![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is een rare dag. Eerst droomde ik dat we verhuisd waren naar Rotterdam, en ik kende er niemand. Ik moest de hele tijd ver reizen naar alles hier, en we hadden daar geen internet en ik kon niet uit. Ik had ook nog eens een walgelijk klef vriendje die mee ging winkelen, en steeds ging zeuren dat alles te duur was. Hij vond alles in de H&M te duur? ![]() ![]() ![]() Daarna werd ik wakker, helemaal opgelucht dat het allemaal niet waar was, en toen zag ik het nieuws. Vanmiddag wat shoppen met een vriendinnetje in Zoetermeer, vanaaf lekker series kijken. <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
naar breda getreind
nu op school beetje het nieuws aan het streamen http://www.rtl.nl/financien/rtlz/liv...eam_broad.html en vanmorgen zat een chick met zwart/roze oldschool vans en hardcore buttons in mijn coupé ![]() ohja en ik doe wat projectwerk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik had om half 9 college en ik kon niet opstaan, maar ik ben toch geweest. daarna ben ik naar de stad gegaan met een vriendin en hebben we gewinkeld, gelunched en koffie gedronken en toen wilde ik naar huis met tram 9, maar die reed niet want de Linnaeusstraat was afgeloten en toen moest ik met de bus en daarop stond 'tram 9' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb vandaag een hele dag doorgebracht op school achter de computer en ik ben ontzettend trots op mezelf want ik heb zowaar iets ingeleverd, twee minuten voor half 5. ![]() &er kwam nog een oudklasgenoot langs die erg druk was maar toch ook wel even gezellig. Nu ben ik zo moe en moet ik morgen blijkbaar naar mijn oude stage om mijn sleutel terug te geven terwijl ik hoopte op een rustige vrije dag. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |