Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2004, 13:00
AnneCath
AnneCath is offline
Hoe groot zijn die van jou? en je tepel hof?

IK maak me zorgen over de mijne...
Mn tepelhof (dus het hele donkere gedeelte) is 2 cm en de tepel zelf nog geen halve cm.

Dit kan toch niet, kun je hier iets ana laten doen?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:03
PrimRose
PrimRose is offline
volgens mij heeft dat ook te maken met de grootte van je borsten. Vrouwen met hele grote borsten hebben ook een grotere tepelhof.
Oud 08-10-2004, 13:05
AnneCath
AnneCath is offline
mn tepels worden ook nooit hard. het zijn net kleuter dingetjes. En ja mn borsten zijn ook niet zo groot. Cup b
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:05
Roxjuh
Roxjuh is offline
@AC: heb pcies zelfde als jij.. kan me eiglijk weinig boeie, iedereen is verschilllend, en de jonges moete daar maar mee zien te leven.. Dus, tenzij ik er dood aan ga, vind ik het niej erg
Oud 08-10-2004, 13:11
Verwijderd
is normaal volgens mij als je niet zulke grote borsten hebt, heb ik ook
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:11
HoloDoc
HoloDoc is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 08-10-2004 @ 14:00 :
Hoe groot zijn die van jou? en je tepel hof?

IK maak me zorgen over de mijne...
Mn tepelhof (dus het hele donkere gedeelte) is 2 cm en de tepel zelf nog geen halve cm.

Dit kan toch niet, kun je hier iets ana laten doen?
zorgen moet je je er zoieso niet om maken en je borsten kunnen zelfs tot je 24e nog iets blijven groeien.

als ze ingetrokken zijn (weet ik niet) kan je er een spuitje in laten zetten dan komen ze weer naar voren
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 15:09
0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Citaat:
HoloDoc schreef op 08-10-2004 @ 14:11 :
zorgen moet je je er zoieso niet om maken en je borsten kunnen zelfs tot je 24e nog iets blijven groeien.

als ze ingetrokken zijn (weet ik niet) kan je er een spuitje in laten zetten dan komen ze weer naar voren
waar kan je dat laten doen? en vanaf welke leeftijd?

ontopic: dat is toch normaal?!
Oud 08-10-2004, 15:18
Verwijderd
wat is daar mis mee verder...?

Als je ze groter wilt hebben kun je er in een cosmetische kliniek eeen stukje bij laten tatoeeren. Ik raad je af om dat bij een gewone tattooshop te laten doen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 15:43
Verwijderd
Ik denk dat het bij mij wel hetzelfde is, ik heb ook cup B... Hmm... ik vind het goed zo, zou geen grotere tepels willen hebben, ze zijn imo echt precies goed zo..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 15:51
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
waarom zou je er iets aan willen veranderen?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 15:55
HoloDoc
HoloDoc is offline
Citaat:
0o-pearl-o0 schreef op 08-10-2004 @ 16:09 :
waar kan je dat laten doen? en vanaf welke leeftijd?

ontopic: dat is toch normaal?!
als ze volgroeid zijn. komt nl best vaak voor dat de melkkanaaltjes naar de tepel niet zo snel groeien tja en dan trekken ze de tepel naar binnen. Beetje als de vinger van een handschoen, dat idee

regelmatig masseren helpt ook al veel.
als je verder nog wat wil weten PM je me maar vin'k niet erg
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 16:36
Verwijderd
wou je een stukkie van mij dan?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 17:52
Verwijderd
ruilen? Ik zou er maar blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
kazje schreef op 08-10-2004 @ 17:36 :
wou je een stukkie van mij dan?
Ook mijn idee ^^. En Arjan wou best wat van mijn vet. Jammer dat het allemaal niet kan

Het klinkt me vrij normaal, maar ik kan me natuurlijk niet voorstellen wat jij ziet. Ik weet wel dat we heel makkelijk vergelijken met 'perfecte' borsten die je in reclame's of films ziet voorbij wandelen, maar uiteindelijk blijken de gewone 'burger'borsten heel wat gevarieerder te zijn. Gelukkig maar.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 17:21
Qamra
Qamra is offline
Godzijdank zijn niet alle borsten hetzelfde, noch andere lichaamsdelen. Don't worry, zolang je tepels nog niet je volledige borst omvatten is alles normaal. En, over smaak valt te twisten, wat jíj lelijk vind, vind je toekomstige of huidige partner wel geweldig
Oud 09-10-2004, 17:22
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mutant schreef op 09-10-2004 @ 17:40 :
Ook mijn idee ^^. En Arjan wou best wat van mijn vet. Jammer dat het allemaal niet kan

Het klinkt me vrij normaal, maar ik kan me natuurlijk niet voorstellen wat jij ziet. Ik weet wel dat we heel makkelijk vergelijken met 'perfecte' borsten die je in reclame's of films ziet voorbij wandelen, maar uiteindelijk blijken de gewone 'burger'borsten heel wat gevarieerder te zijn. Gelukkig maar.
En dan nog is het HEEL ERG gemakkelijk om de beelden te bewerken als ze dus NIET perfect zijn.
Oud 09-10-2004, 18:14
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 08-10-2004 @ 14:05 :
En ja mn borsten zijn ook niet zo groot. Cup b
nou, dat valt dan toch wel mee? Ik blijf steken bij 75A. Maar ik ben dan ook erg tenger. Wat ik wil zeggen: het kan erger.

En meer ontopic: dat trekt vast wel bij als je ouder wordt. Iedereen is anders en aan de perfecte borsten van reclames e.d. zijn vaak aan geknoeid.
Oud 11-10-2004, 17:04
Verwijderd
Borsten zijn zo en zo mooi, zolang ze puur natuur zijn. En het gaat toch echt om de persoon waar ze aan vast zitten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:53
G.T.C.
G.T.C. is offline
*pakt lineaal erbij*

wat is er mis met 2 cm? dat is toch een mooi maatje
Oud 13-10-2004, 13:42
Ninnoc
Ninnoc is offline
heb ook bcup, en (even gemeten) ook 2 cm, mijn tepels worden ook niet hard tenzij ik t erg koud heb. ben erg blij met de mijne, ik vind *no offence dames* grote tepels erg lelijk. so.. wees er blij mee en niet zeuren
Oud 13-10-2004, 13:43
Ninnoc
Ninnoc is offline
even tussendoor. de gemiddelde borstmaat van nederlandse vrouwen is laatst van b naar c gegaan. was helemaal geschokt, ipv gemiddeld heb ik nu ondermaatse tietjes
Oud 13-10-2004, 14:41
Mara
Mara is offline
Wees er blij mee Ik vind die van mij persoonlijk te groot. En klein vind ik altijd mooier dan groot, eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 14:38
Nikneem
Nikneem is offline
Citaat:
sybje schreef op 11-10-2004 @ 18:04 :
Borsten zijn zo en zo mooi, zolang ze puur natuur zijn. En het gaat toch echt om de persoon waar ze aan vast zitten.
Helemaal mee eens. Vooral niets aan doen AC. Echt niet. 2 CM is niets mis mee, sommige mannen vinden dat juist erg mooi. Elke borst (en elk ander lichaamsdeel) is anders bij iedereen. Vooral geen zorgen over maken, er is niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 16:32
rare kwast
rare kwast is offline
@ t.s / a.c
ik heb het zelfde probleem,
heel plat alleen iets groter als toen ik nog niet in de ontwikkelingsfase zat
niet zo als een "volwassen" borst er uit hoort te zien dus...
maar wat je er mee kan? don't know
Oud 17-10-2004, 18:59
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Persoonlijk heb ik liever kleine tepels dan grote. Maar das per persoon verschillend natuurlijk. Wees blij met wat je hebt. Als ze maar kunnen doen waar ze voor bedoelt zijn. En na een ingreep kan dat meestal niet meer.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:40
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
Boer Biensma schreef op 17-10-2004 @ 19:59 :
Persoonlijk heb ik liever kleine tepels dan grote. Maar das per persoon verschillend natuurlijk. Wees blij met wat je hebt. Als ze maar kunnen doen waar ze voor bedoelt zijn. En na een ingreep kan dat meestal niet meer.
agrees completely..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:44
droppiej
droppiej is offline
ik heb echt grote tepels, niet normaal..k heb ook cup D..en ik ben pas 15..k ben qua lichaam helemaal volgroeid..maar borsten blijven heel lang doorgroeien he....maar volgens mij heeft niemand te klagen..je hebt tenminste wat
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:54
Vaj
Vaj is offline
Ik heb het nooit opgemeten, maar ik denk ongeveer gelijk aan die van jou, bij cup b. Ik ben er tevreden mee.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 22:01
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Klein tepelhof, grote tepels !
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:45
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 08-10-2004 @ 14:05 :
mn tepels worden ook nooit hard. het zijn net kleuter dingetjes.
beter als dat ze altijd hard en groot zijn, zoals bij mij. in bikini zijn grote, harde tepels ook niet zo'n succes. en anders ook niet zo, voor het geval dat ze er door heen drukken.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten