Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
By the way, wie heeft het andere topic gesloten ? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh ja, gisteren weer beelden op het nieuws van Amerikaanse legerjeep die werd opgeblazen.Als ik Bush was, gaf ik de inwoners van de wijken waar die terroristen zitten een waarschuwing :"Verlaat jullie huizen" en dan bombardeerde ik die wijken plat. Er zijn geoeg soldaten op laffe wijze omgebracht .
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Zo, wat heeft die Bush dat toch lekker geregeld zeg! ![]() Ik denk dat zelfs Kerry dat beter kan. Citaat:
||
Citaat:
En Bush heeft wie door een oorlog geleid? Bush heeft vooralsnog de VS IN een oorlog geleid. Gezien de rotzooi aldaar kun je moeilijk zeggen dat hij die oorlog tot een goed einde gebracht heeft vind je niet? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Euh, hoeveel suidicide bombers denk je daarmee te crearen? Mijn god, hier heb je een tientje, ga een brein kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. De VN bestond toen nog niet. Die is pas opgericht na WOII.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar was nl. een reportage over.. zeer leerrijk! 20.00 TERZAKE Duidingsmagazine met een kort nieuwsoverzicht, studiogesprekken en langere reportages. Presentatie: Siegfried Bracke en Phara de Aguirre. TerZake-special maandag 1 november Een lange documentaire over Fox News Fox News is één van de grootste nieuwszenders van Amerika én eigendom van mediagigant Rupert Murdoch. "Fair and balanced", eerlijk en evenwichtig, is de slogan die de zender hoog in het vaandel voert. Maar een Amerikaanse documentaire toont het tegendeel: Murdoch zet Fox News helemaal naar zijn hand, en naar die van zijn republikeinse vrienden. DE TOP VAN FOX IS GEWOON BIJZONDER GOED BEVRIEND MET DE REPUBLIKEINEN, en verslagen bijgevolg bijzonder subjectief. Fox is een van de grootste nieuwszenders en heeft dus naast een groot bereik een grote invloed op het Amerikaanse volk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel Duitse soldaten zijn er in WO2 omgekomen in Frankrijk? Omdat ze toevallig aan de verliezende kant stonden tellen die niet mee? WO2 is verleden tijd, wat toen gebeurd is zegt niet dat we nu Amerika ook moeten helpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Republikeinen weren "pottenkijkers"
di 08:10 u. bron: vrtnieuws.net De Amerikaanse presidentsverkiezingen worden gevolgd door Europese waarnemers van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE). Er zijn ook enkele parlementsleden bij, onder wie Spirit-voorzitter Geert Lambert. Die bezocht in Florida campagnebureaus van de Republikeinen en de Democraten. De OVSE-waarnemers worden niet overal met open armen ontvangen, vooral niet bij de Republikeinen. Lambert kreeg onder meer te horen dat die "instructies van Washington" hadden om niet met hem te praten omdat hij "een gevaarlijk persoon" zou zijn. >> sympathieke jongens, die republikeinen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vervroegd stemmen, toch problemen
di 08:55 u. bron: vrtnieuws.net In de staat Florida, waar er vier jaar geleden grote problemen waren bij het tellen van de stemmen van de verkiezingen, zijn er nu verschillende kiessystemen: per brief, met de com- puter en met de beruchte ponskaarten. Ongeveer een derde van de kiezers heeft er overigens al gestemd in stembureaus die vervroegd opengingen. Dat kon al sinds 18 oktober. Het was de bedoeling om het stemmen te vergemakkelijken, maar er bleken te weinig stembureaus beschikbaar, met lange rijen wachtenden tot gevolg. Ook de computers lieten het al meer dan eens afweten. >> Leuk dat ze uit hun fouten leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed. Het is nu een algemeen aanvaard gegeven dat je gewoon dom bent. Wat jij voorstelt is precies wat de Joden in Israel de Palestijnen aandoen. Je ziet waar dat doe lijdt. |
![]() |
||
Citaat:
Wat zijn jouw 'bronnen' dan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En jij bent naief. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan alleen niet tegen types die maar een hoop lopen te blaten. Bush. Jij. Etc. |
![]() |
||
Citaat:
Je ging niet in op m'n Israelargument overigens. Zwak. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo origineel ook! Mijn god ![]() Argumenten lieve schat. Jeweetwel. Die dingetjes die je moet zoeken om je punt te ondersteunen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1 bewijsvoering, aanvoering van argumenten En dan snel wijzigen. Het is hetero trouwens. Zou het wel goed spellen, voordat mensen nog dingen van je gaan denken ![]() Ik heb 2 punten genoemd: 1) Situatie die jij schetst is dezelfde als in Israel 2) Ik vraag me af wat jouw bronnen precies zijn. Daar heb je niet op geantwoord. Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 10:47. |
![]() |
||
Citaat:
Wat hebben ze allemaal gemeen??? Juist ja. Allemaal Islam, allemaal 1 hoop miserie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor elk die landen zijn er er een heel stel te vinden die NIET die problemen hebben. Compleet nonargument dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waar blijven je antwoorden op m'n vragen? |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk snap ik wat je bedoelt. Het punt is wat hij voorstelt, wijken platgooien, precies is wat in Israel gebeurt, en het heel duidelijk is dat dat niet werkt. Het is niet m'n bedoeling Israel te bashen, het is gewoon een 1 op 1 vergelijking. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|