Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2004, 19:33
Yellowcard
Yellowcard is offline
is dat alles wat jullie doen bij de uitgroei of met bijv. wax, zeezout? zodat het beter dread?
Advertentie
Oud 22-10-2004, 19:39
Ramble On
Ramble On is offline
als je je haar niet gaat wassen wordt het alleen maar vetter en dus ook gladder. en wax moet je er al helemaal niet indoen, daar wordt je haar ook vetter van bij de uitgroei. zeezout is altijd wel goed om op je haar te spuiten, maar je uitgroei gaat er niet spontaan van klitten.

en pebbles: volgens mij trek je geen haren uit je hoofdhuid ofzo hoor, het voelt misschien een btje onnatuurlijk om zo hard over je hoofdhuid te wrijven maar het werkt wel echt hoor
en misschien moet je die schilfertjes er dan een beetje uitkloppen ofzo.
Oud 22-10-2004, 20:10
Yellowcard
Yellowcard is offline
keb net een paar van me dreads de uitgroei getoupeerd, en dat werkt wel goed vin ik (danke AngelLena), maar doet EGT F*CKING PIJN! ik doe morgen de rest wel
Oud 22-10-2004, 21:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ja_dus_en schreef op 22-10-2004 @ 21:10 :
keb net een paar van me dreads de uitgroei getoupeerd, en dat werkt wel goed vin ik (danke AngelLena), maar doet EGT F*CKING PIJN! ik doe morgen de rest wel
Mag je nagaan dat ik dat vanochten en een deel van vanmiddag allemaal door heb mogen maken, bijna 5 uur lang (op sommige momenten kon ik wel janken, serieus, en ik ben nou niet bepaald kleinzerig, heb me nog maar net in kunnen houden)Hoofdhuid is nog steeds geirriteerd Maar al een stuk minder dan vanmiddag gelukkig.

Ik heb trouwens garantie gekregen van die kerel! Als het binnen een maand uit zou zakken of er toch iets niet goed blijkt te zijn, dan mocht ik terugkomen en werkte hij de slechte stukken gratis bij . I like this guy Maar ik denk dat ik het voortaan wel zelf doe, kan ik het een beetje doseren om wat pijn te verminderen. Moet alleen nog ff haaknaald kopen.
Oud 22-10-2004, 22:15
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-10-2004 @ 22:49 :
Mag je nagaan dat ik dat vanochten en een deel van vanmiddag allemaal door heb mogen maken, bijna 5 uur lang (op sommige momenten kon ik wel janken, serieus, en ik ben nou niet bepaald kleinzerig, heb me nog maar net in kunnen houden)Hoofdhuid is nog steeds geirriteerd Maar al een stuk minder dan vanmiddag gelukkig.

Ik heb trouwens garantie gekregen van die kerel! Als het binnen een maand uit zou zakken of er toch iets niet goed blijkt te zijn, dan mocht ik terugkomen en werkte hij de slechte stukken gratis bij . I like this guy Maar ik denk dat ik het voortaan wel zelf doe, kan ik het een beetje doseren om wat pijn te verminderen. Moet alleen nog ff haaknaald kopen.
zo zo.. toen ik na een bijwerkbeurt van 4 uur na een week terug kwam met losse plukken en de helf uitgevallen touwtjes, werd me verteld dat er niks aan gedaan kon worden.
eigenlijk gewoon: pikke pech en je 90 euro is weggegooid geld
het is trouwens wel handig om de touwtjes er wel op tijd uit te halen, anders krijg je van die rollade dreads, niet echt mooi (vind ik zelf).
heeft ie er bij jou ook lijm ingesmeerd? dan blijven die losse plukken nog wel aardig in je slappe (onvervilte) dreads zitten, anders piepen ze er zo weer uit en heb je van die aardige antennes op je hoofd staan (like moi ) >ben gewoon veel te lui om er iets aan te doen, leve de hoofddoek.

daaag
Oud 22-10-2004, 22:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 22-10-2004 @ 23:15 :
zo zo.. toen ik na een bijwerkbeurt van 4 uur na een week terug kwam met losse plukken en de helf uitgevallen touwtjes, werd me verteld dat er niks aan gedaan kon worden.
eigenlijk gewoon: pikke pech en je 90 euro is weggegooid geld
het is trouwens wel handig om de touwtjes er wel op tijd uit te halen, anders krijg je van die rollade dreads, niet echt mooi (vind ik zelf).
heeft ie er bij jou ook lijm ingesmeerd? dan blijven die losse plukken nog wel aardig in je slappe (onvervilte) dreads zitten, anders piepen ze er zo weer uit en heb je van die aardige antennes op je hoofd staan (like moi ) >ben gewoon veel te lui om er iets aan te doen, leve de hoofddoek.

daaag

Jazeker heeft ie dat gedaan. Zoals het hoort. En ik weet nu hoe ik het zelf kan doen, dus ach, was een eens maar nooit weertje, want vanaf nu doe ik het zelf
Oud 24-10-2004, 21:11
Drez
Drez is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-10-2004 @ 14:39 :
Ik moest wel een compliment geven aan Drez, ze had ze goed gezet zei hij
Oud 24-10-2004, 23:01
stopmakingsense
stopmakingsense is offline
Citaat:
Luna schreef op 20-10-2004 @ 19:29 :
@kaleidoscope: Mooi!

mn uitgekamde haartjes(niet heel duidelijk maar de enige foto die ik heb zonder dreads):
[afbeelding]
ohja, ben er nog steeds blij mee

ik kan de foto niet zien
Oud 25-10-2004, 13:21
Caroo
Caroo is offline
Nou, ik ben de KnottyBoy Dread Gum aan het uitproberen.. En ik moet zeggen, tot nu toe bevalt het heel goed!

Het plakt vrijwel meteen niet meer, en je puntjes blijven er heel goed door zitten..
Oud 25-10-2004, 15:11
Luna
Luna is offline
Citaat:
stopmakingsense schreef op 25-10-2004 @ 00:01 :
ik kan de foto niet zien
ja, komt omdat die niet meer online staat.
(maar als je mn uitgekamde haar wil zien heb ik een fotoboek)
Oud 25-10-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Caroo schreef op 25-10-2004 @ 14:21 :
Nou, ik ben de KnottyBoy Dread Gum aan het uitproberen.. En ik moet zeggen, tot nu toe bevalt het heel goed!

Het plakt vrijwel meteen niet meer, en je puntjes blijven er heel goed door zitten..
Het plakt bij mij wel heel lang aan mn vingers, maar dat heb ik er wel voor over. Niet-rafelende puntjes en vastgeplakte losse haren, dat ziet er een stuk beter uit
Oud 25-10-2004, 16:07
paranoid
paranoid is offline
hoe slapen jullie met jullie dreads, bij mij slaapt niks lekker... grr
Oud 25-10-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
doowz schreef op 25-10-2004 @ 17:07 :
Sinds kort met een panty... heeeeel charmant maar verder echt okee, zijn ze ook niet zo pluizig meer.
Oud 25-10-2004, 16:27
AngelLena
AngelLena is offline
Ik ook altijd met panty. Al heb ik niet echt het idee dat het veel helpt...
Oud 25-10-2004, 16:30
Yellowcard
Yellowcard is offline
ik slaap meestal gewoon op me buik, maar als ik wakker word pluizen me dreads wel heel erg, maarja... gewoon draaien elke ochtend. niet egt moeilijk
Oud 25-10-2004, 16:49
Ramble On
Ramble On is offline
whaha een panty..dat deed ik bij mn vorige dreads maar bij deze geen 1 keer gedaan. ik vind het echt onnodig, de dreads die ik nu heb zijn veel beter dan die vorige dus volgens mij helpt het ook niet.
Oud 25-10-2004, 18:26
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik slaap gewoon met mijn dreads los. dan zit het heel hip als je wakker wordt
Oud 25-10-2004, 20:03
Verwijderd
Ik slaap zonder iets op me hoofd..
Als je iets op je hoofd zet worden je dreads vet..

Maar bij mij pluist het eigenlijk niet meer dan anders (en dat valt wel mee).
Oud 25-10-2004, 21:01
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
********** schreef op 25-10-2004 @ 21:03 :
Ik slaap zonder iets op me hoofd..
Als je iets op je hoofd zet worden je dreads vet..

Maar bij mij pluist het eigenlijk niet meer dan anders (en dat valt wel mee).

Ging er dacht ik meer om dat dreads aan elkaar vast gaan groeien, voornamelijk bij hoofdhuid en dat dat alleen maar erger werd als je zonder iets over je hoofd ging slapen omdat je in je slaap schuurt... Niet zozeer tegen de pluis...
Oud 25-10-2004, 21:25
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 22-10-2004 @ 15:51 :
wauw!
tnx!

Een rastaman zei ooit tegen mij:
Je moet met je locks in da zee en dan laten opdrogen in da zon en dan krijg je hele mooie locks. Als je hele dikke locks krijgt moet je ze doormidden knippen en dan heb je de mooiste locks

(behalve dat laatste)
Oud 25-10-2004, 21:26
*oma*
*oma* is offline
aanelkaargroeiendedreads:

ik gebruik elastiekjes en vervang die regelmatig (nou ja... regelmatig... clara doet et eigenlijk en et gaat om et idee... )
Oud 25-10-2004, 22:22
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 25-10-2004 @ 22:01 :
Ging er dacht ik meer om dat dreads aan elkaar vast gaan groeien, voornamelijk bij hoofdhuid en dat dat alleen maar erger werd als je zonder iets over je hoofd ging slapen omdat je in je slaap schuurt... Niet zozeer tegen de pluis...
aan elkaar groeien dat gebeurt bij mij niet egt...
Oud 25-10-2004, 23:17
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
ja_dus_en schreef op 25-10-2004 @ 23:22 :
Bij mij wel, uitgroei gaat aan elkaar klitten...
Oud 26-10-2004, 08:20
Caroo
Caroo is offline
Citaat:
doowz schreef op 25-10-2004 @ 17:07 :
Ik heb de eerste 2 maanden met een badmuts op me hoofd geslapen, niet echt prettig...

Maar ik slaap nu altijd gewoon zonder iets, met me dreadjes los, ik heb nergens last van, het word er niet pluiziger van, het gaat er niet vreemd van zitten.. Niks..
Oud 26-10-2004, 09:49
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ik slaap al van het begin zonder iets op me hoofd.. slaapt veel beter en het is ook niet nodig vindik
Oud 26-10-2004, 10:11
silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Ik slaap nooit met iets op me hoofd, en ze worden er niet pluizig door en gaan ook niet aan elkaar vastzitten bij de uitgroei.
In het begin sliep ik wel met een panty maar dat is echt niet fijn.

Ik heb me dreads nu bijna 6 maanden.
Toen ze net gezet waren (en nog niet opgedroogd) zagen ze er zo uit:

OMG hoe erg...

En nu na een half jaar:

Oud 26-10-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
silver_and_cold schreef op 26-10-2004 @ 11:11 :
Ik slaap nooit met iets op me hoofd, en ze worden er niet pluizig door en gaan ook niet aan elkaar vastzitten bij de uitgroei.

[afbeelding]
OMG hoe erg...

En nu na een half jaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
WOW die zijn echt snel mooi geworden!!
Oud 26-10-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 26-10-2004 @ 15:04 :
WOW die zijn echt snel mooi geworden!!
Idd, zien er echt super uit!
Oud 26-10-2004, 15:27
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 26-10-2004 @ 16:10 :
uhu!
Oud 26-10-2004, 18:38
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 26-10-2004 @ 16:10 :
sluit ik me helemaal bij aan
Oud 27-10-2004, 15:35
Caroo
Caroo is offline
Citaat:

[afbeelding]
OMG hoe erg...

En nu na een half jaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jou haar groeit snel!!!!!
Ziet er superrrrgoed uit

(btw, ik ga vanavond vragen of ********** eens fotoos maakt van mijn dreadjes, kan ik die hier ook eens posten.. )
Oud 27-10-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
deftoontje schreef op 25-10-2004 @ 22:25 :
tnx!

Een rastaman zei ooit tegen mij:
Je moet met je locks in da zee en dan laten opdrogen in da zon en dan krijg je hele mooie locks. Als je hele dikke locks krijgt moet je ze doormidden knippen en dan heb je de mooiste locks

(behalve dat laatste)
jammer dat het nu herfst is

Citaat:

[afbeelding]
OMG hoe erg...

