Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 15:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat een kutwedstrijd heb ik gezien.
Goed gespeelt tot de 4-1, zijn ze (spelers van FCG) te lui om goed te spelen laat staan dat ze nog een goal kunnen maken.
Oud 31-10-2004, 15:48
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ajax mag de handen dichtknijpen met deze overwinning.

Feyenoord heeft een makkelijk programma gehad en deze wedstrijd was wat lastiger maar de 4-1 was overdreven.
Oud 31-10-2004, 18:58
number9
number9 is offline
ADO genaaid zeg.

Natuurlijk gaat die Salmon op ze bek tegen Dorus.
Maar geen opzet in het spel. Rood was veel te zwaar bestraft!

Bosschaart is ook een lekker geval , ok Kromkamp schopt m nie buiten, maar om dan als een 3e rangs amateur m ff neer te schoppen
Oud 31-10-2004, 19:00
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
number9 schreef op 31-10-2004 @ 19:58 :
ADO genaaid zeg.

Natuurlijk gaat die Salmon op ze bek tegen Dorus.
Maar geen opzet in het spel. Rood was veel te zwaar bestraft!

Bosschaart is ook een lekker geval , ok Kromkamp schopt m nie buiten, maar om dan als een 3e rangs amateur m ff neer te schoppen
Kerel toch neem een bril...
Je zag duidelijk dat de bal weg was en dat de keeper Salmon schepte, 100% penalty..

ADO Genaaid..Pff...Laat je club maar in de steek..
Oud 31-10-2004, 19:18
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Haha, die keeper van ADO onderuit doordat zn eigen supporters meuk op het veld hadden gegooid
Oud 31-10-2004, 19:31
number9
number9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-10-2004 @ 20:00 :
Kerel toch neem een bril...
Je zag duidelijk dat de bal weg was en dat de keeper Salmon schepte, 100% penalty..

ADO Genaaid..Pff...Laat je club maar in de steek..
Heb je mij horen zeggen dat t geen pingel was?

Ik zei alleen dat rood overdreven was
Oud 31-10-2004, 19:41
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
number9 schreef op 31-10-2004 @ 20:31 :
Heb je mij horen zeggen dat t geen pingel was?

Ik zei alleen dat rood overdreven was
Er werd overduidelijk opzettelijk een doorgebroken speler neergehaald. Daarop staat niets anders dan rood.

In de eerste helft had er al een ADO-speler afgestuurd moeten worden, dus je mag nog je handen dichtknijpen met deze scheids.
Oud 31-10-2004, 19:43
number9
number9 is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 31-10-2004 @ 20:41 :
Er werd overduidelijk opzettelijk een doorgebroken speler neergehaald. Daarop staat niets anders dan rood.

In de eerste helft had er al een ADO-speler afgestuurd moeten worden, dus je mag nog je handen dichtknijpen met deze scheids.
Handen dichtknijpen? Die kut-marrokaan had er afgestuurd moeten worden. Ik had m er juist afgestuurd willen zien worden. Waardeloze speler

Naast ADO werd ook Ajax genaaid.

Minimaal 1 100% pingel ontnomen (VDV met 2 benen van 8er gepakt in 16)
Oud 31-10-2004, 19:47
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
number9 schreef op 31-10-2004 @ 20:43 :
Handen dichtknijpen? Die kut-marrokaan had er afgestuurd moeten worden. Ik had m er juist afgestuurd willen zien worden. Waardeloze speler

Naast ADO werd ook Ajax genaaid.

Minimaal 1 100% pingel ontnomen (VDV met 2 benen van 8er gepakt in 16)
wat dacht je van een rode kaart voor Sneijder, nadat er terecht niet voor een penalty was gefloten.
Oud 31-10-2004, 19:48
number9
number9 is offline
Citaat:
Tricks' schreef op 31-10-2004 @ 20:47 :
wat dacht je van een rode kaart voor Sneijder, nadat er terecht niet voor een penalty was gefloten.
Jij kan er ook iets leuks van maken zeg
Oud 31-10-2004, 19:49
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
number9 schreef op 31-10-2004 @ 20:48 :
Jij kan er ook iets leuks van maken zeg
het was toch vrij duidelijk op mijn tv te bewonderen.
Oud 31-10-2004, 20:04
USPalermo
USPalermo is offline
VDV had een pingel moeten krijgen, maar de dubbele schwalbe van Sneijder zorgde ervoor dat hij hem niet kreeg...
Oud 31-10-2004, 20:06
MJM
MJM is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-10-2004 @ 16:44 :
Tjah, wat moet ik ervan zeggen? Ajax is ruk, maar uit bij ajax pakken we vrijwel nooit punten. Kortom, er had meer ingezeten, maar het is niet onverwacht.
Denk dat je gisteren een betere wedstrijd hebt gezien...!

Moet trouwens wel zeggen dat ik die v/d Doelen een misselijk manneke vind, al is het wel zo, dat ik hem geweldig zou vinden als die in Ajax 1 zou spelen op dit moment, maar toch wat een irritant mannetje..!
Oud 31-10-2004, 20:19
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ajax loopt toch weer 2 punten in op psv en 3 op Feyenoord.. Ze hebben nog steeds een ruime achterstand mjah.. ik verwacht veel na de winterstop van Ajax.. (ook al is dat nog ver weg) dus verwacht dat een 2e plek (na PSV) er nog wel inzit.. en natuurlijk de halve finale van de UEFA cup
Oud 31-10-2004, 20:31
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 31-10-2004 @ 21:19 :
Ajax loopt toch weer 2 punten in op psv en 3 op Feyenoord.. Ze hebben nog steeds een ruime achterstand mjah.. ik verwacht veel na de winterstop van Ajax.. (ook al is dat nog ver weg) dus verwacht dat een 2e plek (na PSV) er nog wel inzit.. en natuurlijk de halve finale van de UEFA cup
Jep, ik heb veel vertrouwen in Koller als alles goed gaat.
Zeer sterke speler zoals Zlatan ook is. Ziet er misschien wat houterig uit, maar is toch zeer betrouwbaar als spits.
Oud 31-10-2004, 20:41
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Volgende week Twente-uit, met de nieuwe spits Erik Nevland die net een heel seizoen achter de rug heeft.
Daar verwacht ik dus eigenlijk niet zo heel erg veel van voorlopig maar als vervanger voor de 'niet'scorende Salmon lijkt hij me prima want slechter kan het haast niet.

Kom nou niet met verwijten dat hij toch 2 heeft gescoord..! Dat weet ik ook wel maar hij schiet er per jaar niet meer dan 5 in en mist een legio aan kansen, dan ben je geen goede spits vind ik..
Oud 31-10-2004, 21:16
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-10-2004 @ 21:41 :
Volgende week Twente-uit, met de nieuwe spits Erik Nevland die net een heel seizoen achter de rug heeft.
Daar verwacht ik dus eigenlijk niet zo heel erg veel van voorlopig maar als vervanger voor de 'niet'scorende Salmon lijkt hij me prima want slechter kan het haast niet.

Kom nou niet met verwijten dat hij toch 2 heeft gescoord..! Dat weet ik ook wel maar hij schiet er per jaar niet meer dan 5 in en mist een legio aan kansen, dan ben je geen goede spits vind ik..
Idd, die Salmon is niet veel... Komt Nevland van een club in Zweden ofzo? En hoeveel heeft ie er in t seizoen erin geknalt?
Oud 31-10-2004, 21:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 31-10-2004 @ 22:16 :
Idd, die Salmon is niet veel... Komt Nevland van een club in Zweden ofzo? En hoeveel heeft ie er in t seizoen erin geknalt?
Hij komt uit Noorwegen, heeft in de jeugd van Manchster United gespeelt en daar 2 wedstrijden in het eerste.
Schiet er zo'n 10 goals in per jaar daar, hopen dat hij minstens net zoveel kan scoren hier als daar dan ben ik 'tevreden'.
Oud 01-11-2004, 09:12
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 31-10-2004 @ 21:31 :
Jep, ik heb veel vertrouwen in Koller als alles goed gaat.
.
Denk je dat Koller van de bundesliga naar de Nederlandse competitie gaat?

Blijft trouwens jammer dat de iets kleinere clubs alleen op tv besproken worden als er rellen of spreekkoren zijn.(Bij Voetbal insite en Studio voetbal dus)

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 09:15.
Oud 01-11-2004, 09:32
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-10-2004 @ 21:41 :

Ik vind het ook een gebrekkige spits bij NAC heeft hij in de ere te weinig laten zien, was met name goed in het missenvan kansen.
Erg populair bij de NAC aanhang omdat hij wel veel werkte, maarja dat is niet genoeg.
Ik stond er van te kijken dat Groningen hem destijds voor 500.000 euro overnam.
Oud 01-11-2004, 09:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-11-2004 @ 10:32 :
Ik vind het ook een gebrekkige spits bij NAC heeft hij in de ere te weinig laten zien, was met name goed in het missenvan kansen.
Erg populair bij de NAC aanhang omdat hij wel veel werkte, maarja dat is niet genoeg.
Ik stond er van te kijken dat Groningen hem destijds voor 500.000 euro overnam.
In Groningen is hij dus ook erg populair omdat hij veel werkt, maar ik denk dat het een betere aanvallende middenvelder is dan een spits hij heeft namelijk een goede pass en een hele goede balcontrole maar aangezien we geen killer hebben moet hij wel als diepe spits spelen.
Maar we zullen zien wat Nevland kan doen hier, misschien is het wel een perfect koppel, Salmon/Nevland.

Was het trouwens geen ruil? Boussabon tegen Salmon?
Oud 01-11-2004, 09:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-11-2004 @ 10:38 :

Ze zijn destijds wel van club geruild maar ofdat dat een ruil was Ik dacht dat Boussabon transfervrij naar NAC is gekomen, misschien weet Vijf het.
Oud 01-11-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-11-2004 @ 10:38 :
In Groningen is hij dus ook erg populair omdat hij veel werkt, maar ik denk dat het een betere aanvallende middenvelder is dan een spits hij heeft namelijk een goede pass en een hele goede balcontrole maar aangezien we geen killer hebben moet hij wel als diepe spits spelen.
Maar we zullen zien wat Nevland kan doen hier, misschien is het wel een perfect koppel, Salmon/Nevland.

praat geen poep jonge, die salmon is gewoon nie meer dan een hoofdklasse voetballer , maar goed het is indd een harde werken en een symphatieke kerel...maar een spits istie nie.... en ook geen middenvelder.... hij ken dacht ik redelijk koppen en da ist wel.....

en ik dacht niet dat het een ruil was, want NAC had salmon verkocht en toen zaten we met een spitsenprobleem, toen is Bart v/d Eede gehaald en later Boussaboun als rechtsbuiten...

zo was het gegaan geloof ik....
Oud 01-11-2004, 13:44
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MJM schreef op 31-10-2004 @ 21:06 :
Denk dat je gisteren een betere wedstrijd hebt gezien...!

Moet trouwens wel zeggen dat ik die v/d Doelen een misselijk manneke vind, al is het wel zo, dat ik hem geweldig zou vinden als die in Ajax 1 zou spelen op dit moment, maar toch wat een irritant mannetje..!
Doelen is tenminste nog een voetballer zoals het hoort... Hij kan niks met de bal, maar is zo belangrijk.

Ik denk overigens, als ik zo de kansen van NEC zag dat NEC er ook minstens 1 in had moeten leggen. Zeker die open goal kans van niedzielan...
Oud 01-11-2004, 13:45
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik praat helemaal geen poep.
Sommige mensen begrijp Johan Cruyff ook niet, maar die praat ook geen poep.

Ik suggereer niks hoor.
Oud 01-11-2004, 13:46
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-11-2004 @ 14:45 :

Ik suggereer niks hoor.
Cruyff moet ook z'n bek eens houden...

Ik suggereer van alles
Oud 01-11-2004, 13:54
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-11-2004 @ 14:46 :
Cruyff moet ook z'n bek eens houden...

Ik suggereer van alles
Jammer hoor..

Oud 01-11-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-11-2004 @ 14:45 :

Ik suggereer niks hoor.
wat een vergelijking....
Oud 01-11-2004, 18:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax was weer lucky. Minimaal winnen en NEC was de tweede helft beter, maja je mot de kansen benutten he.

Feyenoord dik verloren, wel geflatterd en AZ speelde op de counter. Maar ja, zo kun je ook winnen. Wat betreft die rode kaarten: allebei terecht. Bosschaart gaat gewoon 100% niet voor de bal, maja Kromkamp had ook sportief kunnen zijn. Song was ook terecht. Vond het geval Kuyt-De Cler geen penalty. Wie brengt wie nou eerder naar de grond? Juist ja, Kuyt duwt De Cler weg en door de val/sliding en dat geduw en getrek tussen die twee valt dan ook Kuyt. Maar het was Kuyt die als eerste een overtreding maakte.

En zie hier weer het optreden van het Nederlandse scheidsrechterskorps: bij AZ-Feyenoord werd Van Egmond op dezelfde wijze toegezongen als Temmink bij ADO-PSV, misschien minder massaal maja... dit keer wordt gewoon doorgespeeld. Volgens mij weten die scheidsrechters zelf niet meer hoe het moet. Al die stomme regels...

Verder dit weekend: Roda benut weer de opgelegde kansen niet, belangrijke overwinning van Groningen, Den Bosch verliest onverdiend, Heerenveen laat daarentegen zien wat effectief voetbal is en Twente-Vitesse met toch een verrassende uitslag. Raar ploegje blijft dat Vitesse. De ene keer weer een vette overwinning, de andere keer weer een grote nederlaag.
Oud 03-11-2004, 13:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Op 6 december gaat de KNVB vergaderen over het herinvoeren van staanplaatsen na succesvolle tests in de stadions van FC Groningen, SC Hoerenveen en Go Ahead Eagles. Omdat wij en vele van jullie de staanplaatsen terug willen in Nederland kun je hieronder een petitie invullen. Alle ingevulde petities zullen wij verzamelen en ervoor zorgen dat deze bij de KNVB terechtkomen. Bij een groot aantal petities hopen wij dat de KNVB ook inziet dat iedere voetballiefhebber de staanplaatsen terug wil in Nederland. Dus teken massaal de petities zodat de KNVB er niet meer omheen kan! We houden jullie gedurende deze periode uiteraard op de hoogte van het aantal ingevulde petities.

http://www.supportersclub-cambuur.nl...ie/petitie.php
Bij de link kun je een petitie opsturen, doen dus als je voor staanplaatsen bent.
Oud 03-11-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-11-2004 @ 14:53 :
Bij de link kun je een petitie opsturen, doen dus als je voor staanplaatsen bent.
+ NAC

maar goed heb er 1 verstuurd
Oud 03-11-2004, 14:53
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-11-2004 @ 14:53 :
Gedaan
Oud 07-11-2004, 15:17
Gimme more beer
Kut...
Oud 07-11-2004, 15:33
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Heerlijk..
Oud 07-11-2004, 15:34
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-11-2004 @ 16:33 :
Heerlijk..
Kut...
Oud 07-11-2004, 15:36
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-11-2004 @ 16:34 :
Kut...
Nee helemaal niet, we zijn zelfs jullie voorbij.

Eerste heflt was Groningen beter, 2de helft was Twente beter.
Een gelijkspel was terechter geweest denk ik, maar mogen wij ook eens geluk hebben. Danku!

Mooie actie aan Twente kant trouwens met de vlaggen.
Oud 07-11-2004, 15:40
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Kut...
Oud 07-11-2004, 16:21
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Zo, Ajax voetbalde zowaar weer eens aardig. Het was nog niet je van het maar ik heb tenminste een paar aardige combinaties gezien.
Oud 07-11-2004, 16:24
Gimme more beer
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 07-11-2004 @ 16:40 :
Citaat:
Kut...
Oud 07-11-2004, 16:29
Ketjing
Ketjing is offline
allesbehalve kut
Oud 07-11-2004, 16:32
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 07-11-2004 @ 17:29 :
allesbehalve kut
Hou je kop...
Oud 07-11-2004, 16:32
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-11-2004 @ 17:32 :
Hou je kop...
Sorry
Oud 07-11-2004, 16:33
Gimme more beer
Citaat:
Ketjing schreef op 07-11-2004 @ 17:32 :
Sorry
Ik zei...
Oud 07-11-2004, 16:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-11-2004 @ 17:29 :
allesbehalve kut
Geef eens een link naar een vitesse of NEC fotosite aub.
Oud 07-11-2004, 16:45
Gimme more beer
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 07-11-2004 @ 17:38 :
Geef eens een link naar een vitesse of NEC fotosite aub.
Hier hebben ze wel veel foto's, als ik me goed herinner

http://www.forzanec.nl/
http://www.goffert-site.com/

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 16:47.
Oud 07-11-2004, 17:07
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-11-2004 @ 17:45 :
Hier hebben ze wel veel foto's, als ik me goed herinner

http://www.forzanec.nl/
http://www.goffert-site.com/
Ik lees dat de middenstip van de Goffert is gestolen, hebben ze toch goed gedaan.
Oud 07-11-2004, 17:38
Gimme more beer
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 07-11-2004 @ 18:07 :
Ik lees dat de middenstip van de Goffert is gestolen, hebben ze toch goed gedaan.
Hehe, zo moeilijk is dat niet. We hebben nog steeds twee plekken in het stadion waar je slechts over een hek heen hoeft om binnen te komen. En via het dak kan ook.

Maar och, als dat het beste is wat de arnepse hooligannetjes kunnen doen, is mijn punt maar weer bewezen...

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 18:32.
Oud 07-11-2004, 18:51
Gimme more beer
Wat een kutscheids is die van Egmond toch. Gore thuisfluiter... Blij dat die kerel aan de zijkant beter stond op te letten...
Oud 07-11-2004, 18:53
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-11-2004 @ 18:38 :
Hehe, zo moeilijk is dat niet. We hebben nog steeds twee plekken in het stadion waar je slechts over een hek heen hoeft om binnen te komen. En via het dak kan ook.

Maar och, als dat het beste is wat de arnepse hooligannetjes kunnen doen, is mijn punt maar weer bewezen...
ach jij hebt 1 punt
wij hebben er 3

ik kan het echt niet laten
Oud 07-11-2004, 19:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-11-2004 @ 19:51 :
Wat een kutscheids is die van Egmond toch. Gore thuisfluiter... Blij dat die kerel aan de zijkant beter stond op te letten...
Ik maak hier uit op dat je de wedstrijd vanmiddag niet gezien hebt, ik ben laatste weken door omstandigheden helaas niet in het stadion en kijk wedstrijden via: http://www.yeahronimo.com/index.html misschien een tip voor je?

Regels voor berichten