Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 13:59
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Morgen jarig, en nog steeds voel ik er niets bij. Hopelijk komt dat gevoel toch morgen een beetje opzetten, want 17 heb ik altijd wel een mooie leeftijd gevonden. Ik keek er eerst ontzettend tegenop om die leeftijd te halen, maar de laatste tijd juist helemaal niet. Dus ben eigenlijk wel een beetje trots op mezelf, en dat mag mijn hoofd de rest van mij ook eens duidelijk gaan maken!

Wel morgen gesprek met coordinator en therapie.. dat is wat minder, maar ik hoop dat het mee zal vallen.
Oud 20-10-2004, 14:28
*ABC*
*ABC* is offline
Ik vind 17 ook een mooie leeftijd. Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jij. Ik word over een paar maanden 16 maar op de een of andere manier staat dat me niet aan.
Raar, maar goed.
Oud 20-10-2004, 14:55
ilse
ilse is offline
Ik... heb... het... ZO HELEMAAL GEHAD MET JOU!!!

kan je niet eeeeeven normaal doen en niet zo op je teentjes getrapt?

Oud 20-10-2004, 14:56
ilse
ilse is offline
ff jeugdzorg bellen zo
Oud 20-10-2004, 15:16
waves
waves is offline
Je bent een schijnheilige trut!!!!!!!!!!!!!!!! Zeg dan gewoon dat je me niet mag maar zit niet over me te zeiken tegen haar dat je me niet mag terwijl je tegen mij zo gewoon doet!!!!!!!! Voor haar is het niet leuk om te horen, zij is ook mijn vriendin en nu geef je haar het gevole dat ze moet kiezen terwijl ze dat niet wil!!!!!!!!!!

en mijn lieve vriendje is heel erg lief!
Oud 20-10-2004, 15:21
Verwijderd
Goedzo, ga maar weer zitten janken. ik ben het zo spuugzat. ze willen allemaal wat anders van me, zeggen allemaal andere dingen tegen me, en dan godverdegodver doe ik het allemaal verkeerd. fijn voor je zelfbeeld, goed voor je zelfvertrouwen. misschien moet ik er maar gewoon stoppen en ander werk zoeken. maar als ik daar stop, stop ik ook met alles. dan zoekt iedereen het maar uit.
Oud 20-10-2004, 15:40
Quiana
Quiana is offline
*kreunt*

Ik heb echt spijt van vandaag. Dat ik überhaupt al gegaan
ben...
Oud 20-10-2004, 15:49
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik heb vakantie!!!
Wel nog een beetje leren en zo, en zaterdag op vakantie!
Oud 20-10-2004, 16:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Quiana schreef op 20-10-2004 @ 16:40 :
*kreunt*

Ik heb echt spijt van vandaag. Dat ik überhaupt al gegaan
ben...
?
Oud 20-10-2004, 17:18
Verwijderd
Gohgoh. Wat een intresse toch weer Daar ging mijn humeur.

Maar ik ben vandaag gaan shoppen en dat was echt eens nodig. Ik wist niet dat ik in een maat 36 paste, maar een 34 zat echt te strak dus ik voel me zo goed
De rest van de week weer vroeg op. Alleen op zondag uitslapen. Nouja maakt niet uit, er staat genoeg leuks op de planning
Oud 20-10-2004, 17:26
$un$hine
$un$hine is offline
ik dacht toch echt even dat het beter ging gister.. en dan krijgen we nu dit weer..
Oud 20-10-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-10-2004 @ 12:10 :
Ik vraag me nou de hele tijd af, of ze niet iets met mij genomen heeft, omdat ze M. niet kon krijgen/ M. te vergeten.
een vraag die alleen zij kan beantwoorden

ja dames en heren *tromgeroffel*
hier is ilona vanaf dr eigen laptop
Oud 20-10-2004, 19:26
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Moet dat nou persee in de herfst, zo'n dipje?

Uhu! Ikke krijg straks ook n laptop!!
Oud 20-10-2004, 19:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En van je "vrienden" krijg je ook al zoveel begrip en steun, he...
Oud 20-10-2004, 19:58
marrel
marrel is offline
k weet niet hoe serieus ik het moet nemen, k moet het er toch eens een keer over hebben k wil niemand kwetsen mocht er een keer "wat tussen komen"

Lekker geshopt vandaag eigenlijk maar 2 uurtjes maar ik heb eindelijk nieuwe broeken gevonden die paste!

en ik heb geen zin in morgen je kunt er donder op zeggen dat dat gezijk wordt
Oud 20-10-2004, 20:02
metallica
metallica is offline
Tja, hoe is het? Hoe gaat het? Ik weet het eigenlijk niet meer...
Of goed het juiste woord is nee, maar ik zeg t toch maar
Verdomme, ik wou dat ik niet zo'n dromer was, maar een onverbeterlijke realist...Bah
Oud 20-10-2004, 20:13
Verwijderd
Opeens sta je in de v&d een rokje te passen met een leuk vestje en dan denk je : oeh best wel sexy

Voor de rest gaat het wel
Oud 20-10-2004, 20:18
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-10-2004 @ 20:39 :
En van je "vrienden" krijg je ook al zoveel begrip en steun, he...
Het zijn kennelijk geen vrienden, niet binnen jouw begrip vrienden. Dump ze, zoek andere mensen, en dan voel je je meteen minder rot, want als het je vrienden niet meer zijn en jij je 'liefde' niet verspilt aan mensen die het kennelijk niet verdienen, kunnen ze je ook niet meer zoveel verdriet en kutgevoel brengen...

Leuk hem weer ff te zien . Was alleen beetje moe en volgens mij niet optimaal gezelschap, maar ja...
Oud 20-10-2004, 20:35
Verwijderd
[egotripmodus aan/]

mijn vader voor de 10e keer op rij met stratego verslagen

[egotripmodus uit/]

Oud 20-10-2004, 20:53
Verwijderd
Leuke dag gehad Alleen fucking rugpijn nu, in de trein ook al in slaap gevallen en wakker geworden met kramp
Oud 20-10-2004, 21:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Met 'n goede vriendin gesproken en ook met M.
En heel kort met m'n ex.
't Gaat wel weer nu.
Oud 20-10-2004, 21:12
Balance
Balance is offline
Heb me de afgelopen dagen over een aantal (grote) angsten heen gezet, dus nou ben ik wel trots op mezelf
Wat minder trots ben ik op m'n leerprestaties tot nu toe voor m'n tentamen vrijdag
Oud 20-10-2004, 21:37
Verwijderd
Mn vader is weer thuis.
Al doet hij z'n best om aardig te doen, ik heb hem de afgelopen dagen geen moment gemist.

Laatst gewijzigd op 20-10-2004 om 21:42.
Oud 20-10-2004, 21:57
Verwijderd
Je wilde mij nooit pijn doen, zei je, maar ik wist beter. Nu ik terug denk/kijk voel en zie ik pijn
En nu wil ik schelden, schoppen en al mijn agressie kwijt. Maarrr ik ga naar bed, morgen staat er weer een lange dag voor de deur
Oud 20-10-2004, 22:51
Fade of Light
Fade of Light is offline
Godver Kim! Grote replky, inbox vol en ik ben moe grr

Het gaat wel goed geloof ik
Oud 20-10-2004, 22:59
DarkPino
DarkPino is offline
nou het meisje waark supe rverliefd op was hield me nou al 3 weken aant lijntje totdat ik er vanavond achter kwam dat z enog steeds met der ex wou terwijl ze zei dat ze niks meer voor hem voelde
we zouden voor morgen afspreken maar ze heeft al met HEM afgesproken :@ en daar moest ik zelf achter komen
toenk er wat van zei zij ze dat et niej waar was
uiteindelijk smsde ze me net dat ze me idd niet leuk vond
leuk hea
niet interessant
Oud 20-10-2004, 23:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-10-2004 @ 19:43 :

ja dames en heren *tromgeroffel*
hier is ilona vanaf dr eigen laptop
Ok, dank je voor de waarschuwing/mededeling. Als het forum er binnenkort uitligt, weten we ten minste waar het aan ligt
Oud 21-10-2004, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 21-10-2004 @ 00:03 :
Ok, dank je voor de waarschuwing/mededeling. Als het forum er binnenkort uitligt, weten we ten minste waar het aan ligt
ik ben beetje nerd
maar met mn memorystick werkt t nog niet
Oud 21-10-2004, 00:19
Verwijderd
GAH! Waugh!
Oud 21-10-2004, 00:22
DarkPino
DarkPino is offline
ik verveel me echt dodelijk...
zijn er geen interessante mensjes die interessante gesprekken willen aangaan op het o zo interessante msn?
Oud 21-10-2004, 08:16
Sterretje*
Sterretje* is offline
Gisteren naar de bios geweest. De film The bourne Supremac, is een aanrader. Vandaag ga ik, samen met een vriendin, naar een museum. Ik heb leuke dingen gedaan in de herstvakantie. Toch zal ik dit weekend mijn huiswerk moeten maken...
Ondanks dat alles goed gaat, voel ik me niet zo erg goed. Ik vind mezelf dik en die gedachte blijft me maar achtervolgen. Ik sport zowat elke dag, eet heel gezond en toch...
Soms voel ik me anders dan anderen. Mijn moeder zegt dan dat iedereen anders is, niemand is immers hetzelfde. Dat weet ik wel, alleen...zucht...ik weet niet.
Oud 21-10-2004, 08:18
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 21-10-2004 @ 09:16 :
Gisteren naar de bios geweest. De film The bourne Supremac, is een aanrader. Vandaag ga ik, samen met een vriendin, naar een museum. Ik heb leuke dingen gedaan in de herstvakantie. Toch zal ik dit weekend mijn huiswerk moeten maken...
Ondanks dat alles goed gaat, voel ik me niet zo erg goed. Ik vind mezelf dik en die gedachte blijft me maar achtervolgen. Ik sport zowat elke dag, eet heel gezond en toch...
Soms voel ik me anders dan anderen. Mijn moeder zegt dan dat iedereen anders is, niemand is immers hetzelfde. Dat weet ik wel, alleen...zucht...ik weet niet.
Waarin voel je je anders dan anderen?
Oud 21-10-2004, 09:31
snoopy
snoopy is offline
gromgrmbl
Ik sta helemaal te trillen op m'n benen. Wat een stom kind, zeg.
We hebben een misverstand en tsja... één van ons zal ongelijk moeten bekennen en zij doet echt zo stom. AAAAAAARGH! Alsof zij de enige is die gelijk kan hebben...

M'n vriend belde vanacht om te zeggen dat ie me heel erg lief vindt "en dan niet een beetje lief, maar heel, heel erg lief "

En ik ga zaterdag uit! Woooh... das echt lang geleden... (jaren geleden, zelfs... naja... k ga natuurlijk wel "uit", wat drinken of naar de bioscoop, maar "echt" uit is heel lang geleden)
Oud 21-10-2004, 12:23
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Het doet me nog steeds niets, en ik heb helemaal geen zin om het te vieren. Stomme ik..
Oud 21-10-2004, 12:24
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 21-10-2004 @ 09:16 :
Mensen die zich anders voelen (op de manier als jij) zijn vaak ook erg speciaal. Het hoeft niet perse negatief te zijn.. *knuffel*
Oud 21-10-2004, 12:28
ilse
ilse is offline
ik weet het niet meer...

kan dan niemand me vertellen dat alles weer goed komt? dat ik weer gewoon naar school kan zonder al dat gedoe...

mama, kom weer naar huis!!
Oud 21-10-2004, 12:34
ilse
ilse is offline
dat nu juist jij me moet helpen... het doet zeer wat je zegt maar je hebt o zo gelijk...
-->MuLtIfAsE <-- ilse niet doen !!!!!!!!! is je msn naam nu...

zo lief... en tegelijkertijd zo pijnlijk...
niet omdat ik je nogop die manier leuk vindt..
maar omdat je me toen niet zo kon helpen en juist nu wel...

je bent toch wel lief...
Oud 21-10-2004, 12:49
Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd Laura

Ontopic:
Ik moet nou echt eens iets zinvols gaan doen.
Oud 21-10-2004, 13:16
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
dreen schreef op 21-10-2004 @ 13:49 :
Gefeliciteerd Laura

Ontopic:
Ik moet nou echt eens iets zinvols gaan doen.
Idd, gefeliciteerd

Hmm...voor mij geldt hetzelfde...maarja k heb me net als beloning voor het boodschappen doen gegeven dat ik even op t forum mag Nu nog zorgen dat het even ook even blijft en niet lang wordt
Oud 21-10-2004, 13:40
Verwijderd
bluh...op..........
Oud 21-10-2004, 14:08
Verwijderd
Krijg toch allemaal de klere, val voor mijn part allemaal dood...

weet je wat? ze verrotten maar. ze stikken maar in hun werk. ik wil er niet meer werken, ik mag er niet meer werken. ik ben te jong, kan het nog niet aan. sodemieter op, gooi het daar maar op. in plaats van dat ze zelf eens in overeenstemming komen, gooien ze het bij mij op mn schoot. je werkt met mensen, hoor! dan gaat er wel eens wat fout. laten we met zn allen een front vormen, laten we maar weer met haar gaan praten.

en nou heeft ze ook nog de huisarts gebeld. moet ik morgen mee gaan praten. ik zit niet te wachten op hulp of goedbedoelde adviezen. ik wil toch al niets meer, ik heb nergens meer zin in, ik sluit me wel op ofzo. verdwijn. nee, ik verdwijn wel. opgeruimd staat netjes.
Oud 21-10-2004, 14:53
Verwijderd
damn

k zou alles wel op willen schrijven..
maar wat heeft het voor zin..

shit...
Oud 21-10-2004, 15:27
Verwijderd
Toch gefeliciteerd Aragnabite.

Waarom?

En nou wil ik mezelf iets aan doen.

Oud 21-10-2004, 16:23
Verwijderd
vandaag voel ik me weer wat beter Ligt het aan het weer, mijn kleding, of mijn hormonale gestel? Ik weet het niet, maar ik hoop dat ik voorlopig geen dip meer heb..

En ik besef me opeens hoe dankbaar ik mijn vriendinnetjes mag zijn dat ze me altijd willen opvrolijken en mijn moeder dat ze lief is en mezelf, dat ik ondanks alles van mezelf blijf houden.
Oud 21-10-2004, 17:09
Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 21-10-2004 @ 09:18 :
Waarin voel je je anders dan anderen?
Toen ik vertelde hoe ik me voelde aan een vriendin die ik kende uit mijn opnameperiode herkende ze dit gevoel hélemaal niet. Ik voel me anders dan anderen. Waarin voel ik me anders? Vaak heb ik een negatief gevoel over de toekomst. Dan wil ik eigenlijk niet leven, voel ik me een vreemde in deze wereld. Iedereen ziet er mooi uit en ik ben ontevreden over mezelf. Pff..misschien zeik ik gewoon teveel. En denk ik alleen maar dat enkel ik me zo voel, maar voelen anderen zich net zo...
Oud 21-10-2004, 17:12
Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 21-10-2004 @ 13:24 :
Mensen die zich anders voelen (op de manier als jij) zijn vaak ook erg speciaal. Het hoeft niet perse negatief te zijn.. *knuffel*
Lief van je! Ik voel me gelijk een stuk beter (< ik meen het).
Fijn om toch ff te weten dat je er niet helemaal alleen voor staat. Over 2 weken Schoolexamen, daar maak ik me nu al erg druk over...en dan ben ik ook sneller uit balans zeg maar...
Ik moet doorzetten, mezelf respecteren en de dingen doen die ik wil doen.
(* Magic_STAR schopt zichzelf even onder de kont *)
Oud 21-10-2004, 17:29
zus
zus is offline
Vanmiddag met me vriend foto's wezen maken in het bos was leuk! Net 500 pasjes gedaan op me fitnessapparaat, ben trots op mezelf Nog nooit zoveel in 1x gedaan..

Nog steeds op zelfde gewicht, gelukkig niks bij aan sinds dat dagje winkelen..Al 6 kilo van de 20 eraf
Oud 21-10-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
zus schreef op 21-10-2004 @ 18:29 :
Vanmiddag met me vriend foto's wezen maken in het bos was leuk! Net 500 pasjes gedaan op me fitnessapparaat, ben trots op mezelf Nog nooit zoveel in 1x gedaan..

Nog steeds op zelfde gewicht, gelukkig niks bij aan sinds dat dagje winkelen..Al 6 kilo van de 20 eraf
dat goed zeg
Oud 21-10-2004, 19:25
metallica
metallica is offline
Gefeliciteerd Laura

Morgen naar Mir En een 9.6 voor wiskunde gehaald is eens iets anders als die 5.6 van de vorige keer, al was dat om de rekenfoutjes en niet omdat ik de stof niet snapte. Het lullige is wel dat het gemiddeld een 7.6 is. Ik wil een 8 of hoger
Oud 21-10-2004, 19:41
snoopy
snoopy is offline
aaaargh. Ben gewoon nog steeds boos op dr.
En daarmee moet ik nog tot eind april samenwerken...

Regels voor berichten