Advertentie | |
|
![]() |
|
NOT
![]() laatst zon meisje op school die n zwarte string had met aan de zijkant doorzichtige bandjes en die kwam boven dr broek uit... errug charmant ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind het helemaal niks.. heb er zelf echt een hekel aan! zorg altijd dat ie niet zichtbaar is!! Ik vind dat net zoals met boxers bij jongens die boven de broek uitkomen...sorry ik vind ut gewoon YEG!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat is je adres? ![]() om ffies ontopic te blijven: het was gisteren schoolfeest op m'n zusje haar school, daar zat er ook zo'n vrouw. Heeft iedereen haar daar de hele tijd zitten mee uitlachen, en ze had het maar niet door ![]() bes wel lache ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het niet mooi, maar soms betrap ik mezelf erop dat het per ongeluk wel boven mijn broek uitkomt. Vaak trek ik het dan weer vlug naar beneden. Dit is net zoiets als een string óver de broek aan doen.
|
![]() |
Not, not,not,not,not,not,not,not, not,not,not,not,not,not,not, not,not,not,not,not,not, not,not,not,not,not,not,not,not, not,not,not,not,not,not,not, not,not,nnot, not,not,not,not,not,not,ot,not,nnot, not,not,not,not,not,not,ot,not,not, not,not,not,not,not,not,not, not,not,nonot, not,not,not,not,not,not,t,not,not,not,not, not,not,not,not,not,not,not, nonot, not,not,not,not,not,not,tnot, not,not,not,not,not,not,,not,not,not,not,not
nooooooooooooooooooooooooooooooooot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik zag ooit eens een meisje met een hele wijde broek en daar het randje van een rode kanten string er boven uit. dat zag er echt superkoel uit!
![]() voor de rest vind ik het niet echt koel, geloof ik. soms floept er wel eens een randje boven mijn broek uit maar dat is zo weer weg, mja. boxershortrandjes zijn wel geweldig ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hot or Not? Nieuwe singles/clips! Marjoleine7 | 2 | 05-11-2011 12:41 | |
Beleidszaken |
Idols forum hot or not Shitonya | 31 | 02-05-2004 08:55 | |
Lifestyle |
Hot or not? Susanne | 78 | 12-03-2004 08:35 | |
Lifestyle |