Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat ohm en sinus vermogen is kan je natuurlijk zelf op een site als nl.wikipedia.org opzoeken.
Wat betreft speakersets, Logitech maakt wel goede. Misschien is deze een goed idee - http://www.tweakers.net/pricewatch/94505 ? Creative zal ook wel goede speakersets maken.
||
Citaat:
Dobermann als je bij voorbaat alle speakers bij je monitor plaatst kun je net zo goed 2.1 nemen. Ik heb een redelijk grote kamer, dus ik plaats de speakers een beetje verspreid door mijn kamer heen voor het mooiste geluid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het in ieder geval voor geen goud willen hebben, al zou ik in paleis Soestdijk wonen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() although ik 7 boxen ook wel erg veel vind. Maar voor gamen is 5.1 wel erg grappig. altijd leuk dat je precies kan horen waar de enemy zit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geef mij maar gewoon goede 2.0; dan ben ik heel tevreden. En je zult je nog verbazen hoezeer je posities kunt bepalen m.b.v. een goede koptelefoon en een goede versterker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Koptelefoon gaat ook zeer goed, maar je moet toegeven dat 5.1 het toch net wat makkelijker maakt, mits het spel het ondersteunt natuurlijk ![]() Maar wat is dat precies meer kananaals ? en heb je daar wat aan met een .mp3tje? of een .oggje? zijn die dan niet te kwaliteitloos? edit: hoop dat ik je post goed heb verstaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoon slechte geluidskaart is dat echt niet hoor..... zelfs met een simpele soundblaster 16 heb je geluid van ruim voldoende kwaliteit. wel 2.0 uiteraard |
![]() |
||
Citaat:
![]() De geluidskwaliteit van de laatste generaties is idd niet sterk verbeterd. Audigy, Audigy 2, Live!, Live! 1024, dat klinkt allemaal wel ongeveer gelijk. Maar als je een Soundblaster 16 met een Soundblaster Live! 1024 durft te vergelijken dan heb je de laatste 6 jaar geen geluidskaart meer gekocht, of lag je nog te slapen toen je dit typte want daar zit toch wel degelijk een enorm verschil in geluidskwaliteit in. |
![]() |
||
Citaat:
het is echt goed genoeg voor allerdaags gebruik.(gewoon een muziekje op de achtergrond etc.) Natuurlijk geeft 5.1 en 7.1 een ander effect en een andere beleving. en ik ben ook niet helemaal gek. en weet ook wel dat de kwaliteit beter is geworden. Het is maar net hoe hoog je de lat legt. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
blijkbaar toch wel, hij post net boven je ![]() het is niet wat je KAN horen. het is wat je WIL horen. En eigelijk is daar alles mee gezegt. de trapen van vergelijking; goed, beter, best en groot, groter, grootst roept ook altijd een ander op namelijk duur, duurder, duurst en eigelijk wilde ik alleen maar zeggen tegen degeen die de 1024 wilde inruilen voor een betere. Er zijn gewoon grenzen aan wat gewenst is. En die grenzen worden erg vaak vergeten op dit forum. Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 10:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar, wat koen zegt een onboard soundkaart is meteen in contact met de cpu. Maar toch vreet een onboad soundkaart ook veel van de cpu. Daarom hadden ze soudstorm uitgevonden, die niet afhankelijk is van je cpu. En de meeste kasten hebben voorin een ingang waar je je hoofdtelefoon kan inpluggen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |