Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2004, 23:19
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Rogue schreef op 01-11-2004 @ 23:31 :
School geskipt, thuis genikst in pyjama en toen verdrietig geweest om domme ex hoehoe. Alle dagen lijken op elkaar.
en arkanhug!
Oud 02-11-2004, 07:42
Verwijderd
Ik zit op school en het joch naast mij aait zijn mieren-wallpaper.
Oud 02-11-2004, 07:56
FLechdrop
FLechdrop is offline
Dat ben: ik.
Oud 02-11-2004, 08:05
Verwijderd
Citaat:
FLechdrop schreef op 02-11-2004 @ 08:56 :
Dat ben: ik.

Kom je al klaar? *prikt*
Oud 02-11-2004, 09:24
Verwijderd
Theo van Gogh is doodgestoken
Oud 02-11-2004, 09:26
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik moest vandaag naar de dokter, die verwees mij naar het ziekenhuis want hij wist niet wat ik had, bloed prikken en röntgenfoto's maken. En toen ik thuis kwam hoorde ik op het nieuws dat Theo van Gogh is doodgeschoten, en ik ben er erg van geschrokken.

Zometeen ga ik naar Rigoletto - Opera in de Stopera.

Laatst gewijzigd op 02-11-2004 om 09:33.
Oud 02-11-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 02-11-2004 @ 10:24 :
Theo van Gogh is doodgestoken
zie N&A voor mijn beknopte mening
Oud 02-11-2004, 09:56
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 02-11-2004 @ 10:43 :
zie N&A voor mijn beknopte mening
Ja.

Het is een rare dag. Eerst droomde ik dat we verhuisd waren naar Rotterdam, en ik kende er niemand. Ik moest de hele tijd ver reizen naar alles hier, en we hadden daar geen internet en ik kon niet uit.
Ik had ook nog eens een walgelijk klef vriendje die mee ging winkelen, en steeds ging zeuren dat alles te duur was. Hij vond alles in de H&M te duur?

Daarna werd ik wakker, helemaal opgelucht dat het allemaal niet waar was, en toen zag ik het nieuws.

Vanmiddag wat shoppen met een vriendinnetje in Zoetermeer, vanaaf lekker series kijken. <3
Oud 02-11-2004, 11:02
Verwijderd
heerlijk geslapen gelukkig
Oud 02-11-2004, 11:06
Verwijderd
Lekker geslapen en leuk gedrooomt
Alleen nu heb ik vreselijke hoofdpijn
Oud 02-11-2004, 11:30
Verwijderd
naar breda getreind
nu op school
beetje het nieuws aan het streamen
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/liv...eam_broad.html

en vanmorgen zat een chick met zwart/roze oldschool vans en hardcore buttons in mijn coupé dat gebeurt je ook niet dagelijks ofwel?

ohja en ik doe wat projectwerk
Oud 02-11-2004, 11:36
Back Door Man
Back Door Man is offline
Humm, ik ben naar school gtefietst waar ik te laat aankwam.
Verder heb ik een dikke energie booooooooost genomen, en teveel gerookt, nu is het pakje op en rook ik vandaag niet meer.

Nog 3 uur les te gaan, en dan ga ik aan mijn huiswerk, en vanavond wil ik haligh en antigone daten natuurlijk.
Oud 02-11-2004, 11:54
RockaholiC
RockaholiC is offline
moest eigenlijk naar school voor een logopedietraining maar daar had ik geen zin in dus ga ik zo met mn chick naar de stad en daarna gaan we naar mn dinnie en dan gaan we pizza's maken holadiejee
Oud 02-11-2004, 12:31
Jules
Jules is offline
Lekker uitgebreid ontbeten, gehoord over 'de moord' op de radio, daarna was opgeruimd, kamer opgeruimd, tv aan op het nieuws.

Ik ben toch wel een behoorlijke ramptoerist want ik wil er eigenlijk alles over weten maar misschien komt dat doordat het zo dicht bij mijn kamer gebeurd is. Misschien ga ik ook wel even naar de hooligans op de dam kijken vanavond
Oud 02-11-2004, 12:37
Susanne
Susanne is offline
Ik ben naar school geweest het 1e en 2e uur (8:10 tot 9:30)
Ik wilde eigenlijk aansluitend naar enschede vandaag maarja ik heb bij een vriendinnetje gegeten en die had niet zo zin om weg te gaan
Nu ga ik zo hersenschimmen van bernlef verder lezen
Oud 02-11-2004, 13:28
Haligh
Haligh is offline
Ben vroeg naar school gegaan en mijn opdrahcten van Nederlands en Duits in de postvakken gelegd.

Toen vernam ik dat Theo van Gogh dood was van mijn maatschappijleraar, en hoorde dat mijn hondje ziek is en naar de dierenarts is geweest

En nu heeft ze een opgezet oogje door een allergische reactie

Wat kijkt ze sip
Oud 02-11-2004, 13:45
Ms Pink
Ms Pink is offline
hallo vandaag moest ik werken maar ik werd ziek dus ben ik maar naar huis gegaan en nu zit ik thuis hevig te janken omdat theo dood is en ik vond 'm zo lekker
Oud 02-11-2004, 14:05
Otis
Otis is offline
hoi vanmorgen versliep ik me en toen heb ik op scchool gestresst voor een projectgroep deadline en toen hoorden we opeens van theo van gogh en ik vind het echt verschrikkelijk , ik vond t geen leuke man maar ik vond zn films wel goed , vooral die van hirshi ali en hem..en ik weet ook zeker dat als er binnenkort iemand vermoord wordt, het ayaan hirshi ali is
Oh en ik heb ook nog een broodje hamburger gemaakt en heb ruzie met n vriendin omdat ze mij verwaarloosd .
Oud 02-11-2004, 14:42
Verwijderd
lang uigeslapen,het nieuws gekeken,ook vernomen dat theo van gogh is vermoord,en dat schokte me toch best wel
verder heb ik wat boodschapjes gedaan en een beetje zitten lezen
Oud 02-11-2004, 14:46
Sade
Sade is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 31-10-2004 @ 12:10 :
Gisteren ben ik naar Off_Corso geweest in Rotterdam. Het was Liberated, en Lacroix en Ricky Rivaro draaaaaaiden <3 En toen heb ik met een hele foute jongen gezoend maar hij was stiekem toch wel leuk, en hij had een ondeugend lachje en hitsige blauwe ogen
Daar was ik ook en het was cool Verder heb ik weinig leuks gedaan de afgelopen dagen, alleen maar huiswerk huiswerk en teveel gegeten tussendoor
Oud 02-11-2004, 14:56
Verwijderd
Ik zat net pas echt naast een chick in de trein. En haar halve gezicht was rood en één hand ook. Toen moest ik denken aan dat waar brit last van had? Maar het kon ook zijn dat ze licht verbrand was geweest daar? Maar toch was ze zo mooi. Had al een verhaaltje klaar maar toen kwam het niet uit mijn mond. Balen.
Oud 02-11-2004, 14:59
Otis
Otis is offline
Citaat:
cut_off schreef op 02-11-2004 @ 15:56 :
Ik zat net pas echt naast een chick in de trein. En haar halve gezicht was rood en één hand ook. Toen moest ik denken aan dat waar brit last van had? Maar het kon ook zijn dat ze licht verbrand was geweest daar? Maar toch was ze zo mooi. Had al een verhaaltje klaar maar toen kwam het niet uit mijn mond. Balen.
Oud 02-11-2004, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 02-11-2004 @ 15:59 :
En het kwik vande pimpmeter daalt inderdaad.
Oud 02-11-2004, 15:03
Otis
Otis is offline
kwetsbare geteisterde meisje pimpen is idd niet zo hot nee
Oud 02-11-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 02-11-2004 @ 16:03 :
kwetsbare geteisterde meisje pimpen is idd niet zo hot nee
Erhm omdat haar huid een beetje rood was ? Voor de rest had ze gewoon een hotte uitstraling.
Oud 02-11-2004, 15:14
Otis
Otis is offline
oh ik dacht dat het om iets extreems ging een rode gnoom ofzo.
Oud 02-11-2004, 15:20
snoodaard
snoodaard is offline
Gister van half 6 tot 12 gewerkt.

Gister op weg naar m'n werk een hele mooie vrouw gezien. Maar dan ook echt hot-hot-hot! Lopen door Arnhem blijft leuk.

Ook nieuwe schoenen gekocht, retro en spotgoedkope sportschoenen van Gola.

Na het werk een drie kwartier durende looptocht naar huis. Mijn fiets deed het niet. Die middag al lopend naar het station besefte ik me al dat ik een week of wat al loop terwijl de fiets waarschijnlijk gewoon in de 3e versnelling staat. En het dus niet doet. Lopen voor niets dus

Vandaag tot 2 uur geslapen, m'n spaans geëvalueerd en een stuk geschreven voor m'n project.
Oud 02-11-2004, 15:59
Verwijderd
ik stond om 9uur op. toen kwam om half 11 het NUONmannetje, dus die heb ik maar even naar onze meterkast begeleidt, hij wou geneens koffie maargoed. en de rest van de dag heb ik gelambalt en geleerd voor m'n tentamen van donderdag
Oud 02-11-2004, 16:07
Luna
Luna is offline
goed en ik ben in de wolken.
Oud 02-11-2004, 16:07
grandmommy
grandmommy is offline
Vandaag hielden we bij levensbeschouwing een lagerhuisdebat, wat ging over de stelling ' roken in cafe's moet verboden worden' en de klas werd verdeeld in 14 juryleden, vier tegen-debaters en vier voor-debaters. Ik had gelukkig een lootje met tegen-debater, en ik mocht dus samen met drie anderen onze kijk tegenover het standpunt naar buiten brengen. Dat ging heel goed, want samen met Job heb ik de tegenpartij compleet om kunnen lullen. we hadden erg sterke argumenten en tegen-argumenten, en dat resulteerde in haast alle door de 14 juryleden uitgerijkte punten. Job had zes punten, ik acht, en dat maakte mij de winnaar van het debat. en dat leverde me een 8 op voor een vrije opdracht, dus nu heb ik voor een opdracht een mooie acht enbovendien hoef ik er nu maar vier t doen en de rest van de klas vijf, muhaaa. En natuurlijk vond iedereen me een uur lang meesterlijk omdat ik gewonnen had. nouja, ik kan gewoon goed lullen
Oud 02-11-2004, 16:20
Verwijderd
leuk
en toen
kut

doei.
Oud 02-11-2004, 16:23
morango
morango is offline
Vanmorgen was ik naar school, daar was het best interessant allemaal. Daarna ben ik met wat klasgenoten de stad in gegaan, en daar heb ik een turkse pizza besteld op de markt, maar hij was helemaaaaal niet lekker want er zat geen saus en tomaat op, alleen maar uien zowat. gatver.
toen ging in weer treinend terug naar mijn dorp, waar ik mijn broek bij de kleermaker op ging halen, en hij zei: "oeoeoe meisje is het koud buiten, je krijgt er rode wangen van, staat je mooi. je hebt lieve ogen, je bent een knap meisje." Dus toen zei ik dat ik mijn broek kwam afhalen en toen pakte hij hem, en toen liet ie zien dat de rits weer was gemaakt, en toen wreef ie over het kruis, en keek hij ondertussen heel zwoel naar mij.
toen heb ik betaald, en ben maar snel weggegaan. wat een rare vent!
toen heb ik gehuiswerkt, en straks ga ik lasagna maken, want daar heb ik trek in.
Oud 02-11-2004, 16:25
Al Murphy
Al Murphy is offline
Voormiddag ben ik een hoop rekeningen gaan betalen, en dan nog wat achterstallige dingen. Daarna ben ik dan aan het koken geslagen (witloofschotel met kaas en hesp/ham).

In de namiddag ben ik bezig geweest met de voorbereiding van een vrij stevig interview dat ik morgen ga moeten leiden. Over de Amerikaanse presidentsverkiezingen, dus ik ben nog druk bezig geweest met het lezen van heel wat krantenknipsels en essays.

Nu ben ik op mijn andere job, en hier ben ik bezig tot 9u of zo. En vanaf 22u ga ik dan nog een debat volgen, ook over die verkiezingen.

Alles bij elkaar een drukke dag, zoals de laatste dagen. En dat zal de rest van de week nog wel zo zijn. Heb ik wel graag.
Oud 02-11-2004, 16:27
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 02-11-2004 @ 12:54 :
moest eigenlijk naar school voor een logopedietraining maar daar had ik geen zin in dus ga ik zo met mn chick naar de stad en daarna gaan we naar mn dinnie en dan gaan we pizza's maken holadiejee
Wat ben je gaan shoppen? cd'tjes, kleren, pyjama, lekker eten? of windowshoppen...
Oud 02-11-2004, 16:29
Stephan1234
Stephan1234 is offline
had vandaag een dag vrij van school

vandaag gecomputeerd en met vrienden op stap geweest
Oud 02-11-2004, 16:30
Dith
Dith is offline
Vrijgenomen van school en naar Tilburg gegaan wat erg saai was dus ik was om 2 uur alweer thuis.
En nou ga ik training geven en dan eh... creatief doen voor ckv3 .
Oud 02-11-2004, 16:31
Ramble On
Ramble On is offline
leren op mn verjaardag want het is proefwerkweek
dus vier ik mn verjaardag maar over twee weken.
Oud 02-11-2004, 19:33
Verwijderd
Ik was gister op televisie
Oud 02-11-2004, 19:36
vixen
vixen is offline
Ik stond heel laat op want k ging ook heel laat slapen en toen kwam een vriend langs en toen hebben we film gekeken en toen heb k zn haar bijgeknipt en daarna hebben we koekjes gegeten. Daarna heb ik nog even tv gekeken en toen ben ik naar Nijmegen gegaan. Een eeenorm suffe dag.
Oud 02-11-2004, 19:38
monolo
monolo is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 02-11-2004 @ 17:20 :
leuk
en toen
kut

doei.
Oud 02-11-2004, 19:49
Verwijderd
Klote.
Oud 02-11-2004, 19:51
Verwijderd
niks aan het handje
Oud 02-11-2004, 19:53
Gadje
Gadje is offline
stom
wil ik meedoen met spelletje op 3fm, sms ik
bellen ze me terug, ik mag dus meedoen
ik blij want ik wil naar the (international) noise conspiracy
dan gaan ze me nog een x terug bellen zeiden ze, doen ze t niet
stelletje mthrfckrs
Oud 02-11-2004, 20:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
kut, want ik werd te vroeg wakker, m'n zus was er de hele dag en ik had/heb last van een barstende koppijn.
Oud 02-11-2004, 20:06
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Hermione schreef op 02-11-2004 @ 20:33 :
Ik was gister op televisie
waar??

ik had om half 9 college en ik kon niet opstaan, maar ik ben toch geweest. daarna ben ik naar de stad gegaan met een vriendin en hebben we gewinkeld, gelunched en koffie gedronken en toen wilde ik naar huis met tram 9, maar die reed niet want de Linnaeusstraat was afgeloten en toen moest ik met de bus en daarop stond 'tram 9'
Oud 02-11-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
ZwerfCath schreef op 02-11-2004 @ 10:26 :
Ik moest vandaag naar de dokter, die verwees mij naar het ziekenhuis want hij wist niet wat ik had, bloed prikken en röntgenfoto's maken. En toen ik thuis kwam hoorde ik op het nieuws dat Theo van Gogh is doodgeschoten, en ik ben er erg van geschrokken.

Zometeen ga ik naar Rigoletto - Opera in de Stopera.
Kus. <3
Ik heb vandaag een hele dag doorgebracht op school achter de computer en ik ben ontzettend trots op mezelf want ik heb zowaar iets ingeleverd, twee minuten voor half 5.
&er kwam nog een oudklasgenoot langs die erg druk was maar toch ook wel even gezellig.

Nu ben ik zo moe en moet ik morgen blijkbaar naar mijn oude stage om mijn sleutel terug te geven terwijl ik hoopte op een rustige vrije dag.
Oud 02-11-2004, 21:12
matt trakker
matt trakker is offline
's ochtends vroeg toets gehad die wel ok ging, weinig uitgevoerd, mezelf ingeschreven voor lessen live-electronica en meteen tot half zeven 's avonds de eerste les gehad dus ben moe nu maar ik heb een westmalle dubbel en stokbrood met kruidenboter (geen ranzige 2 in 1 van de aldi trouwens) dus het komt wel goed wat een interessante dag zeg, morgen weer
Oud 02-11-2004, 21:37
Verwijderd
Nou ik kwam op school aan en toen bleek dat de helft uitviel dus dat was . En toen kwam ik erachter dat ik een slim kind ben dus dat was nog -er. Toen ben ik met een vriendinnetje naar de markt geweest en daarna gaan werken. En nu zit ik hier en ik heb 3 chocolade-ijs. Joehoe.
Oud 02-11-2004, 21:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik verveel me de tyfus, ben strontchagrijnig, heb een chronisch slaapgebrek, seksueel gefrustreerd, moordneigingen en de behoefte om m'n tv uit het raam te gooien.

En nee, ik ben geen alto.
Oud 02-11-2004, 21:57
Blenderhead
Blenderhead is offline
en met counterstrike raak ik nog geen olifant al zou ik er op zitten

Regels voor berichten