Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 21:35
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
so much sushi schreef op 31-10-2004 @ 22:32 :
Vannacht niet geslapen. Had een feestje en ben doorgegaan tot vanochtend. Ik belandde vanochtend om half 10 in bad met een laatste fles witte wijn...
2 uurtjes geslapen. Op de fiets gesprongen en naar een vriendin gefietst. Geprobeerd wat aan huiswerk te doen. Naar huis. Op de bank gechilld met koptelefoon. Macaroni gekookt (niet te vreten)
Gerelaxt, gedoucht, straks naar bed.
zondags huiswerk proberen te maken is frustrerend
Advertentie
Oud 31-10-2004, 21:37
so much sushi
so much sushi is offline
Citaat:
Alatheia schreef op 31-10-2004 @ 22:35 :
zondags huiswerk proberen te maken is frustrerend
onmogelijk en absurd, bedoel je
Oud 31-10-2004, 21:40
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ben al vanaf zaterdag 8.30 wakker, denk dat ik nu dus ook maar effe mijn bedje ga opzoeken
Oud 31-10-2004, 21:42
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
so much sushi schreef op 31-10-2004 @ 22:37 :
onmogelijk en absurd, bedoel je
ja en ik heb toetsweek en nu hebbik nog bijna niets geleerd en nu ben ik dan wel stoer maarja
Oud 31-10-2004, 21:53
grandmommy
grandmommy is offline
hihihihihi, mijn ouders zaten tonet hannibal te kijken en ze waren net bij dat stukje met die varkens toen ik binnenkwam, en mijn moeder begoon meteen te paniekkeren ' nee, niet kijken hoor liesje, dat is niks voor kinderen!'
Oud 31-10-2004, 23:42
vixen
vixen is offline
Gisteren had ik een enorm leuk feestje bij een studentenflat, jammer dat t om 4 uur werd afgelast door de politie, maar zelfs at was nog best grappig, alle trappen dropen van 't bier. Toen ben ik blijven slapen bij iemand want mn kamer was echt te ver weg en ton heb ik maar 3 uur geslapen en de volgende ochtend n hele suffe film gekeken. Toen kwam ik thuis en heb ik nog meer films gekeken, toen ben ik even gaan slapen en toen heb ik daarna nog 4 films gekeken want mn huisgenoot had een beamer (ofzo) mee van school en toen hadden we een thuisbioscoop. En nu ben ik misselijk van alle koekjes en snoepjes en thee maar straks omt mn zus hier logeren met cha0s want die waren naar de mad caddies. En morgen ga ik shoe shoppen met een jongen en dan naar Nijmegen.
Oud 01-11-2004, 02:52
Konstantine
Konstantine is offline
Mijn dag was gaaf want het was heel warm dus ik had een kort rokje aan zonder panty en ik heb naar heel veel hotties geknipoogd. Vanochtend gingen we wandelen door de neighbourhood en toen skateboardde er een joch met een bright eyes tshirt en zwart haar achter me en toen zei hij 'hi what's up?' en toen gingen we babbelen en hij was cuteee. Daarna gingen we naar de mall en er waren twee (!) abercrombie&fitchwinkels! In de ene zei een mevrouw 'miss can you help me? do you work here?' en toen zei ik 'oeh i wish!' en toen voelde ik me heel stoer. En in een andere winkel was een chick met me aan het sjansen, maar ik vond haar stom want haar rok was mooier dan de mijne. Daarna hebben we gebarbequed en toen kwamen er trickortreat-kindjes die heel schattig waren dus ik ging met ze op de foto, camp he. Voor de rest heb ik heel veel therealworld gekeken en that70'sshow en kriek gedronken.
Oud 01-11-2004, 09:51
Pan Am
Pan Am is offline
Hoi, nou het was heel leuk in Las Palmas met Bart en Carmen en we gingen allemaal swingen atuurlijk, want Jeroenski en Miss Monica draaiden, dus allemaal hippe tecnhodeuntjes en percussie <3 En bart had sjans maar het schoot niet op, dus ik ging met Carmen swingen en naast ons stond toen zo'n leuke jongen ook te swingen Alleen hij had een vriendje, maar hij was zo leuk dat ik boos was dat hij een vriendje had En Carmen en ik hadden teveel geblowd, althans ik wel, dus ik kwam helemaal lam thuis
Oud 01-11-2004, 10:41
Jules
Jules is offline
Zaterdag had ik mijn allereerste kots-feest! Het was ontzettend gezellig en ik heb leuke nieuwe mensen ontmoet en dus teveel gedronken en gekotst. Toen moest ik naar bed van mijn vriendje en ging ik de hele tijd huilen omdat iedereen nog zo leuk door aan het partyen was en ik boven in bed lag en ik kon niet eens doei zeggen tegen mensen.

Zondag had ik helemaal geen hoofdpijn en gingen we de stad in en 's avonds the Simpsons-monopoly doen en dat was leuk.
Oud 01-11-2004, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 01-11-2004 @ 03:52 :
en toen skateboardde er een joch met een bright eyes tshirt en zwart haar achter me
omg
Oud 01-11-2004, 10:50
Pan Am
Pan Am is offline
Oja, Carmen is fan van Bobby van Popstars, en hij was er ook, en Carmen wilde een handtekening op haar b00b
Oud 01-11-2004, 11:31
Verwijderd
Ik ben wakker geworden en ik heb ontbeten. Whoehoe.
Oud 01-11-2004, 11:33
Verwijderd
Ik heb nog niet veel gedaan
Maar ik ga straks een 'dinnie ophalen van school.
En dan gezzelig doen en roddelen
Verwijderd
ik heb (voor de verandering ) godverdomme echt enorm kut geslapen. werd de hele tijd wakker en droomde echt zwaar kut ende wazig. erg brak wakker geworden dus, brood gemaakt dat ik vervolgens amper mn bek door kan proppen. over een paar minuten naar mijn werk en vanavond waarschijnlkijk rust aan de kop nemen en vroeg gaan slapen want nog zo'n nacht zou ik echt niet trekken
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Een nachtmerrie waar je U tegen zegt. En dat bedoel ik niet letterlijk maar figuurlijk.
Oud 01-11-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Adam Warlock schreef op 01-11-2004 @ 12:33 :
Een nachtmerrie waar je U tegen zegt. En dat bedoel ik niet letterlijk maar figuurlijk.
kan ik me helemaal in vinden
Oud 01-11-2004, 11:35
Verwijderd
Ik heb wel lekker geslapen
En oh zo mooi gedroomd
Oud 01-11-2004, 11:37
Luna
Luna is offline
zondag nacht in de melkweg gespendeerd en dat was fun. Ik had wijntjes op want we hadden daarvoor in een cafe 2 wijntjes bestelt en kregen toen 2 flessen en t vriendinnetje wilde opeens geen wijn meer en toen moest ik ook haar fles opdrinken.
Dus in de melkweg was het erg gezellig want ik kwam allemaal mensen tegen.
Zondag werd ik vroeg wakker voor de verandering en toen kwam mn vader om wat dingen aan mn huisje te doen en daarna was er een kraak en er werd bij mij verzameld omdat t pand om de hoek was en toen zaten er allemaal spaanse krakers in mn huis spaans te praten wat ik niet verstond. En toen had ik definitief besloten om naar zuid amerika te gaan om spaans te leren(maar ook voor de weeskindjes). Maar er waren ook mensen die ik wel verstond en daar was het gezellig mee.
De kraak was gelukt en ze hebben een vet mooi pand en wonen om de hoek, vanaf mn balkon kan ik naar ze zwaaien, via de binnentuin.
verder ging ik naar huis en heb ik gelezen uit een boek van arnon grunberg
Oud 01-11-2004, 11:42
Avelon
Avelon is offline
eerst had ik heel slecht geslapen vanaf 4 tot 8 en toen naar de dokter want ik heb een enge huidziekte en toen zei de dokter ja helaas hier heb je pillen tegen de jeuk. het kan nog wel twee weken duren. toen heb ik ge-inet
en nu ga ik douchen.
terwijl ik nick cave luister.
Oud 01-11-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 01-11-2004 @ 10:51 :
Hoi, nou het was heel leuk in Las Palmas met Bart en Carmen en we gingen allemaal swingen atuurlijk, want Jeroenski en Miss Monica draaiden, dus allemaal hippe tecnhodeuntjes en percussie <3 En bart had sjans maar het schoot niet op, dus ik ging met Carmen swingen en naast ons stond toen zo'n leuke jongen ook te swingen Alleen hij had een vriendje, maar hij was zo leuk dat ik boos was dat hij een vriendje had En Carmen en ik hadden teveel geblowd, althans ik wel, dus ik kwam helemaal lam thuis
nou, uiteindelijk heb ik nog wel gezoend hoor en we bellen om een afspraak voor komende week te maken carrie en ik hadden ook nog sjans van die engerd ik vond miss monica een beetje te bonkie-bonk en we hadden een lift terug naar den haag van een jongen met een klein autotje en car en ik hebben nog heel lang gegiecheld in bed
Oud 01-11-2004, 11:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
ff naar school geweest om weer tot de conclusie te komen dat ik daar niet thuis hoor. Een cd van een vriendin zojuist gevonden maar dan moet ik haar gaan bellen dat ik die heb en dan moet ik daar langs en daar heb ik helemaal geen zin in.
Oud 01-11-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 01-11-2004 @ 12:42 :
eerst had ik heel slecht geslapen vanaf 4 tot 8 en toen naar de dokter want ik heb een enge huidziekte en toen zei de dokter ja helaas hier heb je pillen tegen de jeuk. het kan nog wel twee weken duren. toen heb ik ge-inet
en nu ga ik douchen.
terwijl ik nick cave luister.
nick cave gaat 'n film maken

dat je 't ff weet
Oud 01-11-2004, 13:21
Verwijderd
Ik was gisteren in keulen uit.

faakkking vet feestje. Cool publiek, veel leuke hippe chicks. Vette, beetje kraakpand-achtige sfeer. Muziek van descendents, minor threat, get up kids, all, the hives, slayer, joy division, the smiths, the cure, terror, madball, sick of it all, judas priest (haha).....
Ok wel saaie nummers uiteraard maar gelukkig geen nu-metal.

duitsland

Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 13:23.
Oud 01-11-2004, 13:25
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 01-11-2004 @ 12:45 :
nou, uiteindelijk heb ik nog wel gezoend hoor en we bellen om een afspraak voor komende week te maken carrie en ik hadden ook nog sjans van die engerd ik vond miss monica een beetje te bonkie-bonk en we hadden een lift terug naar den haag van een jongen met een klein autotje en car en ik hebben nog heel lang gegiecheld in bed
OMG, wat is die Leon een gehaaide slet zeg Hij zat me te versieren en ik had het eerst helemaal niet door
Oud 01-11-2004, 13:25
Susanne
Susanne is offline
ik kom net van school want mijn laatste uur viel uit, en morgen heb ik maar 1 uur les (met krimprooster = 40 min) maar oké.. misschien ga ik morgen nog wel even iets actiefs ondernemen

Nu ga ik zo naar de bank om het gedoe met mijn pinpas te regelen, ik wil weer kunnen pinnen

Daarna door naar mijn oma want daar moeten we om 17:00 uur zijn om te eten

Vnvnd lekker hockeyen

ojaa en ik moet nog een brief posten en ik denk dat het vliegtuig van mijn ouders neer is gestort want ik heb nog niets gehoord
Oud 01-11-2004, 13:55
monolo
monolo is offline
Citaat:
cut_off schreef op 01-11-2004 @ 14:21 :
Ik was gisteren in keulen uit.
[afbeelding]

faakkking vet feestje. Cool publiek, veel leuke hippe chicks. Vette, beetje kraakpand-achtige sfeer. Muziek van descendents, minor threat, get up kids, all, the hives, slayer, joy division, the smiths, the cure, terror, madball, sick of it all, judas priest (haha).....
Ok wel saaie nummers uiteraard maar gelukkig geen nu-metal.

duitsland
vettt
Oud 01-11-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 01-11-2004 @ 14:55 :
vettt
yeah ik wil jullie allemaal wel meenemen maja

We hebben wel een uur gezocht in keulen maar dat mocht de pret niet drukken.
Oud 01-11-2004, 14:14
Verwijderd
haha uit met rutger haha oooh.
Oud 01-11-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 01-11-2004 @ 15:14 :
haha uit met rutger haha oooh.
Ja drama .
Oud 01-11-2004, 15:17
Payableondeath
Payableondeath is offline
Ik ben jarig, dat is leuk
Gaarne rook ik dus een peuk.
Paranoide is echt lief,
zij is een echte hartendief.

De taart is heel erg lekker,
idem dito voor de wekker.
Hap.
Slik.
HAHAHAHAHAHA.
Oud 01-11-2004, 15:19
RockaholiC
RockaholiC is offline
Oud 01-11-2004, 15:20
Payableondeath
Citaat:
RockaholiC schreef op 01-11-2004 @ 16:19 :
*schouderklopje*
Oud 01-11-2004, 15:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Payableondeath schreef op 01-11-2004 @ 16:20 :
*schouderklopje*
*schouderafveegt*
Oud 01-11-2004, 15:22
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb het kutste weekend ooit gehad, zaterdag een 25jarig huwelijksfeest wat saai was, veel kiespijn en hoofdpijn+oorpijn, zaterdag daardoor een cool feest gemist en zondag halfdood in de stad rondgelopen en op de terugweg op de fiets weer heel ziek geworden, op bezoek geweest bij mn demente oudtante die weer ns kwaad was op alles en iedereen, en vandaag ziek thuis en net bonje aan de telefoon met een stom wijf van het uwv.
Oud 01-11-2004, 15:24
Payableondeath
Citaat:
RockaholiC schreef op 01-11-2004 @ 16:22 :
*schouderafveegt*
Heb je roos?
Oud 01-11-2004, 15:26
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Payableondeath schreef op 01-11-2004 @ 16:24 :
Heb je roos?
ja
Oud 01-11-2004, 15:26
Payableondeath
Citaat:
RockaholiC schreef op 01-11-2004 @ 16:26 :
ja
Oud 01-11-2004, 15:27
RockaholiC
RockaholiC is offline
vandaag zit ik heel lui te doen want ik vind mezelf een beetje zielig. zometeen ff lezen en vanavond ga ik alleen maar tv kijken.
Oud 01-11-2004, 15:46
Otis
Otis is offline
Hoi !!!
Gisteravond was heel leuk want we gingen dus swingen idd bij betty ford en toen zaten we op een bankje en er stond een bejaarde nicht voor ons (niet sebastiaan-glim-shirt) en toen kneep ik in zn billen en keek hij lachend om en toen zei ik tegen bart : knijp jij ook eens en toen kneep bart en toen liep die man weg
En toen ging ik nog zwaaien naar Bobby van popstars the rivals maar hij zwaaide niet terug en op t eind van de avond werd Sebastiaan glimshirt heel eng en zat hij aan mijn tieten en noemde hij bart een mooie jongen maar dat is logisch want bart en ken waren weer de heetste van de club
Toen gingen we de hele avond praten over onderpiesen enzo en tijdens de heenreis in de trein ging een man ergens anders zitten omdat hij ons vervelend vond
Eenmaal in mijn krakende bedje viel ik in slaap met een arm om bart heen
Oud 01-11-2004, 17:08
Verwijderd
Mijn dag was vermoeiend en ik heb nog steeds mijn slechte karma van de middelbare school.

En nu ga ik in bed liggen want mama is vergeten de man van de verwarming te bellen en nu is hij nog steeds kapot.
Oud 01-11-2004, 18:27
Dith
Dith is offline
Eerste uur vrij, tweede uur verslapen dus om 10 over 10 was ik op school. Om 1 uur was ik weer uit want gym viel uit (hoe vervelend nou). Aangezien ik om 5 uur weer op school moest zijn ben ik even naar de stad geweest en daar weer boel onzin gekocht en toen kreeg ik pijnlijke voeten dus ging ik naar mijn tante (die in de straat van de school woont) en heb ik daar in het computerkamertje met haar gezeten omdat de verwarming het niet deed en ze daar een straalkacheltje had. Aantal blikjes Mountain Dew gedronken en koekjes gegeten.
Nu even wijn kopen want vanavond ga ik naar Rolf <3.
Oud 01-11-2004, 18:30
Verwijderd
Taart eten bij de gristen.
Oud 01-11-2004, 18:35
Verwijderd
ik heb vandaag het nietsdoen officieel tot een kunst verheven,ik heb lang geslapen,lang gedoucht,lang gecomputerd,lang gebeld en eigenlijk niets gedaan waarvan ik nou kan zeggen : "goh dat was productief"
maar dar ga ik nu verandering inbrengen want ik ga hardlopen.
Oud 01-11-2004, 19:00
Verwijderd
Vandaag heb ik lekker geslapen en gedroomd tot 11 uur.
Daarna gedoucht en aangekleed en beetje achter de computer gezeten. Toen ben ik naar school van een vriendin geweest en haar opgehaald. Zijn we naar het winkelcentrum gegaan want ik moest nog een filmrolletje hebben en zij een kaartje voor greenday. Hebben we gehaald en toen gingen we naar de indo om spekkoek te halen. Daarna zijn we naar een park gegaan en zijn we lastig gevallen door 2 asielzoekers die eerst zeiden van jaa kom we gaan die 2 lastigvallen en daarna ons na riepen dat we apart en ziek waren omdat we niet wilden praten met hun. En toen nog door een schizofreen jongtje die me allemaal ineens begon te kietelen. Die was echt vervelend. Begon hij allemaal aan mn oor te zitten en vragen of ik een vriendje had. En toen belde mijn mama dat we bijna gingen eten dus gingen we weg. Hebben we nog even op mn kamer gezeten en geroddeld en toen moest ze weg. Want ik ging eten en zij moest ook eten.
Oud 01-11-2004, 21:52
Verwijderd
hard gewerkt, nu biertje drinken en zo wat smoken met de papoea
Oud 01-11-2004, 22:29
vixen
vixen is offline
Ik werd om 12 uur wakker en toen ben ik opgestaan en toen heb k heel veel afgewassen en opgeruimd en het fornuis schoongemaakt en toen heb k mn kamer nog eens opgeruimd. En toen ging ik naar de stad schoenen kopen met zo'n jongen maar ze hadden nergens leuke schoenen dus toen zijn we thee gaan drinken en toen had ik mn net gekochte huge theekop van de xenos kapot gemaakt dus toen heb k dr daarna nog een gekocht. Toen ben ik naar de aldi gegaan en toen heb k sla gemaakt en toen kwamen dr allemaal vriendjes van mn huisgenoot film kijken en dat was heel gezellig en nou ga ik straks slapen want morgen moet ik een hanekam bijscheren van iemand.
Oud 01-11-2004, 22:31
Verwijderd
School geskipt, thuis genikst in pyjama en toen verdrietig geweest om domme ex hoehoe. Alle dagen lijken op elkaar.
Oud 01-11-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 01-11-2004 @ 23:31 :
School geskipt, thuis genikst in pyjama en toen verdrietig geweest om domme ex hoehoe. Alle dagen lijken op elkaar.
buenohug <3
Oud 01-11-2004, 22:35
Verwijderd

edit; om de buenohug dan (K)
Oud 01-11-2004, 22:43
Verwijderd
rock n roll weekend, vandaag bijna alleen maar geslapen waardoor ik waarschijnlijk voor de rest vd week weer een leefritme heb die vergelijk baar is met iemand uit peru ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten