Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2004, 12:36
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-10-2004 @ 13:34 :
Pff, ik vind Slipknot gewoon kut, stoer of niet.
aha, maar t is toch wel een feit dat heel veel mensen hier de hele tijd bezig zijn om slipknot af te zeiken om stoer gevonden te worden, want o jee als je slipknot leuk vindt....
Oud 24-10-2004, 12:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik heb gister aan iemand voorzichtig proberen te vertellen dat het muzikaal misschien nog best goed in elkaar zou kunnen zitten.

zijn reactie was "hou je bek en drink je bier op"
Oud 24-10-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 24-10-2004 @ 13:38 :
Ik heb gister aan iemand voorzichtig proberen te vertellen dat het muzikaal misschien nog best goed in elkaar zou kunnen zitten.

anders mag je even een eigen mening hebben ofzo
Oud 24-10-2004, 12:50
EternalNemesis
EternalNemesis is offline
Ik vind slipknot zeker wel goed... het zit goed in elkaar en ze zingen in ieder geval over iets wat echt is en niet van dat lamme geouwehoer over ... blingbling en die zooi

Slipknot \m/
Oud 24-10-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 24-10-2004 @ 13:36 :
aha, maar t is toch wel een feit dat heel veel mensen hier de hele tijd bezig zijn om slipknot af te zeiken om stoer gevonden te worden, want o jee als je slipknot leuk vindt....
ja precies
Oud 24-10-2004, 13:00
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 24-10-2004 @ 13:38 :

ja, en net zoals mensen die zeggen: daar hoef je niet voor naar een concert, ik kan ook wel wat in een microfoon schreeuwen. sommige mensen moeten zich niet zo aanstellen en de hele tijd zeggen dat slipknot o zo kut is, alleen omdat het zogenaamd stoer is om dat te zeggen.
Oud 24-10-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 24-10-2004 @ 14:00 :
ja, en net zoals mensen die zeggen: daar hoef je niet voor naar een concert, ik kan ook wel wat in een microfoon schreeuwen. sommige mensen moeten zich niet zo aanstellen en de hele tijd zeggen dat slipknot o zo kut is, alleen omdat het zogenaamd stoer is om dat te zeggen.
maar ookal schijnt het stoer te zijn om slipknot kut te vinden, ik moet toch echt toegeven dat zelfs als het keistoer was om het gaaf te vinden ofzo ik het nog niet echt prettig zou vinden om naar te luisteren. het is gewoon niet helemaal mijn muziek. maar fijn dat er mensen zijn die het wel echt waarderen
Oud 24-10-2004, 13:04
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 24-10-2004 @ 14:01 :
maar ookal schijnt het stoer te zijn om slipknot kut te vinden, ik moet toch echt toegeven dat zelfs als het keistoer was om het gaaf te vinden ofzo ik het nog niet echt prettig zou vinden om naar te luisteren. het is gewoon niet helemaal mijn muziek. maar fijn dat er mensen zijn die het wel echt waarderen
nee en dat kan ook dat het niet helemaal jouw muziek is, iedereen heeft een andere muzieksmaak en het zou niet goed zijn als iedereen hetzelfde leuk zou vinden. maar sommige mensen moeten gewoon respecteren dat er mensen zijn die wel van slipknot houden en die de muziek wel leuk vinden, maar dat is niet altijd het geval hier.
Oud 24-10-2004, 13:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 24-10-2004 @ 13:46 :
anders mag je even een eigen mening hebben ofzo

ik was dronken en kraamde onzin uit
Oud 24-10-2004, 13:09
Verwijderd
Van mij mag je hoor, ik heb het vroeger ook geluisterd en probeer dat niet (zoals de meeste mensen hier) te verbergen, maar nu vind ik het gewoon kut. Wil niet zeggen dat je er van mij niet naar mag luisteren hoor, ga je gang...
Oud 24-10-2004, 13:11
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 24-10-2004 @ 14:04 :
nee en dat kan ook dat het niet helemaal jouw muziek is, iedereen heeft een andere muzieksmaak en het zou niet goed zijn als iedereen hetzelfde leuk zou vinden. maar sommige mensen moeten gewoon respecteren dat er mensen zijn die wel van slipknot houden en die de muziek wel leuk vinden, maar dat is niet altijd het geval hier.
ja dat is wel een beetje zo. dan zeg je dat je van slipknot houd en dan ben je meteen dom en wannabe enzo. dat geloof ik best. das een beetje dom
Oud 24-10-2004, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 24-10-2004 @ 14:08 :
ik was dronken en kraamde onzin uit
hehe ooh dan mag dat
Oud 24-10-2004, 13:18
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 24-10-2004 @ 14:11 :
ja dat is wel een beetje zo. dan zeg je dat je van slipknot houd en dan ben je meteen dom en wannabe enzo. dat geloof ik best. das een beetje dom
klopt
Oud 24-10-2004, 13:37
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 24-10-2004 @ 13:08 :
ja, ik vond slayer niet zo heel erg goed, maarja, dat is mijn mening
Citaat:
Anarchy's Child schreef op 23-10-2004 @ 21:29 :
khoorde van mensen die naar ut concert in nederland zijn geweest dat slayer echt heeeeeeel slecht was, ze speelde ook iedere keer dat zelfde deuntje ensow
Ik ben er zelf niet geweest, maar:

"Er kon maar een band terecht headliner zijn en dat was natuurlijk Slayer. De kater die ik na optredens vorig jaar op With Full Force en Wacken heb overgehouden is weg. Vanavond liet de band zien waar ze toe in staat is. Strak en met een keigoede setlist waarin het enige minpunt was dat ze wel iets langer mochten spelen van mij. Na de opener Disciple was het tijd voor War Ensemble. De toon was gezet. Het viel me op dat Tom verrassend goed bij stem was. Eerder op deze tournee verloor hij deze tijdens een optreden. De show was werkelijk verbluffend, want Slayer had er zin in. Alle te verwachte nummers passeerden de revu. Toch bleven nummers van Reing In Blood lange tijd uit. Maar na een geweldig uitgevoerde Hell Awaits kwam er dan toch een korte samenvatting van Reign In Blood, waar er aan het eind een letterlijke bloedregen op het podium ontstond. Alle wonden van de vorige festivaloptredens zijn geheeld, dit is Slayer zoals ze moeten zijn."
Oud 24-10-2004, 13:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
hehe
Oud 24-10-2004, 13:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
een vriend van mij was ook geweest. Het leukste vond hij nog het contrast tussen de echte 40-jarige metalluisterende bierbuiken en de clowns.
Oud 24-10-2004, 13:44
Master of Puppets
Hehe ik heb gehoord dat al die Slipknot kiddo's die in het voorste vak stonden op de grond gingen zitten tijdens Slayer
Oud 24-10-2004, 13:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
haha het moet niet gekker worden. Cultuurbarbaren, ik zeg het je!
Oud 24-10-2004, 13:46
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 24-10-2004 @ 14:44 :
Hehe ik heb gehoord dat al die Slipknot kiddo's die in het voorste vak stonden op de grond gingen zitten tijdens Slayer
er waren geen vakken
Oud 24-10-2004, 13:47
Verwijderd
Ik haat slipknot omdat het cool is om slipknot te haten en omdat ik ze kut vind.
Oud 24-10-2004, 14:12
Master of Puppets
Citaat:
JJ13 schreef op 24-10-2004 @ 14:46 :
er waren geen vakken
Ik had het over Düsseldorf.
Oud 24-10-2004, 14:19
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 24-10-2004 @ 15:12 :
Ik had het over Düsseldorf.
ok
Oud 24-10-2004, 14:21
Verwijderd
gister weer van die elfjarige "mAgGoTs" in de winkel, erg vervelend
Oud 24-10-2004, 14:25
Master of Puppets
Citaat:
suicidal eendje schreef op 24-10-2004 @ 15:21 :
gister weer van die elfjarige "mAgGoTs" in de winkel, erg vervelend
Hehe, details?
Oud 24-10-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Master of Puppets schreef op 24-10-2004 @ 15:25 :
Hehe, details?
2 mannetjes met spikes om hun nek/arm/ noem het maar op, met uiteraard de slipknot schirtjes aan die gratis koffie lopen te zuipen en vervolgens de shop & service automaat lopen te slopen, hadden zovaak op print gedrukt dat de bonnetjes vast kwamen te zitten en als je er wat van zegt staan ze je aan te kijken als 2 kinderen van 5, stoer
Oud 24-10-2004, 14:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 24-10-2004 @ 15:28 :
2 mannetjes met spikes om hun nek/arm/ noem het maar op, met uiteraard de slipknot schirtjes aan die gratis koffie lopen te zuipen en vervolgens de shop & service automaat lopen te slopen, hadden zovaak op print gedrukt dat de bonnetjes vast kwamen te zitten en als je er wat van zegt staan ze je aan te kijken als 2 kinderen van 5, stoer
Hè bah, koffie.
Oud 26-10-2004, 21:17
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Ik vind Slipknot eigenlijk net een stel schreeuwende en dansende smurfen...
Maar toch heb ik pas die nieuwste cd gekocht, die is wel goed
Verder heb ik Heretic en Wait&Bleed en Snap op me pc als losse mp3...ook wel aardige nummers.

Ergens zijn ze best grappig.

Heb een Live Concert van MTV opgenomen van de week dat ze een keer in Londen gaven, geen idee wanneer. Best Ruig. Alleen vind ik die gasten behoorlijk gestoord...

Ik heb ze ook in de Arena gezien 21 juni maar daar was het geluid 100x bagger. Bij Korn was het geluid trouwens ook wel slecht. Bij Metallica gelukkig wel beter geluid.

Maar echt fan van Slipknot ben ik niet en zal ik nooit worden...ookal heb ik een cd van ze die ik best vaak luister.

En tja, dat al die jonge pubertjes Slipknot stoer vinden, laat ze lekker!

Doeg,
Linda
Oud 27-10-2004, 08:00
Caligula
Caligula is offline
Het is niet dat't jonge pubertjes zijn, het is meer dat ik me afvraag wat zelf zij dr eigelijk in zien.

Slipkont==BAGGER
Oud 31-10-2004, 18:15
Verwijderd
14 Wie is er naar slayer /slipknot geweest?? was kk vet
Oud 31-10-2004, 18:47
annia
annia is offline
ik zag deze topic titel en ik zat me bij voorbaad al te verkneukelen (wat een woord) om de reacties. haha
Slipknot is vreselijke herrie. Nu is vreselijke herrie bij definitie niet slecht maar wel als het vreselijke slechte herrie is. En dat is slipknot dus.
Oud 31-10-2004, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 27-10-2004 @ 09:00 :
Het is niet dat't jonge pubertjes zijn, het is meer dat ik me afvraag wat zelf zij dr eigelijk in zien.

Slipkont==SHIT
fight fire with fire
Oud 31-10-2004, 19:43
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
koekjes schreef op 31-10-2004 @ 20:20 :
fight fire with fire
Ending is near
Oud 31-10-2004, 19:51
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
koekjes schreef op 31-10-2004 @ 20:20 :
fight fire with fire
uhuh

swaer heerschend nummer
Oud 31-10-2004, 19:52
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
pipo_popihaha schreef op 31-10-2004 @ 19:15 :
14 Wie is er naar slayer /slipknot geweest?? was kk vet
Moet zeggen dat jij ook zo door kan gaan voor een 14-jarige. is er een post waarin je nog geen 'kk' hebt gebruikt?

Tss.
Oud 31-10-2004, 20:41
Martijn
Martijn is offline
Ze zijn best fout maar sommige nummers vind ik stiekem wel leuk
Oud 01-11-2004, 09:23
Verwijderd
ja srry ging er ff op los na dat mijn (zwaar mislukte topic over slayer) was ik ff p-issed
Oud 01-11-2004, 19:08
Verwijderd
Vanmiddag meegemaakt:

Ik loop in mijn ubercoole Children of Bodom shirtje in een of andere winkel. Komt er een jochie aan van een jaar of tien, elf, in een Slipknot shirtje. Vraagt ie aan mij: 'Is dat Rock?' Ik 'Wat?' (wijst naar shirtje) O dat. Nee niet echt Rock. Meer Metal eigenlijk. 'O' 'Weet je wat Metal is?' 'Nee.' 'Slipknot is ook Metal hoor' Ventje: 'O'
'Ik dacht dat Slipknot Rock was. En KoRn is dat ook Metal?' 'Ja, KoRn zou je ook Metal kunnen noemen.' En Limp Bizkit? En Nirvana? Nirvana niet echt nee, Limp Bizkit wel denk ik.'
Vervolgens vraagt ie: 'Hebben Children of dinges van jou shirtje ook maskers op?' 'Nee' 'Slipknot wel. Slipknot is goede muziek man.' 'Vind ik niet.' 'Wel man. Die zanger is heel goed man, weet je hoe hard die kan schreeuwen.' 'Valt wel mee hoor, de enige die ik een beetje goed vind is de drummer.' 'O die clown bedoel je' 'Nee man die andere die dwerg' 'Huh hoezo die clown is toch de drummer?' *thomas slaat zichzelf voor zijn hoofd* en vraagt: 'Wat is dan je favoriete nummer?' '555 to the 666!!!!' 'Begint keihard door de winkel te schreeuwen: '555 to the 666' (Mensen kijken ons aan, ik kijk ze aan zo van hier hoor ik niet bij) Vervolgens kijkt hij naar mijn In Flames ring. 'He die ken ik.' 'Ja?' 'Ja. Die staan in de Large' 'Heb je de muziek wel eens gehoord?' 'Nee maar ze zijn vast wel goed want ze staan in de Large' 'Waarom luister je eigenlijk naar Slipknot?' 'Mijn broer luistert het ook' Hij liep me inmiddelse door de hele winkel achterna, terwijl ik al na de kassa liep om af te rekenen, ging naast me staan en vroeg nog of ik Korn, Limp Bizkit, Linkin Park, Nirvana en Papa Roach goed vond, waarna ik 5x nee antwoordde en de winkel uitliep, hij liep nog mee tot aan de deur.

Haha, 555 to the 666 is niet eens een nummer van Slipknot. Dit ter illustratie welk volk het aantrekt
Oud 01-11-2004, 19:32
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
thomaster87 schreef op 01-11-2004 @ 20:08 :
Vanmiddag meegemaakt:

Ik loop in mijn ubercoole Children of Bodom shirtje in een of andere winkel. Komt er een jochie aan van een jaar of tien, elf, in een Slipknot shirtje. Vraagt ie aan mij: 'Is dat Rock?' Ik 'Wat?' (wijst naar shirtje) O dat. Nee niet echt Rock. Meer Metal eigenlijk. 'O' 'Weet je wat Metal is?' 'Nee.' 'Slipknot is ook Metal hoor' Ventje: 'O'
'Ik dacht dat Slipknot Rock was. En KoRn is dat ook Metal?' 'Ja, KoRn zou je ook Metal kunnen noemen.' En Limp Bizkit? En Nirvana? Nirvana niet echt nee, Limp Bizkit wel denk ik.'
Vervolgens vraagt ie: 'Hebben Children of dinges van jou shirtje ook maskers op?' 'Nee' 'Slipknot wel. Slipknot is goede muziek man.' 'Vind ik niet.' 'Wel man. Die zanger is heel goed man, weet je hoe hard die kan schreeuwen.' 'Valt wel mee hoor, de enige die ik een beetje goed vind is de drummer.' 'O die clown bedoel je' 'Nee man die andere die dwerg' 'Huh hoezo die clown is toch de drummer?' *thomas slaat zichzelf voor zijn hoofd* en vraagt: 'Wat is dan je favoriete nummer?' '555 to the 666!!!!' 'Begint keihard door de winkel te schreeuwen: '555 to the 666' (Mensen kijken ons aan, ik kijk ze aan zo van hier hoor ik niet bij) Vervolgens kijkt hij naar mijn In Flames ring. 'He die ken ik.' 'Ja?' 'Ja. Die staan in de Large' 'Heb je de muziek wel eens gehoord?' 'Nee maar ze zijn vast wel goed want ze staan in de Large' 'Waarom luister je eigenlijk naar Slipknot?' 'Mijn broer luistert het ook' Hij liep me inmiddelse door de hele winkel achterna, terwijl ik al na de kassa liep om af te rekenen, ging naast me staan en vroeg nog of ik Korn, Limp Bizkit, Linkin Park, Nirvana en Papa Roach goed vond, waarna ik 5x nee antwoordde en de winkel uitliep, hij liep nog mee tot aan de deur.

Haha, 555 to the 666 is niet eens een nummer van Slipknot. Dit ter illustratie welk volk het aantrekt
x 9292749247239472947 + 24982048089385

Je trekt het verkeerde volk aan.
Oud 01-11-2004, 19:35
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
verhaal
OMFG.

Slipknot heeft significant slechte invloed op het intelligentiepeil van kinderen.
Oud 01-11-2004, 19:36
Verwijderd
omg vorige week ofzo
kwam left behind van Slipknot bij the boxx
en toen zat mijn zusje naast mij
en die durfde niet te kijken
en ze begon bijna te huilen
Oud 01-11-2004, 19:49
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Vanmiddag meegemaakt:

Stront & Sperma

van wie is dat nummer dan?
Oud 01-11-2004, 20:17
De Dood
De Dood is offline
das de nieuwe van children of bodom samen met in flames
Oud 01-11-2004, 20:40
HypocrieteTeef
HypocrieteTeef is offline
Het is me laatst gelukt om een Slipknot fan een mede Slipknot fan teringhard voor zn bek te laten slaan in ruil voor een trekje van mijn joint

mijn god daar heb ik even om zitten lachkicken toen.

met dank aan het idee van telluriet
Oud 01-11-2004, 20:43
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
HypocrieteTeef schreef op 01-11-2004 @ 21:40 :
Het is me laatst gelukt om een Slipknot fan een mede Slipknot fan teringhard voor zn bek te laten slaan in ruil voor een trekje van mijn joint

Ik breng mensen op goede ideeën.
Oud 01-11-2004, 22:27
thatssarah
thatssarah is offline
Citaat:
skeleton schreef op 29-09-2004 @ 18:28 :
Ik verwachtte al een leeftijd van 14 bij de TS toen ik dit topic zag staan ...

wat ben ik toch goed in inschatten...
een beetje 14-jarigen gaan discrimineren he...?

maargoed, je hebt gelijk: ontopic.
Oud 02-11-2004, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag meegemaakt:

Ik loop in mijn ubercoole Children of Bodom shirtje in een of andere winkel. Komt er een jochie aan van een jaar of tien, elf, in een Slipknot shirtje . Haha, 555 to the 666 is niet eens een nummer van Slipknot. Dit ter illustratie welk volk het aantrekt
Dat is geen illustratie van het volk dat het aantrekt. Dat is gewoon een illustratie van wat kinderen op die leeftijd nu eenmaal zijn en doen. Ik betwijfel of jij op die leeftijd zo geweldig op de hoogte was en je zal vast ook tegen oudere en wijzere mensen hebben opgekeken.
Ik herinner mij de tijd nog dat ik me moest laten uitleggen wat grunge was en punk. Komop zeg. Zo heb ik nog wel tig verhalen over de domme opmerkingen van de kinderen bij het jeugdwerk.

Maar dus. Slipknot graag.
Oud 02-11-2004, 10:42
baas
baas is offline
Citaat:
HypocrieteTeef schreef op 01-11-2004 @ 21:40 :

haha...geniaal
Oud 02-11-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag meegemaakt:

Ik loop in mijn ubercoole Children of Bodom shirtje in een of andere winkel. Komt er een jochie aan van een jaar of tien, elf, in een Slipknot shirtje....
Ach jah, mijn 11-jarig neefje luistert naar machine head, killswitch engage, mudvayne, metallica, fear factory,.....

EN Slipknot...

en ik schaam me hoegenaamd niet om hem, integendeel. Het blijven kinderen hé, kinderen zijn gefascineerd door alles wat abnormaal en "anti" is (of beter: lijkt te zijn). Was het beter als hij Britney spears of Ashlee "het was mijn band" Simpson luisterde?

Juist...

Er zijn veel erger dingen dan van IOWA genieten.
Oud 02-11-2004, 20:29
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Vanmiddag meegemaakt:

Heel cool verhaal maar ik geloof er geen donder van
Oud 02-11-2004, 21:16
Greed
Greed is offline
Hmm, opvallend veel slipknot fan's hier.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten