Advertentie | |
|
![]() |
||
We lezen in de legal info van allofmp3.com het volgende:
Citaat:
|
Verwijderd
|
downloaden is in nederland niet illegaal op het moment en van die site mag het zo te zien dus je kan dat gewoon branden
![]() edit: voor de mensen die de link van freyk willen lezen is het misschien handig om eerst naar http://help.allofmp3.com te gaan en bovenaan op english te klikken, daarna kun je die link openen en is hij in het engels (standaard russisch) Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 18:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bij bv Itunes kost het 1 dollar per liedje. Hoe tonen ze daar dan aan dat ze het van Itunes hebben gedownload? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @fosje: volgens mij is dowloaden alleen legaal als je een iets download wat je al in de cd-collectie hebt toch? (daar wil ik ook nog wel eens uitleg over ![]() Ik ga natuurlijk niet dokken voor cd's die alsnog illegaal zijn, of die via kazaa/ftp oid ook legaal zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Downloaden in nederland is (nu iig) nog legaal, of het zo blijft zijn ze nog over bezig, alles wat je dus vind online mag je als nederlander gewoon dowloaden. (hier is het dus wel wat je vind mag je houden
![]() Het is echter WEL illegaal om commerciele producten te verspreiden. edit: waarom zou iets downloaden via ftp wel legaal zijn en via een site niet? nog meer edit: zie het algemene filesharing topic voor meer info/vragen over de wetgeving rondom filesharing. Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 19:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
een interessante tread hierover op GoT.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|