Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2004, 19:49
Custom
Custom is offline
2 keer, nadat we vrienden waren geworden werd ik verliefd en zij niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2004, 09:18
Verwijderd
1 diegene waar het net mee uit is. En hij zal voorlopig ook de enige blijven want ik hou nog steeds superveel van hem. Ik kan niet zonder hem
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 09:25
Gordijn
Gordijn is offline
Nog nooit.

Ik weet niet of dat jammer is of juist prettig.
Rustig iniedergeval.
Oud 25-10-2004, 09:48
Kaarslicht
Kaarslicht is offline
Ik denk dat ik nu pas voor het eerst verliefd ben, het probleem is dat zoveel mensen zich ermee gaan bemoeien, echt zoo vervelend.. get a life!
Oud 25-10-2004, 10:25
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik weet het niet...het is moeilijk te bepalen wat ECHT verliefd is wat niet...

Ik denk dat ik of 3 x echt verliefd ben geweest of 0 keer
Ik weet niet of je die keren echt verliefd kon noemen dus...
Oud 25-10-2004, 19:16
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Moeilijk... Échte vlinders, ik denk drie.

1. Van 2 tot en met 4 HAVO. Die jongen was een ontzettende player en ik kende hem ook niet zo goed verder. Ik viel dus op zijn uiterlijk en door er heel veel over te praten werd het een ware obsessie die veel te lang standhield. Het was in één klap over toen hij voor mijn neus een ander meisje ging versieren.

2. Een jongen van vier jaar geleden tijdens de vakantie. De manier waarop hij keek... waarop hij praatte... Het is toen net niks geworden, achteraf had het gekund want hij vond mij ook wel leuk. Maar hij had, zo bleek later, ook niet het perfecte karakter want vloog van het ene meisje naar het andere.

3. Een jongen van 3 jaar geleden tijdens de vakantie. Ook toen is het nét niks geworden. Na de vakantie vertelde hij me dat hij mij wel leuk had gevonden, maar twijfelde of hij me wel leuk genoeg vond. Omdat we ook niet direct bij elkaar naast de deur woonden besloot hij er niet aan te beginnen. Blijf het jammer vinden, want qua karakter en hobby's was het gewoon een vreselijk leuke jongen die ook best bij mij had gepast!

En dan heb ik ook twee ex-en, maar op beiden ben ik niet écht verliefd geweest... Verliefdheid is dus een absolute voorwaarde voor mijn volgende relatie!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 19:19
Angie_
Angie_ is offline
ik ben verliefd op mijn huidige vriend..

stapelverliefd..

eigenlijk al 1.5 jaar haha oww

daarom is het ook zo heerlijk dat ie nu bij mij is en niet bij zijn ex.. hehe
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 19:42
Verwijderd
1 x ECHT (nu half, is het wel aan het worden)
- op mijn ex, was verschrikkelijk verliefd, verloor mijn roze bril en zag dat hij toch nix voor mij was. ik heb 5 maanden officieel iets met hem gehad, maar onofficieel 1,5 jaar
- nu het halfje op een hele leuke jongen, dacht al eerder dat er vonken over sprongen. ik word steeds verliefder

Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 20:02
Idioteque-je
Idioteque-je is offline
op 1 en daar ben ik nu nog steeds verliefd op
Oud 26-10-2004, 11:01
Sprinkle
Sprinkle is offline
2 keer
1e keer 11-12-2003, op 13-12-2003 werd het wat en het heeft ± 7 maanden geduurd.
2e keer, op mijn huidige vriend 09-10-2004 werd het wat a.s. zaterdag hebben we 2 maanden
Oud 26-10-2004, 16:05
luchtballon
luchtballon is offline
in ieder geval op mijn vriend: de eerste keer dat ik het aan iedereen wilde vertellen en over de daken zou willen schreeuwen.
Verder nog 2 keren lang verliefd geweest, maar eigenlijk had ik zelf de helft van hun persoonlijkheden erbij bedacht dus echt echt was het niet. Maar ik was wel hevig verliefd.

1 keer dus.
Oud 26-10-2004, 18:19
Vaj
Vaj is offline
Alleen mijn vriend. Ik ben niet snel verliefd blijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:39
finkelstien
finkelstien is offline
1 keer..2 keer als je een matige verliefdheid meetelt..

uiteindelijk ( nog ) niets geworden
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 18:45
Aileen
Aileen is offline
3 keer (waarvan me ik nu af vraag of ik wel echt verliefd was),
en nu voor de 4e keer (of dus de 1e keer echt verliefd)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 10:48
indigo
indigo is offline
Hmm... lastig. Twee keer, één keer kansloos (dat wist ik "gelukkig") en de tweede keer helemaal niet. Maar toen deed de betreffende jongen ineens raar .
Oud 27-10-2004, 12:50
d e r a n g e r
d e r a n g e r is offline
1'ste x toen ik 14 was maar dat vind ik niet echt tellen omdat ik toen zowat op iedereen verliefd werd. Toen ik 17 was maar het werd nooit echt wat, we zoende wel vaak.

En nu al een een paar weken op een heel lief meisje alleen ik weet niet wat ik ermee moet, het is wederzijds maar ik ben in de war en heb last van depressies en woedeuitbarstingen, ik vind het niet een goede tijd voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 17:39
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-10-2004 @ 21:14 :
Minimaal 7x. Ik denk eigenlijk nog wel wat vaker, maar ik heb nu de keren waarvan ik het zo snel ff kon bedenken en zeker weet bij elkaar opgeteld.

Ik word geloof ik nogal snel verliefd.. als ik het zo vergelijk met de anderen in dit topic..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 21:05
indigo
indigo is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 25-10-2004 @ 20:16 :

*verhaal*

En dan heb ik ook twee ex-en, maar op beiden ben ik niet écht verliefd geweest... Verliefdheid is dus een absolute voorwaarde voor mijn volgende relatie!
Ja, dat laatste ken ik... dan met één ex.
Oud 30-10-2004, 21:08
biep
biep is offline
1.
Oud 30-10-2004, 21:15
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
1 keer
Oud 30-10-2004, 22:02
bassgirl
bassgirl is offline
ik ben jarenlang (iets van 4) verliefd geweest op 1 jongen, iedereen die het wist verklaarde me voor gek mja ik kon m gewoon niet uit mn hoofd krijgen, ik heb m nu ong 3 jaar nietmeer gezien (woont bij mn oom en tante in de straat een stuk verder weg) en tja weet niet wat er zou gebeuren mocht ik m weer tegenkomen..
dat is dus nooit wat geworden

en vorig jaar werdt ik helemaal verliefd op een jongen van school die ik verder totaal niet kende, na maanden kwijlend naar m kijken en niks durven zeggen hadden we dan toch iets gekregen samen (11mnd)

en toen nog iemand tussendoor 3mnd, maar achteraf was ik nietzo verliefd op m als dat ik eerst dacht...(kende ik 2.5 jaar van msn toen we elkaar ontmoette

en nu ben ik bijna zeker weer terug bij mn ex na een half jaar (die van school) tja en kben weer helemaal gelukkig nu

kortom ik wordt altijd verliefd op mensen die ik helemaal niet ken ...
Oud 30-10-2004, 22:19
Wilmy
Wilmy is offline
Ehm... eigenlijk maar op 1 iemand echt.....elke keer met tussenpozen, en nu begin ik het weer te worden, xie hem weer te vaak! Whaaaaa! Ik wil dat gevoel kwijt! Ik word er helemaal gek van!
Oud 31-10-2004, 09:53
*** is offline
1 basisschoolverliefdheid van 4 jaar en 1 flinke op de middelbare, dus daar kon ik blijkbaar op teren, want sindsdien geloof ik niet dat ik 't nog eens echt zwaar te pakken heb gehad...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 10:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
hmm.. Ik denk dat ik zo'n 2x echt verliefd ben geweest.. toen ik 14 was kwam er een nieuwe jongen bij mij op stal terecht (beide eigen paarden etc. hij net verhuist) Alle meiden waren stapel op hem.. had hij een wedstrijd stonden er zo'n 25 meisjes aan de kant *echt ziek* Ik bleef echter maar beweren dat hij homo was.. aangezien hij aardig wat vrouwelijke trekjes vertoonde.. Hij was wel aardig, maar hield hem wat op afstand.. Vond hem te arrogant en hij had behoorlijk wat kapsones.. Zo'n 3maanden later raakte we met elkaar in gesprek.. Allemaal erg gezellig etc. 2 weken later kwam hij tot bekenning dat hij me wel heel erg zag zitten.. toen ik er over nadacht bleek dat gevoel inmiddels toch wel wederzijds te zijn.. Zo'n 2 weken later gezoend.. en daarna hebben we 3 maanden wat gehad.. Toen had ik de roze wolkjes wel heel erg te pakken.. hij is nu 17 btw.. en zijn nu enkel 'vrienden'..

En dan nog mijn exvriend.. hij was ruim 4jaar ouder.. (19) We hebben elkaar leren kennen via msn.. allemaal erg leuk etc. en konden het goed vinden.. en zo is het een keer van een ontmoeting gekomen.. Zo'n 2uur later voor het 1st gezoend en besloten dat we het wel wilde proberen Hij vond mij eerder leuk dan ik hem.. maar na een week of 2/3 ging ik ook 'om'.. In z'n totaliteit heeft dat zo'n 9maanden geduurd.. nu sinds 3 weken uit, maar gaan nog altijd goed met elkaar om, spreken elkaar dagelijks een paar uur, maar zien elkaar niet meer in real life.. leek ons beter zo
Oud 01-11-2004, 16:44
meisje
meisje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 22-10-2004 @ 00:45 :
Nog nooit. Misschien ben ik wel misantropisch of hoe noem je zoiets
Ik ben dat en ik ben zelfs een keer verliefd geweest.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 22-10-2004 @ 18:44 :
2x.

1e keer duurde het ongeveer 1,5 jaar (duurde half jaar voor we iets hadden, hadden 1.5 jaar verkering, trek je conclusie)

2e keer was het eigenlijk al langer raak. Werd pas echt verliefder toen ik weer meer contact met hem kreeg. Duurde helaas een maand of 5 / 6, maar we zijn nog hele goede vrienden, gelukkig!
Make it three times...

Op vakantie geweest, Griek ontmoet, zooo verliefd geworden. Besefte ik pas toen ik landde op Schiphol, definitief voorbij, zie je nooit meer terug. Heb gisteren hele avond zitten huilen (ben gisteren terug gekomen).
Heb nog sporadisch SMS contact, als hij me terug smst dan. Maar zien die ik hem niet meer, alleen op de foto..

Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 18:28
aidualc
aidualc is offline
ik ben 3 keer echt verliefd geweest.

de eerste keer was ik al een jaar verliefd op hem. hij zat bij mij in de klas, wat t zeker niet makkelijker maakte. maar uiteindelijk werd het toch wat. we hebben iets meer dan een jaar iets gehad

de tweede keer vond ik een jongen al super lang leuk. we hadden op een gegeven moment gezoend en hij zei dat hij mij ook leuk vond en blabla. maar uiteindelijk bleek toch dat ie een ander meisje leuker vond.maar ondertussen had hij mij weer wijs gemaakt dat hij jaloers was als hij mij met een andere jongen zag dus dacht hij dat hij mij toch wel erg leuk vond. waarna ik weer met hem gezoend had, maar het blijkt dat hij mij de laatste keer gewoon ontzettend aan het playen was . maar dus dat andere meisje dat hij leuker vond, waar dat ie overigens nog steeds verlieft op is,hij maakt geen enkele kans bij haar omdat ze te arrogant is ( muhahaha )

en de derde keer is nu. ik heb nu iets meer dan 2 maanden een super lieve vriend en ben echt helemaal verlieft op hem! en wil hem zeker niet meer kwijt.

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 18:32
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
2

Waarvan de 1 -achteraf gezien- wel iets erger/sterker was dan de ander, was het wel allebei verliefdheid.
Oud 01-11-2004, 19:49
Suzanne
Suzanne is offline
Ik ben zovaak enorm verliefd geweest! Ik ben wel iemand die erg snel verliefd kan worden. Op mijn 5e werd ik al verliefd op de zoon van de campingbaas waar we toen op vakantie waren En ook enorm op Scott van Five toen ik een jaar of 12 was best maf eigenlijk... Ik fantaseerde me helemaal rot!
Oud 01-11-2004, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 22-10-2004 @ 11:11 :
ik geloof dat het bij mij alleen maar 'beetjes verliefd' zijn geweest.
Als al dat, ik kan niet stellen dat ik weet hoe ik het begrip verliefd zou moeten invullen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 22:59
TopDrop
TopDrop is offline
misschien 1x, we zaten in hetzelfde team en we zate wat te flirten terwijl zij nog een vriendje had (ook uit hetzelfde team maar hij was er niet bij). volgens mij zagen we het wel zitten maar iedereen ging zich ermee bemoeien. dat was echt heel irritant. ze hadden het uitgemaakt maar uiteindelijk is het tusse ons ook niks meer geworden. ze had er een btje genoeg van allemaal en besloot dat ze nu helemaal geen vriendje meer wou. nu ongeveer een jaar of anderhalf later hebben ze weer met elkaar....

ik weet nie of het echte liefde was, nooit uit kunnen proberen.. ik vond haar wel leuk iig..
Oud 01-11-2004, 23:03
HybridTheory
HybridTheory is offline
2 x

1e keer bijna 4 jaar (en ik hou nog steeds van hem op een bepaalde manier)
2e keer sinds Juli tot heden
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 23:05
oldt3
oldt3 is offline
2.Met de eerste is het nix egworden,met de 2e slechts 8maand samen geweest en nog 2 korte relaties gehad zonder echt verliefd te zijn (wel het gemis van iemand te hebben om van te houden).

Maar wel hopeloos verliefd.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 23:05
Warsocket
Warsocket is offline
2x
Oud 01-11-2004, 23:30
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 01-11-2004 @ 17:44 :
Ik ben dat en ik ben zelfs een keer verliefd geweest.
Ik ben heel erg misantroop en ik ben zelfs meerdere keren heel erg verliefd geweest.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 01:57
Verwijderd
Twee,
De eerste was mn eerste echte vriend, 7 maand verkering gehad... daarna is het heel lullig uitgegaan, we zijn nu langzaam weer contact aan het opbouwen
Tweede ben ik nu nog verliefd op en heb ik al meer dan anderhalf jaar iets mee...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 08:20
Toet0r
Toet0r is offline
1, en das mn vriendje
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 10:24
_Moby_
_Moby_ is offline
1 keer denk ik...
Oud 02-11-2004, 12:52
minie
minie is offline
1x en dat weet ik heeeel zeker..
Ik ben er nu nog steeds super verliefd op dus..
Oud 02-11-2004, 13:00
Verwijderd
ik weet het eigenlijk niet
ja 1 vriendje gehad.. maar ik vraag me meer af of ik echt verliefd was.. het was ook meer van ik wil gewoon een vriendje en hij vind me leuk dus klaar
nu vind ik hem ook echt niet meer leuk
en hij loopt nog steeds achter mij aan
gelukkig woont hij niet hier in de buurt.
en voor de rest vaak verliefd geweest en TE vaak om jongens gehuild
maar was altijd na een dag of 2, 3 over dus ik weet niet of dat echt zware verliefdheid was..

en een keer een jongen.. half jaar liefdesverdriet gehad
maar nu issie weer trug op mn msn en verliefd is beetje bij beetje aan het wegtrekken
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:11
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-11-2004 @ 00:30 :
Ik ben heel erg misantroop en ik ben zelfs meerdere keren heel erg verliefd geweest.
Misantroop?

Jij????
Oud 02-11-2004, 14:23
stout!
stout! is offline
Een paar maanden geleden had ik misschien een groter aantal genoemd, maar nu kan ik zeggen: 1 keer. Want wat is verliefdheid anders dan de crushes die ik er vroeger altijd mee verwarde.

Het is héél even iets geworden en toen compleet misgegaan, ik ben nu die hele bijzondere vriend en de jongen waar ik echt verliefd op ben geweest, kwijt. Hoe dramatisch.

Maar ik weet nu wel wat verliefdheid is.
Oud 02-11-2004, 14:46
Envy
Envy is offline
1.
Oud 02-11-2004, 15:09
Sjoerd
Sjoerd is offline
1. Nu.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 15:59
Verwijderd
3 denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 20:34
meintje
meintje is offline
2, zonder twijfel
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 13:09
llosh
llosh is offline
denk 3...

bij mij gaat 't ook niet snel over; in de 2e en 3e van de middelbare school nr.1; in de 4e nr.2 en 4e/5e/6e nr.3. en die laatste heb ik nog gekregen ook
Oud 04-11-2004, 13:30
Somebody Special
Somebody Special is offline
1. Eerste keer was in de 7e klas, nooit wat geworden

2. 4emiddelbare, nooit wat geworden, jaar lang smoorverliefd geweest, toen:

3. leerde ik mijn huidige vriend kennen, we zijn nu 2 jaar en 7 maanden samen(wonend)
Oud 04-11-2004, 18:38
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik weet serieus niet meer wat verliefdheid is en of ik echt verliefd ben dan

ik heb dus geen idee
Oud 04-11-2004, 18:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Twee. De eerste ging er met een ander vandoor, en de tweede is nu mijn vriendin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten