Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Citaat:
ja ![]() Citaat:
nee Citaat:
nee ik kijk meestal of er wat leuks in de winkel ligt Citaat:
daar ga ik over nadenken Citaat:
ja ![]() Citaat:
nee dan zou ik altijd thuiszitten ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ohja ik vind het erg belangrijk dat mn haar goed zit, en ik heb in mn kamer vier spiegels.
|
Verwijderd
|
Ik sleep eigenlijk altijd eyeliner en lippenstift mee. Mocht ik oogschaduw ophebben, dat ook, maar eigenlijk gebruik ik het helemaal niet. Bij het uitgaan kijk ik wel in de spiegel maar pfff ^^ bijwerken doe ik toch zelden.
Als ik werk interesseert het me nog minder. Hele dag op het bureau en in de garage beneden zien ze er een stuk slechter uit ![]() Als ik buitenkom, doe ik eigenlijk wel altijd wat spul op mijn gezicht en eyeliner, omdat ik anders er veel te dood uitzie (bleekheid ten top), maar vaak niet meer dan dat. Als ik mij buiten het dorp waag doe ik wel wat meer moeite, maar voor in de winkel waar de helft op klompen loopt, is het me teveel werk ^^. Puisten en bad-hair-days zijn vervelend, maar ik laat mn sociale leven er niet door verpesten. Ik verzin er wel iets op. Of doe heel stoer of het me niets interesseert ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Sta jij met uitgaan voor de spiegel je haar goed te doen en je nog wat mooier op te maken?
nee Heb je een tasje met make-up bij je als je uitgaat? haha nee Kijk jij in elke winkelruit of je er nog goed zit of vermijd je ze liever? nee Ben je alleen ijdel als je uitgaat (of als je iets speciaals hebt) of ook gewoon naar school? ik ben eigenlijk niet ijdel Wil je er altijd op je mooist uitzien? ligt eraan Ga jij het huis niet uit (oke misschien een beetje drastisch) als je een pukkel hebt, of een bad-hairday?! nee, dan zou ik altijd thuis zitten. |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een man die alles aan zijn uiterlijk doet om er beter uit te zien, make up enz niet schuwt en toch gewoon hetero is. |
![]() |
|
Sta jij met uitgaan voor de spiegel je haar goed te doen en je nog wat mooier op te maken?
Als ik langs een spiegel loop kijk ik wel even, en als mijn haar er achterlijk bijhangt, dan probeer ik er nog even wat van te maken. Heb je een tasje met make-up bij je als je uitgaat? Nee, dat vind ik alleen maar onhandig. Kijk jij in elke winkelruit of je er nog goed zit of vermijd je ze liever? Ik vermijd ze liever Ben je alleen ijdel als je uitgaat (of als je iets speciaals hebt) of ook gewoon naar school? Wel iets ijdeler als ik uitga, maar voor school probeer ik er meestal ook nog enigsinds wat van te maken. Wil je er altijd op je mooist uitzien? Neen. Ga jij het huis niet uit (oke misschien een beetje drastisch) als je een pukkel hebt, of een bad-hairday?! Ik ga wel hoor, ik probeer hem wel een beetje te camufleren, maar ik ga er niks voor laten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand... Verwijderd | 42 | 02-01-2006 10:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, waarom is er land? Diary of Dreams | 6 | 23-08-2005 00:01 | |
De Kantine |
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van dit land? hasseltboy | 41 | 08-06-2005 17:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
spiegeltje , spiegeltje aan de wand... willypirate | 21 | 13-10-2004 16:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Speigeltje spiegeltje aan de wand... Secreet | 7 | 15-04-2002 19:33 |