![]() |
||
Citaat:
![]() *Waarom zou ik het niet tegen die professor herhalen? Als hij dat beweerd, zou hij eens een bijscholing moeten overwegen* |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik bevestig:
Citaat:
En verder: Citaat:
Tot slot vind ik het frappant dat je zo bijzonder weinig nuance tentoonstelt voor een historicus in spé. Ik zou meer verwachten van iemand die de rest van zijn leven bronnen in context moet leren begrijpen. Laatst gewijzigd op 27-10-2004 om 05:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. De overheid subsidieert wel degelijk de publieke omroepen, en dus ook de redacties van de publieke omroepen. Of sterker nog: de overheid onderhoudt ze. 3. Ik zeg ook niet dat de journalisten van de publieke omroepen zich wat laten opdringen. 4. De publieke omroepen zijn wel degelijk rood gekleurd zijn. Kijk maar eens naar programma's als Twee Vandaag, Netwerk en Nova. Overigens, ik betaal wel degelijk belasting. Ik werk en over alles wat ik koop betaal ik BTW. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat omroepen nog steeds enigzins gelieerd zijn aan politieke partijen (wat bij dagbladen nog veel minder het geval is), betekent niet dat de redacties dat ook zijn. En zelfs als ze een politieke voorkeur hebben, dan betekent dat niet dat ze die zonder meer propageren. En voor de record: Netwerk is overwegend Christelijk/Katholiek - ietsje rechts dus. Twee Vandaag wordt gerund door de EO en de TROS - ook niet echt 'rood' te noemen. NOVA daarentegen zou je als wat meer links kunnen wegschrijven. Dat linkse valt dus best mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Meer nuance? Over zo'n ongenuanceerd programma kun je moeilijk genuanceerd blijven, lijkt me. Trouwens: kort en bondig en helder kunnen formuleren zijn ook eigenschappen die een historicus moet bezitten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *Wat is een copy/paste-mening? |
![]() |
||
Citaat:
Overigens, ik adviseer je om eens een paar uitzendingen van de actualiteitenprogramma's van de publieke omroepen over het kabinetsbeleid te gaan bekijken. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 11:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |