Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 16:14
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-08-2004 @ 10:28 :
Wat een betoog, hard man. Niemand zit op dergelijke politiek correcte praatjes te wachten. Ik snap niet waar iedereen zich altijd zo druk over maakt, acts zoals Britney heb je nou eenmaal en die zal je altijd hebben en je komt er niet vanaf. Er zijn trouwens genoeg bands waarbij geld een grote rol speelt, maar natuurlijk niet bij jou favoriete bandje he? Koetsjiekoetsjie
mijn favoriete bandje doet zoiets niet nee

maar je hebt wel gelijk. op zich. in zekere mate. misschien. waarschijnlijk.

ja. .

als ik een band zou oprichten zou het mss ook wel voor een groot deel voor het geld zijn, je bekeert toch geen mensen met muziek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 16:20
RanC
RanC is offline
Het is tijd voor de...

_______.________|\_
|.The who gives a | ||\___
| __ fuck TRUCK __ l ||__||)
(@)(@)****(@)(@)****(@)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 16:22
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ik vind Britney dr liedjes ook best leuk om te luisteren, ik zal nooit zeggen dat ze een Genie is ofzo, en nee ze schrijft dr nummers niet zelf, maar dat is toch ook geen drama.

haar liedjes zijn best herkenbaar soms (voor pubermeisjes als ik hihi) en zoals Toxic blijft leuk om te horen.

ach ik kan t niet uitleggen, maar dat komt ook omdat ik van allerlei muziek hou
Oud 11-08-2004, 16:28
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
OMG, een topic over Britney waar geen einde aan lijkt te komen
Oud 11-08-2004, 16:44
Fog
Fog is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 11-08-2004 @ 17:11 :
en toch verdien je een aardig zakcentje . sterk en doorzettingsvermogen ja. maar ik heb toch absoluut 100% geen grijntje respect voor haar. echt niet. als jij gedreven wordt door je sletterigheid en geld. tsja.
ik word ook gedreven door sletterigheid
Oud 11-08-2004, 18:26
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 18:34
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 11-08-2004 @ 19:26 :
dem dacht ik eindelijk es als 1e op je onzinpraat te kunnen reageren, staat er alleen maar dit
Oud 11-08-2004, 18:35
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
little nemo schreef op 11-08-2004 @ 19:34 :
dem dacht ik eindelijk es als 1e op je onzinpraat te kunnen reageren, staat er alleen maar dit
het leuke is dat eigenlijk een tering hekel heb aan britney

ik wou gewoon kijken hoeveel truie mensen zouden denken

"oh god, britney, echt iets voor die snol van een CB"

Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 10-08-2004 @ 23:21 :
Is eigenlijk wel goed!!!

Ik heb laatst haar cd's gekregen van een simpele ziel en besloot deze simpele ziel te verbleiden door er ook naar te luisteren...

Wat blijkt, ik vind het best leuk

Britney heeft best leuke liedjes, sommige zijn zelfs gewoon superleuk!

Ik vraag me af hoe het komt dat zoveel mensen een afkeer tegen haar hebben (en haar muziek) want kwalitatief is het niet eens zo slecht.

keb nooit wat tegen haar gehad..vanaf t begin vond ik haar een erg leuke meid met leuke pop en ballads songs..de meesten zijn ook erg leuk om te luisteren ja
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 11-08-2004 @ 17:22 :
ik zal nooit zeggen dat ze een Genie is ofzo
Nee, dat was Christina Aguilera toch?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 10:37
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 11-08-2004 @ 19:35 :

Oud 12-08-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-08-2004 @ 11:36 :
Nee, dat was Christina Aguilera toch?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:54
Rabbit_Soup
Rabbit_Soup is offline
Is dit satire of meent ze wat ze zegt? Die vraagt heeft mij tijdens het lezen van Charismatic Bass' spraakmakend debuut 'Spears.'' Het hoofdstuk ''Oops i did it again'' heeft mij al geruime tijd beziggehouden. En eerlijk gezegd had ik er de aanvullende literatuur van een handvol interviews voor nodig om erachter te komen dat ik als lezer niet ruim honderd zeventig bladzijden lang in de maling was genomen.

CharismaticBass, die in Duitsland een eigen communicatiebureau runt, presenteert haar boek als een 'diagnose van de hedendaagse commerciële organisatie'. Dat is tenminste een helder referentiekader, dacht ik en vol belangstelling begon ik aan haar betoog. Ook al, of eerlijk gezegd: vooral, omdat de tekst op de achterflap het nodige vuurwerk beloofde: de auteur zou 'op een provocerende manier' duidelijk maken waarom presteren, discipline, heldere regels en verplichte omgangsvormen belangrijk zijn voor alle ondernemers en hun medewerkers. Ik ben het daar namelijk behoorlijk mee eens; bovendien hou ik wel van wat provocatie.

Maar al snel bekroop mij een unheimlich gevoel van vervreemding, want Bass commerciële organisatie lijkt nauwelijks op de commerciële organisaties die ik ken. Natuurlijk, bepaalde aspecten komen bekend voor, maar daar blijft het toch echt bij. En geloof me: ik kom op heel wat plaatsen. Hoe ziet 'de hedendaagse commerciële organisatie' er dan uit? Ik noem enkele opvallende kenmerken:
- Een normale werkdag bestaat niet meer; de eisen die aan medewerkers worden gesteld, zijn eindeloos - herkenbaar.
- Voortdurend wordt over alles onderhandeld - niet over alles, wel over te veel.
- Teamwork geldt als het hoogste ideaal, maar van samenwerking is geen sprake. Het 'gelijkberechtigde samenzijn' is een ideale voedingsbodem voor 'schaduwhiërarchieën, onderlinge concurrentie en subtiele machtsspelletjes' - nou, nou.
- Teamwork komt in de praktijk neer op 'geheel naar eigen inzicht en motivatie bezig zijn' - Sie wiedersprechen sich, Frau Mair. U schrijft immers dat het eindresultaat ook in 'de hedendaagse commerciële organisatie' wel degelijk telt!
- Geïnspireerd door het principe 'motiveren, niet leiden' verlagen werkgevers zich tot 'het bedenkelijke niveau van verwen- en beloningsentertainer' - ???
- Overal wordt plezier in het werk geëist (Mair schrijft letterlijk: 'Als we al moeten werken, dan moet het wel leuk blijven') - idem.
- Medewerkers moeten werk en privé zoveel mogelijk met elkaar integreren. Wee diegene die beide terreinen het liefst gescheiden houdt. Excommunicatie is zijn deel - zie hiervoor.

Zodra je beseft dat deze auteur meent wat zij schrijft, wil je natuurlijk maar wat graag weten hoe het er dan in haar eigen bedrijf aan toe gaat. Is deze mevrouw van het type practise what you preache? Dat lijkt er wel op, want medewerkers van Büro Charismatic Bass krijgen bij hun aantreden een boekje met plichten en regels. Dit boekje waarschuwt hen ervoor dat zij niet te veel plezier in hun werk moeten verwachten en geen overdreven voorstellingen van hun baan moeten hebben. Bij Büro Charismatic Bass regeert 'de banale routine van de alledaagse werkdag'.
Met een aantal van de Charismatic Bass -huisregels, die de leidraad van haar betoog vormen, is niks mis. Je werkt bijvoorbeeld alleen op doordeweekse dagen, van 9.00 tot 17.30 uur; je neemt dus geen werk mee naar huis. Je houdt je werkplek schoon. Bellen en e-mailen voor persoonlijke doeleinden doe je alleen in de pauzes. Leidinggevenden hebben het laatste woord.
Maar wat te denken van de volgende:
- Leidinggevenden en collega's spreek je onder kantoortijd met 'u' en met hun achternaam aan.
- Iedereen bemoeit zich met zijn eigen zaken.
- Als je over de zaak praat, heb je het niet over 'wij' maar over 'de zaak'.
- Over privé-aangelegenheden praat je onder het werk liefst helemaal niet en anders maximaal vijf minuten.
- Modewoorden als 'deadlines', meetings' en 'brainstorm' zijn verboden. Bij Büro Charismatic Bass hebben ze zelfs een officiële lijst met verboden woorden.
- De 'top' bepaalt wie wat doet; de medewerkers hebben zich daar maar naar te richten.
- Je houdt je aan deze regels, anders heeft dat consequenties.

Onder de vele prijzen die jaarlijks in de communicatiebranche worden uitgereikt, is er ook een voor arbeidsmarktcommunicatie. Mocht Charismatic Bass haar boekje hiervoor insturen, dan wordt zij zeker genomineerd voor de duidelijkheids-award. Wervend is haar betoog echter nauwelijks.

Toch is 'Spears' in korte tijd een bestseller geworden en dat mag best opmerkelijk heten. Want lekker leesbaar is het boek evenmin. Er is geen duidelijke plot; Charismatic Bass heeft gewoon haar bezwaren tegen 'de hedendaagse commerciële organisatie' op papier gezet, in een thematische ordening, maar als je halverwege bent, heb je weinig nieuws meer te verwachten. Bovendien mis ik een vleugje ironie.
Het succes zit 'm echter vooral in haar rücksichtslose afrekening met moderne management-trends als empowerment, zelfontplooiing, counselling en emotionele intelligentie. Werk moet weer maat en vorm krijgen, schrijft zij, en leidinggevenden moeten weer leiding geven. Dat wil zeggen: de vereiste voorwaarden voor het werk aanreiken door duidelijke eisen te stellen, vaste afspraken te maken en aanwijzingen te geven. 'Het is namelijk ons goed (contractueel overeengekomen) recht om van medewerkers te eisen dat zij hun prestatievermogen en kennis volledig ter beschikking stellen van de onderneming.'

Vooral dat laatste zal veel Britney fans als muziek in de oren klinken. Helaas is het in Nederland nog steeds not done dat overal rond te bazuinen en daarom is het zo fijn dat Charismatic Bass met haar boek de publieke opinie wat bewerkt. Niet dat we met z'n allen terug willen naar achterhaalde sturingsinstrumenten en structuren, maar over één ding zijn we het toch wel eens: het is mooi geweest; we gaan weer naar Britney Spears luisteren!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:42
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 11-08-2004 @ 19:35 :

en eigenlijk. heel eerlijk vond ik het wel iets voor jou ja . je hebt toch weer is gelijk

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 14:44.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 20:49
meisje
meisje is offline
Ik vind het wel hoorbaar, maar ze kan echt niet zingen. Britney is een entertainer en geen zangeres.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 22:21
Malfunction
Malfunction is offline
Gaaf, topics over Britney Spears !

Weten we waar we aan toe zijn.
Oud 13-08-2004, 22:47
Lotte
Lotte is offline
Britney rules!!! Ook al houd ik meer van alternatieve muziek. Het gaat niet om haar image, maar haar muziek Ik vind mensen die haar afkraken omdat dat op dit moment in is best wel kortzichtig. Over een tijdje is ze vast wel weer in, zul je zien hoeveel mensen dr dan weer goed vinden zingen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 00:07
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb hier nog een CD van britney.

Maar die was van m'n buurmeisje en nadat ze me een week lang heeft geteisterd met die CD heb ik hem gejat en met 7 spijkers hier aan de muur genageld.

Ze weet nog steeds niet waar hij is
Oud 14-08-2004, 00:10
Malfunction
Malfunction is offline
Citaat:
Lotte schreef op 13-08-2004 @ 23:47 :
Britney rules!!! Ook al houd ik meer van alternatieve muziek. Het gaat niet om haar image, maar haar muziek Ik vind mensen die haar afkraken omdat dat op dit moment in is best wel kortzichtig. Over een tijdje is ze vast wel weer in, zul je zien hoeveel mensen dr dan weer goed vinden zingen.
Weet je wat ik kortzichtig vind ? Mensen die Britney Spears kunnen waarderen om haar zangkunsten. Dat je haar waardeert om andere dingen zou ik nog enigzins in kunnen komen.
Oud 14-08-2004, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-08-2004 @ 23:38 :
Nou, als er iemand eer verdient voor de muziek (die ik bagger vind, maar dat terzijde) zijn het de schrijvers, niet Spears zelf.

Maar het is natuurlijk wel lastig muziek te schrijven die aanslaat bij de massa, hoe amuzikaal ze ook zijn.

Spears zelf verdient ook geen waardering voor haar zangtalent, want daar was volgens mij geen sprake van.
here here!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 01:50
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik vind dat zelfmoord *plingggplingpling* nummer best gaaf
Oud 14-08-2004, 02:33
Munky-2nd
Munky-2nd is offline
Het enige wat ik goed vindt aan britney spears is die cover van "Richard Cheese" van het nummer "Crazy"

"God I wanna fuck her!!!,,
Oud 14-08-2004, 13:44
RanC
RanC is offline
Dit is wat ik Britney's meest geniale werk vind.

(klik op "Hit Me Baby One More Time" en dan "reverse play")

De andere liedjes daar zijn ook geniaal...

Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:12
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Nieuwe liedje van Britney is echt
Oud 13-10-2004, 17:27
*oma*
*oma* is offline
tja... dat weet ik ook niet. Ze heeft iig haar imago goed en flink bijgevijzeld
Oud 13-10-2004, 17:36
Verwijderd
Waardeloos, sorry. Totaal niet mijn smaak. Argumenten over de kwaliteit van haar muziek er nog buiten gelaten
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:42
Verwijderd
Lekker mokkeltje
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 18:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Britney zuigt.
Oud 13-10-2004, 18:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
eXo schreef op 13-10-2004 @ 18:42 :
Lekker mokkeltje
Oud 18-10-2004, 10:55
Linda_87
Linda_87 is offline
Britney is stom!
Oud 18-10-2004, 11:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Linda_87 schreef op 18-10-2004 @ 11:55 :
Britney is stom!

Maar ik zou d'r wel doen!
Oud 18-10-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Pim Stab Back schreef op 14-08-2004 @ 01:10 :
Weet je wat ik kortzichtig vind ? Mensen die Britney Spears kunnen waarderen om haar zangkunsten. Dat je haar waardeert om andere dingen zou ik nog enigzins in kunnen komen.
hey meneertje...
mag ik u even mededelen dat britney ongetwijfeld een apart stemgeluid heeft, wel degelijk zuiver kan zingen en dus door mij (jazeker!) wel gewaardeerd wordt.

bye lieverd
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 17:52
nikka
nikka is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 18-10-2004 @ 18:20 :
mag ik u even mededelen dat britney ongetwijfeld een apart stemgeluid heeft
onze kat heeft ook een apart stemgeluid
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 19:46
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Pepsi reclame is ook !!
Oud 18-10-2004, 19:57
Darko
Darko is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 18-10-2004 @ 20:46 :
Pepsi reclame is ook !!
werkelijk, ik haat alles van britney, maar op dit moment toch wel het meest die pepsi reclame..
Oud 18-10-2004, 20:01
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 18-10-2004 @ 18:20 :
mag ik u even mededelen dat britney ongetwijfeld een apart stemgeluid heeft..
apart wel ja, maar dan alleen in negatieve zin
alhoewel ik nog nooit een vrouw mooi heb horen zingen..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:04
Paniccore
Paniccore is offline
Ze heeft aangekondigd er tijdelijk mee te stoppen
Oud 18-10-2004, 20:17
Bequiristain
Bequiristain is offline
Baby one more time was voor mij een reden om Britney gelijk in mijn muziekcollectie op te nemen.
Ik heb het altijd leuke en vrolijke muziek gevonden en ik ben eerlijk ik vind het ook een lekkere meid om te zien.

Britney is een commercieel bedrijf ze buit haar uiterlijkheden goed uit,ik vind haar laatste cd's wel wat minder worden,maar haar clips blijven erg boeiend
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 00:22
Verwijderd
Nou gaat et nog trendy worden om britney opeens goed te vinden.

Ach ja, Britney, where to begin...

ze schrijft geen muziek, ze schrijft geen teksten, Britney = een sterk team van producers.
neen, ze kan echt niet zingen, hoe graag sommigen dat ook wel willen geloven. Het doet pijn om toe te geven, maar Jessica simpson kan zingen, Anastacia kan zingen, christina aguilera kan zingen (Als we het dan toch in de popnimfenwereld moeten houden). Britney kan kreunen, voor zover haar beperkte stembereik dat al toelaat.
Ik Begrijp niet waarom ze op elk nummer als een hyperkinetische aap moet dansen. Wat stelt dat overdreven gedans nu eigenlijk voor??? Voegt dat iets toe? of is dat echt uitsluitend om te verbergen dat stemvastheid niet iedereen gegund is?
Ze mag ondertussen ook wel weer es wat kleren aandoen. Kheb et wel wat gehad met lelijke sletterige dansende meiden op me scherm. En aangezien ze duidelijk niet tevreden is met haar cupsize, zou ze beter echt een borstvergroting laten doen, moet ze niet meer zoveel moeite doen om haar kledij op te vullen, op te blazen of omhoog te duwen. Want die borsten die elke clip van grootte veranderen wekken een gigantische afkeer bij me op.
Tot slot wacht Ik ook nog op haar eerste intelligente woorden of handelingen.

Maar dat ben ik natuurlijk, als je die voorgekauwde rommel graag hoort, dan luister je toch gewoon...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-08-2004 @ 10:28 :
Wat een betoog, hard man. Niemand zit op dergelijke politiek correcte praatjes te wachten. Ik snap niet waar iedereen zich altijd zo druk over maakt, acts zoals Britney heb je nou eenmaal en die zal je altijd hebben en je komt er niet vanaf. Er zijn trouwens genoeg bands waarbij geld een grote rol speelt, maar natuurlijk niet bij jou favoriete bandje he? Koetsjiekoetsjie

jij zit daar niet op te wachten...groot verschil tussen jij en iedereen.
maar zoals je zegt ze is een act, ze is entertainment, en ik heb respect voor de maier die vast en zeker best zwaar zal zijn, hoe ze dat doet. ze kan aardig (niet goed) zingen, goed dansen en entertainen.
maar een muzikaal talent is ze natuurlijk niet
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:10
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 18-10-2004 @ 12:08 :
Maar ik zou d'r wel doen!
Nehhhh.
Oud 19-10-2004, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Linchpin schreef op 19-10-2004 @ 01:22 :
Nou gaat et nog trendy worden om britney opeens goed te vinden.

Ach ja, Britney, where to begin...

ze schrijft geen muziek, ze schrijft geen teksten, Britney = een sterk team van producers.
neen, ze kan echt niet zingen, hoe graag sommigen dat ook wel willen geloven. Het doet pijn om toe te geven, maar Jessica simpson kan zingen, Anastacia kan zingen, christina aguilera kan zingen (Als we het dan toch in de popnimfenwereld moeten houden). Britney kan kreunen, voor zover haar beperkte stembereik dat al toelaat.
Ik Begrijp niet waarom ze op elk nummer als een hyperkinetische aap moet dansen. Wat stelt dat overdreven gedans nu eigenlijk voor??? Voegt dat iets toe? of is dat echt uitsluitend om te verbergen dat stemvastheid niet iedereen gegund is?
Ze mag ondertussen ook wel weer es wat kleren aandoen. Kheb et wel wat gehad met lelijke sletterige dansende meiden op me scherm. En aangezien ze duidelijk niet tevreden is met haar cupsize, zou ze beter echt een borstvergroting laten doen, moet ze niet meer zoveel moeite doen om haar kledij op te vullen, op te blazen of omhoog te duwen. Want die borsten die elke clip van grootte veranderen wekken een gigantische afkeer bij me op.
Tot slot wacht Ik ook nog op haar eerste intelligente woorden of handelingen.

Maar dat ben ik natuurlijk, als je die voorgekauwde rommel graag hoort, dan luister je toch gewoon...
absoluut een quote waard..
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 09:30
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 18-10-2004 @ 21:04 :
Ze heeft aangekondigd er tijdelijk mee te stoppen
sow. wat denk je van al die oude wijven als jennifer lopez enzo, gvd, en ze blijven maar jong. ja hoor, je zou echt bijna denken dat ze 22 zijn. .
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 10:12
annia
annia is offline
Eigenlijk zou ik niet op dit topic moeten reageren. Is niet goed voor mijn imago

Britney spears kan ik niet waarderen, omdat ze geen eigen nummers schrijft en ik vind haar zangkwaliteiten ook niet vepletterd goed.
Oud 19-10-2004, 11:51
misz-mocrogirl
misz-mocrogirl is offline
effe kikeh of me plaatjeh et doet
Oud 19-10-2004, 11:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
misz-mocrogirl schreef op 19-10-2004 @ 12:51 :
effe kikeh of me plaatjeh et doet
[afbeelding]
wh00t
Oud 19-10-2004, 12:07
snoodaard
snoodaard is offline
Als ik in een goede bui ben mag ze me wel even pijpen.
Oud 05-02-2005, 19:06
D3nniz
D3nniz is offline
Brtiney schrijft wel eigen nummers. niet alles, maar ze heeft er toch wel wat (mee)geschreven.

Zoals:

Dear Diary
Lonely
Anticipating
Cinderella
Let Me Be
That's Where You Take Me
Me Against The Music
Showdown
Early Mornin'
Touch Of My Hand
The Hook Up
Shadow
Brave New Girl
Everytime
I've Just Begun Having My Fun

Nog meer, maar die zijn als bonustracks bij singles gekomen of nooit uitgebracht.

Haar nieuwste video heeft ze ook zelf geregiseerd net als My Prerogative en andere video's.

Ik las dat iemand zei dat haar gedans niks inbrengt, maar dan wordt het juist leuker. Wat is er nou aan als ze alleen maar een beetje stil zou staan ofzo, dat is saai.

Ze kan wel goed zingen, maar helaas doet ze het niet vaak live. Maar dat komt weer omdat ze danst. Ga jij maar eens dansen en zingen tegelijk.

Voor Everytime heeft ze trouwens zelf de muziek gemaakt.

Dus ze is echt niet alleen maar een dom blondje die alleen maar een beetje danst en zingt.

Ook geeft ze geld aan goede doelen en gaat ze soms landen af om te steunen.

Ze heeft ook 3 miljoen dollar aan Azie gegeven.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 19:39
BCR
BCR is offline
Die nieuwe lijkt een beetje op die van Gwen Stefani.
Oud 05-02-2005, 19:43
TommytheCat
TommytheCat is offline
interessant
Reageren

Regels voor berichten