Oud 29-10-2004, 19:06
painting
Mijn vriend en ik hebben inmiddels al meer dan een jaar een relatie. Maar al vanaf het begin af aan lukt het gewoon niet om alleen maar een vinger in te brengen. Zelf heb ik al nooit tampons in kunnen brengen, omdat het gewoon te krap was. Nu zijn we over gestapt op wattenstaafjes, en dat lukt (met pijn weliswaar) wel. Wattenstaafje werkt dan ook alleen als ik echt ontspannen ben, en zelfs dan doet het nog zeer.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een oplossing? Ik ga liever niet naar de dokter, dus misschien andere oplossingen?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:10
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline


ik dacht dat ik krap was...
maar zoiets heb ik nog nooit gehoord..
sorry heb ook geen raad...
ik snap dat je liever niet naar de dokter wil,
maar dat lijkt me hier toch wel iets om juist wel te doen...
dit klinkt niet normaal...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:10
Verwijderd
wat doe je dan in hemelsnaam met wattenstaafjes? en wat wil je eigenlijk weten? wil je met je vriend naar bed?...?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:16
Nyai
Nyai is offline
wat ze met wattenstaafjes doet?
Nou waarschijnlijk proberen of er uberhaubt iets naar binnen gaat lijkt me

Word je wel goed nat?

Lukt het wel als je zelf een vinger in brengt, met masturberen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:23
painting
Citaat:
Nyai schreef op 29-10-2004 @ 19:16 :
wat ze met wattenstaafjes doet?
Nou waarschijnlijk proberen of er uberhaubt iets naar binnen gaat lijkt me

Word je wel goed nat?

Lukt het wel als je zelf een vinger in brengt, met masturberen ofzo?
Dat proberen we inderdaad, of er zeg maar wel een opening is, die groter is dan alleen voor het bloed van mijn menstruatie.

Maar nat worden verder is geen probleem. Was dat het maar, dan lag de oplossing wat meer voor hand.

En zelf een vinger inbrengen lukt ook niet, niets groter dan een wattenstaafje wil naar binnen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:26
Nyai
Nyai is offline
ook niet als je alleen bent dus.. poeh
moeilijk hoor..
ik zou toch even langs de huisarts gaan, want dit is ook niks zo.
Vraag dan gewoon om een vrouwelijke arts, danzou ik me in ieder geval iets gemakkelijker voelen.

Het lijkt me niet dat dit zo vanzelf overgaat..

Nou meid, sterkte ermee, ik hoop dat er iets op te vinden is.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:46
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
dokter....meer kan je niet doen lijkt me....je moet wel weten hoe het zit..en dat kan je het beste met je dokter over hebben...je hoeft je bij hem/haar niet te schamen die hebben alle lichaamsdelen al wel gezien hoor ik zou het gewoon doen, want met een wattestaafje lijkt me ook niet echt gezellig...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:50
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
misschien heb je vaginisme of hoe heet dat?

dat je verkrampt als er iets in wil gaan..en dat het dan superveel pijn doet..

ik weet er niet veel van maar de dokter wel...
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:53
jojobro
jojobro is offline
op kazaa staan genoeg fist-cursussen ik kan dit nou niet echt serieus nemen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:57
Nyai
Nyai is offline
Citaat:
jojobro schreef op 29-10-2004 @ 19:53 :
op kazaa staan genoeg fist-cursussen ik kan dit nou niet echt serieus nemen
triest
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 20:07
painting
Citaat:
tuttebel schreef op 29-10-2004 @ 19:50 :
misschien heb je vaginisme of hoe heet dat?

dat je verkrampt als er iets in wil gaan..en dat het dan superveel pijn doet..

ik weet er niet veel van maar de dokter wel...
Daar hebben wij inderdaad ook aan gedacht. Ik heb vrij veel informatie daarover opgezocht, ik heb geleerd hoe ik mijn bekkenbodemspieren moet aanspannen en ontspannen, maar op één of andere manier werkt dit dus niet altijd als mijn vriend iets bij mij probeert. Want de ene keer wil het wattenstaafje er wel in (met pijn), maar de andere keer lukt dat niet eens, dus het heeft in ieder geval iets te maken met het verkrampen van mijn spieren. Maar dan vraag ik me af in hoeverre, stel dat ik niet helemaal ontspannen ben (al voelt het wel zo, heb al zoveel geoefend) zou dat dan het probleem kunnen zijn?

Misschien dat iemand ervaring heeft met vaginisme?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 20:40
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
blablabla, ga naar de dokter, heel simpel. Waarom ga je je nou ongerust en zenuwachtig maken (al een heel fucking jaar) als je gewoon een afspraak met de dokter kunt maken. Hop, die heeft genoeg vagina's gezien.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
tuttebel schreef op 29-10-2004 @ 19:50 :
ik weet er niet veel van maar de dokter wel...
Ik denk inderdaad dat het verstandig is hiermee naar de dokter te gaan. Het hoort namelijk niet zo te zijn, het is immers gebouwd om er een heel kind uit te krijgen .

Ik denk dat wanneer je naar de dokter geweest bent, het voor jezelf ook wel prettig is om er wat meer info over te hebben, of te weten wat er echt aan de hand is, en wat je er eventueel aan kunt doen.

Lijkt me erg lastig, sterkte!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 20:49
painting
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-10-2004 @ 20:40 :
blablabla, ga naar de dokter, heel simpel. Waarom ga je je nou ongerust en zenuwachtig maken (al een heel fucking jaar) als je gewoon een afspraak met de dokter kunt maken. Hop, die heeft genoeg vagina's gezien.
Misschien een beetje vreemde vraag, maar bestaat er ook een mogelijkheid om naar een andere arts dan je huisarts te gaan? Dus mag/kan je ook een afspraak maken met een arts buiten je eigen huisartsenpraktijk? En stel dat dat kan, kan dat dan ook zonder een rekening of iets dergelijks thuis gestuurd te krijgen? En hoe moet je dat betalen, want als het via het ziekenfonds gaat, dan krijg je toch daarvan weer bericht thuis gestuurd?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 20:50
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Een wattenstaafje ??
Als zelfs dat niet altijd lukt, zou ik echt wel naar een dokter gaan. Er klopt toch echt iets niet, en de dokter kan tenminste echt vertellen waar het aan ligt. Dat kunnen wij of jijzelf niet uitzoeken...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 20:52
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
painting schreef op 29-10-2004 @ 20:49 :
Misschien een beetje vreemde vraag, maar bestaat er ook een mogelijkheid om naar een andere arts dan je huisarts te gaan? Dus mag/kan je ook een afspraak maken met een arts buiten je eigen huisartsenpraktijk? En stel dat dat kan, kan dat dan ook zonder een rekening of iets dergelijks thuis gestuurd te krijgen? En hoe moet je dat betalen, want als het via het ziekenfonds gaat, dan krijg je toch daarvan weer bericht thuis gestuurd?
uuhhm.... Daar moet ik voor passen. Iemand anders weet het vast wel
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 21:26
Nyai
Nyai is offline
ik durfde mn ma niet eens te zeggen dat ik ongesteld was, de eerste tijd
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 22:01
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Nyai schreef op 29-10-2004 @ 21:26 :
ik durfde mn ma niet eens te zeggen dat ik ongesteld was, de eerste tijd
Ken er nog 1...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 22:14
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 29-10-2004 @ 21:25 :
Heb je zo'n slechte band met je ouders dat je zoiets niet eens durft te zeggen? Lijkt me nogal een serieus probleem.
Is dat zo vreemd dan?
Misschien dat alles tussen jou en je ouders zo enorm goed is dat je werkelijk ALLES bij de kwijt kunt maar in wat ik gewend ben ben jij de enige die ik ken die zo'n goede band heeft met zijn ouders.
Ik persoonlijk het ladingen dingen die mijn ouders echt helemaal niks aangaan en waarvan ik niet eens WIL dat ze het weten dus dan kan ik het me best voorstellen dat zoiets waar zij zich dan waarschijnlijk enorm voor schaamt niet wil dat haar ouders het weten.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 22:14
painting
Citaat:
benchMarc schreef op 29-10-2004 @ 21:25 :
Heb je zo'n slechte band met je ouders dat je zoiets niet eens durft te zeggen? Lijkt me nogal een serieus probleem.
Wat Nyai en Erbenda ook zeggen, het zijn geen onderwerpen waar je makkelijk over praat. En als er niks aan de hand is, dan laat ik het ook liever zo dat ze er niets van weten. Maar mocht er wel echt iets aan moeten gebeuren, dan vertel ik het mijn ouders wel. Voor nu is het iets tussen mijn vriend en mij.

Maar heeft er wel iemand antwoord op mijn vraag over eventuele berichten die je thuis gestuurd krijgt?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 22:22
Nyai
Nyai is offline
ik denk dat dat wel mogenlijk is, er zijn tenslotte ook meisjes die de pil slikken zonder dat hun ouders het weten.
Daar voor zou je even de dokter moeten opbellen, dat kan nooit kwaad.
Of kun je anders niet tegen je ouders zeggen dat je last hebt uitslag, jeuk, pukkeltjes, of van een pijnlijke knie ofzo?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 22:37
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Nyai schreef op 29-10-2004 @ 22:22 :
ik denk dat dat wel mogenlijk is, er zijn tenslotte ook meisjes die de pil slikken zonder dat hun ouders het weten.
Daar voor zou je even de dokter moeten opbellen, dat kan nooit kwaad.
Of kun je anders niet tegen je ouders zeggen dat je last hebt uitslag, jeuk, pukkeltjes, of van een pijnlijke knie ofzo?
Ja, maar dan gaat het over je eigen huisarts.
Zij heeft het er ook nog over dat ze naar een andere arts wil.
En dat kan volgens mij niet zo makkelijk..
Maar ik denk dat ze dat probleem misschien even apart op L&G moet plaatsen, als dat mag, daar zijn vast mensen die het wel weten..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 22:42
Verwijderd
Informeer bij de Rutgers Stichting of vraag in het ziekenhuis naar een gynaecoloog of ga langs de ggd. Artsen hebben geheimhoudingsplicht dus je ouders zullen ze niks vertellen. Eventueel kan je rekeningen ook contant betalen geloof ik. Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 23:26
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 29-10-2004 @ 22:42 :
Informeer bij de Rutgers Stichting of vraag in het ziekenhuis naar een gynaecoloog of ga langs de ggd. Artsen hebben geheimhoudingsplicht dus je ouders zullen ze niks vertellen. Eventueel kan je rekeningen ook contant betalen geloof ik. Succes ermee
dat wilde ik net zeggen. Dit staat in elke Fancy ed, als er iets is en je wilt liever niet naar je eigen dokter, ga dan naar de Rutgers Stichting of GGD.

Het lijkt me echt erg, en ik zou met dit probleem echt naar een persoon gaan die er meer verstand van heeft. Ik zelf zou het wel aan mijn moeder kunnen vertellen, helemaal als je niet eens een tampon ik kan brengen, dan hoeft het dus niet eens over seks te gaan. Maar iedereen zijn eigen dingen, dat je het voor jezelf wil houden snap ik ook wel, maar daarmee los je in dit geval dus niet veel op.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 01:45
jojobro
jojobro is offline
dit is waarschijnlijk zo'n zielig jongetje dat als meisje aangemeld is en zich nu helemaal kapot lacht om jullie.
Denk is effe na man dat kan helemaal niet wat zij zegt!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 05:30
Verwijderd
Citaat:
justhanna schreef op 29-10-2004 @ 19:10 :


ik dacht dat ik krap was...
nou das ook gezellig om te horen zo op een vrdag in oktober
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 10:42
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
ik denk niet dat op de dokters rekening komt te staan waarom je bij de dokter was...dus je zegt gewoon tegen je ouders dat je al n tijdje last heb van pijn aan je pols of knie....gewrichtspijn weet ik veel...of hoofdpijn...dat soort dingen....en wanneer de dokter je doorverwijst etc...zie je wel veder...je kan ook aangeven dat je niet wilt dat je ouders het weten...zij hebben een BEROEPSGEHEIM en die code mogen ze niet breken..!!! dus bel je dokter voor een intake en heb het er met hem over...suc6
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
painting schreef op 29-10-2004 @ 22:14 :
Maar heeft er wel iemand antwoord op mijn vraag over eventuele berichten die je thuis gestuurd krijgt?
Volgens mij als je bij de dokter bent geweest krijg je alleen maar een rekening voor een consult. Hij gaat echt niet precies daarop scrhijven wat jij hebt hoor, hij heeft ook beroepsgeheim.
Tegen je ouders kan je dan zeggen dat je een vraag aan hem hebt, of een probleem waar zij niks mee te maken hebben ofzo... ik weet het eigenlijk niet wat je tegen je ouders moet zeggen, ik zou het er namelijk gewoon met mijn moeder over hebben... wie weet heeft je moeder hetzelfde gehad ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:37
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
misschien dat je er een beetje een issue van maakt voor jezelf.....dat het perse moet lukken en dat je je daarom spant....ik dacht idd ook dat je vaginistisch was....suc6
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:44
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
jojobro schreef op 30-10-2004 @ 01:45 :
dit is waarschijnlijk zo'n zielig jongetje dat als meisje aangemeld is en zich nu helemaal kapot lacht om jullie.
Denk is effe na man dat kan helemaal niet wat zij zegt!
Dat kan dus wel.
En of je het nou gelooft of niet, als je niks weet te zeggen, zeg dan niks..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:58
D&F
Avatar van D&F
D&F is offline
Citaat:
jojobro schreef op 29-10-2004 @ 19:53 :
op kazaa staan genoeg fist-cursussen ik kan dit nou niet echt serieus nemen
www.psychiatrie.be
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 17:37
Verwijderd
Mjah, als je ouders vragen waarom je naar de dokter bent gegaan, kun je inderdaad gewoon wat verzinnen. Blaasontsteking, of aanhoudende keelpijn, ofzo; iets onschuldigs waarvan het niet vreemd is om ermee naar de dokter te gaan.

Als je het per se wil kun je vast ook wel naar een andere arts; je kunt huisartsen uit het telefoonboek opbellen en vragen of ze tijd voor je hebben. Je kunt ook naar het ziekenhuis gaan om bij de eerste hulp naar een arts te vragen; dat hebben ze liever niet bij de eerste hulp, maar ze zullen je niet tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 17:47
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-10-2004 @ 17:37 :
Mjah, als je ouders vragen waarom je naar de dokter bent gegaan, kun je inderdaad gewoon wat verzinnen. Blaasontsteking, of aanhoudende keelpijn, ofzo; iets onschuldigs waarvan het niet vreemd is om ermee naar de dokter te gaan.

Als je het per se wil kun je vast ook wel naar een andere arts; je kunt huisartsen uit het telefoonboek opbellen en vragen of ze tijd voor je hebben. Je kunt ook naar het ziekenhuis gaan om bij de eerste hulp naar een arts te vragen; dat hebben ze liever niet bij de eerste hulp, maar ze zullen je niet tegenhouden.
Of inderdaad naar de ggd of rutgersstichting. (was die overigens niet van naam veranderd?)

ik kan het niet helpen om, als ik dit lees, te denken: weet je wel zeker dat je het goeie gaatje hebt en dat je wel de goeie richting in steekt. Maar ik zal er maar geen flauwe opmerkingen over maken omdat dat een beetje lullig is mocht dit gewoon echt zo zijn
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 19:12
painting
Dank je wel allemaal voor jullie hulp. Vandaag was het zo erg, dat ik helemaal nergens anders meer aan kon denken. Mijn vriend heeft daarom besloten zelf, alleen, met mijn moeder te praten. Hij heeft het hele verhaal uitgelegd, en daarna hebben we met z'n drieën erover gehad. Ze heeft wat tips gegeven, en nu hebben mijn vriend en ik besloten het nog een maandje aan te zien, en als er echt geen vooruitgang in zit ga ik alsnog na mijn eigen huisarts. Ik moet zeggen dat het echt oplucht nu ik iemand heb die mij ermee kan helpen en me steunt. Mijn moeder denkt dat het een combinatie is van teveel aanspanning en een 'taai' maagdenvlies. Ze heeft me glijmiddel gegeven en tips om te ontspannen. Dus dat ga ik eerst nog proberen, en mocht dat niet genoeg zijn; alsnog naar de arts.

Tips voor ontspanning zijn dus nog altijd welkom. Iig bedankt voor jullie hulp.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 21:07
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
painting schreef op 30-10-2004 @ 19:12 :
Dank je wel allemaal voor jullie hulp. Vandaag was het zo erg, dat ik helemaal nergens anders meer aan kon denken. Mijn vriend heeft daarom besloten zelf, alleen, met mijn moeder te praten. Hij heeft het hele verhaal uitgelegd, en daarna hebben we met z'n drieën erover gehad. Ze heeft wat tips gegeven, en nu hebben mijn vriend en ik besloten het nog een maandje aan te zien, en als er echt geen vooruitgang in zit ga ik alsnog na mijn eigen huisarts. Ik moet zeggen dat het echt oplucht nu ik iemand heb die mij ermee kan helpen en me steunt. Mijn moeder denkt dat het een combinatie is van teveel aanspanning en een 'taai' maagdenvlies. Ze heeft me glijmiddel gegeven en tips om te ontspannen. Dus dat ga ik eerst nog proberen, en mocht dat niet genoeg zijn; alsnog naar de arts.

Tips voor ontspanning zijn dus nog altijd welkom. Iig bedankt voor jullie hulp.
super moeder en vriend heb jij
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 21:56
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 31-10-2004 @ 21:07 :
super moeder en vriend heb jij
Indd!!

Maakte je je daar nou zo druk over??
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 23:14
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
ik heb een tijdje een vriendin gehad die écht te nauw was om sex me te hebben, ook als ze volledig nat en ontspannen was, maar zelfs een vinger lukte daar nog wel... dit klinkt ernstig; zou idd naar je huisarts gaan...
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 07:07
filmmaker
Avatar van filmmaker
filmmaker is offline
hey painting
Een vriendin van me heeft dit ook, bij haar spannen de spieren ook aan als er iets naar binnen wil, het was inderdaad vaginisme, ik wil je niet bang maken maar voor die vriendin betekend het ze onvruchtbaar is, geen kinderen dus kan krijgen
__________________
Laten we elkaar geen mietje noemen...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 09:05
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
filmmaker schreef op 01-11-2004 @ 07:07 :
hey painting
Een vriendin van me heeft dit ook, bij haar spannen de spieren ook aan als er iets naar binnen wil, het was inderdaad vaginisme, ik wil je niet bang maken maar voor die vriendin betekend het ze onvruchtbaar is, geen kinderen dus kan krijgen
via de "natuurlijke" weg niet maar....KI? dat soort dingen kan het dan ook niet?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 09:35
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
ik snap niet dat mensen met 'ab'normale-aandoeningen om het maar zo ff te noemen aan de geslachtsdelen niet gelijk op het punt staan om naar de dokter te gaan. en een maand afwachten? je bent gek... net als of er dan nog iets gebeurd (op je verhaal berustend).

k was allang naar de dokter gegaan maja wie ben ik
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 11:17
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
grl schreef op 30-10-2004 @ 17:47 :
ik kan het niet helpen om, als ik dit lees, te denken: weet je wel zeker dat je het goeie gaatje hebt en dat je wel de goeie richting in steekt. Maar ik zal er maar geen flauwe opmerkingen over maken omdat dat een beetje lullig is mocht dit gewoon echt zo zijn
Aan welk gaatje zat je te denken? Je oor of zo?!

Had van de vakantie wel gehoord van een jongen die een vriendin had die ook niets in haar vagina kon verdragen, tenminste, niet zonder hevige pijnen. Zij waren naar de dokter gegaan en die kon er ook niets aan doen; die moest er maar mee leren leven. Of heb ik met dit verhaal een prankje hoop weer helemaal vernietigd?
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 12:13
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Slobber schreef op 01-11-2004 @ 11:17 :
Aan welk gaatje zat je te denken? Je oor of zo?!
Ik denk dat ze het andere gaatje daar beneden bedoelt, het plasgaatje, zoals dat altijd zo leuk genoemd word door mijn tante tegen haar dochter.
En daar een wattenstaafje in duwen met pijn is logisch, maar haalbaar...dus misschien moet er nog nader onderzoek gedaan worden of het wel het correcte gaatje is.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 12:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Samaris schreef op 01-11-2004 @ 12:13 :
Ik denk dat ze het andere gaatje daar beneden bedoelt, het plasgaatje, zoals dat altijd zo leuk genoemd word door mijn tante tegen haar dochter.
En daar een wattenstaafje in duwen met pijn is logisch, maar haalbaar...dus misschien moet er nog nader onderzoek gedaan worden of het wel het correcte gaatje is.
Nou.. ik ga er vanuit dat de topicstarter wel weet waar ze moet zijn, maar dat was inderdaad wat ik bedoelde. Een wattenstaafje krijg je er met wat pijn en moeite wel in.. een vinger (voor zover ik weet.. nooit geprobeerd ) niet.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 19:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 01-11-2004 @ 08:05 :
via de "natuurlijke" weg niet maar....KI? dat soort dingen kan het dan ook niet?
dan moet dat zo'n beetje onder narcose, want voorzover ik weet moet dat er wel via de normale weg ingebracht worden. Lekker met een speculum. Nee dat lijkt me niet te gaan lukken.
Maar aan vaginisme is heus wel wat te doen, het vergt alleen veel tijd, geduld, liefde en professionele hulp
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 19:49
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Slobber schreef op 01-11-2004 @ 11:17 :
Aan welk gaatje zat je te denken? Je oor of zo?!

Had van de vakantie wel gehoord van een jongen die een vriendin had die ook niets in haar vagina kon verdragen, tenminste, niet zonder hevige pijnen. Zij waren naar de dokter gegaan en die kon er ook niets aan doen; die moest er maar mee leren leven. Of heb ik met dit verhaal een prankje hoop weer helemaal vernietigd?
Nee, maar, plasbuis misschien? Al lijkt me dat zwaar onwaarschijnlijk.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatiepauze gaat zo niet werken
Random323
3 31-08-2015 19:08
Algemene schoolzaken stage + eigen werk
Afwezig
9 08-02-2005 16:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoger straffen werkt wel.
Verwijderd
81 27-06-2004 21:12
Werk, Geld & Recht [Aangifte]Niet gewerkt...
JUH
4 18-05-2004 21:58
Liefde & Relatie Ik heb het idee dat het niet werkt, maar ik hou zoveel van hem...
Verwijderd
12 20-10-2003 21:24
Levensbeschouwing & Filosofie Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben
Optima
50 23-05-2002 08:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.