En nu na een half jaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
wauw!

ik slaap met een panty. Volgens mij helpt het ook wel tegen pluis Het is nog steeds wel pluizig als ik wakker word, maar ik denk dat het zonder panty nog een stuk erger zou zijn.
Oud 27-10-2004, 17:04
Verwijderd
Citaat:
ja_dus_en schreef op 25-10-2004 @ 23:22 :
dan komt dat misschien nog wel!
ik heb de mijne er uit gehaald omdat ze helemaal in elkaar gegroeid waren.
ik had dat eerst ook niet.. mijn uitgroei dreatte zelfs van zelf en ja wat wou ik nog meer dus ik was wel te vreden.. maar achter af gezien is het dom wat ik gedaan heb. doordat me uitgroei zelf dreatte was het niet even dik als mijn andere dreads. en later ging het dus wel aan elkaar dreaten.. lijkt nergens naar.. dus ja..
Oud 27-10-2004, 18:40
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 27-10-2004 @ 17:00 :
jammer dat het nu herfst is

Hallo, beetje bikkelen hoor...
Oud 28-10-2004, 08:02
Xen : Cuts
Xen : Cuts is offline

Oud 28-10-2004, 09:26
Maija
Maija is offline
mooi,

coole piercing trouwens..

maarja,
Er schijnt dus niemand te zijn in limburg die dreads kan zetten,
Dus ben ik aan het twijfellen om niet gewoon naar kinki kappers te gaan,
Maar ik kan dan nog beter de trein pakken dan naar kinki kappers te gaan, ivm geld..
Oud 28-10-2004, 11:08
Verwijderd
als je een recht staafje hebt lijkt ie wel erg ver naar voren te zitten...pas je op dat ie niet uitgroeit

en silver_and_cold, ik vind je dreads idd veel mooier geworden , maar ik vind je eigen haarkleur eigenlijk mooier
Oud 28-10-2004, 11:14
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
BizZz schreef op 28-10-2004 @ 10:26 :
mooi,

coole piercing trouwens..

maarja,
Er schijnt dus niemand te zijn in limburg die dreads kan zetten,
Dus ben ik aan het twijfellen om niet gewoon naar kinki kappers te gaan,
Maar ik kan dan nog beter de trein pakken dan naar kinki kappers te gaan, ivm geld..
ik en een vriendin kunnnen ook dreads zetten en we wonen in brabant, is dat nog een optie?
Oud 28-10-2004, 11:20
Xen : Cuts
Xen : Cuts is offline
Citaat:
Urm schreef op 28-10-2004 @ 12:08 :
als je een recht staafje hebt lijkt ie wel erg ver naar voren te zitten...pas je op dat ie niet uitgroeit

en silver_and_cold, ik vind je dreads idd veel mooier geworden , maar ik vind je eigen haarkleur eigenlijk mooier
hij groeit niet uit omdat het een half ringetje is. ik wilde hem wel eerst recht doo'r m'n lip heen hebben maar vond het zonde om me twee keer te laten piercing in m'n lip, dus heb ik het maar zo gedaan. misschien ooit neem ik nog een vertical labret.
Oud 28-10-2004, 14:33
silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
Urm schreef op 28-10-2004 @ 12:08 :

Hoe weet jij dan wat me eigen haarkleur is
Ik heb al drie jaar me haar gekleurd maar ik heb er wel spijt van dat ik ze zwart heb geverfd want nu krijg ik ze niet meer lichter en ik moet steeds me uitgroei bijverven omdat t anders egt lelijk is. Me eigen haar is lichtblond.
Oud 28-10-2004, 15:39
muckymouse
muckymouse is offline
dilemma

nieuwe dreads

nu of nog een half jaartje wachten

met alleen wax ( aangezien mn haar toch al dood is)
of toch met permanentvloeistof( met aanzienlijke kans om kaal te worden)

aaaaaaaaaaaaaargh
Oud 28-10-2004, 17:03
Verwijderd
Ik zou even wachten tot je haar weer enigzins hersteld is, dan worden ze tenminste weer mooi!
Oud 28-10-2004, 18:26
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 28-10-2004 @ 18:03 :
Ik zou even wachten tot je haar weer enigzins hersteld is, dan worden ze tenminste weer mooi!

En dan kan je permanentvloeistof gebruiken. Is toch beter dan alleen wax heeft meneer de kapper me uitgelegd, omdat het gaat om de structuur van je haar en de enige manier waarop je de structuur kan veranderen naar de gewenste structuur voor dreads is met permanentvloeistof, wax is niet goed genoeg bla bla. Snappie?
Oud 28-10-2004, 18:41
Ramble On
Ramble On is offline
en ik had na de eerste keer uitkammen echt superdood haar (bij jou valt het nog mee) en toch na een maand alweer nieuwe dreads laten zetten met permanentvloeistof.
Oud 28-10-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
silver_and_cold schreef op 28-10-2004 @ 15:33 :
Hoe weet jij dan wat me eigen haarkleur is
Ik heb al drie jaar me haar gekleurd maar ik heb er wel spijt van dat ik ze zwart heb geverfd want nu krijg ik ze niet meer lichter en ik moet steeds me uitgroei bijverven omdat t anders egt lelijk is. Me eigen haar is lichtblond.
oh ik dacht dat dat oranje/roodachtige van die bovenste foto je eigen haarkleur was dat vind ik wel een mooie kleur nl

Citaat:
shadowtricks schreef op 28-10-2004 @ 12:20 :
hij groeit niet uit omdat het een half ringetje is. ik wilde hem wel eerst recht doo'r m'n lip heen hebben maar vond het zonde om me twee keer te laten piercing in m'n lip, dus heb ik het maar zo gedaan. misschien ooit neem ik nog een vertical labret.
oh haha het lijkt net een staafje sorry
Oud 28-10-2004, 20:43
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-10-2004 @ 19:26 :
En dan kan je permanentvloeistof gebruiken. Is toch beter dan alleen wax heeft meneer de kapper me uitgelegd, omdat het gaat om de structuur van je haar en de enige manier waarop je de structuur kan veranderen naar de gewenste structuur voor dreads is met permanentvloeistof, wax is niet goed genoeg bla bla. Snappie?
ja en mijn haar heeft nu de goede structuur ( namelijk dood)
dus geen vloeistof nodig. dat was iig mijn snuggere redenatie

ik denk dat ik er in de kerstvakantie weer voor ga
dan heb ik nog 2 maandjes groeitijd + het is een mooi nieuwjaarsvoornemen
Oud 28-10-2004, 20:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
muckymouse schreef op 28-10-2004 @ 21:43 :

Je moest kroeshaar hebben had ie het over. Naja, was dood is korest ook wel, magoe. Misschien over 2 maanden zoveel uitgroei, moet je alsnog vloeistof gebruiken.
Oud 28-10-2004, 21:21
paranoid
paranoid is offline
volgens mij kan t echt heel goed zonder permanentvloeistof.. ik ken een meisje die gewoon haar dreads heeft laten zetten zonder omdat die vrouw die t zette niet wist dat dat moest, dus allen met die wax gedaan. ze zijn erg mooi en super stevig... en aangezien je haar vast niet glad meer is lijkt t me geen probleem.
Oud 29-10-2004, 18:25
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
doowz schreef op 28-10-2004 @ 22:21 :
volgens mij kan t echt heel goed zonder permanentvloeistof.. ik ken een meisje die gewoon haar dreads heeft laten zetten zonder omdat die vrouw die t zette niet wist dat dat moest, dus allen met die wax gedaan. ze zijn erg mooi en super stevig... en aangezien je haar vast niet glad meer is lijkt t me geen probleem.
Het ligt eraan of ze ze er nog uit wil kunnen kammen; zo ja, dan is het een slecht plan, zo niet, dan is het een minder slecht plan. Ik zelf zou het niet zo snel doen, ook niet zonder permanentvloeistof omdat het haar heel snel af kan breken bij het touperen, als dreads net uitgekamd zijn. ik zou lekker nog evcen 2 maanden wachten
Oud 29-10-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef op 28-10-2004 @ 21:43 :

ik heb ein-de-lijk mn rooster voor de komende 7 weken, dus ik ga je straks of morgen even mailen om af te spreken, okeej? Donderdag nog steeds goed?

Mn dreads zijn echt een zooitje nu. Zometeen ga ik ze wassen, en dan zondag heb ik de hele dag vrij en dan ga ik maar haken en haken en haken en elastiekjes vervangen en haken en waxen en haken..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten