wedstrijd meer waarin je niemand een doodschop of een elleboog ziet maken. Zonde.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 20-09-2004, 18:58
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-09-2004 @ 18:38 :
Het voetbal wordt steeds harder,
Is dat zo of wordt het steeds beter en vaker in beeld gebracht?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 20-09-2004, 19:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 20-09-2004 @ 19:58 :
Is dat zo of wordt het steeds beter en vaker in beeld gebracht?
Ik denk dat het vroeger toen er weinig beelden van een wedstrijd waren en werden uitgezonden hardere overtredingen werden gemaakt.
Toen er meer camera's bij kwamen zal het minder geworden zijn en ik denk dat iedereen toen wat 'bang' werd om iets te doen.
Denk dat het nu wel weer harder wordt maar niet zo hard als het ooit geweest is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-09-2004, 07:31
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Aan de éne kant vind ik dat harde smerige overtredingen absoluut niet kunnen.
Maar nu lopen er weer een hele hoop mensen te zeuren dat de Graafschap zou bikkel hard speelt en dat ook andere spelers schandalige overtredingen maken.
Voor een deel kan ik daar best in mee gaan, maar die mensen die nu lopen te zeuren, zeurden in de zomerperiode ook dat Nederland alleen maar volgevreten-vedettes had, die geen wedstrijd mentaliteit hadden. Nou de HCE heeft voetballers die er wel 100% voor gaan.

En of het vroeger harder was?

Een verhaaltje:

Ik geloof dat het het Nederlands-elftal was(tijd van Cruijff, de Kromme). Een speler van Oranje werd de wedstrijd uitgeschopt, er werd door zijn team-maten even geinformeerd wie de dader was. Vervolgens moest deze gozer het ontgelden en moest ook deze gast het veld verlaten(per brancard).

Hoe vaak heb ik de Kromme wel geen doodschoppen zien uitdelen. Later Jan Wouters...(dan vallen die 'nep' overtredingen van Collen best mee)
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 21-09-2004, 16:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Harde overtredingen zijn niets nieuws, de KNVB laat er alleen weer extra aandacht op richten, om de spelers af te schrikken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 21-09-2004, 20:40
Verwijderd
Die overtredingen van Collen waren pittig, maar om te zeggen gemeen, nee. want hij ging niet vol op de achillespezen of op kniehoogte ofzo in.. ze waren vooral DOM
Oud 22-09-2004, 15:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 21-09-2004 @ 21:40 :
Die overtredingen van Collen waren pittig, maar om te zeggen gemeen, nee. want hij ging niet vol op de achillespezen of op kniehoogte ofzo in.. ze waren vooral DOM
Zijn we wel van hem gewend
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-09-2004, 16:44
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 21-09-2004 @ 08:31 :
Aan de éne kant vind ik dat harde smerige overtredingen absoluut niet kunnen.
Maar nu lopen er weer een hele hoop mensen te zeuren dat de Graafschap zou bikkel hard speelt en dat ook andere spelers schandalige overtredingen maken.
Voor een deel kan ik daar best in mee gaan, maar die mensen die nu lopen te zeuren, zeurden in de zomerperiode ook dat Nederland alleen maar volgevreten-vedettes had, die geen wedstrijd mentaliteit hadden. Nou de HCE heeft voetballers die er wel 100% voor gaan.

En of het vroeger harder was?

Een verhaaltje:

Ik geloof dat het het Nederlands-elftal was(tijd van Cruijff, de Kromme). Een speler van Oranje werd de wedstrijd uitgeschopt, er werd door zijn team-maten even geinformeerd wie de dader was. Vervolgens moest deze gozer het ontgelden en moest ook deze gast het veld verlaten(per brancard).

Hoe vaak heb ik de Kromme wel geen doodschoppen zien uitdelen. Later Jan Wouters...(dan vallen die 'nep' overtredingen van Collen best mee)
Idd, het is jammer niet gewoon als vroeger kreeg je een schop accepteerde je dat of gaf je een trap terug.
Tegenwoordig naaien ze elkaar of beginnen te mauwen tegen de scheids en in het amateurvoetbal krijg je gelijk 10 man op je als je een schop uitdeelt of 2 teams die elkaar te vuist gaan na de wedstrijd als het al niet tijdens de wedstrijd is.
Maar het is gewoon een maatschappelijke ontwikkeling; dat zwakke naaien of je vriendjes erbij halen als je een keer een paar tikken op je ogen heb gehad en niet meer als een vent 1-1 een keer terugpakken, dit speelt zich gewoon in het voetbal door het is immers een dwarsdoorsnee van de samenleving.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 23-09-2004, 16:53
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-09-2004 @ 16:34 :
Mmmm, nadat veel tukker mailtjes gestuurd hebben naar de NOS, maakt SV wéér goed, wat SS vergat.....

Als ik trouwens gister SV zag, dan zie je dus veel overtredingen die niet worden opgemerkt of bestraft, gaan we nu ook wedstrijden zonder scheidsrechter spelen?
Als het nog één keer gebeurd loop ik gewoon het stadion uit!
Dat zal ze leren!
Oud 23-09-2004, 17:01
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 20-09-2004 @ 19:58 :
Is dat zo of wordt het steeds beter en vaker in beeld gebracht?
Inderdaad. Ik denk dat de media ook streeft naar microfoontjes voor elke speler, zodat elke noodkreet extra goed gehoord kan worden. Voor de show krijgen sommige spelers een zakje ketchup mee.
Jean-Claude van Damme zal binnenkort elke club een bezoekje brengen voor wat training in bepaalde stunts en vechtscènes.

Ik vind het alleen een beetje jammer dat iedereen zeurt, behalve de spelers die de trappen krijgen. Een zeer bewuste doodschop is natuurlijk niet normaal, maar een flinke tik uitdelen hoort gewoon bij het voetbal. Je hoeft elkaar niet de wedstrijd uit te trappen, maar je mag soms toch wel laten zien dat je er bent?
Paar keer stampen en weer verder voetballen.

Zo gaat het in Engeland ook al jaren en dat mag van mij hier in Nederland ook wel. Je kunt stellen dat de overtredingen harder worden, maar je kunt ook stellen dat we allemaal mietjes worden.


Laat ze die smerige schwalbes maar eens aanpakken!
Oud 23-09-2004, 17:18
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 19-09-2004 @ 14:49 :
hier even het spandoek dat SS gemist heeft om te filmen......
Jammer is dat hè. Laatst tegen AGOVV zijn wat Apeldoornse GAE-fans ook in de weer geweest met een spandoek en wat voor een bedankje krijg je dan van het bestuur?
'We willen de groep Apeldoorn uit het stadion verbannen.'
De vlag van AGOVV met daarop 'hup blauwen' kwam overigens wél uitvoerig in beeld.
Citaat:
USPalermo schreef op 19-09-2004 @ 14:49 :
Tot slot zag ik Henk Kessler weer lopen bij Twente. Ik geloof niet dat de KNVB of Henk Kessler, Twente bevoordelen, maar ik vind dit NIET kunnen.
Vandaar dat we vorig jaar de promotie zijn misgelopen dankzij scheidsrechter (sorry...arbiter) Vink. Is dat ook de reden dat we zoveel stadionverboden om niets hebben?
Oud 23-09-2004, 17:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-09-2004 @ 15:06 :
Ben ik niet met je eens, ik denk niet dat je als KNVB voorzitter supporter kunt zijn van een bepaalde ploeg, maar als persoon wel. Zolang je werk en prive maar gescheiden kunt houden. Ik denk dat Kessler dat best goed doet.
Ik had het wel geweten als ik bij de KNVB zat.....
Dan was Ajax uitgesloten van welke wedstrijd dan ook omdat van der Vaart een relatie heeft met een hoer, dan was zwolle failliet verklaard omdat ik daar zin in heb, dan was mvv gepromoveerd naar de eredivisie omdat dat veel te ver rijden is vanuit Deventer en mocht Sparta Europa in omdat al die junks dan ook een keertje een feestje hebben.
Oud 24-09-2004, 09:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 23-09-2004 @ 18:23 :
Ik had het wel geweten als ik bij de KNVB zat.....
Dan was Ajax uitgesloten van welke wedstrijd dan ook omdat van der Vaart een relatie heeft met een hoer, dan was zwolle failliet verklaard omdat ik daar zin in heb, dan was mvv gepromoveerd naar de eredivisie omdat dat veel te ver rijden is vanuit Deventer en mocht Sparta Europa in omdat al die junks dan ook een keertje een feestje hebben.
Daarom ben jij geen KNVB directielid
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-09-2004, 09:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 23-09-2004 @ 18:01 :
Zo gaat het in Engeland ook al jaren en dat mag van mij hier in Nederland ook wel. Je kunt stellen dat de overtredingen harder worden, maar je kunt ook stellen dat we allemaal mietjes worden.
In engeland valt het de laatste tijd ook nog tegen, hoor. Vroeger mocht je in een cupwedstrijd gewoon niet wisselen. Toen waren er nog spelers die met een tulband op hun hoofd of een gebroken teen na 5 minuten weer op het veld stonden. Dat was super, dat was hard.

Dat valt in Engeland tegenwoordig ook vies tegen. Tjah, er valt wel wat voor te zeggen, als je uit maatschappelijk oogpunt zinloos geweld wil uitbannen. Maar een beetje schoppen en slaan hoort wel bij het voetbal.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-09-2004, 11:47
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Voetbal is een mannensport, daar horen 'cakies' bij. Wij hunkeren haast elke wedstrijd weer naar die ouderwetse slagers, die lekker zagen en waarbij tegenstanders liever opzij springen dan een kopduel aan gaan.

Nu hebben we Paauwe, is nog aanvoerder ook...
Oud 24-09-2004, 13:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zondag met de combi naar Groningen. Zoals het er nu voor staat doen demouge, wisgerhof en worm niet mee. Ik kan niet zeggen dat ik daar ongelukkig door ben

Maak je borst maar nat, Emilio, want als het aan onze 11 ligt, gaan we er alles aan doen om beter te spelen dan tegen RBC en PSV
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-09-2004, 15:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-09-2004 @ 14:15 :
Zondag met de combi naar Groningen. Zoals het er nu voor staat doen demouge, wisgerhof en worm niet mee. Ik kan niet zeggen dat ik daar ongelukkig door ben

Maak je borst maar nat, Emilio, want als het aan onze 11 ligt, gaan we er alles aan doen om beter te spelen dan tegen RBC en PSV
Ik zat een beetje jullie forum door te lezen, jullie schijnen er over het algemeen weinig vertrouwen in te hebben volgens mij.
Iig. een overwinning is het minste wat bij ons moet gebeuren, anders kon het wel eens lastig worden voor het bestuur dat al niet al te stevig meer zit bij Groningen.

2Jaar geleden moesten de RKC supporters eerder weg omdat er rellen verwacht werden omdat we alwéér verloren destijds en de trainer weg moest, ik hoop voor de NEC'ers dat dat zondag niet het geval is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 24-09-2004, 16:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-09-2004 @ 16:23 :
Ik zat een beetje jullie forum door te lezen, jullie schijnen er over het algemeen weinig vertrouwen in te hebben volgens mij.
We zijn ontevreden, dat betekent niet dat we geen vertrouwen hebben in de wedstrijd.

Citaat:
Iig. een overwinning is het minste wat bij ons moet gebeuren, anders kon het wel eens lastig worden voor het bestuur dat al niet al te stevig meer zit bij Groningen.

2Jaar geleden moesten de RKC supporters eerder weg omdat er rellen verwacht werden omdat we alwéér verloren destijds en de trainer weg moest, ik hoop voor de NEC'ers dat dat zondag niet het geval is.
Bij ons precies hetzelfde, veel gemor over het bestuur enzo. Maar wij moeten dus ook echt winnen, kan wel een leuke match worden.

We zijn misschien de iets sterkere ploeg, maar er moet wel gevochten worden voor een overwinning en tactisch en verdedigend zit het ook niet altijd goed. Als Groningen gaat aanvallen, kan het wel eens vervelend worden voor ons.

Maar we komen gewoon de punten van vorig jaar terugjatten
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-09-2004, 17:07
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
We willen beide winnen idd maar zeker niet verliezen, daardoor kan het ook wel eens een hele saaie 0-0 worden.

Ik ga er vanuit dat we verliezen eigenlijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 24-09-2004, 23:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-09-2004 @ 18:07 :
We willen beide winnen idd maar zeker niet verliezen, daardoor kan het ook wel eens een hele saaie 0-0 worden.

Ik ga er vanuit dat we verliezen eigenlijk.
Met een beetje geluk maakt Boutahar weer net zo'n actie als woensdag, dan zijn jullie kansloos.

Doet hij dat niet, dan kan je wel eens gelijk hebben met je saaie 0-0 (zoals het vaak wordt in wedstrijden tussen Grunn en NEC...)
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-09-2004, 23:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik kan me nog ergens een 4-4 of een 5-5 herinneren aantal jaar geleden.
Ergens in de laatste minuut ofzo kregen wij nog een vrije trap die toen op de paal ging.

Maar verder zijn het idd niet de leukste wedstrijden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-09-2004, 09:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat was in 2000 jah, stond het 2-2 in de rust.

De laatste keer uit tegen Groningen speelde Barreto z'n debuut en gingen we met 2 - 0 onderuit. De 3 wedstrijden daarvoor was het gelijkspel, daarvoor een overwinning van Groningen en daarvoor van NEC. Maar Groningen heeft al 8 keer gewonnen, NEC 1 keer. En 8 gelijkspelen. Kortom, we hebben wat goed te maken, de komende 7 jaar
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-09-2004, 11:25
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-09-2004 @ 10:06 :
Dat was in 2000 jah, stond het 2-2 in de rust.

De laatste keer uit tegen Groningen speelde Barreto z'n debuut en gingen we met 2 - 0 onderuit. De 3 wedstrijden daarvoor was het gelijkspel, daarvoor een overwinning van Groningen en daarvoor van NEC. Maar Groningen heeft al 8 keer gewonnen, NEC 1 keer. En 8 gelijkspelen. Kortom, we hebben wat goed te maken, de komende 7 jaar
Succes ermee.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-09-2004, 11:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik zie je morgen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-09-2004, 13:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Neeskens stopt ermee aan het einde van dit seizoen, lekker om zoiets dan nu al te melden. Dat straalt ook echt vertrouwen uit ten opzichte van je ploeg. Zoiets stoms om met zulk soort berichten al maanden van te voren te komen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-09-2004, 14:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-09-2004 @ 14:05 :
Neeskens stopt ermee aan het einde van dit seizoen, lekker om zoiets dan nu al te melden. Dat straalt ook echt vertrouwen uit ten opzichte van je ploeg. Zoiets stoms om met zulk soort berichten al maanden van te voren te komen
Was al lang duidelijk hoor. Eigenlijk zou hij na afgelopen seizoen kappen, maar Cees Lok was er nog niet klaar voor. De supporters zijn wel blij.

Maar het is inderdaad niet zo tactisch, als je bedenkt dat Niedzielan, Barreto, Boutahar en Valencia juist gekomen zijn omdat Neeskens hier zat.

Ikzelf ben sinds dit seizoen wat tevredener over Neeskens, het voetbal is aanvallender dan het ooit, onder hem, geweest is en hij spreekt waarheden. Maar een nieuwe wind zie ik wel zitten.

En dan zie ik hem wel naar Schalke vertrekken, maar hij verdient het. Hij heeft een hoop mooie dingen bereikt met een groeiende club en ik denk dat ook hij nu hoofdcoach kan worden bij een echt grote club.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-09-2004, 15:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Overigens heeft NEC altijd gezegd voor de winterstop te willen weten hoe het er volgend jaar uit gaat zien. Zo hebben we het altijd voor december al geweten als iemand uit de technische staf weg ging. Dat is bij veel clubs zo. Dan kan de club op tijd op zoek naar een vervanging.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-09-2004, 15:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Is wel logisch dat hij het nu al aangeeft volgend jaar geen trainer meer te zijn.
Nu kan NEC opzoek naar een nieuwe trainer die zijn plannen (aankopen ect.) alvast kan voorleggen bij de club zodat iedereen goed voorbereid is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-09-2004, 19:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-09-2004 @ 14:05 :
Neeskens stopt ermee aan het einde van dit seizoen, lekker om zoiets dan nu al te melden. Dat straalt ook echt vertrouwen uit ten opzichte van je ploeg. Zoiets stoms om met zulk soort berichten al maanden van te voren te komen
Zat er wel aan te komen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-09-2004, 23:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-09-2004 @ 20:10 :
Zat er wel aan te komen...
Natuurlijk, na 2 jaar gezeik van je supporters zou ik het ook gedaan hebben

Trouwens:

GODVERDOMME, GORE KLEREZOOI, VERROTTEKUTPENETRATIE!

Niedzielan alweer geblesseerd aan z'n lies... En ik aan m'n rug, dus met een beetje pech moet ik m'n kaartje voor morgen afstaan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-09-2004, 23:42
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ajax was kutwedstrijd zeker? Weet iemand waar je studio sport erug kan kijken online?
Oud 26-09-2004, 15:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Groningen - NEC:

Groningen was de betere ploeg vooral in de eerste helft, maar scoren kon het niet.
2De Helft was NEC wat beter dan in de eerste helft maar kreeg nog geen echte grote kansen.
Salmon is een waardeloze spits die wel kan schieten maar niet ziet waar het doel staat volgens mij, dus ik hoop dat Nevland die eind oktober komt er voor zorgt dat we kunnen scoren.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 26-09-2004, 18:37
Verwijderd
glennie glennie glennie salmon


wat een afgang bij ons vandaag zeg pffffff dramatisch

bloed zweet en tranen kregen we!!! we kregen niks anders te zien dan een stel mietjes op het veld die net uit hun bed zijn gekomen vlak voor de wedstrijd.... schandalig!
Oud 26-09-2004, 19:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-09-2004 @ 16:33 :
Groningen - NEC:

Groningen was de betere ploeg vooral in de eerste helft, maar scoren kon het niet.
2De Helft was NEC wat beter dan in de eerste helft maar kreeg nog geen echte grote kansen.
Salmon is een waardeloze spits die wel kan schieten maar niet ziet waar het doel staat volgens mij, dus ik hoop dat Nevland die eind oktober komt er voor zorgt dat we kunnen scoren.
Hoe kun je bij deze wedstrijd spreken over uberhaupt een betere ploeg of kansen? Jezus man, zowel NEC als Groningen was gewoon strontvervelend voetbal aan het spelen, wat was dat saai!

Nee, NEC was verschrikkelijk slecht en Groningen heeft absoluut niets laten zien. Als Tininho al een bepalende speler is, weet je hoe ver het is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-09-2004, 19:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-09-2004 @ 20:23 :
Hoe kun je bij deze wedstrijd spreken over uberhaupt een betere ploeg of kansen? Jezus man, zowel NEC als Groningen was gewoon strontvervelend voetbal aan het spelen, wat was dat saai!

Nee, NEC was verschrikkelijk slecht en Groningen heeft absoluut niets laten zien. Als Tininho al een bepalende speler is, weet je hoe ver het is.
Groningen was toch echt beter (zeker in de eerste helft) toen heb ik niks van NEC gezien.
Groningen ontbrak het aan een spits die ze erin knalt anders hadden jullie gewoon verloren.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-09-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-09-2004 @ 20:30 :
Groningen was toch echt beter (zeker in de eerste helft) toen heb ik niks van NEC gezien.
Groningen ontbrak het aan een spits die ze erin knalt anders hadden jullie gewoon verloren.
Bart van den E. kopen?
Oud 29-09-2004, 16:46
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-09-2004 @ 17:38 :
Bart van den E. kopen?
We hebben Martin Drent al daarvoor.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-09-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-09-2004 @ 17:46 :
We hebben Martin Drent al daarvoor.
oow ja das waar
Oud 29-09-2004, 18:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-09-2004 @ 20:30 :
Groningen was toch echt beter (zeker in de eerste helft) toen heb ik niks van NEC gezien.
Groningen ontbrak het aan een spits die ze erin knalt anders hadden jullie gewoon verloren.
Ik vond Groningen echt sweur undah de moat... NEC sloeg natuurlijk nergens op, maar de wedstrijd was zo slecht, een betere ploeg was er gewoon niet. Ik vond in de 2e helft NEC zich hier en daar wel eens herpakken, maar een aanvalsduo met prent en denneboom is gewoon niet goed genoeg.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-10-2004, 10:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mooie eerste helft gisteren. Maar echt, RBC moet zich snel gaan herpakken, want het is nog triester dan Zwolle en Volendam vorig jaar. Als alles afhangt van die Ikedia, moeten ze zich eens gauw achter de oren gaan krabben. De verdediging stond niet, de aanval stelde geen fluit voor en het middenveld was gewoon onzichtbaar. NEC heeft in de tweede helft met de handen in de zakken kunnen voetballen en nog wist RBC geen enkele kans te creeeren.

Nou jah, het geeft weer wat perspectief voor NEC. Barreto kan eindelijk scoren, Boutahar speelt een aantal fantastische wedstrijden en Denneboom was weer erg sterk en gaat nu eindelijk ook buitenom (kritiek van van Basten?)...

Nu volhouden tegen RKC en NAC (misschien 4 punten?) en we zijn gewoon weer aan het meedoen... Zoals het hoort. Ik denk dat ze nu ook staan waar ze horen te staan, in het linkerrijtje.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-10-2004, 13:13
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Naturalisatieproces Salomon Kalou in gang gezet

Volgens het Algemeen Dagblad is het naturalisatieproces van Salomon Kalou, door zijn club Feyenoord in gang gezet. De 19-jarige speler hoopt in de toekomst te kunnen spelen voor het Nederlands elftal.

De huidige topscorer van de HCE, kiest in tegenstelling tot zijn broer Bonaventure, niet voor het nationale team van Ivoorkust. Bondscoach Marco van Basten gaf in een reactie aan inmiddels gesproken te hebben met de jonge Kalou, en aangegeven te hebben wat zijn werkwijze is.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 02-10-2004, 13:18
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Gunstig.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 02-10-2004, 18:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
NEC - RBC 3-0... RBC krijgt echt veel goals tegen, oke ze hebben veel geblesseerden, maar ik denk dat ze het heel lastig gaan krijgen in de competitie. Ach ja, de verrassing is er uit.
Zondag Co VS Ajax, kan een leuke wedstrijd worden. En ik zie ook niet in waarom AZ niet van Ajax op dit moment kan winnen gezien de uitslagen / het spel van beide ploegen de laatste week.

Veendam-MVV 2-3 en Fortuna verliest in de laatste minuut
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-10-2004, 18:01
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Godsamme die punten had Twente gewoon moeten pakken Kansen genoeg gehad..het ging helaas niet zo als vorig jaar -> heb dit met kippenvel gelezen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-10-2004, 12:08
Verwijderd
een mooie wedstrijd was het bij ons niet..... 3-2 van de nummer laatst winnen is natuurlijk maar kielekiele.... gelukkig nou 2 weken de tijd om voor te bereiden op de uitwedstrijd tegen Vite$$e.....
Oud 17-10-2004, 20:40
Verwijderd
(up)

een mooie 7de plaats na een mooie verdiende overwinning op Vite$$e... nog slechts 2 punten achterstand op dat clubje uit amsterdam.... dus volgende week staan we boven ze

feyenoord blijft me verbazen....
Oud 17-10-2004, 20:44
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
FC Groningen verslaat gewoon Utrecht ff met 3-0...
__________________
Zuur...
Oud 17-10-2004, 21:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Moeten we onderhand maar eens gaan spreken, als we het over Kuyt en Kalou hebben, van een koningskoppel? Man, die blijven scoren. Ik zie Feyenoord echt nog kampioen worden dit seizoen als ze zo door gaan.

Hehehe, Ajax verloren. Wat een ruziemakers daar bij elkaar, maja tis logisch natuurlijk, het draait niet. Ajax zit echt in een dip. Als volgende week nog zo'n week wordt met 2 verliespartijen, zie ik Koeman snel opstappen, alhoewel dat midden in het seizoen bij een topclub niet altijd de beste optie is (en volgens mij dat niet vaak gebeurt de laatste jaren bij topclubs in Nederland). Tijd voor Danny Blind?

Groningen wint eens een keer, Utrecht verliest eens een keer, nou mooi toch? Voor beiden werd dat eens tijd. En het was verdiend ook nog.

Nu De Graafschap nog eens winnen... ze moeten erin blijven!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-10-2004, 21:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC gelijk en stiekem ben ik nog blij dat ze niet verloren hebben ook. NEC is absoluut sterker dan ooit tevoren, maar mist de ouderwetse NEC-mentaliteit en dat is zonde. Hopen dat Niedzielan snel terug komt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-10-2004, 11:03
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Onverdiend verloren gisteren, een discutabele elleboog en te laat wakker geworden.
Vitesse verdiende een puntje, de tweede helft heeft Nac niets laten zien (op 1kans na) en was het Vitesse dat met een man minder aandrong en op zoek ging naar een gelijkmaker. Loze schoten uit de tweede lijn en slecht omgaan met de kansen zorgde ervoor dat dit niet gebeurde.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.