Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2001, 23:15
tukkerboy
tukkerboy is offline
pff..ben er net twee weken geweest... vile me een klein beetje tegen. trinity was echt heel gaaf, het roefke ging wel, pigalle vond ik maar een boerenkeet(ja, kijk naar mijn naam, maar ben geen boer)en pinkies vond ik helemaal jammer. Maar dat kan ook komen omdat die mental teo daar toen was. Dacht dat hij wel grappig was, maar hij is echt een supperarrogante dwaas.
Dat zijn zo ongeveer de keetjes waar ik ben uitgegaan. verder de Schuur op de camping Duin en Strand, stelde ook niet zoveel voor.
Zijn er mensen die iets van deze uitspraken kunnen beamen of juist tegenspreken????? ben benieuwd
Oud 24-07-2001, 12:15
tukkerboy
tukkerboy is offline
niemand????
Oud 24-07-2001, 19:56
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Ik zal het je zeggen over zoon twee en een halve week.
Dan kom ik terug van Renesse.Heb er wel vet veel zin in.
Oud 25-07-2001, 13:44
tukkerboy
tukkerboy is offline
Citaat:
TheMANhimselve schreef:
Ik zal het je zeggen over zoon twee en een halve week.
Dan kom ik terug van Renesse.Heb er wel vet veel zin in.

khoop voor je dat je beter weer hebt dan ik, dan kan je je er goed vermaken denk ik
Oud 29-07-2001, 20:14
somebody13
somebody13 is offline
K ben in pigalle en in de schuur geweest en heb me prima vermaakt!!!!T hangt er denk k heel erg vanaf wat voor mensen er rondlopen op de avond dat je er bent!
Oud 31-07-2001, 15:44
ReiN
ReiN is offline
Ik woon er en stap er al sinds mijn 13e, al kom ik er sinds mijn 16e nog zelden omdat ik het gauw zat was en omdat als je ouder wordt er ook andere alternatieven ontstaan. Renesse als uitgaansplaats is gewoon totaal waardeloos, maar in de zomer wordt door alle jongeren een hoop goedgemaakt, dan gaat het vooral om de sfeer die er hangt en dat is toch zeker wel gaaf.
Ik zit op dit moment in Salou en kan wle zeggen dat dat niet in vergelijking staat. Je bent dan wel wat meer kwijt maar voor echte vakantie is spanje voor mij toch ideaal.
Oud 01-08-2001, 13:24
tukkerboy
tukkerboy is offline
daar ga ik volgend jaar heen... verwacht er wel wat meer van dan van renesse..
Oud 05-06-2002, 02:04
tortelduif
tortelduif is offline
ik woon ook in renesse en ik vind het er supper gaaf ben nu 18 enne natuurlijk is er verschil in de tenten in reneesse maar dat ligt er ook allemaal aan , is het winter dan vind ik troefke en de stulp en pinky's wel gaaf om heen te gaan enne in de zomer is het helemaal een ander verhaal want dan ben ik echt gewoon iedere dag in pigalle te vinden enne afentoe wel een keer in de schuur op camping duin en strand dus ja .... mocht er nog iemand van jullie heen gaan deze zomer laat t me dan ff weten aub want ik hou ervan om met mensen te feesten dan gaan we met zn alle toch gewoon net zoals vorig jaar ook veel mensen leren kennen dus ..... laat het me ff weten
Oud 05-06-2002, 13:47
Verwijderd
Hehe ik ga 5 july naar ouddorp (gran dorado) maar dan ook uitgaan in renesse, maar ik wil ff weten wat er gedraait word in die discotheken...
R&B, trance, hiphop, rock, enzzzz voorkeur is R&B en hiphop, waar kan je het beste heen?
Oud 06-06-2002, 00:02
tortelduif
tortelduif is offline
Citaat:
5pook schreef:
Hehe ik ga 5 july naar ouddorp (gran dorado) maar dan ook uitgaan in renesse, maar ik wil ff weten wat er gedraait word in die discotheken...
R&B, trance, hiphop, rock, enzzzz voorkeur is R&B en hiphop, waar kan je het beste heen?
als je naar renesse gaat :

t'roefke : trance enz. (entree)
pinky's : r&B (entree)
next : hardcore oldscool
trinity : trance ... r&b (entree)
pigalle : echt gewoon alles ...

ik zou naar pigalle gaan voor de echte feestgangers !!!
Oud 07-06-2002, 08:28
niekske17
niekske17 is offline
hai ja ik ben vorig jaar ook in renesse geweest en pigalle was echt wel gaaf hoor!! maar troefke ook heel nice en jah pinkys viel idd tegen maar ik weet een ieder geval wel zeker dat ik niet meer naar renesse terug ga want zo boeiend vond ik het daar nou ook weer niet!!

kuzzz monique
Oud 07-06-2002, 19:31
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Renesse heeft me nooit getrokken, maar mijn broertje vond 't roefke wel gaaf.
Oud 07-06-2002, 23:47
Verwijderd
Renesse? Is dat niet met Fred Kroket en Broodje van Kootje?

Ohnee, dat was Salou. What's the difference, allemaal voor volk van laag allooi.
Oud 08-06-2002, 12:30
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
ik ga rond 9 aug. pas naar renesse, camping de duinhoeve, eerst 12 dagen naar de dominicaanse republiek
Oud 09-06-2002, 19:59
E-quesss
E-quesss is offline
Eerst zou ik ook naar Renesse op vakantie gaan, maar uiteindelijk hebben we toch besloten naar Texel te gaan. Was dit een goede keuze? En waarom?
Oud 13-06-2002, 02:27
tortelduif
tortelduif is offline
Citaat:
E-quesss schreef:
Eerst zou ik ook naar Renesse op vakantie gaan, maar uiteindelijk hebben we toch besloten naar Texel te gaan. Was dit een goede keuze? En waarom?

HEEEEEL ERG FOUT !!!
Oud 13-06-2002, 20:15
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Forza_Vak X schreef:
ik ga rond 9 aug. pas naar renesse, camping de duinhoeve, eerst 12 dagen naar de dominicaanse republiek
Wat een kutcamping was dat zeg...je hebt geen stroom daar, en als je snachts teveel lawaai maakt kun je meteen vertrekken. Bah!!! Ben blij dat we dit jaar weer naar Duin&Strand gaan...
Oud 22-06-2002, 01:56
tortelduif
tortelduif is offline
kijk je kan oordelen trekken over de campings maar ze zijn zoals jij het er naar maakt !!!
allebij lieggen ze dicht bij renesse en daar is t stappen gewoon apart vooral in dezomer dan kan t suppper zijn maar daar maak je het ook zelf naar dus als ik jullie was gewoonnaar pigalle gaan daar is t voor iedereen !!! geloof mij en tot in renesse !!!!
Oud 22-06-2002, 11:17
Kezmanian Devil
Citaat:
tortelduif schreef:
kijk je kan oordelen trekken over de campings maar ze zijn zoals jij het er naar maakt !!!
Da's niet waar, ik ben nu 2 jaar in Renesse geweest, 1e x naar Duin&Strand, weinig problemen gehad daar, 1x moeten melden voor te veel lawaai snachts en dat was de 1e nacht toen ze extra streng optraden. Toen gingen we vorig jaar naar Duinhoeve en daar kwamen we echt een kutcamping tegen. Het was allemaal heel rommelig ingericht op het jongerengedeelte en je had er geen stroom. Wij een aggregaat huren(maakt stroom uit benzine),achteraf snap ik ook wel dat dat niet mag op een camping, maar dat had die baas ons ook rustig kunnen zeggen. Maar nee, hij loopt zonder iets te zeggen(we wisten niet eens dat dat de baas was) naar het aggregaat om de stekkers kapot te trekken. Wij kwaad, hij kwaad, maar uiteindelijk is dat nog weer goed gekomen.
Savonds moest het geloof ik vanaf 11 uur stil zijn, wij zaten na die tijd, zowel voor als na het stappen, wel eens voor de tent en af en toe maakten we ook wel eens iets teveel lawaai. Dan kwam de bewaking, die vroeg heel netjes of we wat zachter wilden praten enzo. Dat deden we dan ook en konden goed opschieten met die jongens.
Tot die ene avond, we komen terug van het stappen en voor onze tent zit het helemaal vol. Iedereen wilde op de banken zitten die we meegenomen hadden . Dus er was vrij veel lawaai, zeker toen er gezongen werd voor een jarige uit onze groep. De bewaking komt eraan en we moesten meteen vertrekken van de camping. Wij beetje protesteren, hielp nix, ze kwamen even later zelfs met waakhonden om ons weg te krijgen.
Dus wij waardevolle spullen gepakt en met de bus naar de parkeerplaats gereden. Zouden we daar wel gaan slapen en de volgende dag weggaan.
Kwam niks van in, we moesten van hun helemaal van het terrein af, dat we allemaal veel te veel gedronken hadden maakte nix uit, we moesten weg. Dus 1 van ons heeft daar dronken achter het stuur gezeten...Alleen omdat wij perse wegmoesten van hun...

Kutvolk daar op die camping
Oud 22-06-2002, 18:28
Moonspell
Moonspell is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:

blabla

wij waren vorig jaar op de duin en strand en toen waren onze banken wel weg

uitgaan valt inderdaad tegen in renesse vind ik.

t'roefke : Onwijze stinktent stinkt super erg joh maar wel goede muziek / dj's
pinky's : Vage tent
pigalle is supervol altijd opzich maar na een uur wil je dat ook niet meer en wel beetje boerentent inderdaad

achja je kan ook relaxed gaan poelen met een biertje erbij
wil je feesten , ga snel naar 't roefke
Oud 23-06-2002, 16:16
Verwijderd
hum...

Volgens mij doen jullie allemaal wat verkeerd, beetje dom..
Als je nou ff 10 km. verder van renesse kijkt heb je een Gran Dorado liggen.
Zoals ik dus gedaan heb is daar een huisje gehuurd met 6 personen. Nah dat is toch veel beter als zo'n klote camping, en savonds ga je met de bus naar renesse en met de taxi naar huis, kost nix met z'n 6en.
20 x beter als camping
Oud 23-06-2002, 20:15
Aurora
Aurora is offline
Je moet ook gewoon naar de Stulp gaan
Oud 24-06-2002, 14:14
Kezmanian Devil
Citaat:
5pook schreef:
hum...

Volgens mij doen jullie allemaal wat verkeerd, beetje dom..
Als je nou ff 10 km. verder van renesse kijkt heb je een Gran Dorado liggen.
Zoals ik dus gedaan heb is daar een huisje gehuurd met 6 personen. Nah dat is toch veel beter als zo'n klote camping, en savonds ga je met de bus naar renesse en met de taxi naar huis, kost nix met z'n 6en.
20 x beter als camping
Camping is echt veeeeel gezelliger. Je zit de hele dag lekker voor je tent. Je ziet iedereen(lees mooie vrouwen) langs komen en je hebt veel contact met anderen. Als je in zo'n huisje zit, zit je de hele tijd binnen en zit je alleen met je eigen groepje...
Oud 24-06-2002, 14:29
Verwijderd
Haha, wacht maar als je klote weer hebt, dan heb ik lol in me huissie!!

met me bier en blunt in de hand en met je vrienden lekker muziekie luisteren en of TV kijken, dan is dat wel relaxed hoor! en op het park zelf kom je echt wel mensen tegen....
Oud 24-06-2002, 21:28
cestmoi
cestmoi is offline
Ik vond Pigalle wel supergezellig, hangt wel echt sfeertje en ja, die paar boeren neem ik dan wel op de koop toe hoor , lopen ook echt wel leuke mensjes rond. Roefke is ook wel ok, maar minder sfeer, rest vond ik nie veel aan. Trinity zijn we toen niet binnen geweest.
Advertentie
Oud 25-06-2002, 09:39
Kez
Kez is offline
Citaat:
5pook schreef:
Haha, wacht maar als je klote weer hebt, dan heb ik lol in me huissie!!

met me bier en blunt in de hand en met je vrienden lekker muziekie luisteren en of TV kijken, dan is dat wel relaxed hoor! en op het park zelf kom je echt wel mensen tegen....
Jah als het slecht weer is, is het wel minder in een tentje ja. Maar als het bloedmooi weer is daarentegen ga je lekker voor je tentje zitten in het warme weer en kun je lekker ouwehoeren met je buren. En in 2 jaar Renesse hebben we nog nooit kloteweer gehad. Wel eens dat het even regende, maar nooit lang en vaak.
Oud 26-06-2002, 17:18
Miss~Sensation
Miss~Sensation is offline
Ik woon vlakbij Renesse en ben ga er afe en toe stappen. ik ben het ook heeeeel erg met de stelling eens dat Renesse gewoon zwaar tegen valt als wat de mensen er altijd van maken. Het is er helemaal niet zo tof als dat iedereen dat zegt. Als ik in Renesse ga stappen vind ik dat leuk, maar ik zal me er niet meer dan 1.5 uur kunnen vermaken. Er hangt totaal geen sfeer tenzij je zwaar dronken bent en er super veel mooie jongens rond lopen... maar ook dat valt tegen. Conclusie.... Renesse is leuk voor 1 avond.. maar ik zal me er geen 3 weken kunnen vermaken... het stappen dan he? het strand enzo is wel heel gaaf. Ik heb een betere aanrader...Ouddorp!!! De kreek is echt heel gesellie.... anders dan anders zeg maar. Gewoon een heel gesellie vredig sfeertje... geen geruzie onder elkaar en dat maak je niet veel mee niet waar?? Normaal hou ik meer van de grote discotheken maar de kreek is heeeeeeeeeel tof!
Oud 26-06-2002, 18:54
Verwijderd
Hehe ik ga volgende week naar ouddorp gran dorado met 6 vrienden, heb je tips or something, of kan ik je ff toevoegen op msn????

spook74614361@hotmail.com

Want ik wil natuurlijk wel uit kunnen gaan daarro!!
Oud 26-06-2002, 20:33
AGH
AGH is offline
Tukkerboy, ik vond ’t Roefke in 1999 wel gezellig!
Hehehe, kan me voorstellen dat jij als tukkerboy het wat minder gezellig vind.
Normaliter rent FC Twente nooit zo hard…..
Advertentie

Regels voor berichten