![]() |
|
![]() |
iK weet het kan , maar weet niet meer hoe , een voorbeeld van wat ik bedoel kan je bekijken op http://www.sip.be/flash/tekst/flash4.../variaties.htm en dan het tweede
groetejs Samuel |
Advertentie | |
|
![]() |
|
met Swish kan het geloof ik wel...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
je kan dan gewoon een text typen en dan klik je op "explode" ofzo druk je op play en dan heb je een explode effect op die text (wil je het ook saven? dan zul je het moeten cracken d8 ik (tis een trial), maar daar ga ik niet op in verder)
|
![]() |
dat vind ik niet helemaal waar..
Ikzelf ben echt een cluebee wat betreft graphics. Sommige dingen zijn wel handiger in andere proggies, alleen flash geeft je extra's.. je hebt het zelf in de hand en het is dus niet een vast iets hoe het 'ontploft'
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zo te zien ben je niet erg geduldig hou maar op met flash dan ![]() check, als je te lui bent om swish te downen, gewoon de help daar staat hoe je kan animeren en ook over motion guides beetje onzinnig omdat hier te gaan lopen pasten :/ en dan komt je grafisch inzicht erbij (niet, dat je dat voor explode erg veel nodig hebt hoor, maar als je het een beetje mooi wil maken is het wel handig ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|