Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
-------------------------------------------------------- Okay....10 jaar verschil is nog al wat....waar ligt die grens he? ik vind het ook moeilijk...want ik zou bv als jij 18 bent en hij 28 het anders hebben gevonden, omdat je als 18 zijnde toch stukken volwassener bent dan wanneer je 16 bent...maar aan de andere kant kan je op je 16e al heel erg volwassen zijn etc....dus ik vind het moeilijk om daar iets over te zeggen.... mijn vriend is zelf 8 jaar ouder dan mij/ik (hehe weet ik veel) ik ben 19 en hij 27....tuurlijk merk je dat hij wat ouder is...ook al doe hij zich jonger gedragen, kleine dingetjes merk je wel...ervaring etc...maar daar is toch niks mis mee? als ik jou was zou ik het hem gewoon vertellen! voor je gevoel uitkomen meissie!!! succes ermee!!! je kan me ook toevoegen op msn, kunnen we erover kletsen...
||
Citaat:
maar voor de rest heeft ie absoluut gelijk!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 12:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt heel simpel gaan kijken waarom het in eenzelfde leeftijdscategorie beter klikt dan in een verschillende leeftijdcategorie, gewoon gebaseerd op interessen, toekomst etcetc. Plus de strafbaarheid met seks, maar dat ligt ook weer steeds verschillend ![]() Niet doen dus, je heb wel wat beters te doen ![]() En; het tijdbestek is wel erg kort/klein. Misschien is hij wel helemaal niet geinteresseerd. Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 13:37. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb al 2,5 jaar een relatie met een meisje van 17. Het zal wennen zijn, maar als je er samen aan werkt moet het lukken! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij is pas verhuisd dus hij heeft nu volgens mij nog niet zoveel vrienden daar. Hij heeft wel een goede vriend die 23 is. Hij vond het in ieder geval geen probleem dat ik pas 16 ben. Maar 14 vond hij dan weer wel net te jong, heeft hij gezegd. Maar wat hierboven staat ging over 'gewoon' omgaan met elkaar, niet als in een relatie, ik weet dus ook niet hoe hij daarover denkt.
||
![]() |
Citaat:
Ik denk alleen niet dat ik zoveel moed bij elkaar kan rapen om het hem recht in zijn gezicht te zeggen. Maar via de telefoon of via MSN is ook zo onpersoonlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is wel even moeilijk maar dan weet je daarna iniedergeval echt waar je aan toe bent ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zeg je het je ex-vriend of niet? LA BLADIRA | 73 | 23-09-2006 16:40 | |
Liefde & Relatie |
wel of niet vertellen? achtduisent | 53 | 06-03-2006 22:10 | |
Liefde & Relatie |
Klassiek probleem: Verliefd, vertellen of niet? U*NiQ | 13 | 17-07-2005 18:42 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgegaan...vertellen of niet?! barbiebitch | 126 | 17-11-2004 22:41 | |
Psychologie |
vertellen of niet? Anonymusjuh | 8 | 16-11-2003 20:07 | |
Liefde & Relatie |
vertellen of niet? o0luna0o | 11 | 24-10-2003 22:23 |