Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb trouwens garantie gekregen van die kerel! Als het binnen een maand uit zou zakken of er toch iets niet goed blijkt te zijn, dan mocht ik terugkomen en werkte hij de slechte stukken gratis bij ![]() ![]()
||
Citaat:
eigenlijk gewoon: pikke pech en je 90 euro is weggegooid geld ![]() het is trouwens wel handig om de touwtjes er wel op tijd uit te halen, anders krijg je van die rollade dreads, niet echt mooi (vind ik zelf). heeft ie er bij jou ook lijm ingesmeerd? dan blijven die losse plukken nog wel aardig in je slappe (onvervilte) dreads zitten, anders piepen ze er zo weer uit en heb je van die aardige antennes op je hoofd staan (like moi ![]() daaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jazeker heeft ie dat gedaan. Zoals het hoort. En ik weet nu hoe ik het zelf kan doen, dus ach, was een eens maar nooit weertje, want vanaf nu doe ik het zelf ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik kan de foto niet zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(maar als je mn uitgekamde haar wil zien heb ik een fotoboek)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ging er dacht ik meer om dat dreads aan elkaar vast gaan groeien, voornamelijk bij hoofdhuid en dat dat alleen maar erger werd als je zonder iets over je hoofd ging slapen omdat je in je slaap schuurt... Niet zozeer tegen de pluis...
||
Citaat:
Een rastaman zei ooit tegen mij: Je moet met je locks in da zee en dan laten opdrogen in da zon en dan krijg je hele mooie locks. Als je hele dikke locks krijgt moet je ze doormidden knippen en dan heb je de mooiste locks ![]() (behalve dat laatste)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik slaap nu altijd gewoon zonder iets, met me dreadjes los, ik heb nergens last van, het word er niet pluiziger van, het gaat er niet vreemd van zitten.. Niks.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ziet er superrrrgoed uit ![]() (btw, ik ga vanavond vragen of ********** eens fotoos maakt van mijn dreadjes, kan ik die hier ook eens posten.. ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
ik slaap met een panty. Volgens mij helpt het ook wel tegen pluis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb de mijne er uit gehaald omdat ze helemaal in elkaar gegroeid waren. ik had dat eerst ook niet.. mijn uitgroei dreatte zelfs van zelf en ja wat wou ik nog meer dus ik was wel te vreden.. maar achter af gezien is het dom wat ik gedaan heb. doordat me uitgroei zelf dreatte was het niet even dik als mijn andere dreads. en later ging het dus wel aan elkaar dreaten.. lijkt nergens naar.. dus ja.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb al drie jaar me haar gekleurd maar ik heb er wel spijt van dat ik ze zwart heb geverfd want nu krijg ik ze niet meer lichter en ik moet steeds me uitgroei bijverven omdat t anders egt lelijk is. Me eigen haar is lichtblond. ![]()
||
Citaat:
En dan kan je permanentvloeistof gebruiken. Is toch beter dan alleen wax heeft meneer de kapper me uitgelegd, omdat het gaat om de structuur van je haar en de enige manier waarop je de structuur kan veranderen naar de gewenste structuur voor dreads is met permanentvloeistof, wax is niet goed genoeg bla bla. Snappie? ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus geen vloeistof nodig. dat was iig mijn snuggere redenatie ik denk dat ik er in de kerstvakantie weer voor ga dan heb ik nog 2 maandjes groeitijd + het is een mooi nieuwjaarsvoornemen
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mn dreads zijn echt een zooitje nu. Zometeen ga ik ze wassen, en dan zondag heb ik de hele dag vrij en dan ga ik maar haken en haken en haken en elastiekjes vervangen en haken en waxen en haken.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadtopic, deel 18! Qamra | 500 | 29-10-2006 19:40 | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 13 Verwijderd | 501 | 17-01-2005 14:12 |